Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Muuh
Kort karma: 142
Likede indlæg: 2029

Re: Partråden

Indlægaf Muuh » 13. feb 2018, 14:52

Min mand ligner åbenbart en pusher :shock:

Vi var ude på en lille gåtur op omkring midtbyen og kirken i går aftens efter aftensmaden. Min mand vil lige ryge en smøg, så han går lidt væk fra mig, da jeg ikke er så meget for røgen. Pludselig henvender et par unge fyrer sig til min mand, for at høre ham, om det er ham der er Patrick, som åbenbart er den lokale pusher. :ad!:

Da vi kom rundt om kirken, kunne vi se at der helt åbenlyst blev handlet og klokken var altså ikke engang over 20
Jeg er fuldstændig chokeret over, at sådan noget forgår så åbenlyst, vi bor altså i en mindre jysk by.
1
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 273
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 8563

Indlægaf Hunkat » 13. feb 2018, 15:23

Muuh skrev:Min mand ligner åbenbart en pusher :shock:

Vi var ude på en lille gåtur op omkring midtbyen og kirken i går aftens efter aftensmaden. Min mand vil lige ryge en smøg, så han går lidt væk fra mig, da jeg ikke er så meget for røgen. Pludselig henvender et par unge fyrer sig til min mand, for at høre ham, om det er ham der er Patrick, som åbenbart er den lokale pusher. :ad!:

Da vi kom rundt om kirken, kunne vi se at der helt åbenlyst blev handlet og klokken var altså ikke engang over 20
Jeg er fuldstændig chokeret over, at sådan noget forgår så åbenlyst, vi bor altså i en mindre jysk by.

Små by er de værste. Folk keder sig.
6
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 450
Likede indlæg: 7147

Indlægaf Lemonella » 13. feb 2018, 15:30

Det sker også her i byen. Midt nede i parken, hvor politiet, efter et par grove overfald, jævnligt patruljerer.
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 459
Likede indlæg: 3537

Indlægaf Filipai » 13. feb 2018, 15:46

Hunkat skrev:

I min barndomsby er der en hel gade der er kendt som pusherstreet. Det er en by med 6000 mennesker, og jeg har aldrig følt mig så utryg som da jeg boede der.
0
Brugeravatar
Muuh
Kort karma: 142
Likede indlæg: 2029

Indlægaf Muuh » 13. feb 2018, 16:12

Hunkat skrev:

Var godt klar over at sådan noget foregik, men har ikke oplevet det så åbenlyst siden vi boede i Kbh.

De forsøgte ikke engang at skjule det, men politiet har selvfølgelig også lukket om aftenen her, så dem ser man ikke efter kl 17
0
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 309
Likede indlæg: 2681

Indlægaf Marioneta » 13. feb 2018, 16:50

LaScrooge skrev:
Tak. Det er faktisk rigtig rart at få at vide, at jeg har fortjent bedre. Jeg ved det godt, men det, at nogen ytrer det og viser medfølelse er en lise.

Ja, det har været medvirkende til det, omend jeg meget, meget længe har villet have mit eget. Jeg tør ikke satse på at bo sammen med ham, det er for usikkert og det vil være mig, der skal flytte - igen! - hvis det ikke går. Jeg har brug for min egen faste base. Det er så bare en bonus derudover at det bliver godt for vores forhold. Det kommer til at lette presset på os begge to. Lige nu skal han forholde sig til mig hele tiden, selv når han er fuld af selvhad og ulykke, og jeg er ikke i tvivl om at det bidrager til en negativ spiral i ham. Han kan ikke lide sig selv, og han kan endnu mindre lide sig selv når han kommer til at tænke over, at han var tarvelig overfor mig, også selvom han ikke rigtig magtede at være anderledes. Han kan ikke rumme alt det der, så meget af det får udløb ved at blive projiceret over på mig. Og når jeg flytter, skal jeg ikke gå op og ned af et menneske, der er fuld af mørke, hvilket påvirker mig på mange måder - også ved, at jeg får ondt af ham. Og fordi det gør ondt, at en jeg elsker har det så dårligt. Min hverdag bliver lysere og lettere. Når jeg flytter kan vi ses når han har overskud og når vi begge har lyst til hinanden, og han kan gå i hule-mode når han har en dårlig dag og slippe for at skulle præstere som menneske, ven og kæreste. Det bliver godt.

Kære LaScrooge, det dér kan du da ikke blive ved med at holde til :kram:

Jeg har jo selv en tendens til de mørke tanker, så kan godt forstå at livet kan være svært for ham, når han er deprimeret. Men det er jo ikke holdbart, at det er sådan næsten hele tiden. Får han ikke noget hjælp? Er der slet ikke udsigt til bedring?

Det lyder som det rigtige at flytte fra ham, men hvad med fremtiden? Vil du trives med en kæreste, som ikke umiddelbart kan overskue at bo sammen med nogen?
2
LaScrooge
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4970

Indlægaf LaScrooge » 13. feb 2018, 16:59

Marioneta skrev:Kære LaScrooge, det dér kan du da ikke blive ved med at holde til :kram:

Jeg har jo selv en tendens til de mørke tanker, så kan godt forstå at livet kan være svært for ham, når han er deprimeret. Men det er jo ikke holdbart, at det er sådan næsten hele tiden. Får han ikke noget hjælp? Er der slet ikke udsigt til bedring?

Det lyder som det rigtige at flytte fra ham, men hvad med fremtiden? Vil du trives med en kæreste, som ikke umiddelbart kan overskue at bo sammen med nogen?

Tak :kys:
Nej, det kan jeg ikke blive ved med at holde til eller leve med. Han går i behandling, men jeg ved godt, at det kan have lange udsigter. I forhold til at bo sammen, så trænger jeg til mit eget sted, der kun er for mig, så den del har jeg det rigtig fint med.
Jeg synes det er svært at beslutte mig for at gå, fordi jeg elsker ham og føler omsorg for ham. Det virker egoistisk på mig bare at skride, fordi det er hårdt. Men jeg er også klar over, at det ikke er godt, som det er. Derfor er det også godt, at jeg snart overtager min lejlighed.
0
LaMariposa
Kort karma: 122
Likede indlæg: 2245

Indlægaf LaMariposa » 13. feb 2018, 17:28

Øv, det er ikke sprængt særlig rart, det der. Jeg har oplevet, at de stod og handlede / udvekslede lige uden for vores hoveddør på Nørrebro. Vænnede mig aldrig rigtig til det.
0
Forstadskedelig :love:

I won't let it die
I can feel you when you're not around
When the night gets cold
We won't be alone
IrmaPigen
Kort karma: 233
Likede indlæg: 2987

Indlægaf IrmaPigen » 13. feb 2018, 19:59

Jeg skal åbenbart møde hele kærestens pukkelryggede i næste uge. Pga hans fødselsdag og jeg har foreslået ham at holde en frokost for hans familie. Nu hænger jeg så på den, eftersom jeg er den bedste "kok" af os to. Nåmen så kan jeg da også bare lære ikke at komme med skide gode forslag :lol:
5
Patience
Kort karma: 22
Likede indlæg: 574

Indlægaf Patience » 13. feb 2018, 20:04

Min kærestes fødselsdagsmiddag i søndags gik så fint. Noget jeg virkelig er glad for ved min kæreste er hvor dejlig han er at gøre gode ting for. Han tager aldrig noget for givet eller har forventninger på forhånd. Han sætter bare utrolig stor pris på alt hvad jeg gør, og han en så god til at udvise glæde og taknemmelighed. Det er virkelig dejligt og det giver mig altid stor lyst til at gøre søde ting.
Jeg er meget heldig
7
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Wunder8
Kort karma: 71
Likede indlæg: 772

Indlægaf Wunder8 » 13. feb 2018, 20:05

IrmaPigen skrev:Jeg skal åbenbart møde hele kærestens pukkelryggede i næste uge. Pga hans fødselsdag og jeg har foreslået ham at holde en frokost for hans familie. Nu hænger jeg så på den, eftersom jeg er den bedste "kok" af os to. Nåmen så kan jeg da også bare lære ikke at komme med skide gode forslag :lol:

Det er til gengæld en glimrende mulighed for at shine og få billige points, hvis man disker op med noget lækkert :fløjt:
0
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 273
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 8563

Indlægaf Hunkat » 13. feb 2018, 20:05

LaScrooge skrev:
Marioneta skrev:Kære LaScrooge, det dér kan du da ikke blive ved med at holde til :kram:

Tak :kys:
Nej, det kan jeg ikke blive ved med at holde til eller leve med. Han går i behandling, men jeg ved godt, at det kan have lange udsigter. I forhold til at bo sammen, så trænger jeg til mit eget sted, der kun er for mig, så den del har jeg det rigtig fint med.
Jeg synes det er svært at beslutte mig for at gå, fordi jeg elsker ham og føler omsorg for ham. Det virker egoistisk på mig bare at skride, fordi det er hårdt. Men jeg er også klar over, at det ikke er godt, som det er. Derfor er det også godt, at jeg snart overtager min lejlighed.

Jeg ved godt at han ikke kan gøre for det og han er sikkert et godt menneske ellers men jeg synes faktisk det er lidt egoistisk at indgå i et forhold når man ved at man har det så dårligt at man dårligt kan være der for den anden. Og det skal ikke forståes som at jeg tror han er ond, eller at folk med psykiske problemer ikke må/fortjener at have en kæreste.

Men jeg synes også man må tage noget ansvar for at sætte den anden fri i en eller anden grad. Det ville jo også være dybt egoistisk hvis du ikke kunne få børn men ikke ville gå fra ham selvom du vidste at han brændende ønskede sig at blive far. For nu at lave en nogenlunde sammenligning.
Jeg håber inderligt for jer at det hjælper når I ikke bor sammen, måske er det 'bare' det der skal til. Jeg skriver kun det her for at sige at jeg faktisk ikke synes du skal føle dig som et egoistisk monster. Ja, mennesker handler egoistisk, det er ligeså "ondt" (i overført betydning!) af ham at holde på dig i et forhold som gør dig så skidt som det er "ondt" af dig hvis du i sidste ende vælge at gå fra ham. To til tango og alt det der.

Disclaimer: det er sent, jeg har været 9 timer på arbejde og er lidt træt i hovedet. Jeg håber det giver nogenlunde mening.
4
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
bluetof1
Kort karma: 309
Likede indlæg: 2674

Indlægaf bluetof1 » 13. feb 2018, 21:47

Min kæreste er træt efter at have været temmelig overanstrengt på arbejdet i et stykke tid. Når han bliver rigtig træt så bliver han syg. Han har kroniske smerter, der gør at hans krop i forvejen er på overarbejde ca. altid og det er svært grænsende til umuligt for ham at få hvilet ordentligt ud.
Så nu har han influenzasymptomer, tankemylder, er anspændt og kan ikke finde ro. Han NÆGTER at melde sig syg for han er ikke syg, jo. Han er bare træt.
Det er da også rigtigt at han bare er træt, men han bliver syg af at være så træt.
Ved ikke lige hvad jeg skal gøre ved ham. Han er på vej ned af en farlig vej hvor han har været en gang før og der endte han med at være sygemeldt i rigtig lang tid og tabe 12 kg, hvilket er temmelig meget når man har en normalvægt på 61 kg. Han vil bare ikke rigtig forstå at det her ender galt hvis han ikke passer på sig selv.
Han er så stædig og han VIL ikke passe på sig selv fordi "jeg plejer jo at kunne alt det jeg vil!", men med kroniske nervesmerter, som han aldrig har fred fra så er der bare ting, der ikke er som de var før.
Jeg ville ønske der var noget jeg kunne gøre for at han ikke skulle have så ondt altid og samtidig så har jeg lyst til at ruske ham hårdt og længe indtil han forstår at han for helvede har de her smerter og det bliver han nødt til at leve med, med de begrænsninger det giver ham. Sommetider betyder det altså bare at han ikke kan gøre de ting han gerne vil og at han bliver nødt til at tage mere hensyn til sig selv end til en vagtplan.
0
Har lige barberet ben for første gang i meget, meget lang tid. Min bodyoil kunne ikke længere fugte min hud. Til gengæld havde jeg virkelig blank pels.
IrmaPigen
Kort karma: 233
Likede indlæg: 2987

Indlægaf IrmaPigen » 14. feb 2018, 07:41

Wunder8 skrev:
IrmaPigen skrev:Jeg skal åbenbart møde hele kærestens pukkelryggede i næste uge. Pga hans fødselsdag og jeg har foreslået ham at holde en frokost for hans familie. Nu hænger jeg så på den, eftersom jeg er den bedste "kok" af os to. Nåmen så kan jeg da også bare lære ikke at komme med skide gode forslag :lol:

Det er til gengæld en glimrende mulighed for at shine og få billige points, hvis man disker op med noget lækkert :fløjt:

Enig.

Jeg slæbte også to snapse med hjem fra min københavnerlejlighed sidst jeg var dér, fordi jeg ved hans mor sætter pris på en snaps til en god frokost. Men det gør jeg nu også :-D
0
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 450
Likede indlæg: 7147

Indlægaf Lemonella » 14. feb 2018, 11:24

Vi har lige et par stressede dage. Vi holdt surpriseparty for svigerfar i går aftes. Vi var tidligt oppe her til morgenog skulle til morgenkaffe hos svigerforældrene og da jeg stod og lige drak et glas juice inden vi skulle ud af døren, kom kæresten med en fin indpakket hjerteformet æske. Valentine chokolade til mig. :lun:
Jeg grinede lidt og gav ham en pakke fra mig. En lille nørdet gadget ting jeg helt tilfældigt var faldet over på nettet. En LED Stormtrooper-lampe. Han elskede den bare. :D

Vi har aldrig før gjort i Valentines-gaver, men i år var der lige gået 2 sjæle én tanke i den. Lidt sjovt.

Om lidt smutter vi så til reception på svigerfars arbejdsplads. Han holder 40 års ansættelses-jubilæum i dag, så der bliver masser af festivitas. :)
6
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.

Tilbage til "Forhold og sex"