Race og sexappeal

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Jammerdalen
Kort karma: 97
Likede indlæg: 700

Re: Race og sexappeal

Indlægaf Jammerdalen » 21. nov 2020, 01:30

Jeg er personligt ikke tiltrukket af én bestemt race. Men jeg tiltrækkes generelt mest af det åndelige end det seksuelle - eller sagt på en anden måde, så har mandens personlighed størst betydning for, om jeg bliver tiltrukket af ham. Jeg vil dog gerne have en pæn mand, men dem synes jeg findes inden for alle folkeslag :-D
1
Sofakartoflen
Kort karma: 73
Likede indlæg: 1091

Indlægaf Sofakartoflen » 21. nov 2020, 01:37

Jeg har tænkt over det, fordi det vist var mig, der nævnte, at jeg ikke kunne komme i tanke om en asiatisk mand, jeg syntes var sexet.

Jeg tror, det for mit vedkommende er en kombination af abcd´s forklaring og det faktum, at jeg er en anelse ansigtsblind, - så der er også virkelig mange, jeg synes ligner hinanden og for øvrigt ser meget meget unge ud.

Jeg googlede sexy asian man og fandt en liste over de 10 mest sexede i 2019, - der er ikke mange, der ser typisk asiatiske ud. Men jeg kan anbefale at google Vivian Dsena (det er en mand)
0
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 1084
Likede indlæg: 16066

Indlægaf dgd2007 » 21. nov 2020, 02:05

Altså det ville have været for besværligt at lære de meget forskellige kulturer, men jeg synes bestemt nogle af de asiater typer (kvinder) er meget smukke. Fx Japan, Laos, Thailand og nogle kinesere. Tyrker og arabere not so much - men kursere nogle gange. Generelt sorte, not so much - men nogle er faktisk enormt smukke. Sydamerikanske er heller ikke så meget efter min smag.

Ovenstående er selvfølgelig grove generaliseringer - der er store individualle forskelle begge veje. Men nu gik spørgsmålet jo på det generaliserende. :) I praksis har jeg vist aldrig været tæt på andre end pæredanskere - og en enkelt fra Norge.
0
Muspel
Kort karma: 496
Likede indlæg: 7405

Indlægaf Muspel » 21. nov 2020, 07:11

Jeg synes, at kassen ‘asiater’ i sig selv er ret ... snævertsynet? Der er milevid forskel på hvordan en indisk, thai og kinesisk mand ser ud. Fx. Ligesom jeg ligner en italiener ret lidt.

Jeg er dog alligevel nok enig ... , at sådan noget som højde og brede skuldre og et flot stort skæg er noget af det, jeg finder sexet.

Men omvendt har jeg haft en kæreste, der var adopteret fra Korea. Og han var sexet. I mine øjne i hvert fald.
2
JoyNips
Kort karma: 969
Likede indlæg: 20856

Indlægaf JoyNips » 21. nov 2020, 07:51

Jeg synes der er virkelig mange flotte asiatiske mænd. Og også mange mellemøstlige.
0
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 646
Likede indlæg: 10449

Indlægaf Æble » 21. nov 2020, 07:54

Det er efterhånden sjældent jeg ser mænd som jeg synes er decideret lækre. Men når jeg gør så er de af alle racer. Ikke alle typer af alle racer, men dem jeg finder lækre er af alle racer.

Har altid drømt om at få en smuk sort mand og vores børn skulle blive små lækre chokoladestykker i forskellige nuancer, men desværre endte jeg med en helt almindelig pølsedansker som mig selv og blege børn i én nuance :-D
0
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 613
Likede indlæg: 5447

Indlægaf Sophies-mor » 21. nov 2020, 07:58

Lathyrus skrev:Inspireret af tråden om Verdens mest sexede mand....

Der er lidt snak i den anden tråd om asiatiske mænd og (manglende) sexappeal, eller i hvertfald manglen på asiatiske mænd på lister over sexede mænd.

Det fik mig til at tænke på hvorfor det er sådan?
Har asiatiske mænd ikke klassisk sexede træk? Er det fordi listen af lavet af vestlige kvinder?
Er folk mon generelt bare mest tiltrukket af nogen med samme race som dem selv?
Er asiatiske kvinder heller ikke sexede nok til den slags lister?
Hvad med ham, der spiller Han i Red2?
:
For mit eget vedkommende må jeg indrømme at jeg ikke tænder på asiater. Jeg ved ikke hvorfor og skammer mig faktisk lidt over at diskvalificere en hel gruppe mænd udelukkende pga deres race. Men jeg kan ikke komme på en eneste asiatisk mand som jeg finder decideret lækker.
Generelt er jeg mest til hvide nordisk udseende mænd (er selv typisk nordisk udseende) Nogle mørke mænd, feks Shemar Moore, synes jeg også er sexede, mens arabisk udseende mænd heller intet gør for mig. Hvorfor mon?

Hvad tænker I er på spil i forhold til de lister og i forhold til sexappeal og tiltrækning generelt?

Hvad med ham, der spiller Han i RED2?
:gruble:
Umiddelbart er jeg heller ikke tiltrukket af asiatiske mænd, men tænker at det også afhænger af kropstyper.
Synes asiatiske mænd har én tendens til at være meget lige op og ned, hvor andre mænd har lidt mere mandlig facon.

Og det er meget, meget få med afrikansk baggrund jeg finder sexede. Jo mørkere de er, jo mindre tiltrækning for mig (shoot me) men Idris Elba er fx nice.
Men omvendt, fesenbleg er også :tie:

Sådan én som Buttenschøn kan jeg slet ikke forstå, nogle finder sexet :gruble:

Sorry.
Senest rettet af Sophies-mor 21. nov 2020, 08:35, rettet i alt 1 gang.
1
Hæklerier på hjernen :cool:
abcd
Kort karma: 380
Likede indlæg: 11903

Indlægaf abcd » 21. nov 2020, 08:18

Sexappeal hos kvinder - rent udseendemæssigt - handler for mig meget om kropsformen. Jeg foretrækker klart timeglasfigur. Jeg har indtryk af at asiatiske kvinder sjældnere har timeglasfigur, men er mere drengede i kropsform. Asiatiske kvindeansigter kan have flotte, feminine træk, men det gør ikke vildt meget for mig hvis kroppen ikke har kurver.
0
Brugeravatar
Santa
Kort karma: 529
Likede indlæg: 14674

Indlægaf Santa » 21. nov 2020, 08:41

Som udgangspunkt er jeg mest tiltrukket af høje mænd (kliché, men sådan er det) med relativt maskuline træk (markeret kæbe, brede skuldre, store hænder, behåring).
Racen er faktisk ikke vigtig for mig, har set mænd af alle racer, som jeg fandt attraktive. Men i nogen racer er der bare større chance for at ramme mine præferencer.
Så det er klart at der er længere mellem mænd, som jeg tænder fysisk på, når jeg kigger mod Asien. Men japanske mænd har osse en vis tiltrækning, selvom de ikke så ofte rammer mine almindelige præferencer.
Sorte mænd er jeg temmelig vild med...farven på huden finder jeg fascinerende og tiltrækkende. Men hudfarve alene er ikke nok, uanset race.

Og så kan der være kæmpe forskel på de mænd jeg finder fysisk attraktive og som jeg rent faktisk ville gide at bruge tid på udenfor sengen. Der spiller intelligens og humor en meget stor rolle.
0
Lad være med at læse mellem linjerne, det står ikke noget. ;)
MrMister
Kort karma: 158
Likede indlæg: 3118

Indlægaf MrMister » 21. nov 2020, 08:59

abcd skrev:Google siger at asiatiske mænds ansigter opfattes som mere feminine og dermed mindre tiltrækkende. Det har man afgjort ved at vise folk en række ansigter og stille spørgsmål om dem. Google siger også at ægteskaber imellem en asiatisk kvinde og en hvid mand er dobbelt så hyppige som ægteskaber imellem en asiatisk mand og en hvid kvinde.

Er det ikke også korrelerende med de fysiske forskelle på kønsorganer?

Fysiologisk er mænds kønsorganer jo asiatisk < hvid < sort. Darwinismen tilskriver, at kvindernes matcher. Er det lignende mellem andre “racer”?
0
"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 2512
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 29533

Indlægaf Daine » 21. nov 2020, 09:01

Jeg foretrækker høje mænd med markerede træk og “åbent” ansigt (det er specielt øjnene jeg her tænker på, Sandra Oh er et glimrende eksempel på øjenomgivelser jeg ikke finder tiltrækkende). Jeg har et blødt punkt for asiatiske mænd, når de opfylder de ‘krav’, men ellers er jeg ret ligeglad med race. Hvis det kun er et billede jeg kigger på vil jeg gerne kunne se et glimt i øjet, et skævt smil. Men ellers er det først og fremmest deres udstråling (og personlighed, hvis den kendes) der har afgørende betydning.

En mand som Jimmy Jørgensen er ikke smuk, flot eller lækker hvis jeg så ham på et billede uden at ‘kende’ ham. Men han har en udstråling og personlighed der bare siger spar to og som giver sexappeal. Men et billede er ikke nok.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Mads
Kort karma: 264
Likede indlæg: 2825

Indlægaf Mads » 21. nov 2020, 09:20

Lathyrus skrev:Inspireret af tråden om Verdens mest sexede mand....

Der er lidt snak i den anden tråd om asiatiske mænd og (manglende) sexappeal, eller i hvertfald manglen på asiatiske mænd på lister over sexede mænd.

Det fik mig til at tænke på hvorfor det er sådan?
Har asiatiske mænd ikke klassisk sexede træk? Er det fordi listen af lavet af vestlige kvinder?
Er asiatiske kvinder heller ikke sexede nok til den slags lister?

For mit eget vedkommende må jeg indrømme at jeg ikke tænder på asiater. Jeg ved ikke hvorfor og skammer mig faktisk lidt over at diskvalificere en hel gruppe mænd udelukkende pga deres race. Men jeg kan ikke komme på en eneste asiatisk mand som jeg finder decideret lækker.
Generelt er jeg mest til hvide nordisk udseende mænd (er selv typisk nordisk udseende) Nogle mørke mænd, feks Shemar Moore, synes jeg også er sexede, mens arabisk udseende mænd heller intet gør for mig. Hvorfor mon?

Hvad tænker I er på spil i forhold til de lister og i forhold til sexappeal og tiltrækning generelt?

Som de andre siger, så er det typisk amerikanske magasiner, der laver den slags lister. Amerikanerne er ikke blege for at kalde vinderne af superbowl for verdensmestre. Det siger alt.

Jeg synes der er vanvittigt mange personer (M/K) fra både asiatiske lande og fra lande i Mellem- og Sydamerika, som er vildt lækre. Men det beror på en individuel og konkret vurdering, og man er ikke lækker per definition, fordi man kommer derfra.

Alle de forhold, jeg har haft som varede under 1 år, var med kvinder født i Danmark.
Alle de forhold, jeg har haft som varede over 1 år, var med kvinder født i udlandet.
0
Mink lives matter!

- Prins Joachim, dimittendtalen ved école militaire, 2020.
Brugeravatar
Artem
Kort karma: 375
Likede indlæg: 3364

Indlægaf Artem » 21. nov 2020, 14:30

Jeg er mest til hvide som mig selv, men en brunette med en mere gylden kulør er ofte mest sexet at se på, som feks latinoer, eller mulatter med et eller andet mix, de er virkelig ofte smukke.

De kulsorte er jeg ikke til, har svært ved at sige hvorfor, men de er for mig at se sjældent smukke. Synes heller ikke at der er ret mange smukke asiater. De fleste har de klassiske små skæve øjne og ofte et noget fladt ansigt som ikke er mig.
0
Fra bybo til thybo
Ata
Kort karma: 211
Likede indlæg: 3607

Indlægaf Ata » 21. nov 2020, 18:50

Jeg synes der findes en del lækre asiatiske mænd men de skal bare helst være mindst 1,80 da jeg er høj.
Jeg er ikke så meget til store læber på mænd, uanset hudfarve. Så mange sorte mænd er ikke lige mig. Idris Elba er dog ok lækker...
0
Brugeravatar
Elverpigen
Kort karma: 30
Likede indlæg: 790

Indlægaf Elverpigen » 21. nov 2020, 23:03

Lathyrus skrev:(....)

(....)

Jeg mangler simpelthen tilstrækkeligt med statistisk materiale til at kunne sige noget generelt :devil:

Min primære tiltrækning er nok ikke udpræget æstetisk, selv om jeg godt kan se, at nogen er pænere end andre. Udseende kan til gengæld godt frastøde mig.

P.t. er der et par mænner i min omgangskreds, der i mine øjne har noget lækkerhedsfaktor.

Der er både blonde og asiater i samlingen
Generelt er de energiske, i rimelig form, gå-på-mod, lugter ikke grimt (heller ikke af for meget parfume ;) ), konstruktive at samarbejde med, rimelig pæne kropsholdninger, ikke for høje, god motorik :-D

Ellers er de forskellige mht tøjstil og kropstype. Mht kropstype hænder jeg mest til den lidt slanke af slagsen, hvis det var ren Build-A-Bear :lol: Den mest robust byggede af dem administrerer dog sine bevægelser ualmindeligt godt :D

Hvis jeg bare gik forbi dem på gaden, ville jeg ikke lægge mærke til dem - det er ikke rigtigt min ting.

Jeg har øjne i hovedet - bl.a. var der en fra mit arbejde, der fra halsen og op lignede rigtigt meget en skuespiller fra en af superheltefilmene. Det bider ikke på mig, og manden er sendt så langt bagud på point pga sin opførsel som utroværdig vendekåbe og jeg-er-Guds-gave-til-kvinder attitude, at jeg ville advare om ham både professionelt og privat.
0

Tilbage til "Forhold og sex"