Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Thomas31
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 12. mar 2016, 01:47
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2398

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Thomas31 » 24. nov 2020, 00:07

Purple Haze skrev:
Aragorn skrev:
avdotja skrev:Måske skulle du overveje at lade være med at lade folk tisse på din sukkermad om morgenen?


Det er jo bare sådan en ting man siger, når man ikke går ned i diskussionens substans. Hvad betyder det egentligt, andet end 'det gider jeg ikke snakke om med dig'?


Aesel82 skrev:
Helt ærligt, tag dog lige og slap af!

I øvrigt er det da ikke alle, der lige kan købe hovedtelefoner eller spa-ophold, uden at det kan ses på kontoen. Jeg kan i hvert fald ikke...


Tag lige at slappe af. Jeg er i tvivl - jeg troede ikke længere, at 'det var jo bare for sjov' var gangbar mønt. Jeg er en smule i tvivl nu: Hvornår gælder reglen om at det ikke er sjovt?

DenGrimmeHelling skrev:Haha, jøsses da! I mit tilfælde sagde jeg til min kæreste, at selvom jeg syntes, det var en noller idé med en oppustelig kajak, så var det jo hans julegave og derfor syntes jeg, han skulle vælge lige præcis dét, han helst ville have. Han kom også selv og spurgte mig, om jeg ikke ville hjælpe ham med at vælge noget, fordi han ikke selv kunne vælge. :-D

Egentlig vildt nok at hidse sig sådan op over et tænkt eksempel, Aragorn. Der er vist ingen kvinder i tråden, der ligefrem har tvunget deres mænd til at vælge en bestemt firmajulegave eller som har skældt dem ud, fordi de valgte noget dumt. Ro på.

“Fred i hjemmet eller frihed.” Ja, han da også bare vælge at gå hjemmefra i protest mod undertrykkelsen, den stakkel.


Hey, jeg giver dig mad props for de ting du skriver herinde generelt, men det indlæg jeg citerede var fucking nedladende og jeg g-i-d-e-r ikke høre mænd forsimplet på den måde længere, det bliver gammelt. Mænd kan også have nogle drømme eller fantasier som de bare gerne vil have, uden at skulle gøres til grin eller dummes ned. Det er da klart den idé ikke er andet end død, der bliver jo foretaget en mekanisk abort før den er formuleret færdig.


Har du nogle andre guldkorn til hvad min kæreste har af drømme og fantasier? du ved, nu du kender ham så meget bedre end mig...

Det kunne jo være ret spændende hvis du rent faktisk ramte rigtigt.
Altså jeg tvivler, men man kan da blive klogere.

Så lover jeg ar skrive herinde til sommer hvis kajakken rent faktisk kommer i brug, og ikke bare lider glemslens død sammen med kæmpegrillen nede i kælderen.


aah det forklarer, hvad alle de kældre bruges til. Langtidsopbevaring af mænds tabte drømme.
1
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7922

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Nicolait » 24. nov 2020, 06:23

Purple Haze skrev:
Nicolait skrev:
Purple Haze skrev:Det er ikke fordi han er en nar.
Det passer bare bedst ind i denne tråd.

Firmajulegaver.
Sidste år valgte jeg et på trådløse høretelefoner, som min kæreste har annekteret. Det er fint, er mere til de små dutter man kan putte i ørene. I år har han så mulighed for at vælge på hans arbejdsplads, og der var en del OK ting (til forskel fra min hvor det vi kunne vælge var noget ubrugeligt, dyrt skod). Han bad om min mening og jeg pegede på et weekendophold eller B&O høredutter til hans kæreste (jeg har nogle som godt kunne bruge en upgrade). Og han vælger så...... en oppustelig kajak!

:rulle: :rulle: :rulle: :rulle: :rulle: :rulle:

Men vi har jo også så meget plads i kælderen :rulle:


Men kan I ikke få nogle hyggelige kajakture sammen til sommer. Noget en sejltur, telt og mad over bål. :-D


Ja, man kan jo håbe.
Tænker bare den strander sammen med som vores skovture og andre hyggelige udflugter vi skulle på med vores nye el-cykel ...


Det er jo bare, fordi I ikke har tænkt helhedsorienteret. I skal da have kajakken med på jeres cykelture. Nu kan I cykle ud til en sø eller havet. Efterfølgende kan I sejle en tur i kajakken og fange fisk med jeres medbragte fiskestænger.
Det er ren overlevelse i bedste Robinsonstil.

Det skulle vel ikke være en tandem-elcykel I har? :-D
2
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Slettet bruger » 24. nov 2020, 06:34

Thomas31 skrev:aah det forklarer, hvad alle de kældre bruges til. Langtidsopbevaring af mænds tabte drømme.


Haha - det må en eller anden Freud-psykoanalytiker kunne få en helt masse ud af. Hvad får han mon så ud af at de fleste moderne huse bygges helt uden kælder?
6
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Zombie » 24. nov 2020, 06:36

Min mand ville aldrig vælge en oppustelig kajak. Hans spejder-kone ville bare tvinge ham ud i Odense å med den, og endda uden øl, kun med fiskestænger, en grapper og sæk til affald vi passerer og en bog om fisk og fugle (for man nægter at bruge en app).

Nej, min mand vælger altid noget mere sikkert som en peberkværn eller noget, han kan give til sin mor.

Det kan også være belastende med en kvinde, der tager ens fantasier og drømme bogstaveligt.
:D
12
aka Forbies

:gammel:
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf IrmaPigen » 24. nov 2020, 06:51

differentdaydifferentperson skrev:
Aesel82 skrev:
differentdaydifferentperson skrev:Min eks og jeg gik fra hinanden for en måned siden. Siden da har han misbrugt mine kortoplysninger og stjålet 3500 kr. Rimelig nar-agtigt


Wow!
Har du meldt ham til politiet?

Nej af private årsager har jeg ikk meldt ham, men det har kriblet i mine fingre for at gøre det. Desuden var det mig selv der gav ham mine kortoplysninger dengang vi stadig var kærester(vi sad ved siden af hinanden og han skulle bruge 9 kr til et eller andet i playstore) så er faktisk lidt i tvivl om man kan definere det direkte som tyveri? Jeg sagde til ham at han skulle huske at slette oplysningerne igen så de ikke var gemt på hans tlf/playstore, men det har han så glemt/ikke gjort og det har han udnyttet efter vi er gået fra hinanden.

Til info kan jeg oplyse at han har brugt nogle af pengene på at købe Tinder Gold membership. Mega fedt :-D


Spær dog kortet, og bestil et nyt og klip det gamle over.
9
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf LadyFox » 24. nov 2020, 07:23

IrmaPigen skrev:
differentdaydifferentperson skrev:
Aesel82 skrev:
differentdaydifferentperson skrev:Min eks og jeg gik fra hinanden for en måned siden. Siden da har han misbrugt mine kortoplysninger og stjålet 3500 kr. Rimelig nar-agtigt


Wow!
Har du meldt ham til politiet?

Nej af private årsager har jeg ikk meldt ham, men det har kriblet i mine fingre for at gøre det. Desuden var det mig selv der gav ham mine kortoplysninger dengang vi stadig var kærester(vi sad ved siden af hinanden og han skulle bruge 9 kr til et eller andet i playstore) så er faktisk lidt i tvivl om man kan definere det direkte som tyveri? Jeg sagde til ham at han skulle huske at slette oplysningerne igen så de ikke var gemt på hans tlf/playstore, men det har han så glemt/ikke gjort og det har han udnyttet efter vi er gået fra hinanden.

Til info kan jeg oplyse at han har brugt nogle af pengene på at købe Tinder Gold membership. Mega fedt :-D


Spær dog kortet, og bestil et nyt og klip det gamle over.

Hvis man ringer til banken kan man få det lukket for online-køb og så stadig kunne bruge det fysisk indtil der kommer et nyt kort.
5
...
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf LadyFox » 24. nov 2020, 07:38

I mit forhold er det klart min kæreste der er "drømmeknuseren" - eller vi deler ikke penge, men han taler mig fra at bruge penge på fikse idéer. Og det er jeg ærlig talt glad for, mine forestillinger om hvilke projekter jeg har mod på overhovedet ikke matcher virkeligheden. Tilgengæld så er han fuld af opbakning overfor køb og projekter der giver mening. Jeg er faktisk glad for at have en kæreste der er ærlig om hans tanker om hans syn på min formåen.
14
...
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13012
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Pandesteg » 24. nov 2020, 08:35

Det er lidt sjovt, for jeg har aldrig tænkt over, at man kunne/skulle koordinere med sin kæreste om hvad man fik i (firma)-julegave. Min mand har altid valgt ting jeg synes var OK, men husker ikke jeg som sådan blev spurgt, mere hans overvejelser om han skulle vælge X eller Y, hvor jeg så har givet mit besyv.

Kikker I også hinandens ønskesedler igennem og nedlægger veto, hvis der er ting, I ikke synes den anden skal ønske sig? Min mand har da ind i mellem ønsket sig nogle ting, som jeg synes er skideirriterende og unødvendige, men jeg har aldrig sagt noget til det, fordi jeg tænker egentlig at jeg også køber og ønsker mig ting, som han synes er latterlige.

Ovenstående skal IKKE læses eller forstås som negativt eller kritik, men er bare tanker opstået hos mig efter de sidste par siders indlæg.
3
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40719

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Akehurst2 » 24. nov 2020, 08:40

Pandesteg skrev:Det er lidt sjovt, for jeg har aldrig tænkt over, at man kunne/skulle koordinere med sin kæreste om hvad man fik i (firma)-julegave. Min mand har altid valgt ting jeg synes var OK, men husker ikke jeg som sådan blev spurgt, mere hans overvejelser om han skulle vælge X eller Y, hvor jeg så har givet mit besyv.

Kikker I også hinandens ønskesedler igennem og nedlægger veto, hvis der er ting, I ikke synes den anden skal ønske sig? Min mand har da ind i mellem ønsket sig nogle ting, som jeg synes er skideirriterende og unødvendige, men jeg har aldrig sagt noget til det, fordi jeg tænker egentlig at jeg også køber og ønsker mig ting, som han synes er latterlige.

Ovenstående skal IKKE læses eller forstås som negativt eller kritik, men er bare tanker opstået hos mig efter de sidste par siders indlæg.


Min mand og jeg spørger hinanden før vi anskaffer os større ting, der påvirker indretningen af det fælles hjem. Sådan i det store og hele. Der sniges lidt fyrfadslysestager ind hist og pist og min mand kom vist nok til at købe et ret stort modelskib engang (så stort, at vi var nødt til at købe et møbel, det kunne stå på - og han indrømmede også selv, da det ankom, at det var noget større end han troede ud fra billedet :-D)
4
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mi55y » 24. nov 2020, 08:48

Pandesteg skrev:Det er lidt sjovt, for jeg har aldrig tænkt over, at man kunne/skulle koordinere med sin kæreste om hvad man fik i (firma)-julegave. Min mand har altid valgt ting jeg synes var OK, men husker ikke jeg som sådan blev spurgt, mere hans overvejelser om han skulle vælge X eller Y, hvor jeg så har givet mit besyv.

Kikker I også hinandens ønskesedler igennem og nedlægger veto, hvis der er ting, I ikke synes den anden skal ønske sig? Min mand har da ind i mellem ønsket sig nogle ting, som jeg synes er skideirriterende og unødvendige, men jeg har aldrig sagt noget til det, fordi jeg tænker egentlig at jeg også køber og ønsker mig ting, som han synes er latterlige.

Ovenstående skal IKKE læses eller forstås som negativt eller kritik, men er bare tanker opstået hos mig efter de sidste par siders indlæg.


Jeg var ikke superimponeret, da han for et par år siden proklamerede, at han havde valgt et fodboldbord. Men jeg nedlagde på ingen måde veto - han fik bare at vide, at det ikke kom til at stå i stuen. Jeg vil gerne havde lov at have indflydelse på vores fællesrum.

Han havde så i virkeligheden valgt et hotelophold :-D
18
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
gro71
Indlæg: 915
Tilmeldt: 2. nov 2015, 12:26
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3261

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf gro71 » 24. nov 2020, 09:04

Pandesteg skrev:Det er lidt sjovt, for jeg har aldrig tænkt over, at man kunne/skulle koordinere med sin kæreste om hvad man fik i (firma)-julegave. Min mand har altid valgt ting jeg synes var OK, men husker ikke jeg som sådan blev spurgt, mere hans overvejelser om han skulle vælge X eller Y, hvor jeg så har givet mit besyv.

Kikker I også hinandens ønskesedler igennem og nedlægger veto, hvis der er ting, I ikke synes den anden skal ønske sig? Min mand har da ind i mellem ønsket sig nogle ting, som jeg synes er skideirriterende og unødvendige, men jeg har aldrig sagt noget til det, fordi jeg tænker egentlig at jeg også køber og ønsker mig ting, som han synes er latterlige.

Ovenstående skal IKKE læses eller forstås som negativt eller kritik, men er bare tanker opstået hos mig efter de sidste par siders indlæg.


Min mand og jeg har altid koordineret de der firmajulegaver - mest fordi de der firmagaver ofte er noget dyrt, ubrugeligt bras, så hellere vælge noget, den anden evt. kan brug, i stedet for at have (endnu) en mega mussel-skål/tallerken/fad stående, som man alligevel aldrig bruger.

Vi vetoer aldrig hinandens ønskelister, for på dem kan man ønske sig præcis hvad man har lyst til - det er bare langt fra givet, at man får det, man ønsker sig :-D
0
Brugeravatar
differentdaydifferentperson
Indlæg: 881
Tilmeldt: 27. sep 2016, 19:04
Kort karma: 99
Likede indlæg: 1126

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf differentdaydifferentperson » 24. nov 2020, 09:35

IrmaPigen skrev:
differentdaydifferentperson skrev:
Aesel82 skrev:
differentdaydifferentperson skrev:Min eks og jeg gik fra hinanden for en måned siden. Siden da har han misbrugt mine kortoplysninger og stjålet 3500 kr. Rimelig nar-agtigt


Wow!
Har du meldt ham til politiet?

Nej af private årsager har jeg ikk meldt ham, men det har kriblet i mine fingre for at gøre det. Desuden var det mig selv der gav ham mine kortoplysninger dengang vi stadig var kærester(vi sad ved siden af hinanden og han skulle bruge 9 kr til et eller andet i playstore) så er faktisk lidt i tvivl om man kan definere det direkte som tyveri? Jeg sagde til ham at han skulle huske at slette oplysningerne igen så de ikke var gemt på hans tlf/playstore, men det har han så glemt/ikke gjort og det har han udnyttet efter vi er gået fra hinanden.

Til info kan jeg oplyse at han har brugt nogle af pengene på at købe Tinder Gold membership. Mega fedt :-D


Spær dog kortet, og bestil et nyt og klip det gamle over.



Ej tror du det er en god ide? Så kan han jo ikk gøre det igen :blush2: :blush2:
7
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf lillebjoern » 24. nov 2020, 09:36

Hvis min kæreste blandede sig i hvilke firmajulegaver jeg skulle købe... :lol: Så skulle det kun være hvis jeg ikke skulle bruge noget af det og bad ham vælge noget til ham selv...
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21922

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Purple Haze » 24. nov 2020, 12:20

Nicolait skrev:
Purple Haze skrev:
Nicolait skrev:
Purple Haze skrev:Det er ikke fordi han er en nar.
Det passer bare bedst ind i denne tråd.

Firmajulegaver.
Sidste år valgte jeg et på trådløse høretelefoner, som min kæreste har annekteret. Det er fint, er mere til de små dutter man kan putte i ørene. I år har han så mulighed for at vælge på hans arbejdsplads, og der var en del OK ting (til forskel fra min hvor det vi kunne vælge var noget ubrugeligt, dyrt skod). Han bad om min mening og jeg pegede på et weekendophold eller B&O høredutter til hans kæreste (jeg har nogle som godt kunne bruge en upgrade). Og han vælger så...... en oppustelig kajak!

:rulle: :rulle: :rulle: :rulle: :rulle: :rulle:

Men vi har jo også så meget plads i kælderen :rulle:


Men kan I ikke få nogle hyggelige kajakture sammen til sommer. Noget en sejltur, telt og mad over bål. :-D


Ja, man kan jo håbe.
Tænker bare den strander sammen med som vores skovture og andre hyggelige udflugter vi skulle på med vores nye el-cykel ...


Det er jo bare, fordi I ikke har tænkt helhedsorienteret. I skal da have kajakken med på jeres cykelture. Nu kan I cykle ud til en sø eller havet. Efterfølgende kan I sejle en tur i kajakken og fange fisk med jeres medbragte fiskestænger.
Det er ren overlevelse i bedste Robinsonstil.

Det skulle vel ikke være en tandem-elcykel I har? :-D


Tro mig, jeg tænker masser af helhedsorienteret - og ja vi kunne sagtnes gøre alle de der ting, og hvis hr. kæreste forelår det og planlægger det, så er jeg på som et låg.
Problemet er bare at selvom han har nogle gode ideer, så bliver det ofte ikke til noget - og hvis det ikke er øverst på min "det vil jeg gerne" liste, så gider JEG ikke planlægge det - så vil jeg hellere planlægge noget jeg rigtig gerne vil.

Lidt ligesom vores kæmpegrill, foreslog vi smed den ud (pt. har den stået ubrugt i kælderen i hvert fald 2 år) - det synes han ikke, vi kunne jo grille.
Jeg sagde super! Så griller vi, vejret er jo godt - jeg går i Fakta og køber kul, steg, optænding osv. Så kan du slæbe grillen op, og gøre den klar og stege "bøffen".
Grillen står stadig i kælderen, "bøffen" endte i fryseren og mener vi endte med takeaway den dag vi skulle grille....

Eller med vores el-cyklen er i øvrigt en lad cykel - han "solgte" ideen til mig på at han jo så kunne kører mig rundt i ladet, og så kunne vi cykle på skovtur, til stranden, han kunne hente mig når jeg var fuld ude i byen :-p osv osv.
Det er ikke blevet til noget endnu - måske til næste år.
(men heldigvis bruger han den som sit transportmiddel).

Jeg er stort set altid på når han gerne vil et eller andet - det er bare ikke så tit det sker, det er mest snak, og forudser at kajaken lider samme skæbne. Så nej jeg "dræber" bestemt ikke hr mands drømme, og han skal bare købe alt det "skrammel" han vil - og vi har plads til.
Så kan jeg blive lidt irreteret over at det er spild af penge og overveje hvordan vi får plads til alle de der dimser.

Har på fornemmelsen det næste indkøb bliver nogle "konkurrence" lyssværd (til et par tusinde stykket) eller en konsol af en eller anden art - men vi får se.
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21922

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Purple Haze » 24. nov 2020, 12:25

Pandesteg skrev:Det er lidt sjovt, for jeg har aldrig tænkt over, at man kunne/skulle koordinere med sin kæreste om hvad man fik i (firma)-julegave. Min mand har altid valgt ting jeg synes var OK, men husker ikke jeg som sådan blev spurgt, mere hans overvejelser om han skulle vælge X eller Y, hvor jeg så har givet mit besyv.


Min kæreste spurgte hvad jeg synes - og endte så med den meget omtalte kajak i stedet :rulle:
Altså ville næsten ønske han ikke havde spurgt, så ville jeg jo ikke vide hvad jeg går glip af.

Pandesteg skrev:Kikker I også hinandens ønskesedler igennem og nedlægger veto, hvis der er ting, I ikke synes den anden skal ønske sig? Min mand har da ind i mellem ønsket sig nogle ting, som jeg synes er skideirriterende og unødvendige, men jeg har aldrig sagt noget til det, fordi jeg tænker egentlig at jeg også køber og ønsker mig ting, som han synes er latterlige.


Kun hvis det er fællesting, så er det fair nok man er nogenlunde enige synes jeg.
Vi er fx. ikke enige om hvad farve håndklæderne til vores badeværelse skal være, og ville da blive lidt irreteret hvis han så ønsker sig dem han synes i julegave (når det nu er fælles og vi ikke er enige).
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.

Tilbage til "Forhold og sex"