"Min første gang" var traumatiserende!

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
VanillaQueen
Indlæg: 122
Tilmeldt: 7. dec 2017, 20:32
Kort karma: 4
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 57

"Min første gang" var traumatiserende!

Indlægaf VanillaQueen » 10. jan 2018, 08:30

Hej alle :)
Er en ung pige (23 år) og jeg mistet min mødom til min eks, da jeg var 21 år. Men da vi var sammen var det bogestaveligt talt umuligt at have samleje sammen, da det gjorde ondt på mig. Og ligemeget hvad vi gjorde, hjalp det ikke.

(Det ska lige siges vi slog op med hinanden for ca 1 år siden) så det er ret ancient history for mig lige nu men.. jeg er bange for jeg ikke kan have sex med en fyr. Og jeg har mødt en rigtig sød mand, (vi dater kun) nu.. men jeg er ret nervøs for at åbne op og snakke med ham om det. Jeg vil jo ikke skuffe ham når den tid kommer.

Jeg tør heller ikke at tage til lægen synes det er pinligt og da en af min familiemedlem allerede er læge valgte jeg at snakke med personen og h*n sagde det kan være min hymen er intakt eller sådan noget..

Men vi nået ikke at finde en løsning

Hmm jeg er bare bange for når jeg ska til at gøre det med ham den nye, at jeg ikke kan gennemføre det og så tænker han nok at det er noget mærkeligt noget.

Og da det gjorde ondt på mig skubbet jeg automatisk min eks kæreste væk fra mig og kan huske min eks blev sur og skuffet :( og det har jeg bare ikke lyst til at opleve igen med ham den nye, jeg vil gerne have det kun bliver positivt.

Ligemeget hvad gjorde det ondt, så jeg er bange for det stadig vil gøre ondt med ham den nye :mellow:
Er der nogle der har oplevet det samme?
0
I don't mind being described as vanilla in certain ways.
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: "Min første gang" var traumatiserende!

Indlægaf Tricolette » 10. jan 2018, 08:38

Jeg tænker umiddelbart, at du skal overvejer at gå til lægen og blive undersøgt for endometriose.

Selv har jeg ikke haft problemet, men ved at det kan være yderst smertefuldt.

Håber du finder en løsning.
5
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: "Min første gang" var traumatiserende!

Indlægaf LadyFox » 10. jan 2018, 08:44

Måske du skulle undersøges for Vulvodyni? :)
4
...
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: "Min første gang" var traumatiserende!

Indlægaf Hunkat » 10. jan 2018, 08:47

Der er ret mange ting som kan gøre sex smertefuldt. Nogle er easy-fixes, nogle går væk af sig selv, andre er kroniske. Jeg tænker at du er bedre stillet med at vide om det er det ene eller det andet du skal forholde dig til.
Og du er ikke alene, i USA anslåes det at mellem 10 og 15% af alle kvinder har smerter ved sex af forskellige årsager.

Endometriose er en af dem og kræver behandling.
Vaginisme er en anden og handler om ubevidste muskelspændinger. Det kan trænes væk stort set.
Det kan være en hudsygdom som gør at din krop tror du har kronisk betændelse i slimhinderne.
Eller hymnen som din ven siger.
Eller noget helt femte.

Og langt de fleste fyre/mænd er rigtig søde og meget forstående. Sex skal jo helst være sjovt for begge parter, at det gør forfærdelig ondt på den ene er ret mood-kill for de fleste, de er da meget mere interesserede i at få det til at køre på en måde som du kan være med på.
Jeg har selv en hudsygdom som gør det utrolig smertefuldt at have sex, jeg er også gift med en vidunderlig mand som var helt med på hvad han gik indtil. Han siger selv at selvom det ikke lykkes så tit som vi måske kunne ønske sig, så betyder de gange meget mere for ham end hvis vi knaldede hver dag.
3
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
VanillaQueen
Indlæg: 122
Tilmeldt: 7. dec 2017, 20:32
Kort karma: 4
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 57

Re: "Min første gang" var traumatiserende!

Indlægaf VanillaQueen » 10. jan 2018, 09:01

Tricolette: Jeg overvejer det (men kun) hvis det bliver umuligt at gennemføre det med ham den nye. Ved du egentlig hvad sådan en undersøgelse består af? Håber bare ikke det gør ondt..

LadyFox: Hm jeg har lige læst om det, men jeg tror det ikke da jeg sagtens kan gå en tur uden at have smerter eller bruge bind & tampon. Men selve beskrivelsen af Vulvodyni lyder præcis dét jeg oplever. "Det kan føles som knive, der stikker,eller ild, der brænder."

Hunkat:
Årh hvor er jeg glad for at høre jeg ikke er den eneste! Jeg har bare gået rundt og troet at jeg er den eneste.. og da jeg ikke snakker med nogle om det kan det virkelig føles ensomt. Din mand lyder rigtig sød, og han har jo også ret. Sex er bare en bonus i et forhold.. det skal ikke være dét der afgør om man skal være sammen el ej.

Men jeg tror min usikkerhed bunder i min eks kæreste hvor jeg blev svigtet meget af ham og han blev nærmest skuffet og sur på mig og sagde noget i stil med; "kan du ikke bare gøre det som alle andre piger gør" :( jeg er nærmest lidt i chok, over at han også bare kunne opføre sig sådan. Så er jeg lidt bange for ham den nye vil gøre det samme.. jeg vil helst ikke skuffe en mand ved ikke at give ham seksuel tilfredsstillelse..
0
I don't mind being described as vanilla in certain ways.
Brugeravatar
Whydontyouandi
Indlæg: 198
Tilmeldt: 30. jun 2016, 15:22
Kort karma: 110
Likede indlæg: 773

Re: "Min første gang" var traumatiserende!

Indlægaf Whydontyouandi » 10. jan 2018, 09:02

Jeg har sendt dig en pb. :)
1
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: "Min første gang" var traumatiserende!

Indlægaf Hunkat » 10. jan 2018, 09:10

VanillaQueen skrev:
Hunkat:
Årh hvor er jeg glad for at høre jeg ikke er den eneste! Jeg har bare gået rundt og troet at jeg er den eneste.. og da jeg ikke snakker med nogle om det kan det virkelig føles ensomt. Din mand lyder rigtig sød, og han har jo også ret. Sex er bare en bonus i et forhold.. det skal ikke være dét der afgør om man skal være sammen el ej.

Men jeg tror min usikkerhed bunder i min eks kæreste hvor jeg blev svigtet meget af ham og han blev nærmest skuffet og sur på mig og sagde noget i stil med; "kan du ikke bare gøre det som alle andre piger gør" :( jeg er nærmest lidt i chok, over at han også bare kunne opføre sig sådan. Så er jeg lidt bange for ham den nye vil gøre det samme.. jeg vil helst ikke skuffe en mand ved ikke at give ham seksuel tilfredsstillelse..


Sådan sagde min første kæreste også (eller noget i den stil, det er trods alt over 10 år siden). Og det er mega nederen og går lige i selvværdet. Men han har altså ikke ret. Hvis han vil ha' sådan en pige/kvinde så findes de både i plastik og oppustelige ;)
Sig det som det er til din nye ven. Du vil gerne, rigtig gerne endda men det er altså uacceptabelt at du skal ligge med tårer i øjnene og hvis det sker så betyder stop stop, lige nu. Og du 'skylder' ham ikke sex på andre måde fordi samleje ikke fungerer.

Der er forskellige grader af alting, nogle kvinder kan hverken gå eller stå, andre kan det hele undtagen sex. Jeg kan f.eks. sagtens cykle og dyrke gymnastik men ikke bruge tampon.

Hvis du har mod på det (og han er med på at det betyder at I må stoppe ofte) så kan I prøve jer lidt frem i løbet af f.eks. en måned. Hvis du har varierende smerter kan det være en fingerpege om hvor lægen skal lede efter årsagen.

Så afsted til læge med dig, og hold fast i at vi altså ikke længere lever i en tid hvor kvinder bare skulle lukke øjnene og tænke på dronningen.
4
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: "Min første gang" var traumatiserende!

Indlægaf Animi » 10. jan 2018, 09:17

Det er selvfølgelig altid en god rigtig god ide, at tage et smut forbi lægen og tjekke om alt er som det skal være. For det kan selvfølgelig godt være en fysisk ting, der gør det svært for dig at have sex.

Men jeg tænker, at der også er en god chance for, at det er en psykisk barriere, der gør det svært for dig.
Jeg kender flere piger, hvor deres første gang var ekstrem smertefuld. Ikke fordi det var noget galt med dem fysisk, det gjorde bare virkelig ondt. De har alle i dag velfungerende, smertefrie sexliv.

Man kan risikere, at den første gang gør ondt. Og hvis det gør ondt, kan det gøre at man ubevidst spænder og derfor gør det mere besværligt at have sex. Og jo mere man spænder, jo mere gør det ondt, og jo mere blokerer man ubevidst for det. Og i dit tilfælde har det jo så absolut ikke hjulpet, at du var sammen med en idiot, der blev sur på dig og gjorde dig mere usikker. Det er jeg sikker på også har haft en effekt, så det er blevet sværere for jer at have sex. Fordi sex jo skal være en tryg ting, og ikke noget hvor man få skæld ud.

Mit bedste råd er, at hvis det kommer til det, så bliver du nødt til at lægge kortene på bordet med den nye fyr. Det behøver ikke være i detaljer, men fortælle ham, at du havde svært ved at have sex med din ekskæreste, at du rigtig gerne vil have sex med ham, men at det bliver nødt til at være i dit tempo. Hvis han er en ordentlig mand, bliver han ikke skræmt væk af det, og du får en god oplevelse, der hjælper på det hele. Bliver han skræmt væk er han alligevel ikke det værd. Det er selvfølgelig nemmere sagt for mig, men det er jo sandt.

Bliver du ved med at have problemet, så skal du helt klart smutte en tur til lægen. Men jeg håber for dig, at det måske mere er noget psykisk end fysisk.
Senest rettet af Animi 10. jan 2018, 09:18, rettet i alt 1 gang.
5
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
VanillaQueen
Indlæg: 122
Tilmeldt: 7. dec 2017, 20:32
Kort karma: 4
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 57

Re: "Min første gang" var traumatiserende!

Indlægaf VanillaQueen » 10. jan 2018, 09:18

Hunkat skrev:
VanillaQueen skrev:
Hunkat:
Årh hvor er jeg glad for at høre jeg ikke er den eneste! Jeg har bare gået rundt og troet at jeg er den eneste.. og da jeg ikke snakker med nogle om det kan det virkelig føles ensomt. Din mand lyder rigtig sød, og han har jo også ret. Sex er bare en bonus i et forhold.. det skal ikke være dét der afgør om man skal være sammen el ej.

Men jeg tror min usikkerhed bunder i min eks kæreste hvor jeg blev svigtet meget af ham og han blev nærmest skuffet og sur på mig og sagde noget i stil med; "kan du ikke bare gøre det som alle andre piger gør" :( jeg er nærmest lidt i chok, over at han også bare kunne opføre sig sådan. Så er jeg lidt bange for ham den nye vil gøre det samme.. jeg vil helst ikke skuffe en mand ved ikke at give ham seksuel tilfredsstillelse..


Sådan sagde min første kæreste også (eller noget i den stil, det er trods alt over 10 år siden). Og det er mega nederen og går lige i selvværdet. Men han har altså ikke ret. Hvis han vil ha' sådan en pige/kvinde så findes de både i plastik og oppustelige ;)
Sig det som det er til din nye ven. Du vil gerne, rigtig gerne endda men det er altså uacceptabelt at du skal ligge med tårer i øjnene og hvis det sker så betyder stop stop, lige nu. Og du 'skylder' ham ikke sex på andre måde fordi samleje ikke fungerer.

Der er forskellige grader af alting, nogle kvinder kan hverken gå eller stå, andre kan det hele undtagen sex. Jeg kan f.eks. sagtens cykle og dyrke gymnastik men ikke bruge tampon.

Hvis du har mod på det (og han er med på at det betyder at I må stoppe ofte) så kan I prøve jer lidt frem i løbet af f.eks. en måned. Hvis du har varierende smerter kan det være en fingerpege om hvor lægen skal lede efter årsagen.

Så afsted til læge med dig, og hold fast i at vi altså ikke længere lever i en tid hvor kvinder bare skulle lukke øjnene og tænke på dronningen.


Det ødelagde også min selvtillid en smule, og det er nok også derfor jeg er mega nervøs for at åbne op igen. Men ja han har ikke ret og det indså jeg også efter vi gik fra hinanden (heldigvis)

Men ja, okay perfekt, nu har jeg fundet en løsning.. jeg tænker det er det jeg gør, hvis jeg efter et stykke tid slet ikke kan få det til at fungere eller gennemføre det så må jeg tage til lægen og se hvad for en behandling de kan give mig. PS du har så meget ret med den sidste sætning hehe :P

Tusind tak alle sammen for jeres råd, og hvis der er flere der kan dele af deres erfaring, er i velkommen til at skrive til mig :)
0
I don't mind being described as vanilla in certain ways.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: "Min første gang" var traumatiserende!

Indlægaf LadyFox » 10. jan 2018, 09:23

VanillaQueen skrev:
LadyFox: Hm jeg har lige læst om det, men jeg tror det ikke da jeg sagtens kan gå en tur uden at have smerter eller bruge bind & tampon. Men selve beskrivelsen af Vulvodyni lyder præcis dét jeg oplever. "Det kan føles som knive, der stikker,eller ild, der brænder."


Har du prøvet at onanere, og i så fald gør det også ondt?

Hvis din eks ikke var forstående overfor din situation, tænker jeg at det også kan være en mulighed at du ikke har kunne slappe af med ham, og så kan det jo godt blive ved at gøre ondt at have sex.
Det kan jo også blive en ond spiral når man først har oplevet det gør ondt nogle gange, hvis man er forberedt på at der komme smerter lige om lidt, så er man jo sjældent helt afslappet.

Jeg synes også at du skal være ærlig overfor han du ser, selvom der findes dumme mænd så vil langt de fleste godt kunne forstå din situation.
Og uanset hvad dine smerter skyldes vil der jo være forskellige ting man kan gøre for at lette smerten.
3
...
Brugeravatar
VanillaQueen
Indlæg: 122
Tilmeldt: 7. dec 2017, 20:32
Kort karma: 4
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 57

Re: "Min første gang" var traumatiserende!

Indlægaf VanillaQueen » 10. jan 2018, 09:27

LadyFox skrev:
VanillaQueen skrev:
LadyFox: Hm jeg har lige læst om det, men jeg tror det ikke da jeg sagtens kan gå en tur uden at have smerter eller bruge bind & tampon. Men selve beskrivelsen af Vulvodyni lyder præcis dét jeg oplever. "Det kan føles som knive, der stikker,eller ild, der brænder."


Har du prøvet at onanere, og i så fald gør det også ondt?

Hvis din eks ikke var forstående overfor din situation, tænker jeg at det også kan være en mulighed at du ikke har kunne slappe af med ham, og så kan det jo godt blive ved at gøre ondt at have sex.
Det kan jo også blive en ond spiral når man først har oplevet det gør ondt nogle gange, hvis man er forberedt på at der komme smerter lige om lidt, så er man jo sjældent helt afslappet.

Jeg synes også at du skal være ærlig overfor han du ser, selvom der findes dumme mænd så vil langt de fleste godt kunne forstå din situation.
Og uanset hvad dine smerter skyldes vil der jo være forskellige ting man kan gøre for at lette smerten.


Hm det er lidt mærkeligt og pinligt at skrive, men jeg håber lidt det vil hjælpe på min situation hvis i ved det;

når jeg piller ved mig selv så er det intet problem så længe det er noget der er lille.. fx en finger :lol2:
men så snart det er noget større, eller det er en mand/partner så gøre det meget ondt...

Ja det har du ret i, jeg har nok været uheldigt at min første gang var med en idiot der ikke kunne finde ud af at gøre mig tryg..
0
I don't mind being described as vanilla in certain ways.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: "Min første gang" var traumatiserende!

Indlægaf LadyFox » 10. jan 2018, 09:40

VanillaQueen skrev:
LadyFox skrev:
VanillaQueen skrev:
LadyFox: Hm jeg har lige læst om det, men jeg tror det ikke da jeg sagtens kan gå en tur uden at have smerter eller bruge bind & tampon. Men selve beskrivelsen af Vulvodyni lyder præcis dét jeg oplever. "Det kan føles som knive, der stikker,eller ild, der brænder."


Har du prøvet at onanere, og i så fald gør det også ondt?

Hvis din eks ikke var forstående overfor din situation, tænker jeg at det også kan være en mulighed at du ikke har kunne slappe af med ham, og så kan det jo godt blive ved at gøre ondt at have sex.
Det kan jo også blive en ond spiral når man først har oplevet det gør ondt nogle gange, hvis man er forberedt på at der komme smerter lige om lidt, så er man jo sjældent helt afslappet.

Jeg synes også at du skal være ærlig overfor han du ser, selvom der findes dumme mænd så vil langt de fleste godt kunne forstå din situation.
Og uanset hvad dine smerter skyldes vil der jo være forskellige ting man kan gøre for at lette smerten.


Hm det er lidt mærkeligt og pinligt at skrive, men jeg håber lidt det vil hjælpe på min situation hvis i ved det;

når jeg piller ved mig selv så er det intet problem så længe det er noget der er lille.. fx en finger :lol2:
men så snart det er noget større, eller det er en mand/partner så gøre det meget ondt...

Ja det har du ret i, jeg har nok været uheldigt at min første gang var med en idiot der ikke kunne finde ud af at gøre mig tryg..

Det skal du ikke synes er pinligt :ae:
Jeg tænker bare at når du bare er dig selv, er du sikkert mere afslappet end hvis du er sammen med en mand, så det gjorde måske en forskel.

Men hvis vi trækker sygdom fra så kan der jo være rigtig mange ting der spiller ind, anspændthed, hvis du ikke bliver våd nok, hvilke stillinger man bruger kan også gøre en forskel, størrelsen på penissen osv.
Hvis du har mod på det kan du jo altid prøve at eksperimenter lidt med det selv, f.eks. ved at mærke efter om du spænder, prøve at ligge på forskellige måder, bruge glidecreme osv. Og se om der er noget der gør mindre ondt end andet.
3
...
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: "Min første gang" var traumatiserende!

Indlægaf Juki » 10. jan 2018, 10:37

Jeg synes du skal tale med din læge/gynækolog og få lavet en underlivsundersøgelse :)

Har du prøvet det før og evt. fået lavet et celleskrab?

Det kan virke meget ubehageligt og grænseoverskridende, men husk at lægen er der for at hjælpe dig! Bare sørg for at få fortalt om problemet godt og grundigt inden. Både for din egen skyld, for at gøre ubehaget mindst muligt, men også så lægen kan hjælpe dig bedst muligt.

Det er ganske normalt ikke bryde sig om at få foretaget en gynækologisk undersøgelse. Faktisk tror jeg aldrig jeg har mødt nogen der ligefrem så frem til det ;) Bare for at sige du ikke er alene.

Og så lyder det næste måske hårdt, men jeg håber du kan se pointen i det. Du har ikke kunnet løse det selv, det er ikke gået over af sig selv og det kommer næppe til at gå over af sig selv ved bare at "lade stå til". Du fortjener ikke at sex skal være en smertefuld og ubehagelig oplevelse, for det behøver det bestemt ikke at være! Men hvis du ikke er åben og ærlig omkring det overfor fx din læge, så kan du ikke forvente det bliver bedre.

Nogle gange må man bide i det sure æble for at få ændringer til at ske.

Du kan evt. tage en du er tryg ved med ind til undersøgelsen, hvis det kan have en beroligende effekt.
3
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4288

Re: "Min første gang" var traumatiserende!

Indlægaf Q-beben » 10. jan 2018, 11:35

Det er normalt, at det gør ondt de(n) første gang(e).

På mig gjorde det også enormt ondt (god beskrivelse med knivene), og det gjorde det de første par gange, så holdt det op.

Jeg var ikke ret gammel, så jeg turde ikke betro mig til min mor/veninde eller noget. Men jeg ville ønske, at jeg var gået til gynækolog, for det er en ærgerlig ting at gå at bekymre sig om.

Jeg vil anbefale dig at vælge en gynækolog. Du skal have en henvisning fra lægen, men det er bare at kontakte din læge i åbningstiden og sige, at du gerne vil have en henvisning. Så ringer du til gynækologen og får aftalt en tid.

En gynækologs primære arbejde er at udføre underlivsundersøgelser, så de gør det meget blidt og nænsomt. Meget bedre end din læge kan gøre. Jeg anvender f.eks. kun gynækolog - også selvom jeg bare skal ha det årlige spiral-tjek :) Alle mine veninder gør det samme og er så glade for det i forhold til at få deres læger kunne gøre det.
0
Kaffe
Indlæg: 2542
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 355
Likede indlæg: 4867

Re: "Min første gang" var traumatiserende!

Indlægaf Kaffe » 10. jan 2018, 11:50

VanillaQueen skrev:Tricolette: Jeg overvejer det (men kun) hvis det bliver umuligt at gennemføre det med ham den nye. Ved du egentlig hvad sådan en undersøgelse består af? Håber bare ikke det gør ondt..

LadyFox: Hm jeg har lige læst om det, men jeg tror det ikke da jeg sagtens kan gå en tur uden at have smerter eller bruge bind & tampon. Men selve beskrivelsen af Vulvodyni lyder præcis dét jeg oplever. "Det kan føles som knive, der stikker,eller ild, der brænder."

Hunkat:
Årh hvor er jeg glad for at høre jeg ikke er den eneste! Jeg har bare gået rundt og troet at jeg er den eneste.. og da jeg ikke snakker med nogle om det kan det virkelig føles ensomt. Din mand lyder rigtig sød, og han har jo også ret. Sex er bare en bonus i et forhold.. det skal ikke være dét der afgør om man skal være sammen el ej.

Men jeg tror min usikkerhed bunder i min eks kæreste hvor jeg blev svigtet meget af ham og han blev nærmest skuffet og sur på mig og sagde noget i stil med; "kan du ikke bare gøre det som alle andre piger gør" :( jeg er nærmest lidt i chok, over at han også bare kunne opføre sig sådan. Så er jeg lidt bange for ham den nye vil gøre det samme.. jeg vil helst ikke skuffe en mand ved ikke at give ham seksuel tilfredsstillelse..


Det er en god ide allerførst at komme væk fra tanken om, at målet her er at give en mand seksuel tilfredsstillelse. Din egen lyst og tilfredsstillelse skulle gerne udgøre halvdelen af billedet. Så hvad har du lyst til? Hvad vil du gerne? Den mand, du er sammen med, skal vække dit begær efter at have sex med ham, og du skal hjælpe ham med at hjælpe dig med at nå derhen.
Jeg synes, du skal fortælle ham lige ud, hvordan du har det. Jeg tror faktisk ikke, der er et alternativ, for ellers bliver det hele jo akavet og noget med at skjule hvordan man har det osv.
3
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.

Tilbage til "Forhold og sex"