Har du nøgenbilleder af dig selv?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
IrmaPigen
Indlæg: 7785
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Har du nøgenbilleder af dig selv?

Indlægaf IrmaPigen » 23. jan 2018, 07:55

Ikke mange. Men et par stykker. Deler dog aldrig billeder, hvor der er et ansigt på.
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Har du nøgenbilleder af dig selv?

Indlægaf Stitch » 23. jan 2018, 11:22

Jeg har nogle. Man kan ikke se mit ansigt på dem. Min eks har slettet dem. Og jeg har et par stykker i en krypteret mappe.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Har du nøgenbilleder af dig selv?

Indlægaf bluetof1 » 23. jan 2018, 15:17

Der er i skrivende stund taget et eneste nøgenbillede af mig og det findes ikke længere. Det blev taget af min eks på en ferie for mange år siden og blev siden glemt. Da det for nogle år siden dukkede op i en mappe med gamle billeder, blev det slettet fordi jeg ikke brød mig om det og min eks var ligeglad.
Min nuværende er en snerpe og han ville aldrig kunne finde på at have en nøgenbillede af mig nogen steder. Faktisk har han ingen billeder af mig overhovedet og har heller ikke efterspurgt det. Hvis han gjorde så ville jeg nok få taget et fra min gode side og i en kvalitet som ikke ville betyde noget for mig at have liggende andre steder end hos ham.
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Har du nøgenbilleder af dig selv?

Indlægaf Lurende Peber » 23. jan 2018, 19:53

Jeps. Og i hvert fald 1 er på nettet. Men intet ansigt eller andre unikke og genkendelige detaljer.
0
Registreret Gammel Gris :gris:
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Har du nøgenbilleder af dig selv?

Indlægaf Pityt » 24. jan 2018, 20:53

Ja og det er der også andre der har :-D
De fleste billeder, der er taget gennem årene viser ikke mit ansigt, men jeg ville nok kunne identificeres på mine tatoveringer :gruble:
Jeg er ret ligeglad.
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
wildone
Indlæg: 13
Tilmeldt: 15. aug 2016, 06:24
Kort karma: 0
Geografisk sted: Frederiksberg
Likede indlæg: 1
Kontakt:

Re: Har du nøgenbilleder af dig selv?

Indlægaf wildone » 29. jan 2018, 07:28

ja, og senest offentliggjort i Ekstra Bladet

https://www.facebook.com/ekstrabladet/p ... 8893473520
0
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Har du nøgenbilleder af dig selv?

Indlægaf Bimmerdyret » 29. jan 2018, 08:32

Nope har ingen nøgenbilleder af mig selv ( hvorfor f... skulle jeg have det?)
Min mand har ingen nøgenbilleder af sig selv (hvorfor f...skulle han/jeg have det?)

Mine børn 14 og 17 - har ingen nøgenbilleder af sig selv (ok, vi voksne har babybilleder, som de har adgang til), men ....som ungerne siger:

Datter: Hvad skal jeg med dem..

Søn: den overraskelse ;) ... er forbeholdt meget få mennesker
1
Brugeravatar
wildone
Indlæg: 13
Tilmeldt: 15. aug 2016, 06:24
Kort karma: 0
Geografisk sted: Frederiksberg
Likede indlæg: 1
Kontakt:

Re: Har du nøgenbilleder af dig selv?

Indlægaf wildone » 29. jan 2018, 09:07

wildone skrev:ja, og senest offentliggjort i Ekstra Bladet

https://www.facebook.com/ekstrabladet/p ... 8893473520


og på samme vis har jeg det også på egen hjemmeside: (link fjernet af moderator)
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16988
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41301

Re: Har du nøgenbilleder af dig selv?

Indlægaf LaMariposa » 29. jan 2018, 09:13

Bimmerdyret skrev:Nope har ingen nøgenbilleder af mig selv ( hvorfor f... skulle jeg have det?)
Min mand har ingen nøgenbilleder af sig selv (hvorfor f...skulle han/jeg have det?)

Mine børn 14 og 17 - har ingen nøgenbilleder af sig selv (ok, vi voksne har babybilleder, som de har adgang til), men ....som ungerne siger:

Datter: Hvad skal jeg med dem..

Søn: den overraskelse ;) ... er forbeholdt meget få mennesker


Som krydderi på forholdet, for sjov, fordi den anden ville sætte pris på det, fordi det giver et kick, gaver osv. Der kan være masser af grunde til, hvorfor f... man skulle det.
7
:lun: Be brave
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Har du nøgenbilleder af dig selv?

Indlægaf Slettet bruger » 29. jan 2018, 15:26

Jeg har ikke nogen nøgenbiller af mig selv, hvorfor skulle man opmagasinere det? For at mindes fordums storhed?

Der var nogen af mig på Facebook, om de er der endnu ved jeg ikke. Der var vist kun røv på dem.

Så er der nogen kvinder der evt kan have nogen u-tækkelige liggende. Men de gemmer dem vel ikke aktivt som minder?

Gemmer kvinder nøgenbilleder af deres eks-kærester og flings?
0
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40584

Re: Har du nøgenbilleder af dig selv?

Indlægaf Akehurst2 » 29. jan 2018, 15:35

eks-Maupassant skrev:Jeg har ikke nogen nøgenbiller af mig selv, hvorfor skulle man opmagasinere det? For at mindes fordums storhed?



Det var da en meget god grund. Jeg gad egentlig godt have nogle billeder af mig selv som lækker teenager, så jeg kunne sidde og svælge i minderne om dengang jeg var ung og sprød :-D

Men til tråden: Nej, det har jeg ikke, og det er der heller ikke andre der har (medmindre nogen har filmet mig i smug i omklædningen, men det satser jeg så på ikke er sket).
2
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16988
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41301

Re: Har du nøgenbilleder af dig selv?

Indlægaf LaMariposa » 29. jan 2018, 15:41

eks-Maupassant skrev:Jeg har ikke nogen nøgenbiller af mig selv, hvorfor skulle man opmagasinere det? For at mindes fordums storhed?

Der var nogen af mig på Facebook, om de er der endnu ved jeg ikke. Der var vist kun røv på dem.

Så er der nogen kvinder der evt kan have nogen u-tækkelige liggende. Men de gemmer dem vel ikke aktivt som minder?

Gemmer kvinder nøgenbilleder af deres eks-kærester og flings?


Nogen gør. Da jeg var en ung og bly gymnasieviol skulle jeg en dag med en fra klassen hjem og lave en opgave. Før jeg så mig om havde hun stukket mig et (godt, gammeldags) fotoalbum med fremkaldte nøgenbilleder af alle hendes eks'er. Hun begyndte herefter en detaljeret gennemgang af dem og alle (også de ædlere) kropsdele :panik:

Hun var nu ikke som piger er flest, og jeg tvivler på, at alle piger gemmer nøgenbilleder af deres eks'er, hvis der har nogen.
2
:lun: Be brave
Brugeravatar
wildone
Indlæg: 13
Tilmeldt: 15. aug 2016, 06:24
Kort karma: 0
Geografisk sted: Frederiksberg
Likede indlæg: 1
Kontakt:

Re: Har du nøgenbilleder af dig selv?

Indlægaf wildone » 29. jan 2018, 16:05

wildone skrev:ja, og senest offentliggjort i Ekstra Bladet

https://www.facebook.com/ekstrabladet/p ... 8893473520


er ikke så sippet med lidt nøgen hud :lol:

og altid uden blufærdighed :ivrig:
0
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Har du nøgenbilleder af dig selv?

Indlægaf Bimmerdyret » 29. jan 2018, 19:24

Dikus skrev:
Bimmerdyret skrev:Nope har ingen nøgenbilleder af mig selv ( hvorfor f... skulle jeg have det?)
Min mand har ingen nøgenbilleder af sig selv (hvorfor f...skulle han/jeg have det?)

Mine børn 14 og 17 - har ingen nøgenbilleder af sig selv (ok, vi voksne har babybilleder, som de har adgang til), men ....som ungerne siger:

Datter: Hvad skal jeg med dem..

Søn: den overraskelse ;) ... er forbeholdt meget få mennesker


Så din søn har...


Han har ikke nogen fotos ,men en "overraskelse"... :fløjt:
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Har du nøgenbilleder af dig selv?

Indlægaf Juki » 21. mar 2018, 16:07

eks-Maupassant skrev:Gemmer kvinder nøgenbilleder af deres eks-kærester og flings?

Jeg gør ikke, men er det meget anderledes end når fyre gemmer brugte trusser fra piger de har været sammen med? :tie:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Forhold og sex"