Hvad har i oplevet af "klovn-moments" sammen med det modsatte køn ?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
FletpArkett
Kort karma: 19
Likede indlæg: 278

Re: Hvad har i oplevet af "klovn-moments" sammen med det modsatte køn ?

Indlægaf FletpArkett » 10. okt 2017, 07:03

avdotja skrev:Jeg ville gerne sige et eller andet trøstende, men bliver nød til at erkende at havde det været mig, havde jeg konkluderet at det var ved at være tid til en ny kæreste. Ikke ti vilde heste ville kunne få mig i samme rum som (eks)svigerforældrene igen :blush:

Jeg er simpelthen så glad for ham, så jeg må bide skammen i mig og komme over det. Og de er simpelthen så søde og enormt afslappede - ( naturister ) at selv om det på ingen måde ikke er et optimalt scenarie, så ER det ikke sådan nogle snerpede eller dømmende mennesker.
4
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 274
Likede indlæg: 2393

Indlægaf Pityt » 10. okt 2017, 18:00

Da jeg var helt ung og stadig boede hjemme, havde jeg en pisk hængende, som jeg havde købt på en ferie, fordi jeg syntes den var cool :lol:

En aften min kæreste og jeg var på vej i seng, havde han lagt sig (min seng var meget lav) og greb fat i min fod og begyndte at kilde mig. Til trods for at jeg på det nærmeste sparkede ham i hovedet (mine fødder er vanvittigt kildne) gav han ikke slip, så jeg greb ud efter pisken for at få ham til at stoppe. "Klask"...jeg ramte ham tværs over ryggen og efterlod en flot rød stribe...og alligevel gav han ikke slip. Lige da jeg hævede armen for at slå ham igen, vadede min far ind på mit værelse...så kæresten, der lå i sengen med en rød stribe på ryggen mens han lignede en, der tiggede mig om nåde og mig, der stod i trusser med løftet pisk :whip:

Jeg tror der gik en uge før min far holdt op med at grine hver gang han så mig og jeg var 16 år og ved at dø af skam over at mine forældre troede, at jeg var dominatrix-typen :blush:
31
What's done in the dark will be brought to the light
Hewlett
Kort karma: 20
Likede indlæg: 748

Indlægaf Hewlett » 11. okt 2017, 01:47

FletpArkett skrev:Hahaha - Tak for alle de gode historier. Jeg får det lidt bedre af at læse dem. <3 Min kæreste har lovet at ringe til dem og lige bryde isen efter sidst - og som han siger - de ER jo ikke så sarte...(men stadig ... :wacko: )

Undskyld, men jeg grinte højt af den historie! Tak for at gøre min enormt tidlige morgen lidt sjovere :lol:

Jeg ville uden tvivl reagere som dig, blive enormt flov og virkelig bekymre mig om, hvad mine nye svigerforældre mon ikke tænker om mig. Men! Prøv at tænke, at de også er to mennesker som har været fuldstændig nyforelskede, ikke har kunne holde fingrene for hinanden og helt sikkert også har gjort "frækkert ting", måske endda også foreviget de her øjeblikke :D . Du skal nok ikke dele de her tanker med din kæreste, så dør han nok en lille smule :lol: Men måske det kan hjælpe dig :)
3
Hewlett
Kort karma: 20
Likede indlæg: 748

Indlægaf Hewlett » 11. okt 2017, 01:54

Og så kan jeg da også bidrage med en historie. Havde på et tidspunkt en kæreste som boede på Langeland. Han kom så for at besøge mig i en weekend.
Jeg var ca. 17 år, så jeg boede stadig hjemme.

En morgen råbte hun ind på mit værelse at hun ville gå til bageren. Vi udnyttede at vi var alene og gav den fuld gas og endelig kunne vi give slip og bare nyde med lyd på, uden at bekymre os om, at hun kunne høre os.

Det hele varede ca. 10 minutter og så lå vi, helt udmattede bagefter, og snakkede. Pludselig råbte min mor, som vi troede VAR gået, ude fra gangen, at NU gik hun.

.........
14
Brugeravatar
Whydontyouandi
Kort karma: 38
Likede indlæg: 192

Indlægaf Whydontyouandi » 12. okt 2017, 18:27

Mine forældre var udenlands, så mig og min kæreste lånte huset.
Vi lå på mit værelse, og eftersom de bor med en lukket have, tænkte vi ikke lige, at sådan noget med at lukke vinduet og lukke persiennerne for var specielt vigtigt.
Mens vi er allerbedst i gang, på alle fire *ahem*, hører jeg så sådan en høj stemme lige uden for vinduet: 'VOV, VOV, VOV!'
(Min morfar har altid sagt som en stor hund, når han kommer og besøger sine børnebørn, sådan en form for advarsel, når han gik forbi hækken, var på vej ind i et rum, den slags.)
Vi kom hurtigt i tøjet og gik ud og tog imod ham og sagde, vi havde sovet lidt længe. Satser stadig på, han havde dårlige øjne. :tie:
5
Brugeravatar
Denlilleglademy
Kort karma: 40
Likede indlæg: 450

Indlægaf Denlilleglademy » 12. okt 2017, 18:39

Det var omvendt, for det var min fArs klovn øjeblik overfor mig.

Vi skrev sammen på Skype og pludselig kommer der en besked til mig
Far:" Jeg vil kneppe dig hårdt som den beskidte tøs du er"
Mig: "Den var vist ikke til mig høhø"
Far "hallo, hvem skriver"
Mig "hva?"
Far "det er ikke mig der skriver det der, jeg må være blevet hacket"
Mig "..."
26
Lisma
Kort karma: 168
Likede indlæg: 2090

Indlægaf Lisma » 12. okt 2017, 18:51

Denlilleglademy skrev:Det var omvendt, for det var min fArs klovn øjeblik overfor mig.

Mig "hva?"
Mig "..."

"Jeg må være blevet hacket" :love: :lol: :klap: :-D
2
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 364
Likede indlæg: 6287

Indlægaf Juki » 12. okt 2017, 18:53

Denlilleglademy skrev:Det var omvendt, for det var min fArs klovn øjeblik overfor mig.

Mig "hva?"
Mig "..."

Åha :lol:
0
Forarget kan man altid blive

I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Denlilleglademy
Kort karma: 40
Likede indlæg: 450

Indlægaf Denlilleglademy » 12. okt 2017, 18:57

Juki skrev:Åha :lol:

Lisma skrev:"Jeg må være blevet hacket" :love: :lol: :klap:

Ja det er træls at hackere lige går efter en midaldrende mand Skype konto når han sidder og skriver med sin datter og bare skriver sådan nogle beskidte beskeder midt i det hele.
6
*smb*
Kort karma: 5
Likede indlæg: 38

Indlægaf *smb* » 13. okt 2017, 10:09

Mig "hva?"
Mig "..."

haha hvor er det godt altså :lol:
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 821
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 12698

Indlægaf LadyFox » 13. okt 2017, 15:07

Altså.. udover lidt for mange gange at have sendt pikante billeder til de forkerte.
Og sætte min mor til at pakke den skuffe min dildo lå i da hun skulle hjælpe mig med at flytte tror jeg at jeg er sluppet ret billigt. Eller også har jeg selektiv hukommelse - hvis man ikke kan huske det er det jo ikke sket.
1
"It was the beginning of the greatest Christmas ever. Little food. No presents. But there was a snowman in their basement."
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 301
Likede indlæg: 2996

Indlægaf lillebjoern » 13. okt 2017, 15:42

Mig "hva?"
Mig "..."

Hvis min far skrev det... :tie: Men jeg sidder og griner højt :D
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
ajnaM
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3300

Indlægaf ajnaM » 13. okt 2017, 17:35

Jeg mindes en gang, jeg var ved at score en fyr på et discotek. Jeg var naturligvis meget, meget fuld, og det var meget, meget mørkt.

Det var dengang, man måtte ryge indendørs, og jeg prøvede at tænde en cigaret med en lighter, der ikke ville virke, mens jeg prøvede at lytte til det, denne her mand sagde.

Indtil han stopper mig og siger "jeg tror ikke, du kan tænde den med den der..."

Og så sidder jeg ikke med en lighter, men med en tampon.

... og så stoppede scoringsforsøget ligesom der. :lol:
17
ajnaM
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3300

Indlægaf ajnaM » 13. okt 2017, 17:39

I øvrigt var min kæreste nøgen, da min far mødte ham første gang. :lol: Han lå og sov uden dyne på, da min far uventet kom på besøg. Heldigvis på maven, så det var kun bagdelen, der blev flashet.

Nu her, 10 år senere, har min far stadig god griner på over at nævne det ind imellem. :D
7
Yetie
Kort karma: 28
Likede indlæg: 323

Indlægaf Yetie » 13. okt 2017, 17:47

ajnaM skrev:I øvrigt var min kæreste nøgen, da min far mødte ham første gang. :lol: Han lå og sov uden dyne på, da min far uventet kom på besøg. Heldigvis på maven, så det var kun bagdelen, der blev flashet.

Nu her, 10 år senere, har min far stadig god griner på over at nævne det ind imellem. :D

Samme historie jeg, da jeg mødte min svigermor første gang. Hun synes også stadig det er sjovt, her 15 år senere. :lol:
1

Tilbage til "Forhold og sex"