Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Singletråden

Indlægaf Tricolette » 27. jun 2017, 06:25

De der datingsider :panik: - er der nogle I vil anbefale frem for andre? - Og ja, vi må heller tage min alder med i betragtning - jeg er 50 :banan:
0
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 27. jun 2017, 12:40

Nu er det snart to måneder siden, jeg flyttede ud af huset - og her til formiddag fik jeg besked fra bankrådgiveren om, at jeg er frigjort fra gælden på huset, jeg tidligere har ejet sammen med ex-manden. Det tilhører nu ham. Det er både mærkeligt og rart, at sagen nu er afsluttet, men det gør det nemmere for os begge at komme videre.
14
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 27. jun 2017, 20:10

Marioneta skrev:Øhh...Det dér med at møde mænd i det virkelige liv? Det har jeg jo ikke gjort i årevis. Ikke siden min eks i 2001. Så jeg ved jo slet ikke hvad jeg skal gøre.

Jeg er på charter med min søn og der er en fyr, som rejser alene med sin datter. Han ser lidt sød ud. Om han er single ved jeg jo ikke. Han kan jo sagtens have en kæreste derhjemme. Men sød ser han ud, sådan helt almindelig sød.

Jeg så ham i flyet, så han er fra vores område. Jeg formåede også at small talke lidt med ham på anden dagen, da vi skulle have pustet badedyr op i butikken på samme tid. Jeg er introvert og virkelig dårlig til at small talke. Har prøvet at smile lidt til ham efterfølgende, dog uden held. Han har fået sig en bro'mance. Hans datter leger med en anden pige, som også rejser alene med sin far, så fædrene hænger ud sammen.

Her til aften spiste vi ved bordet ved siden af dem og han smilte til mig et par gange. Det er jo heller ikke fordi jeg skal noget med ham, det er jo en børneferie. Men kunne da være hyggeligt med lidt kontakt for at se om han er single og om han kunne være interesseret i et eller andet, når vi kom hjem. Man skal jo starte et eller andet sted, men som sagt, jeg har været gemt væk i mange år, så ved slet ikke hvordan jeg skal gribe sådan noget an.

Altså det ville da være oplagt at spørge begge fædre, hvor de var fra og om de måske har prøvet at rejse på den måde før. Og så fortælle, at det er første gang du prøver det som single mor. Hvis altså det er tilfældet :)
6
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 28. jun 2017, 08:58

Marioneta skrev:Da jeg kom ned fra hotelværelset efter at have skrevet det indlæg, sad min mor og snakkede med en anden mormor. Min søn har fundet sammen med en jævnaldrende dreng, som også rejser med sin mor og mormor. De sad i en sofagruppe ved siden af dem, den anden mormor sad med ryggen mod ham. Min mor og jeg er helt modsatte, hun er meget udadvendt, så hun havde allerede snakket med ham, da jeg kom ned. De fortsatte med at snakke lidt on/off. Jeg sad dog på en måde, så jeg ikke lige var en del af samtalen, men jeg smilte og fik øjenkontakt med ham mange gange. Som aftenen gik blev der snakket mere på tværs af de to sofagrupper, der var noget elendig underholdning, som holdt os i snak. Han søgte tit øjenkontakt og også vedholdende. Når endelig vi kortvarigt kun var os to, sad vi så vi ikke lige kunne snakke pga musikken og ingen tog initiativ til at rykke tættere på. Det blev ved vedholdende øjenkontakt, men jeg følte mig også begrænset af at min mor var der. Hun fik i øvrigt spurgt ham om han havde været der før og det havde han vist otte år i træk, syntes jeg, at jeg overhørte. Det ville nogen gange være nemmere hvis man var udadvendt :cool:

I dag er min mor på udflugt og sønnike og jeg skal bare være ved poolen, så håber de også er der og jeg kan få gemt min generthed væk og få snakket med ham.

Udadvendt eller ej, så kan smalltalk øves. :)
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 28. jun 2017, 12:42

Marioneta skrev:Ja, det har du ret i, plante. Jeg skal så lige se om jeg kan nå at mestre det inden lørdag aften :wink3:

De var på stranden her til formiddag, så må se hvad eftermiddagen bringer og om de kommer ned til poolen. Har kun lige set dem til morgenmad og frokost.

Vejret er dejligt her. Hvordan er det i Danmark? :cool:

Jeg hepper på dig. Om ikke andet kan du jo bruge det som en læringsoplevelse :)

Altså uanset hvor jeg er i dag, så er det godt vejr, for jeg har fødselsdag :D
11
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 28. jun 2017, 13:53

Tak for kortene - I er herlige!
0
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3408
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10682

Re: Singletråden

Indlægaf Little_Woman » 28. jun 2017, 15:34

I går fik vi talt om, at ingen af os ser andre og at vi finder ud af noget andet prævention end kondomer, nu vi kun er sammen med hinanden :lun:

Er på vej på ferie, alene, og GLÆDER mig til at komme ned til varmen og nyde sol og bøger og strand i eget selskab. Og jeg glæder mig til at mærke godt og grundigt efter og formentlig også komme til at savne filejsen lidt. Måske skal han en dag med mig ud på eventyr?

Alt er sol og sommer og sommerfugle herfra :lun:
20
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 28. jun 2017, 18:03

Tak igen for kort! :love:
0
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 28. jun 2017, 18:22

Det er fandme nederen endelig at finde guld; og så måtte konstatere at vores ønsker for fremtiden er uforenelige på et punkt, hvor kompromiser ikke er mulige... også selvom jeg nok godt vidste det på forhånd og hele projektet derfor var lidt kamikaze-agtigt.

Men det var selvfølgelig heller ikke meningen, at jeg skulle forelske mig...

Selvom jeg er ret misundelig, glæder det mig dog at læse, at der er succes for andre i tråden!
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 28. jun 2017, 18:39

Lys skrev:Det er fandme nederen endelig at finde guld; og så måtte konstatere at vores ønsker for fremtiden er uforenelige på et punkt, hvor kompromiser ikke er mulige... også selvom jeg nok godt vidste det på forhånd og hele projektet derfor var lidt kamikaze-agtigt.

Men det var selvfølgelig heller ikke meningen, at jeg skulle forelske mig...

Selvom jeg er ret misundelig, glæder det mig dog at læse, at der er succes for andre i tråden!

Hvordan uforenelige?
0
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 28. jun 2017, 18:41

Planten skrev:
Lys skrev:Det er fandme nederen endelig at finde guld; og så måtte konstatere at vores ønsker for fremtiden er uforenelige på et punkt, hvor kompromiser ikke er mulige... også selvom jeg nok godt vidste det på forhånd og hele projektet derfor var lidt kamikaze-agtigt.

Men det var selvfølgelig heller ikke meningen, at jeg skulle forelske mig...

Selvom jeg er ret misundelig, glæder det mig dog at læse, at der er succes for andre i tråden!

Hvordan uforenelige?


Jeg vil gerne have et barn (på et tidspunkt) - det vil han ikke.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 28. jun 2017, 18:44

Lys skrev:
Planten skrev:
Lys skrev:Det er fandme nederen endelig at finde guld; og så måtte konstatere at vores ønsker for fremtiden er uforenelige på et punkt, hvor kompromiser ikke er mulige... også selvom jeg nok godt vidste det på forhånd og hele projektet derfor var lidt kamikaze-agtigt.

Men det var selvfølgelig heller ikke meningen, at jeg skulle forelske mig...

Selvom jeg er ret misundelig, glæder det mig dog at læse, at der er succes for andre i tråden!

Hvordan uforenelige?


Jeg vil gerne have et barn (på et tidspunkt) - det vil han ikke.

Jeg tænkte nok, det var det punkt. Det er altså også svært.
1
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 28. jun 2017, 18:50

Planten skrev:
Lys skrev:
Planten skrev:
Lys skrev:Det er fandme nederen endelig at finde guld; og så måtte konstatere at vores ønsker for fremtiden er uforenelige på et punkt, hvor kompromiser ikke er mulige... også selvom jeg nok godt vidste det på forhånd og hele projektet derfor var lidt kamikaze-agtigt.

Men det var selvfølgelig heller ikke meningen, at jeg skulle forelske mig...

Selvom jeg er ret misundelig, glæder det mig dog at læse, at der er succes for andre i tråden!

Hvordan uforenelige?


Jeg vil gerne have et barn (på et tidspunkt) - det vil han ikke.

Jeg tænkte nok, det var det punkt. Det er altså også svært.


Ja, det må man sige. Det er bare satans, at han er så skøn. Jeg forstår ham dog godt; hans børn er ved at være store, så det ville virkelig være at starte forfra for ham.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 28. jun 2017, 18:54

Lys skrev:
Planten skrev:
Lys skrev:
Planten skrev:
Lys skrev:Det er fandme nederen endelig at finde guld; og så måtte konstatere at vores ønsker for fremtiden er uforenelige på et punkt, hvor kompromiser ikke er mulige... også selvom jeg nok godt vidste det på forhånd og hele projektet derfor var lidt kamikaze-agtigt.

Men det var selvfølgelig heller ikke meningen, at jeg skulle forelske mig...

Selvom jeg er ret misundelig, glæder det mig dog at læse, at der er succes for andre i tråden!

Hvordan uforenelige?


Jeg vil gerne have et barn (på et tidspunkt) - det vil han ikke.

Jeg tænkte nok, det var det punkt. Det er altså også svært.


Ja, det må man sige. Det er bare satans, at han er så skøn. Jeg forstår ham dog godt; hans børn er ved at være store, så det ville virkelig være at starte forfra for ham.

Og det vigtigste er jo, at det føles rigtigt for jer begge - hele vejen igennem.
0
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 28. jun 2017, 18:57

Planten skrev:
Lys skrev:
Planten skrev:
Lys skrev:
Planten skrev:
Lys skrev:Det er fandme nederen endelig at finde guld; og så måtte konstatere at vores ønsker for fremtiden er uforenelige på et punkt, hvor kompromiser ikke er mulige... også selvom jeg nok godt vidste det på forhånd og hele projektet derfor var lidt kamikaze-agtigt.

Men det var selvfølgelig heller ikke meningen, at jeg skulle forelske mig...

Selvom jeg er ret misundelig, glæder det mig dog at læse, at der er succes for andre i tråden!

Hvordan uforenelige?


Jeg vil gerne have et barn (på et tidspunkt) - det vil han ikke.

Jeg tænkte nok, det var det punkt. Det er altså også svært.


Ja, det må man sige. Det er bare satans, at han er så skøn. Jeg forstår ham dog godt; hans børn er ved at være store, så det ville virkelig være at starte forfra for ham.

Og det vigtigste er jo, at det føles rigtigt for jer begge - hele vejen igennem.


Enig. Jeg vil heller ikke presse et barn ned over nogen. Selvom jeg da godt kunne ønske mig, at han var/blev så forelsket i mig, at han var villig til at nuppe et barn mere for min skyld ;)
0

Tilbage til "Forhold og sex"