Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13080
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1568
Likede indlæg: 21892

Re: Partråden

Indlægaf Pandesteg » 10. jul 2017, 07:16

Akehurst2 skrev:Jeg savner min mand. Har ikke set ham i to uger og ser ham først på fredag, og det føles som om, der er lææænge til.

Vi er langdistanceforhold pt. og jeg synes egentlig ikke, det er så slemt, men kan konstatere, at to uger er fint at undvære hinanden - tre uger er for meget *forkælet.dk*


Åh, det husker jeg godt fra da min mand og jeg havde et langdistanceforhold. 2 uger var lige acceptabelt, mere end det så begyndte det virkelig at trække tænder ud. Min sympati til dig (og ham) :ae:
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25022
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30015

Re: Partråden

Indlægaf Wizzze » 10. jul 2017, 07:18

Hunkat skrev:
Akehurst2 skrev:Jeg savner min mand. Har ikke set ham i to uger og ser ham først på fredag, og det føles som om, der er lææænge til.

Vi er langdistanceforhold pt. og jeg synes egentlig ikke, det er så slemt, men kan konstatere, at to uger er fint at undvære hinanden - tre uger er for meget *forkælet.dk*


Mumler noget om de 50 uger der gik sidste gang jeg så min mand :fløjt:

I know how you feel :D :kram:


Ha ha, jeg synes de første par dage, når hun f.eks. er i Jylland, er hammerfede, man kan alt det "forbudte" :D
Dag 3, er det fede gået af situationen, og hun skal bare indfinde sig igen NU! :genert:
7
Do as I say! :whip:
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Partråden

Indlægaf Ficus » 10. jul 2017, 07:23

Min tager på forretningsrejser. Gerne 7-8 tidszoner væk. Synes det er fint måske de første 2-4 dage, alt efter hvor besværligt det er at kommunikere. Derefter så synes jeg han skal sige sit arbejde op med det samme og bare flytte ind i min lomme, så jeg aldrig skal slippe ham af syne igen :genert:

Længste vi har været fra hinanden er 10 dage, der var det dog mig der rejste med arbejde. Men det var alt for længe! Er imponeret over jer der kan klare længere end det :-D For slet ikke at tale om Hunkats langdistance!!
4
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19727
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2460
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46580

Re: Partråden

Indlægaf LadyFox » 10. jul 2017, 08:18

Min kæreste og jeg tager på ferie på søndag, med nærmest hele hans familie.
Det er første gang vi skal rejse sammen, og det er jeg ret spændt på. Det bekymre mig overhovedet ikke at skulle rejse med hans familie, men det jeg er lidt nervøs for hvordan min kæreste og jeg kommer ud af det med hinanden - i et andet land. Vi har bestemt ikke det samme temperament, og jeg forudser at der kan være mange ting at skændes omkring.
0
...
Akehurst2
Indlæg: 14290
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1272
Likede indlæg: 41265

Re: Partråden

Indlægaf Akehurst2 » 10. jul 2017, 09:27

Dikus skrev:Arrrghhh ingen dårlige erfaringer om langdistanceforhold! Det påbegynder her på søndag. Flyveturen mellem os koster 8 t.kr. T/r og tager en hel dag... Vi kommer ikke til at se hinanden hver anden uge...


Jeg har været i langdistanceforhold Grønland-Danmark i flere år. Det var ikke det, der ødelagde forholdet - så det kan sagtens lade sig gøre :kys:
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7789
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19145

Re: Partråden

Indlægaf Hunkat » 10. jul 2017, 09:36

Dikus skrev:Arrrghhh ingen dårlige erfaringer om langdistanceforhold! Det påbegynder her på søndag. Flyveturen mellem os koster 8 t.kr. T/r og tager en hel dag... Vi kommer ikke til at se hinanden hver anden uge...


Man kan rigtig meget med skype, internet og viljen til at finde tiden. Jeg synes personligt at det sværeste er at ethvert tilvalg af andre aktiviteter i det tidsrum man har mulighed for at snakke er et aktivt fravalg af den anden. Det er vigtigt lige at få snakket om for ellers går man rundt med kronisk dårlig samvittighed. Både overfor partner og venner.

Og så er det jo ikke for evigt ;) Går jeg ud fra :lol:
2
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9775
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 796
Likede indlæg: 7981

Re: Partråden

Indlægaf Sophies-mor » 10. jul 2017, 11:17

Jeg gad så godt manden røg ud på de normale 3-4 mdr. Så kunne det være, han blev omgængelig :sur:

Enten det eller ud af vagten.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2678
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6983

Re: Partråden

Indlægaf Ladysparrow » 10. jul 2017, 11:24

Han er bare så god ved mig. Vågnede med ondt i hals og ører. Er blevet lagt i seng med film, og ting til at pleje halsen. Han hentede en af vores katte som fik besked om at passe på mommy og så blev hun placeret ved siden af mig.
7
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9775
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 796
Likede indlæg: 7981

Re: Partråden

Indlægaf Sophies-mor » 10. jul 2017, 11:26

Marott skrev:
Sophies-mor skrev:Jeg gad så godt manden røg ud på de normale 3-4 mdr. Så kunne det være, han blev omgængelig :sur:

Enten det eller ud af vagten.



Hvor længe er han ude nu?

Jeg ser først manden sådan rigtigt igen på fredag. Der fik jeg så ødelagt hans plan om en middag ude, fordi vi skal bruge aftenen på at rydde op efter håndværkerne, der kommer om formiddagen. Dem havde han lykkelig glemt. :lol:

En måned ude, en måned hjemme.
Men opsagt grundet nedskæringer (og den uofficielle årsag - mange af de andre drikker pænt meget, det gør han så ikke, så han "er asocial"), så han søger nyt.
I worst case bliver det noget ved Esvagt på 14 dage ude/ 14 dage hjemme.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25022
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30015

Re: Partråden

Indlægaf Wizzze » 10. jul 2017, 11:43

Hunkat skrev:
Dikus skrev:Arrrghhh ingen dårlige erfaringer om langdistanceforhold! Det påbegynder her på søndag. Flyveturen mellem os koster 8 t.kr. T/r og tager en hel dag... Vi kommer ikke til at se hinanden hver anden uge...


Man kan rigtig meget med skype, internet og viljen til at finde tiden. Jeg synes personligt at det sværeste er at ethvert tilvalg af andre aktiviteter i det tidsrum man har mulighed for at snakke er et aktivt fravalg af den anden. Det er vigtigt lige at få snakket om for ellers går man rundt med kronisk dårlig samvittighed. Både overfor partner og venner.

Og så er det jo ikke for evigt ;) Går jeg ud fra :lol:


Men Skype kan stadig ikke nusse en i nakken, eller dufte af vanilje når man vender sig i sengen, og man ender med næsen i hendes hår, og alle de andre småting man ikke sætter nok pris på i hverdagen, men som pludselig mangler når man er Palle alene ... :s
Den der opfinder en virtual presence device, der kan alt det, ender med at bliver fantasillionær :D
3
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3108
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 440
Likede indlæg: 8157

Re: Partråden

Indlægaf Charly » 10. jul 2017, 11:43

Jeg gad godt at sende min mand væk et par år eller ti lige for tiden. Han er så sur og muggen, at en sulten klapperslange er at foretrække.
1
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25022
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30015

Re: Partråden

Indlægaf Wizzze » 10. jul 2017, 11:46

Charly skrev:Jeg gad godt at sende min mand væk et par år eller ti lige for tiden. Han er så sur og muggen, at en sulten klapperslange er at foretrække.


Med andre ord, hans hold tabte? :D
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12940
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 936
Likede indlæg: 12854

Re: Partråden

Indlægaf Guilded_Lily » 10. jul 2017, 11:47

Min mand er pt. på drengetur i Mexico. Jeg savner ham ikke. Han kommer jo hjem i næste uge. Faktisk er det en underlig fornemmelse, det der med ikke at savne. Jeg ved, han savner os meget. Jeg glæder mig da til, han kommer hjem - men det er mest fordi, jeg har et stort behov for alenetid, og jeg trænger virkelig til, at han tager ungerne og jeg kan flygte ud i ensomheden med hunden.

Jeg er dog en smule bekymret over, jeg nok ikke hører fra ham de næste fire dage, da de er taget en smuttur til Cuba. Det er jeg ikke helt tryg ved.
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7789
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19145

Re: Partråden

Indlægaf Hunkat » 10. jul 2017, 11:47

Wizzze skrev:
Hunkat skrev:
Dikus skrev:Arrrghhh ingen dårlige erfaringer om langdistanceforhold! Det påbegynder her på søndag. Flyveturen mellem os koster 8 t.kr. T/r og tager en hel dag... Vi kommer ikke til at se hinanden hver anden uge...


Man kan rigtig meget med skype, internet og viljen til at finde tiden. Jeg synes personligt at det sværeste er at ethvert tilvalg af andre aktiviteter i det tidsrum man har mulighed for at snakke er et aktivt fravalg af den anden. Det er vigtigt lige at få snakket om for ellers går man rundt med kronisk dårlig samvittighed. Både overfor partner og venner.

Og så er det jo ikke for evigt ;) Går jeg ud fra :lol:


Men Skype kan stadig ikke nusse en i nakken, eller dufte af vanilje når man vender sig i sengen, og man ender med næsen i hendes hår, og alle de andre småting man ikke sætter nok pris på i hverdagen, men som pludselig mangler når man er Palle alene ... :s
Den der opfinder en virtual presence device, der kan alt det, ender med at bliver fantasillionær :D


Ssssh :fløjt:

Sandt, men man må jo spille de kort man har fået :genert:
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3108
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 440
Likede indlæg: 8157

Re: Partråden

Indlægaf Charly » 10. jul 2017, 11:49

Wizzze skrev:
Charly skrev:Jeg gad godt at sende min mand væk et par år eller ti lige for tiden. Han er så sur og muggen, at en sulten klapperslange er at foretrække.


Med andre ord, hans hold tabte? :D

Hvis det så bare var det :genert:

Han er presset på arbejde, og så bor vi pt. hos mine forældre, hvilket virkelig trækker store veksler på hans tålmodighed - men altså det er sgu lidt svært at brokke sig, når de huser os alle tre i en del måneder. Men så kan man da altid være en nar overfor sin kone :rulle:
0

Tilbage til "Forhold og sex"