August 2017 - Fællestråd

Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: August 2017 - Fællestråd

Indlægaf Pandesteg » 28. aug 2017, 08:39

Jeg er tilbage fra ferie og selvom det er dejligt at holde ferie, så synes jeg nu også, at det er lidt rart at komme tilbage til mine faste rutiner i forhold til mad. Vi har selvfølgelig hygget med ekstra god mad, slik osv. i ferien, sådan skal det også være. Men nu er der 3 mdr. til, at jeg igen skal på badeferie i Thailand og det kunne være SÅ fedt, hvis jeg kunne nå at smide 3 kg mere inden da. Det burde være muligt, hvis jeg strammer op på kosten. Det er mest min snacktrang om aftenen, der er et problem (og åbenbart er jeg ikke den eneste :D). Træning kører godt og crossfit har virkelig fået strammet mig godt op, så hvis jeg får skrællet lidt mere fedt af, så begynder det at se helt fornuftigt ud :D
3
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: August 2017 - Fællestråd

Indlægaf JoyNips » 28. aug 2017, 19:59

Jeg er megasej til at gå en masse med min barnevogn. Får gået ca 40 km om ugen. Jeg er også ok sej til kun at spise slik og drikke cola i weekenden. Jeg er til gengæld ikke så sej til at holde mig fra starbucks... så det skal jeg arbejde på.

Og så har jeg lige kontaktet en personlig træner. Jeg har 4 mdr tilbage på barsel og jeg kan lige så godt udnytte tiden fornuftigt.
4
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41320

Re: August 2017 - Fællestråd

Indlægaf LaMariposa » 28. aug 2017, 20:17

Ugens første træning var DHL, som jeg løb på 24 min og 20 sekunder :banan: Ny personlig rekord :D
5
:lun: Be brave
superboa
Indlæg: 1433
Tilmeldt: 14. aug 2015, 22:02
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1016

Re: August 2017 - Fællestråd

Indlægaf superboa » 28. aug 2017, 20:25

50 minutters gåtur og 1 times Cross Dance - dagen er godkendt herfra :gogo:
4
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: August 2017 - Fællestråd

Indlægaf Ally » 29. aug 2017, 05:40

Nøj, hvor havde jeg lyst til at blive liggende, da uret ringede kl. 05! Men - et par minutter senere var jeg oppe, gjorde mig klar og nåede i svømmehallen som planlagt. 24 baner. Nu sidder jeg på arbejdet og er klar til en ny og spændende dag...
9
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: August 2017 - Fællestråd

Indlægaf Ally » 30. aug 2017, 06:29

Det er så rart at være en del af månedstrådene :love: Og det giver et "kick" at logge på og se, at andre liker ens indlæg - tak, d'damer :blomst:

I morges ringede uret igen kl. 05 og omkring kl. 06 stod jeg i FW. Klar til at give den gas med træningen. Det var lækkert! As usual. Lige nu forsøger jeg at komme i gang igen-igen med træningen og den sunde(re) kost.
4
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: August 2017 - Fællestråd

Indlægaf Pandesteg » 30. aug 2017, 07:21

Jeg fik både løbet og dyrket crossfit i går. Vejret var jo perfekt til løbetur (selvom jeg altid synes, at det er en lille smule grænseoverskridende at tage mine mini-løbeshorts på - men det var sgu for varmt til andet). Desværre har jeg et eller andet lidt mærkeligt med min fod/tæer. Når jeg har løbet får jeg efterfølgende sygt ondt i nogle af mine tæer, men en underlig diffus smerter og kan faktisk ikke rigtig lokalisere hvor det kommer fra :forvirret: Mine løbesko er ikke nye og jeg gør ikke "noget nyt", så forstår det ikke rigtigt. Pisseirriterende, men vil prøve at løbe i nogle af mine andre løbesko og se, om det gør en forskel.
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: August 2017 - Fællestråd

Indlægaf JoyNips » 30. aug 2017, 08:21

Avavav, personlig træning kommer til at koste minimum 12.000... bliver sgu lidt nærig. Jeg er trods alt selv uddannet fitnessinstruktør. Men det kunne virkelig være rart at blive trænet af en anden 1:1 og bare skulle parere ordre. Jeg mangler motivationen til at komme igang igen efter graviditet. Så måske er det givet godt ud.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41320

Re: August 2017 - Fællestråd

Indlægaf LaMariposa » 30. aug 2017, 08:31

JoyNips skrev:Avavav, personlig træning kommer til at koste minimum 12.000... bliver sgu lidt nærig. Jeg er trods alt selv uddannet fitnessinstruktør. Men det kunne virkelig være rart at blive trænet af en anden 1:1 og bare skulle parere ordre. Jeg mangler motivationen til at komme igang igen efter graviditet. Så måske er det givet godt ud.


Av, det er godt nok dyrt. Ville du have mulighed for at finde en, der er under uddannelse, og som derfor tager en lidt lavere pris?
0
:lun: Be brave
Lalana
Indlæg: 564
Tilmeldt: 20. dec 2016, 08:49
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1021

Re: August 2017 - Fællestråd

Indlægaf Lalana » 30. aug 2017, 09:46

JoyNips skrev:Avavav, personlig træning kommer til at koste minimum 12.000... bliver sgu lidt nærig. Jeg er trods alt selv uddannet fitnessinstruktør. Men det kunne virkelig være rart at blive trænet af en anden 1:1 og bare skulle parere ordre. Jeg mangler motivationen til at komme igang igen efter graviditet. Så måske er det givet godt ud.


Evt skær lidt på timerne og tag flere i starten og så spred det lidt ud til sidst hvor du forhåbentlig er godt i gang? Men ellers synes jeg også pengene er ret godt givet ud, Jeg er godt i gang med et forløb på 15 timer til 6000, fordi jeg bare havde tabt motivationen til at træne selv og jeg er virkelig glad for det.

Jeg er i er mindre center men så at FW havde 25 % rabat på personlig træning hvis du kontakter dem senest 31/8. Måske en mulighed
0
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: August 2017 - Fællestråd

Indlægaf JoyNips » 30. aug 2017, 17:34

Lalana skrev:
JoyNips skrev:Avavav, personlig træning kommer til at koste minimum 12.000... bliver sgu lidt nærig. Jeg er trods alt selv uddannet fitnessinstruktør. Men det kunne virkelig være rart at blive trænet af en anden 1:1 og bare skulle parere ordre. Jeg mangler motivationen til at komme igang igen efter graviditet. Så måske er det givet godt ud.


Evt skær lidt på timerne og tag flere i starten og så spred det lidt ud til sidst hvor du forhåbentlig er godt i gang? Men ellers synes jeg også pengene er ret godt givet ud, Jeg er godt i gang med et forløb på 15 timer til 6000, fordi jeg bare havde tabt motivationen til at træne selv og jeg er virkelig glad for det.

Jeg er i er mindre center men så at FW havde 25 % rabat på personlig træning hvis du kontakter dem senest 31/8. Måske en mulighed


Jeg er gammel instruktør fra FW og med al respekt for mine tidligere kolleger, så ville jeg ikke benytte dem til personlig træning. I hvert fald ikke med mindre kvaliteten er steget fra dengang jeg selv arbejdede der.

Men jeg tror måske, at jeg melder mig ind i FW som menigt medlem til en start. Man kan få ret mange måneders træning for 12.000 kr... Og så må jeg bare se at få sparket mig selv igang igen. Jeg ved jo godt hvordan jeg skal træne og hvad jeg skal spise for at smide de sidste babykilo og få styrket ryggen efter min diskus.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Lalana
Indlæg: 564
Tilmeldt: 20. dec 2016, 08:49
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1021

Re: August 2017 - Fællestråd

Indlægaf Lalana » 30. aug 2017, 19:11

JoyNips skrev:
Lalana skrev:
JoyNips skrev:Avavav, personlig træning kommer til at koste minimum 12.000... bliver sgu lidt nærig. Jeg er trods alt selv uddannet fitnessinstruktør. Men det kunne virkelig være rart at blive trænet af en anden 1:1 og bare skulle parere ordre. Jeg mangler motivationen til at komme igang igen efter graviditet. Så måske er det givet godt ud.


Evt skær lidt på timerne og tag flere i starten og så spred det lidt ud til sidst hvor du forhåbentlig er godt i gang? Men ellers synes jeg også pengene er ret godt givet ud, Jeg er godt i gang med et forløb på 15 timer til 6000, fordi jeg bare havde tabt motivationen til at træne selv og jeg er virkelig glad for det.

Jeg er i er mindre center men så at FW havde 25 % rabat på personlig træning hvis du kontakter dem senest 31/8. Måske en mulighed


Jeg er gammel instruktør fra FW og med al respekt for mine tidligere kolleger, så ville jeg ikke benytte dem til personlig træning. I hvert fald ikke med mindre kvaliteten er steget fra dengang jeg selv arbejdede der.

Men jeg tror måske, at jeg melder mig ind i FW som menigt medlem til en start. Man kan få ret mange måneders træning for 12.000 kr... Og så må jeg bare se at få sparket mig selv igang igen. Jeg ved jo godt hvordan jeg skal træne og hvad jeg skal spise for at smide de sidste babykilo og få styrket ryggen efter min diskus.


Forstår dig godt, jeg træner også i FW selv men har personlig træner et andet sted. Håber du får motivationen op :)
0
superboa
Indlæg: 1433
Tilmeldt: 14. aug 2015, 22:02
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1016

Re: August 2017 - Fællestråd

Indlægaf superboa » 30. aug 2017, 19:31

1½ times yoga i dag :love: Serier af solhilsner og 3-benede hunde kan altså få sveden til at springe :genert:
0
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: August 2017 - Fællestråd

Indlægaf avdotja » 30. aug 2017, 21:50

Pandesteg skrev:Jeg fik både løbet og dyrket crossfit i går. Vejret var jo perfekt til løbetur (selvom jeg altid synes, at det er en lille smule grænseoverskridende at tage mine mini-løbeshorts på - men det var sgu for varmt til andet). Desværre har jeg et eller andet lidt mærkeligt med min fod/tæer. Når jeg har løbet får jeg efterfølgende sygt ondt i nogle af mine tæer, men en underlig diffus smerter og kan faktisk ikke rigtig lokalisere hvor det kommer fra :forvirret: Mine løbesko er ikke nye og jeg gør ikke "noget nyt", så forstår det ikke rigtigt. Pisseirriterende, men vil prøve at løbe i nogle af mine andre løbesko og se, om det gør en forskel.

Du kan slet ikke præcisere det? Om det er neglene, under tæerne, siden eller helt inde ved foden?

En af de ting jeg har været glad for har været mit specialstøbte indlæg fra Kaisersport (400+1400 kr mener jeg det kostede). Jeg snakkede oprindeligt med både en ortopædkirurg og fysioterapeut og har åbenbart glæde af både ekstra svangstøtte og et lille forfodsløft - noget der i øvrigt skulle være ret udbredt blandt kvinder.
0
HappyHippo
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4383

Re: August 2017 - Fællestråd

Indlægaf HappyHippo » 30. aug 2017, 22:11

Joynips i min FW kan man få en gratis time med personlig træner. Har ikke selv benyttet mig af det, men tænker det kan være godt?
0

Tilbage til "Sund og/eller slank"