Har i fælles interesser?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4589
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 667
Likede indlæg: 21050

Re: Har i fælles interesser?

Indlægaf catnip » 27. sep 2022, 16:05

Vi har et meget stort overlap af interesser, sådan helt grundlæggende kerne-interesser.

Vi har også samme uddannelse og job, hvilket vi ser som en kæmpe fordel, for det er ikke just 9-17 jobs vi har. Det gør at der er stor forståelse for når den anden sidder med en kæmpe fondsansøgning og skal arbejde både aften og weekend i 14 dage, eller skal på 3 måneders feltarbejde, eller har lab/zoom/møder/ildebrande der skal slukkes/publicerings deadlines/whatever på skæve tidspunkter.

Så det er sådan meget symbiotisk, dog uden at blive til at vi på nogen måder sidder lårene af hinanden, for vi har også stadig hvert vores. Egentlig giver vores jobs en ret dynamisk hverdag, for vores dage/uger ligner sjældent hianden, og det bliver aldrig sådan trummerum-agtigt.
0
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1036
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 134
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2663

Re: Har i fælles interesser?

Indlægaf Venus222 » 27. sep 2022, 16:23

Ja, det har vi , ikke 100 % . Men vi er begge glade for dyr,natur og sådan noget outdoors-halløj (min kæreste er dog noget mere hardcore end jeg ). :)
Og så har vi fælles værdier, hvilket jeg synes er helt fantastisk. :love2:
1
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Har i fælles interesser?

Indlægaf IrmaPigen » 29. sep 2022, 10:37

Næ ikke rigtigt.... Ikke ud over vi begge arbejder med fast ejendom. Men vi gider faktisk ikke engang se de samme programmer i TV.

Jo for resten, vi kan godt begge lide at vandre. Altså lidt længere tur. Bare ikke så tit vi gør det, fordi vores hunde ikke er sådan nogle, der kan gå 20 km ture. Vi kan også godt lide at cykle mountainbike når vi er på ferier.

Men jeg elsker at lave bål og gad godt tage en primitiv vandretur, hvor man skal overnatte i det fri/shelters.. Han hader bål og bålrøgen og gider ikke overnatte på den måde, medmindre han havde et shelter i egen have.
0

Tilbage til "Forhold og sex"