Hvorfor går så få kvinder til prostituerede?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9090
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21959

Re: Hvorfor går så få kvinder til prostituerede?

Indlægaf Purple Haze » 24. mar 2024, 16:24

Jens A skrev:Hm, jeg tror måske godt jeg vil bringe en anden vinkel på banen her … nemlig pligtsex eller det vi kan kalde hverdagsprostitution, som jeg tror er aldeles udbredt …

Jeg har været sammen med min kone i en del år, og som de fleste havde vi et par stormfulde år med meget og heftig, skøn sex, men efter 5-6 år eller færre ændrede tingene sig og lysten blev lidt mindre for os begge, men for hende markant mindre, måske endda grænsende til nul.
Mens jeg begærer hende ret kraftigt stadig.

Hun vil dog gerne have kærligheden og min opmærksomhed og også gerne intimiteten, kæle og kysse … men jeg tror egentlig godt hun kunne (ville) undvære sexen. Hun bliver aldrig våd, først når jeg slikker eller vi bruger creme, og jeg tror egentlig ikke lysten til den fysiske sex er der hos hende.

Jeg tror faktisk, hun gør det for min skyld, og jeg har fonemnelsen af at blive affodret (få taget trykket).
Og jeg har tænkt meget over dette, da det har stået på et par år.

Vi har et forhold, hvor hun er ret afhængig af mig økonomisk eller hun ville i hvert fald ikke kunne leve det gode liv uden mig. Hm, jeg elsker hende og hun elsker mig, og tror også hun sætter megec stor pris på vores forhold og kærlighed, vi har det sjovt sammen, rejser meget, går meget på restaurant mm mm.

Men sexen gør hun for min skyld, og så er det jeg spørger:
Hvis ikke hun egentlig beyder sig om, at jeg trænger ind i hende og vi har sex, og kun gør det for min skyld, og for at holde fast i mig og vores forhold og den gode økonomi,
er der så ikke også blot tale om prostitution. Hun sælger jo sin krop!

Jeg har snakkwt med nogle venner om det - ellers ikke noget vi nornalt gør - og desværre var deres opfattelse præcis den samme. de tænkte også alle fire, at konen gjorde det for deres skyld … (vi er en vennegruppe i slut fyrrerne)

Jeg synes det er meget betænkeligt, og det gør mig i stigende grad voldsomt frustreret. For hvad er jeg så?
Tænder hun overhovedet på mig sexuelt, begærer hun mig faktisk mere, tænder hun egentlig overhovedet på min krop, elker kun mit intellekt, vores kærlighed og den økonomiske tryghed jeg repræsenterer.
Jeg siger til hende konstant, hvor lækker jeg synes hun er - hendes bryster, mave, øjne og hvor feminin hun er mv.
Men jeg vil da også begæres og føle mig lækker, og få komplimenter - og jeg er faktisk en flot fyr på næsten to meter, træner og læber meget og købe flot tøj osv.

Og vi har snakket en del om det, og hun siger, at det fungerer anderledes for hende, og at det ikke så meget er det fysiske hun tænder på, og at det måske ikke er så meget selve sexen, der betyder så meget som alt det andet.

Men er det så bare ikke prostitution? Og kan jeg leve med det? Og hvor mange tusinde hjem er dette tilfældet?
Jeg tror desværre det er mere reglen end undtagelsen i lange parforhold. Hverdagsprostitution!


Nej det er ikke prostitution.
Min kæreste tager også nogen gange med hjem til min familie og spiser, selvom han sikkert kunne finde på noget andet han hellere ville - det hør ham ikke til gigolog. Han gør det for min skyld.
Man kan sagtens dyrke sex selvom man måske hellere ville have en ostemad, fordi det gør ens partner glad, fordi man forhåbentlig gerne vil gøre ens partner glad.
Hvis jeg fandt ud af at min kæreste ikke kan gennemskue at jeg gør ting for at gøre ham glad, og han ikke gør ting for at gøre mig glad - men han ser vores forhold som en udveksling af goder og en ren praktisk “handel”. Så ville der være dømt Sahara i trussen og vi skulle nok genoverveje om vi skal være sammen.

Hvis du gerne vil forbedre dit forhold til din kone, så vil jeg råde dig til at stoppe med at gøre de ting “for” hende, som du gerne vil have hun gør for dig - og begynder at gøre de ting for hende hun gerne vil have.
Og så håbe på at hun også begynder at gøre det for dig, som du gerne vil have.

Læs evt op på kærlighedssprog. Du lyder til at du tænder på ord og fysisk samværd, og det er (måske?) det du giver ud. Men det kan jo være hun fx tænder på betænksomhed og tjenester, i hvert fald noget andet end det du tænder på.

Men det er ret langt fra emnet, då det burde nok foregå i en anden tråd.
6
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Jens A
Indlæg: 22
Tilmeldt: 18. feb 2024, 15:57
Kort karma: 0
Likede indlæg: 7

Re: Hvorfor går så få kvinder til prostituerede?

Indlægaf Jens A » 24. mar 2024, 16:59

Men du misforstår præmissen her … jeg er jo netop ked af, hvis dyrker sex med mig, for at gøre mig glad.
Hvis ikke hun gør det af egen lyst, og hvis hun ikke har fysisk begær til mig, så er det meget problematisk …!
Og vel helt uholdbart og urimeligt for et forhold, ikke sandt?
0
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9090
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21959

Re: Hvorfor går så få kvinder til prostituerede?

Indlægaf Purple Haze » 24. mar 2024, 17:06

Jens A skrev:Men du misforstår præmissen her … jeg er jo netop ked af, hvis dyrker sex med mig, for at gøre mig glad.
Hvis ikke hun gør det af egen lyst, og hvis hun ikke har fysisk begær til mig, så er det meget problematisk …!
Og vel helt uholdbart og urimeligt for et forhold, ikke sandt?


Nå men så må du jo netop gøre noget for at hun skal få lyst.
Eller droppe forholdet.
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Jens A
Indlæg: 22
Tilmeldt: 18. feb 2024, 15:57
Kort karma: 0
Likede indlæg: 7

Re: Hvorfor går så få kvinder til prostituerede?

Indlægaf Jens A » 24. mar 2024, 18:45

Tak for det fine råd… det er naturligvis mandens skyld, som altid, og ham der ikke har været kærlig nok, ikke givet blomster nok, ikke lavet godt nok forspil , ikke har komplimenter nok, ikke været lyttende nok, ikke været lækker nok, været for overvægtig, ikke morsom nok etc. etc.
Well, selvfølgelig har det været på lystavlen, at jeg simpelthen ikke er atrraktiv nok, eller sød nok til at tænde hende ….
Men det var jeg da engang … hold da op
Men ja, du har ret - jeg bør gå fra hende.
1
abcd
Indlæg: 6223
Tilmeldt: 3. nov 2021, 09:56
Kort karma: 292
Likede indlæg: 10184

Re: Hvorfor går så få kvinder til prostituerede?

Indlægaf abcd » 24. mar 2024, 19:36

Jens A skrev:Tak for det fine råd… det er naturligvis mandens skyld, som altid, og ham der ikke har været kærlig nok, ikke givet blomster nok, ikke lavet godt nok forspil , ikke har komplimenter nok, ikke været lyttende nok, ikke været lækker nok, været for overvægtig, ikke morsom nok etc. etc.
Well, selvfølgelig har det været på lystavlen, at jeg simpelthen ikke er atrraktiv nok, eller sød nok til at tænde hende ….
Men det var jeg da engang … hold da op
Men ja, du har ret - jeg bør gå fra hende.


Hvis kvinden ikke har lyst til manden, er det mandens skyld. Og hvis manden ikke har lyst til kvinden, er det mandens skyld. Du har ret, det er altid mandens skyld. Det må vi leve med. Og det er vel et af de allermest almindelige problemer at kvinder mister lysten i længerevarende forhold. Og i stedet for at kigge indad, går mange kvinder til bebrejdelse af manden. Det er også fordi han ikke gør dit eller dat. Det meste af tiden er det formentlig et vildspor, og forklaringen er i stedet den simple at manden ikke er spændende længere. Det kan være hvis du kan få en af nabokonerne til at flirte lidt med dig i din kones nærvær, at det vil hjælpe din kone med at se dig som spændende igen. Eller stik en bekendt 1.000 kroner for at fortælle din kone en hemmelighed om hvordan hun i mange år har gået og fantaseret om dig, og hvor heldig din kone er. Dette er selvfølgelig lidt en joke. Men jeg tror det ville virke.
0
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9090
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21959

Re: Hvorfor går så få kvinder til prostituerede?

Indlægaf Purple Haze » 24. mar 2024, 19:56

Jens A skrev:Tak for det fine råd… det er naturligvis mandens skyld, som altid, og ham der ikke har været kærlig nok, ikke givet blomster nok, ikke lavet godt nok forspil , ikke har komplimenter nok, ikke været lyttende nok, ikke været lækker nok, været for overvægtig, ikke morsom nok etc. etc.
Well, selvfølgelig har det været på lystavlen, at jeg simpelthen ikke er atrraktiv nok, eller sød nok til at tænde hende ….
Men det var jeg da engang … hold da op
Men ja, du har ret - jeg bør gå fra hende.


Har ikke sagt noget om at det er din skyld.
Men hvis du ikke har det forhold du gerne vil have, så må du jo gøre noget for at få det, blive ved med ikke at være tilfreds eller forlade situationen.
Som jeg ser det, er der ikke så mange andre muligheder.

Hvilket i øvrigt er samme råd jeg giver alle andre M/K i den situation.
4
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15420
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1252
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25797

Re: Hvorfor går så få kvinder til prostituerede?

Indlægaf Delfin » 24. mar 2024, 20:07

Jens A skrev:Hm, jeg tror måske godt jeg vil bringe en anden vinkel på banen her … nemlig pligtsex eller det vi kan kalde hverdagsprostitution, som jeg tror er aldeles udbredt …

Jeg har været sammen med min kone i en del år, og som de fleste havde vi et par stormfulde år med meget og heftig, skøn sex, men efter 5-6 år eller færre ændrede tingene sig og lysten blev lidt mindre for os begge, men for hende markant mindre, måske endda grænsende til nul.
Mens jeg begærer hende ret kraftigt stadig.

Hun vil dog gerne have kærligheden og min opmærksomhed og også gerne intimiteten, kæle og kysse … men jeg tror egentlig godt hun kunne (ville) undvære sexen. Hun bliver aldrig våd, først når jeg slikker hende eller vi bruger creme, og jeg tror egentlig ikke lysten til den fysiske sex er der hos hende.

Jeg tror faktisk, hun gør det for min skyld, og jeg har fonemnelsen af at blive affodret (få taget trykket).
Og jeg har tænkt meget over dette, da det har stået på et par år.

Vi har et forhold, hvor hun er ret afhængig af mig økonomisk eller hun ville i hvert fald ikke kunne leve det gode liv uden mig. Hm, jeg elsker hende og hun elsker mig, og tror også hun sætter megec stor pris på vores forhold og kærlighed, vi har det sjovt sammen, rejser meget, går meget på restaurant mm mm.

Men sexen gør hun for min skyld, og så er det jeg spørger:
Hvis ikke hun egentlig beyder sig om, at jeg trænger ind i hende og vi har sex, og kun gør det for min skyld, og for at holde fast i mig og vores forhold og den gode økonomi,
er der så ikke også blot tale om prostitution. Hun sælger jo sin krop!

Jeg har snakkwt med nogle venner om det - ellers ikke noget vi nornalt gør - og desværre var deres opfattelse præcis den samme. de tænkte også alle fire, at konen gjorde det for deres skyld … (vi er en vennegruppe i slut fyrrerne)

Jeg synes det er meget betænkeligt, og det gør mig i stigende grad voldsomt frustreret. For hvad er jeg så?
Tænder hun overhovedet på mig sexuelt, begærer hun mig faktisk mere, tænder hun egentlig overhovedet på min krop, elker kun mit intellekt, vores kærlighed og den økonomiske tryghed jeg repræsenterer.
Jeg siger til hende konstant, hvor lækker jeg synes hun er - hendes bryster, mave, øjne og hvor feminin hun er mv.
Men jeg vil da også begæres og føle mig lækker, og få komplimenter - og jeg er faktisk en flot fyr på næsten to meter, træner og løber meget og køber flot tøj osv.

Og vi har snakket en del om det, og hun siger, at det fungerer anderledes for hende, og at det ikke så meget er det fysiske hun tænder på, og at det måske ikke er så meget selve sexen, der betyder så meget som alt det andet.

Men er det så bare ikke prostitution? Og kan jeg leve med det? Og hvor mange tusinde hjem er dette tilfældet?
Jeg tror desværre det er mere reglen end undtagelsen i lange parforhold. Hverdagsprostitution!


Jeg gider ikke kommentere det hele, men de her to ting; Alder + tørhed = måske overgangsalder = creme er et godt hjælpemiddel
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Jens A
Indlæg: 22
Tilmeldt: 18. feb 2024, 15:57
Kort karma: 0
Likede indlæg: 7

Re: Hvorfor går så få kvinder til prostituerede?

Indlægaf Jens A » 27. mar 2024, 07:23

Purple Haze skrev:
Jens A skrev:Tak for det fine råd… det er naturligvis mandens skyld, som altid, og ham der ikke har været kærlig nok, ikke givet blomster nok, ikke lavet godt nok forspil , ikke har komplimenter nok, ikke været lyttende nok, ikke været lækker nok, været for overvægtig, ikke morsom nok etc. etc.
Well, selvfølgelig har det været på lystavlen, at jeg simpelthen ikke er atrraktiv nok, eller sød nok til at tænde hende ….
Men det var jeg da engang … hold da op
Men ja, du har ret - jeg bør gå fra hende.


Har ikke sagt noget om at det er din skyld.
Men hvis du ikke har det forhold du gerne vil have, så må du jo gøre noget for at få det, blive ved med ikke at være tilfreds eller forlade situationen.
Som jeg ser det, er der ikke så mange andre muligheder.

Hvilket i øvrigt er samme råd jeg giver alle andre M/K i den situation.


Hm, det er selvfølgelig heller ikke hendes skyld, selvom jeg har svært ved at forstå, at hun kan leve med at hun ikke tænder på mig sexuelt. Men gør det for min skyld.

Men jeg kan nok ikke.
Nu er det tredje gang det sker for mig, samme mønster.
Et par år heftig dejlig sex, masser af tænding - herefter aftagende og seriøs tvivl om hun egentlug har lyst.

Og nej, jeg synes ikke det er godt nok med glidecreme og slikke hende våd osv. Det jeg vil have er jo, at hun har lyst.. det er jo det jeg som mand gerne vil have. Ikke blot en krop, som hun stiller til rådighed for mig - for så er det jo en form for prostitution, uanset hvordan nan vender og drejer det. Og så er det jo vold mod hende, hvis hun egentlig ikke har lyst, og vel dermed skadeligt, som så mange her i tråden skriver.

Men der er et andet og måske endnu værre problem for mig, manden. For hvad gør det ved mig.
Jeg føler mig jo ikke sexuelt attraktiv, og jeg vil da også føle mig begæret, sexuelt begæret.
Jeg har en særdeles veltrænet krop - iøvrigt modsat hende - men alligevel er det kun mig der tænder på hendes krop.
Det kan jeg ikke leve med tænker jeg.
For tredje gang, hmmmm
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16325
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1411
Likede indlæg: 30319

Re: Hvorfor går så få kvinder til prostituerede?

Indlægaf TinaW » 27. mar 2024, 07:53

Jens A skrev:
Purple Haze skrev:
Jens A skrev:Tak for det fine råd… det er naturligvis mandens skyld, som altid, og ham der ikke har været kærlig nok, ikke givet blomster nok, ikke lavet godt nok forspil , ikke har komplimenter nok, ikke været lyttende nok, ikke været lækker nok, været for overvægtig, ikke morsom nok etc. etc.
Well, selvfølgelig har det været på lystavlen, at jeg simpelthen ikke er atrraktiv nok, eller sød nok til at tænde hende ….
Men det var jeg da engang … hold da op
Men ja, du har ret - jeg bør gå fra hende.


Har ikke sagt noget om at det er din skyld.
Men hvis du ikke har det forhold du gerne vil have, så må du jo gøre noget for at få det, blive ved med ikke at være tilfreds eller forlade situationen.
Som jeg ser det, er der ikke så mange andre muligheder.

Hvilket i øvrigt er samme råd jeg giver alle andre M/K i den situation.


Hm, det er selvfølgelig heller ikke hendes skyld, selvom jeg har svært ved at forstå, at hun kan leve med at hun ikke tænder på mig sexuelt. Men gør det for min skyld.

Men jeg kan nok ikke.
Nu er det tredje gang det sker for mig, samme mønster.
Et par år heftig dejlig sex, masser af tænding - herefter aftagende og seriøs tvivl om hun egentlug har lyst.

Og nej, jeg synes ikke det er godt nok med glidecreme og slikke hende våd osv. Det jeg vil have er jo, at hun har lyst.. det er jo det jeg som mand gerne vil have. Ikke blot en krop, som hun stiller til rådighed for mig - for så er det jo en form for prostitution, uanset hvordan nan vender og drejer det. Og så er det jo vold mod hende, hvis hun egentlig ikke har lyst, og vel dermed skadeligt, som så mange her i tråden skriver.

Men der er et andet og måske endnu værre problem for mig, manden. For hvad gør det ved mig.
Jeg føler mig jo ikke sexuelt attraktiv, og jeg vil da også føle mig begæret, sexuelt begæret.
Jeg har en særdeles veltrænet krop - iøvrigt modsat hende - men alligevel er det kun mig der tænder på hendes krop.
Det kan jeg ikke leve med tænker jeg.
For tredje gang, hmmmm


Hvis samme mønster gentager sig i flere forhold, skulle man måske overveje hvorfor?
Når det så er sagt, er det vist ikke unormalt, at kvinders lyst daler i løbet af et forhold.
Jeg har helt sikkert også mindre lyst, end min mand har. Men det kommer da over mig af og til og jeg kan også sagtens tænde på ham stadig.
Der er bare så mange faktorer der spiller ind på min lyst, som jeg egentligt fornemmer ikke er gældende på samme måde for ham.
0
Marengs
Indlæg: 155
Tilmeldt: 23. feb 2024, 09:22
Kort karma: 8
Likede indlæg: 180

Re: Hvorfor går så få kvinder til prostituerede?

Indlægaf Marengs » 27. mar 2024, 08:27

Jens A skrev:
Purple Haze skrev:
Jens A skrev:Tak for det fine råd… det er naturligvis mandens skyld, som altid, og ham der ikke har været kærlig nok, ikke givet blomster nok, ikke lavet godt nok forspil , ikke har komplimenter nok, ikke været lyttende nok, ikke været lækker nok, været for overvægtig, ikke morsom nok etc. etc.
Well, selvfølgelig har det været på lystavlen, at jeg simpelthen ikke er atrraktiv nok, eller sød nok til at tænde hende ….
Men det var jeg da engang … hold da op
Men ja, du har ret - jeg bør gå fra hende.


Har ikke sagt noget om at det er din skyld.
Men hvis du ikke har det forhold du gerne vil have, så må du jo gøre noget for at få det, blive ved med ikke at være tilfreds eller forlade situationen.
Som jeg ser det, er der ikke så mange andre muligheder.

Hvilket i øvrigt er samme råd jeg giver alle andre M/K i den situation.


Hm, det er selvfølgelig heller ikke hendes skyld, selvom jeg har svært ved at forstå, at hun kan leve med at hun ikke tænder på mig sexuelt. Men gør det for min skyld.

Men jeg kan nok ikke.
Nu er det tredje gang det sker for mig, samme mønster.
Et par år heftig dejlig sex, masser af tænding - herefter aftagende og seriøs tvivl om hun egentlug har lyst.

Og nej, jeg synes ikke det er godt nok med glidecreme og slikke hende våd osv. Det jeg vil have er jo, at hun har lyst.. det er jo det jeg som mand gerne vil have. Ikke blot en krop, som hun stiller til rådighed for mig - for så er det jo en form for prostitution, uanset hvordan nan vender og drejer det. Og så er det jo vold mod hende, hvis hun egentlig ikke har lyst, og vel dermed skadeligt, som så mange her i tråden skriver.

Men der er et andet og måske endnu værre problem for mig, manden. For hvad gør det ved mig.
Jeg føler mig jo ikke sexuelt attraktiv, og jeg vil da også føle mig begæret, sexuelt begæret.
Jeg har en særdeles veltrænet krop - iøvrigt modsat hende - men alligevel er det kun mig der tænder på hendes krop.
Det kan jeg ikke leve med tænker jeg.
For tredje gang, hmmmm


Selvfølgelig skal du ikke have sex med din kæreste, hvis hun ikke har lyst. Gør du det en gang, så sidder det i hendes krop - og så tror da pokker, hun stopper med at have lyst til sex.

Og så gider du ikke slikke hende våd? Måske du skal overveje, om du bruger nok tid på forspil og hendes nydelse? Eller om din kæreste mister interessen for sex, fordi det grundlæggende ikke opfylder hendes behov.

Jeg har aldrig været i den første kategori, men har veninder, der hører til der. De får virkeligt ødelagt meget for dem i lang tid.

Jeg har været i den sidste. Men ved også, at med en mere opmærksom kæreste, så behøver det ikke at være sådan.
2
Jens A
Indlæg: 22
Tilmeldt: 18. feb 2024, 15:57
Kort karma: 0
Likede indlæg: 7

Re: Hvorfor går så få kvinder til prostituerede?

Indlægaf Jens A » 28. mar 2024, 15:22

Marengs skrev:
Jens A skrev:
Purple Haze skrev:
Jens A skrev:Tak for det fine råd… det er naturligvis mandens skyld, som altid, og ham der ikke har været kærlig nok, ikke givet blomster nok, ikke lavet godt nok forspil , ikke har komplimenter nok, ikke været lyttende nok, ikke været lækker nok, været for overvægtig, ikke morsom nok etc. etc.
Well, selvfølgelig har det været på lystavlen, at jeg simpelthen ikke er atrraktiv nok, eller sød nok til at tænde hende ….
Men det var jeg da engang … hold da op
Men ja, du har ret - jeg bør gå fra hende.


Har ikke sagt noget om at det er din skyld.
Men hvis du ikke har det forhold du gerne vil have, så må du jo gøre noget for at få det, blive ved med ikke at være tilfreds eller forlade situationen.
Som jeg ser det, er der ikke så mange andre muligheder.

Hvilket i øvrigt er samme råd jeg giver alle andre M/K i den situation.


Hm, det er selvfølgelig heller ikke hendes skyld, selvom jeg har svært ved at forstå, at hun kan leve med at hun ikke tænder på mig sexuelt. Men gør det for min skyld.

Men jeg kan nok ikke.
Nu er det tredje gang det sker for mig, samme mønster.
Et par år heftig dejlig sex, masser af tænding - herefter aftagende og seriøs tvivl om hun egentlug har lyst.

Og nej, jeg synes ikke det er godt nok med glidecreme og slikke hende våd osv. Det jeg vil have er jo, at hun har lyst.. det er jo det jeg som mand gerne vil have. Ikke blot en krop, som hun stiller til rådighed for mig - for så er det jo en form for prostitution, uanset hvordan nan vender og drejer det. Og så er det jo vold mod hende, hvis hun egentlig ikke har lyst, og vel dermed skadeligt, som så mange her i tråden skriver.

Men der er et andet og måske endnu værre problem for mig, manden. For hvad gør det ved mig.
Jeg føler mig jo ikke sexuelt attraktiv, og jeg vil da også føle mig begæret, sexuelt begæret.
Jeg har en særdeles veltrænet krop - iøvrigt modsat hende - men alligevel er det kun mig der tænder på hendes krop.
Det kan jeg ikke leve med tænker jeg.
For tredje gang, hmmmm


Selvfølgelig skal du ikke have sex med din kæreste, hvis hun ikke har lyst. Gør du det en gang, så sidder det i hendes krop - og så tror da pokker, hun stopper med at have lyst til sex.

Og så gider du ikke slikke hende våd? Måske du skal overveje, om du bruger nok tid på forspil og hendes nydelse? Eller om din kæreste mister interessen for sex, fordi det grundlæggende ikke opfylder hendes behov.

Jeg har aldrig været i den første kategori, men har veninder, der hører til der. De får virkeligt ødelagt meget for dem i lang tid.

Jeg har været i den sidste. Men ved også, at med en mere opmærksom kæreste, så behøver det ikke at være sådan.


Det forholder sig jo lige omvendt.
Ligesom stort set alle andre mænd, er jeg vild med oralsex - altså at give det - og kan slet ikke undvære det, og det tænder mig meget.
Lige så vel, som at der ikke er noget, jeg hellere vil end at tilfredstille min kvinde, og være en lækker elsker og give hende orgasme. Sådan tror jeg langt de fleste mænd har det - som sagt, at kunne tilfredsstille sin kvinde er det bedste ved sex og det ypperste i os mænds usle liv. Det får os til at føle os mandige og lækre. Det tror jeg mange kvinder har svært ved at forstå. Men det vil vi rigtig gerne.
Spørgsmålet er om det omvendte gør sig gældende? Hvor vigtigt er det før kvinder at være gode elskerinder?

Og jeg kan love dig for, at jeg bryder mig hjerne for at gøre det rigtigt, hvilket ofte starter med søde sms’er om formiddagen, restaurantbesøg, blomster, masser af komplimenter af hendes tøj og krop, lange forspil, lytten til hende og meget meget mere …. for det er jo mandens lod, han skal kurtisere hende, og ikke omvendt, hun er den lækre og sexede, han er bare et liderligt pjok, som ikke kan modstå hende. Synes bare hun er lækker.
Det er superfrustrerende kønsroller, som ikke mindst får os mænd til at føle os ikke-sexede og ikke-begærede.
Det er jo klart. (Åh, bare ligestillingen dog kunne ændre på det, superuretfærdigt)

Og hvad kan jeg så gøre… gå min vej, igen…!
Det vil hun blive fuldstændig knust over (tror jeg), men hormonerne er væk, tror jeg…

Ligesom jeg kan høre på mine venner, der vistnok har det endnu værre. De har fuldstændig samme situation, og to af dem endnu værre, hvor sex er blevet meget sjældent, og for en af dem helt slut, og hvor han åbenbart - i enkelte tilfælde har købt sig til sex, når trangen blev for stor. …!?
Og hvor de åbenbart har accepteret situationen, og siger: “ men sådan er det jo, sådan bliver jo i lange parforhold, og når man kommer op i årene … og man vil jo ikke ødelægge sit ægteskab … !?!

Jeg for min part må overveje, om jeg kan leve med dette.
For jeg gør jo 20 gange mere end min kone for at kurtisere hende og få et godt sexliv - end hun. Og lige neget hjælper det. Og som sagt har det den kedelige bieffekt, at jeg kommer til at føle mig usexet og ikke-attraktiv.
Og skal man leve med en kone, der får mig til at føle sådan . Nej, hun må fanme oppe sig, og komme ind i kampen.
Jeg VIL have en kvinde, som har lyst …! Og som har lyst til mig og giver udtryk for det.
Det er vel ikke for meget at forlange?
0
fisken80
Indlæg: 22414
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1135
Likede indlæg: 52725

Re: Hvorfor går så få kvinder til prostituerede?

Indlægaf fisken80 » 28. mar 2024, 17:51

Jens A skrev:
Marengs skrev:
Jens A skrev:
Purple Haze skrev:
Jens A skrev:Tak for det fine råd… det er naturligvis mandens skyld, som altid, og ham der ikke har været kærlig nok, ikke givet blomster nok, ikke lavet godt nok forspil , ikke har komplimenter nok, ikke været lyttende nok, ikke været lækker nok, været for overvægtig, ikke morsom nok etc. etc.
Well, selvfølgelig har det været på lystavlen, at jeg simpelthen ikke er atrraktiv nok, eller sød nok til at tænde hende ….
Men det var jeg da engang … hold da op
Men ja, du har ret - jeg bør gå fra hende.


Har ikke sagt noget om at det er din skyld.
Men hvis du ikke har det forhold du gerne vil have, så må du jo gøre noget for at få det, blive ved med ikke at være tilfreds eller forlade situationen.
Som jeg ser det, er der ikke så mange andre muligheder.

Hvilket i øvrigt er samme råd jeg giver alle andre M/K i den situation.


Hm, det er selvfølgelig heller ikke hendes skyld, selvom jeg har svært ved at forstå, at hun kan leve med at hun ikke tænder på mig sexuelt. Men gør det for min skyld.

Men jeg kan nok ikke.
Nu er det tredje gang det sker for mig, samme mønster.
Et par år heftig dejlig sex, masser af tænding - herefter aftagende og seriøs tvivl om hun egentlug har lyst.

Og nej, jeg synes ikke det er godt nok med glidecreme og slikke hende våd osv. Det jeg vil have er jo, at hun har lyst.. det er jo det jeg som mand gerne vil have. Ikke blot en krop, som hun stiller til rådighed for mig - for så er det jo en form for prostitution, uanset hvordan nan vender og drejer det. Og så er det jo vold mod hende, hvis hun egentlig ikke har lyst, og vel dermed skadeligt, som så mange her i tråden skriver.

Men der er et andet og måske endnu værre problem for mig, manden. For hvad gør det ved mig.
Jeg føler mig jo ikke sexuelt attraktiv, og jeg vil da også føle mig begæret, sexuelt begæret.
Jeg har en særdeles veltrænet krop - iøvrigt modsat hende - men alligevel er det kun mig der tænder på hendes krop.
Det kan jeg ikke leve med tænker jeg.
For tredje gang, hmmmm


Selvfølgelig skal du ikke have sex med din kæreste, hvis hun ikke har lyst. Gør du det en gang, så sidder det i hendes krop - og så tror da pokker, hun stopper med at have lyst til sex.

Og så gider du ikke slikke hende våd? Måske du skal overveje, om du bruger nok tid på forspil og hendes nydelse? Eller om din kæreste mister interessen for sex, fordi det grundlæggende ikke opfylder hendes behov.

Jeg har aldrig været i den første kategori, men har veninder, der hører til der. De får virkeligt ødelagt meget for dem i lang tid.

Jeg har været i den sidste. Men ved også, at med en mere opmærksom kæreste, så behøver det ikke at være sådan.


Det forholder sig jo lige omvendt.
Ligesom stort set alle andre mænd, er jeg vild med oralsex - altså at give det - og kan slet ikke undvære det, og det tænder mig meget.
Lige så vel, som at der ikke er noget, jeg hellere vil end at tilfredstille min kvinde, og være en lækker elsker og give hende orgasme. Sådan tror jeg langt de fleste mænd har det - som sagt, at kunne tilfredsstille sin kvinde er det bedste ved sex og det ypperste i os mænds usle liv. Det får os til at føle os mandige og lækre. Det tror jeg mange kvinder har svært ved at forstå. Men det vil vi rigtig gerne.
Spørgsmålet er om det omvendte gør sig gældende? Hvor vigtigt er det før kvinder at være gode elskerinder?

Og jeg kan love dig for, at jeg bryder mig hjerne for at gøre det rigtigt, hvilket ofte starter med søde sms’er om formiddagen, restaurantbesøg, blomster, masser af komplimenter af hendes tøj og krop, lange forspil, lytten til hende og meget meget mere …. for det er jo mandens lod, han skal kurtisere hende, og ikke omvendt, hun er den lækre og sexede, han er bare et liderligt pjok, som ikke kan modstå hende. Synes bare hun er lækker.
Det er superfrustrerende kønsroller, som ikke mindst får os mænd til at føle os ikke-sexede og ikke-begærede.
Det er jo klart. (Åh, bare ligestillingen dog kunne ændre på det, superuretfærdigt)

Og hvad kan jeg så gøre… gå min vej, igen…!
Det vil hun blive fuldstændig knust over (tror jeg), men hormonerne er væk, tror jeg…

Ligesom jeg kan høre på mine venner, der vistnok har det endnu værre. De har fuldstændig samme situation, og to af dem endnu værre, hvor sex er blevet meget sjældent, og for en af dem helt slut, og hvor han åbenbart - i enkelte tilfælde har købt sig til sex, når trangen blev for stor. …!?
Og hvor de åbenbart har accepteret situationen, og siger: “ men sådan er det jo, sådan bliver jo i lange parforhold, og når man kommer op i årene … og man vil jo ikke ødelægge sit ægteskab … !?!

Jeg for min part må overveje, om jeg kan leve med dette.
For jeg gør jo 20 gange mere end min kone for at kurtisere hende og få et godt sexliv - end hun. Og lige neget hjælper det. Og som sagt har det den kedelige bieffekt, at jeg kommer til at føle mig usexet og ikke-attraktiv.
Og skal man leve med en kone, der får mig til at føle sådan . Nej, hun må fanme oppe sig, og komme ind i kampen.
Jeg VIL have en kvinde, som har lyst …! Og som har lyst til mig og giver udtryk for det.
Det er vel ikke for meget at forlange?


Har du talt med hende om det? Det ville da være det mest oplagte sted at starte.
1
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Fønix
Indlæg: 122
Tilmeldt: 5. mar 2024, 17:16
Kort karma: 1
Likede indlæg: 26

Re: Hvorfor går så få kvinder til prostituerede?

Indlægaf Fønix » 28. mar 2024, 18:55

....Ligesom stort set alle andre mænd, er jeg vild med oralsex - altså at give det - og kan slet ikke undvære det, og det tænder mig meget.
Lige så vel, som at der ikke er noget, jeg hellere vil end at tilfredstille min kvinde, og være en lækker elsker og give hende orgasme. Sådan tror jeg langt de fleste mænd har det - som sagt, at kunne tilfredsstille sin kvinde er det bedste ved sex og det ypperste i os mænds usle liv. Det får os til at føle os mandige og lækre. Det tror jeg mange kvinder har svært ved at forstå. Men det vil vi rigtig gerne....


Og jeg kan love dig for, at jeg bryder mig hjerne for at gøre det rigtigt, hvilket ofte starter med søde sms’er om formiddagen, restaurantbesøg, blomster, masser af komplimenter af hendes tøj og krop, lange forspil, lytten til hende og meget meget mere …. for det er jo mandens lod, han skal kurtisere hende, og ikke omvendt, hun er den lækre og sexede, han er bare et liderligt pjok, som ikke kan modstå hende. Synes bare hun er lækker.
Det er superfrustrerende kønsroller, som ikke mindst får os mænd til at føle os ikke-sexede og ikke-begærede.
Det er jo klart. (Åh, bare ligestillingen dog kunne ændre på det, superuretfærdigt)


Jeg bliver pænt overrasket hvis hun ikke er utro. Det selvbillede og den opfattelse af din egen rolle som mand er godt nok deprimerende. Hvis det er dét, hun er vant til at blive udsat for, så kan jeg ikke bebrejde hende hvis hun drømmer om en mand, som kan tage hende hårdt og gøre hvad han har lyst til.

Årevis sammen med en pleaser må næsten få hende til at drømme om en egoist.

"if he's too interested in me, I suspect he's lower value than me. Otherwise he would be chasing something else"

- ægte citat fra en ægte kvinde. Hvis man tror, det ikke gælder indenfor ægteskabelige rammer også, er man vildfaren.

Ligesom jeg kan høre på mine venner, der vistnok har det endnu værre. De har fuldstændig samme situation, og to af dem endnu værre, hvor sex er blevet meget sjældent, og for en af dem helt slut, og hvor han åbenbart - i enkelte tilfælde har købt sig til sex, når trangen blev for stor. …!?
Og hvor de åbenbart har accepteret situationen, og siger: “ men sådan er det jo, sådan bliver jo i lange parforhold, og når man kommer op i årene … og man vil jo ikke ødelægge sit ægteskab … !?!


De fleste kvinder kan tilgive næsten alt - undtaget kedsomhed. Er du kedelig og forudsigelig, er du færdig. En fælde, som de fleste mænd ender i, når deres kvinder bliver det vigtigste i deres liv.
0
Jens A
Indlæg: 22
Tilmeldt: 18. feb 2024, 15:57
Kort karma: 0
Likede indlæg: 7

Re: Hvorfor går så få kvinder til prostituerede?

Indlægaf Jens A » 28. mar 2024, 21:04

Fønix skrev:
....Ligesom stort set alle andre mænd, er jeg vild med oralsex - altså at give det - og kan slet ikke undvære det, og det tænder mig meget.
Lige så vel, som at der ikke er noget, jeg hellere vil end at tilfredstille min kvinde, og være en lækker elsker og give hende orgasme. Sådan tror jeg langt de fleste mænd har det - som sagt, at kunne tilfredsstille sin kvinde er det bedste ved sex og det ypperste i os mænds usle liv. Det får os til at føle os mandige og lækre. Det tror jeg mange kvinder har svært ved at forstå. Men det vil vi rigtig gerne....


Og jeg kan love dig for, at jeg bryder mig hjerne for at gøre det rigtigt, hvilket ofte starter med søde sms’er om formiddagen, restaurantbesøg, blomster, masser af komplimenter af hendes tøj og krop, lange forspil, lytten til hende og meget meget mere …. for det er jo mandens lod, han skal kurtisere hende, og ikke omvendt, hun er den lækre og sexede, han er bare et liderligt pjok, som ikke kan modstå hende. Synes bare hun er lækker.
Det er superfrustrerende kønsroller, som ikke mindst får os mænd til at føle os ikke-sexede og ikke-begærede.
Det er jo klart. (Åh, bare ligestillingen dog kunne ændre på det, superuretfærdigt)


Jeg bliver pænt overrasket hvis hun ikke er utro. Det selvbillede og den opfattelse af din egen rolle som mand er godt nok deprimerende. Hvis det er dét, hun er vant til at blive udsat for, så kan jeg ikke bebrejde hende hvis hun drømmer om en mand, som kan tage hende hårdt og gøre hvad han har lyst til.

Årevis sammen med en pleaser må næsten få hende til at drømme om en egoist.

"if he's too interested in me, I suspect he's lower value than me. Otherwise he would be chasing something else"

- ægte citat fra en ægte kvinde. Hvis man tror, det ikke gælder indenfor ægteskabelige rammer også, er man vildfaren.

Ligesom jeg kan høre på mine venner, der vistnok har det endnu værre. De har fuldstændig samme situation, og to af dem endnu værre, hvor sex er blevet meget sjældent, og for en af dem helt slut, og hvor han åbenbart - i enkelte tilfælde har købt sig til sex, når trangen blev for stor. …!?
Og hvor de åbenbart har accepteret situationen, og siger: “ men sådan er det jo, sådan bliver jo i lange parforhold, og når man kommer op i årene … og man vil jo ikke ødelægge sit ægteskab … !?!


De fleste kvinder kan tilgive næsten alt - undtaget kedsomhed. Er du kedelig og forudsigelig, er du færdig. En fælde, som de fleste mænd ender i, når deres kvinder bliver det vigtigste i deres liv.


Jeg tror nogen gange det kan være sundt at vænne fortegnet. Måske kunne det være mig, der er begyndt at kede mig over hendes manglende lidenskab i sengen.

Men det er jo problemet i en nøddeskal, - kvinder synes ikke de har et ansvar for sexlivet. Det er bare manden, der skal sørge for at det bliver godt og spændende og lækkert for dem - ellers er det ud.

Men jeg er en moderne mand, og jeg stiller krav. Ellers er det ud med hende.

Kvinder mister sexlysten i lange parforhold, og hvis man derfor vil sikre sig en kvinde, der stadig har “rigtig” lyst skal hun skiftes ud med højst to års mellemrum. Det er den eneste sikre måde.

Det skal vi mænd til at blive bedre til i fremtiden. Ellers ender vi bare som tøffelhelte med knastørre kvinder, som de fleste i lange parforhold i dag.
0
D.itsen
Indlæg: 3334
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 9006

Re: Hvorfor går så få kvinder til prostituerede?

Indlægaf D.itsen » 28. mar 2024, 21:06

Det er jo ikke engang en sjov trold :trist:
5
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:

Tilbage til "Forhold og sex"