Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 268
Likede indlæg: 4366

Re: Singletråden

Indlægaf Q-beben » 20. feb 2018, 09:35

LadyFox skrev:Jeg er også den eneste i min omgangskreds uden små børn, alle endda enlige mødre med ekser der overhovedet ikke træder til, det synes jeg godt kan være lidt svært. Kunne godt tænke mig flere uden så mange forpligtelser hele tiden. Der er meget lidt plads til spontanitet, hvilket er ret træls når en af grundende til at jeg ikke har børn er at jeg godt vil have den frihed til netop at være spontan.


To af mine tætte veninder er også single. Vi har alle børn... og desværre med eks'er, der ikke træder til i et tilstrækkeligt omfang... Vi bor dog tæt på hinanden og hjælpes ad med at hente/bringe/passe børn, så der er plads til at være spontan... og til at gå i byen/se "vores dates"... Men selvfølgelig er vi "begrænset" af vores børn..., og det er svært at få det hele til at hænge sammen...
0
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 268
Likede indlæg: 4366

Re: Singletråden

Indlægaf Q-beben » 20. feb 2018, 10:25

Det med at være single og være "alene-mor"... Min eks-mand har desværre haft nogle problemer, som gør, at mine børn nu bor hos mig 100%.

Min date, som jeg ser... Vi ses 100% på mine præmisser... Dvs., vi mødtes i Netto, Matas, Føtex, på café i en time her og der, når jeg alligevel skal købe ind... Vi har sovet sammen to gange, hvor mine børn ikke var hjemme... I weekenden hentede han mig fra fødselsdag, så vi kunne overnatte sammen... eller dvs. indtil jeg skal hjem ved 7-tiden... I går aftes kom han f.eks. forbi mig på jobbet, fordi jeg arbejdede over, mens børnene spiste hos min eks. Han havde mad med, som vi så kunne spise sammen... Enormt sødt af ham... Men jeg kan godt selv se nu, at det, jeg kan "tilbyde", egentlig er lidt "sølle" :(

Det kræver nok en speciel type og en god interesse for at skulle være sammen på den måde... Ikke sikker på, at jeg havde tålmodighed til det selv..., hvis det var ham, der havde sine børn hele tiden...
3
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 20. feb 2018, 19:52

Det var meningen, at jeg skulle træne med min personlige træner sidst på eftermiddagen, men han måtte aflyse pga. sygdom. Jeg tænkte, at jeg så selv ville træne, men da en sød mand skrev og spurgte om, jeg ikke kom forbi, valgte jeg at droppe træningen til fordel for en anden slags "træning" :blush: Men altså. Det var dejligt med kys, nus, putning og lækker sex.

Og-og-og... Han duftede så skønt :love:
3
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 538
Likede indlæg: 14771

Re: Singletråden

Indlægaf avdotja » 20. feb 2018, 20:06

Ally skrev:Det var meningen, at jeg skulle træne med min personlige træner sidst på eftermiddagen, men han måtte aflyse pga. sygdom. Jeg tænkte, at jeg så selv ville træne, men da en sød mand skrev og spurgte om, jeg ikke kom forbi, valgte jeg at droppe træningen til fordel for en anden slags "træning" :blush: Men altså. Det var dejligt med kys, nus, putning og lækker sex.

Og-og-og... Han duftede så skønt :love:

Du er godt nok god til at støve mænd op - du burde holde et kursus :D
2
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 20. feb 2018, 20:25

avdotja skrev:Du er godt nok god til at støve mænd op - du burde holde et kursus :D

Det tager jeg som et kompliment :D
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 20. feb 2018, 21:28

Lalana skrev:Hvor mange singler er der egentlig i jeres omgangskreds? Det er pludselig gået op for mig at jeg er the only one left, der har altid været en 1-3 andre de sidste par år, men nu er jeg ligesom den sidste. Hvilket også betyder at spontane aftaler ikke er helt så nemme som de var engang.
Fik hentet mine ting hos ex'en igår, det var faktisk rigtig fint men hold op jeg havde det skidt op til, er ikke så vild med den slags, og gik omkuld kl 21 efterfølgende men idag ser alt lysere ud. Og som Lys siger, næsten næsten forår!


Jeg er den eneste.
Der har ellers været to ud over mig, men de er blevet afsat inden for de sidste par år. Det føles ret ensomt.
1
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 20. feb 2018, 21:30

Q-beben skrev:Det med at være single og være "alene-mor"... Min eks-mand har desværre haft nogle problemer, som gør, at mine børn nu bor hos mig 100%.

Min date, som jeg ser... Vi ses 100% på mine præmisser... Dvs., vi mødtes i Netto, Matas, Føtex, på café i en time her og der, når jeg alligevel skal købe ind... Vi har sovet sammen to gange, hvor mine børn ikke var hjemme... I weekenden hentede han mig fra fødselsdag, så vi kunne overnatte sammen... eller dvs. indtil jeg skal hjem ved 7-tiden... I går aftes kom han f.eks. forbi mig på jobbet, fordi jeg arbejdede over, mens børnene spiste hos min eks. Han havde mad med, som vi så kunne spise sammen... Enormt sødt af ham... Men jeg kan godt selv se nu, at det, jeg kan "tilbyde", egentlig er lidt "sølle" :(

Det kræver nok en speciel type og en god interesse for at skulle være sammen på den måde... Ikke sikker på, at jeg havde tålmodighed til det selv..., hvis det var ham, der havde sine børn hele tiden...


Jeg er også selv 100% alenemor, og af de grunde du beskriver, har jeg efterhånden indset, at jeg nok ikke finder en. I hvert fald ikke så længe jeg har børn hjemme. Jeg orker ikke at lede mere, men jeg under dig virkelig, at du har fundet en, som tager dig på dine vilkår.
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 20. feb 2018, 22:23

avdotja skrev:
Ally skrev:Det var meningen, at jeg skulle træne med min personlige træner sidst på eftermiddagen, men han måtte aflyse pga. sygdom. Jeg tænkte, at jeg så selv ville træne, men da en sød mand skrev og spurgte om, jeg ikke kom forbi, valgte jeg at droppe træningen til fordel for en anden slags "træning" :blush: Men altså. Det var dejligt med kys, nus, putning og lækker sex.

Og-og-og... Han duftede så skønt :love:

Du er godt nok god til at støve mænd op - du burde holde et kursus :D


Alle DJØF'erne vil gerne have en plads på forreste række! :-D
2
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 268
Likede indlæg: 4366

Re: Singletråden

Indlægaf Q-beben » 20. feb 2018, 23:39

MOGA skrev: Jeg er også selv 100% alenemor, og af de grunde du beskriver, har jeg efterhånden indset, at jeg nok ikke finder en. I hvert fald ikke så længe jeg har børn hjemme. Jeg orker ikke at lede mere, men jeg under dig virkelig, at du har fundet en, som tager dig på dine vilkår.


Det er jo slet sikkert, at jeg er den rigtige for ham... Eller at han er den rigtige for mig.

Men jeg er overbevist om, at der findes flere derude :) Så du må ikke gi’ op :)
0
Hewlett
Indlæg: 1457
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4387

Re: Singletråden

Indlægaf Hewlett » 21. feb 2018, 07:57

Min jyske udlænding kommer denne weekend :love2:

Jeg savner ham helt vildt og kombineret med en masse rod på arbejdet lige pt. kunne jeg virkelig godt bruge et kæmpe kram, kys på panden og lov til, at lade tårerne få frit løb. Jeg har advaret ham og han siger at han står klar :lun:

Jeg er så sindsygt glad for den mand og selvom jeg synes jeg kender mit værd rimelig godt, kan jeg nogle gange bliver lidt overvældet af den her følelse af, at være enormt priviligeret i forhold til at være dén kvinde som han forelskede sig i. Hans første forelskelse (og forhåbentligt eneste :P )

Med den måde han ser til mig på, krammer mig, nusser mig, kigger mig i øjnene og komplimenterer mig hver eneste dag, burde der ikke herske nogen tvivl om hans følelser for mig.

Men det der rammer mig mest er, når han introducerer mig for hans bedste ven, snakker om hvordan hans far og jeg ville komme virkelig godt ud af det med hinanden samt hvordan han glæder sig til, at jeg skal møde hans søster.

Han er hudløst ærligt. Han fortæller mig om sin fortid, selvom det er tydeligt at det er ubehageligt og gør ondt på ham at tale om og jeg sætter SÅ stor pris på det.

Den mand er bare :love2:

Ps. Han er gået i gang med at søge jobs i KBH :dåne:
23
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 538
Likede indlæg: 14771

Re: Singletråden

Indlægaf avdotja » 21. feb 2018, 09:13

Hewlett skrev:Min jyske udlænding kommer denne weekend :love2:

Jeg savner ham helt vildt og kombineret med en masse rod på arbejdet lige pt. kunne jeg virkelig godt bruge et kæmpe kram, kys på panden og lov til, at lade tårerne få frit løb. Jeg har advaret ham og han siger at han står klar :lun:

Jeg er så sindsygt glad for den mand og selvom jeg synes jeg kender mit værd rimelig godt, kan jeg nogle gange bliver lidt overvældet af den her følelse af, at være enormt priviligeret i forhold til at være dén kvinde som han forelskede sig i. Hans første forelskelse (og forhåbentligt eneste :P )

Med den måde han ser til mig på, krammer mig, nusser mig, kigger mig i øjnene og komplimenterer mig hver eneste dag, burde der ikke herske nogen tvivl om hans følelser for mig.

Men det der rammer mig mest er, når han introducerer mig for hans bedste ven, snakker om hvordan hans far og jeg ville komme virkelig godt ud af det med hinanden samt hvordan han glæder sig til, at jeg skal møde hans søster.

Han er hudløst ærligt. Han fortæller mig om sin fortid, selvom det er tydeligt at det er ubehageligt og gør ondt på ham at tale om og jeg sætter SÅ stor pris på det.

Den mand er bare :love2:

Ps. Han er gået i gang med at søge jobs i KBH :dåne:

Der gik lidt tid, før det gik op for mig at han faktisk var udlænding. I lang tid troede jeg at du bare omtalte ham som "min jyske udlænding" fordi du syntes Jylland var forfærdelig langt væk :lol:
11
Grissebassen
Indlæg: 2000
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3437

Re: Singletråden

Indlægaf Grissebassen » 21. feb 2018, 13:22

Jeg skal mødes igen med min eks. Han har nu sagt direkte, at han gerne vil snakke om at finde sammen igen. Jeg er godt nok i vildrede her, for selvom jeg var kommet videre, er følelserne kommet igen, og jeg kan virkelig se en fremtid sammen med ham.
Har I nogle kloge ord til, hvordan vi griber det an, hvis vi skal prøve igen?
0
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 21. feb 2018, 13:23

Grissebassen skrev:Jeg skal mødes igen med min eks. Han har nu sagt direkte, at han gerne vil snakke om at finde sammen igen. Jeg er godt nok i vildrede her, for selvom jeg var kommet videre, er følelserne kommet igen, og jeg kan virkelig se en fremtid sammen med ham.
Har I nogle kloge ord til, hvordan vi griber det an, hvis vi skal prøve igen?


Ham, som ghostede dig fuldstændig?
0
aka Forbies

:gammel:
Grissebassen
Indlæg: 2000
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3437

Re: Singletråden

Indlægaf Grissebassen » 21. feb 2018, 13:31

Zombie skrev:
Grissebassen skrev:Jeg skal mødes igen med min eks. Han har nu sagt direkte, at han gerne vil snakke om at finde sammen igen. Jeg er godt nok i vildrede her, for selvom jeg var kommet videre, er følelserne kommet igen, og jeg kan virkelig se en fremtid sammen med ham.
Har I nogle kloge ord til, hvordan vi griber det an, hvis vi skal prøve igen?


Ham, som ghostede dig fuldstændig?

Jeg ved ikke, om du forveksler mig med en anden? Han ghostede mig ikke, men skiftede ret hurtigt mening fra at være all in til at smutte. Han slog op på en pæn og anstændig måde, men det var ret forhastet og kom næsten ud af det blå - han havde udtrykt tvivl. Men måske har vi en forskellige definition af ghosting? :gruble:
0
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 21. feb 2018, 13:34

Grissebassen skrev:Jeg skal mødes igen med min eks. Han har nu sagt direkte, at han gerne vil snakke om at finde sammen igen. Jeg er godt nok i vildrede her, for selvom jeg var kommet videre, er følelserne kommet igen, og jeg kan virkelig se en fremtid sammen med ham.
Har I nogle kloge ord til, hvordan vi griber det an, hvis vi skal prøve igen?


Jeg ville i hvert fald tale så meget om jeres brud, at jeg følte mig sikker på at jeg forstod hvad der havde udløst bruddet og hvorfor etc., sådan at der ikke var nogen rest af tvivl tilbage hos mig i forhold til om situationen kunne opstå igen.
4

Tilbage til "Forhold og sex"