August 2017 - Fællestråd

Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: August 2017 - Fællestråd

Indlægaf Daine » 9. aug 2017, 13:22

ManicNinja skrev:
Daine skrev:Mål for næste uge:
En cykeltur hver dag, mindst 8 km.
Ingen usunde snacks i hverdagene (lav afledningsmanøvre)
Kun en smule snacks i weekenden, undgå gerne hvis muligt (lav afledningsmanøvre)
Undgå brød, en skive rugbrød er dog okay til frokost. Men intet hvidt brød.

Udfordringer næste uge:
Drik mere vand (det er min akilleshæl)
Spis sund frokost (næsten lige så stor en akilleshæl)


Hvad plejer du da at spise? Hvis man må spørge om det :)

Pølsehorn, sandwich og købte færdigretter :rulle:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: August 2017 - Fællestråd

Indlægaf Daine » 9. aug 2017, 13:25

ManicNinja skrev:
Daine skrev:Midt-uge opfølgning:
Det er vejedag og der er røget 600g siden lørdag. Jeg er meget tilfreds :) Jeg har 'sharkweek' på vej og selvom jeg ikke er ramt af smerter og sjældent har andre problemer i den uge, kan jeg mærke det på min krop. Mine bukser sidder strammere end normalt og jeg føler mig let oppustet. Så at der faktisk er røget noget af vægten er jeg stolt af. Om det så ser sådan ud på lørdag, hvor jeg har vejedag nr 2 må vi så se :D
Jeg har cyklet mindst 12 km om dagen de sidste 3 dage, jeg har fundet en god rute, som jeg også kan bruge når det begynder at blive mørkt om aftenen. Jeg er startet op på morgentræning i dag og det var ikke den største succes. Jeg har virkelig en ufleksibel krop, der ikke kan en skid, så jeg skal have tilpasset programmet ret meget - og jeg skal have fundet nye øvelser til at erstatte dem jeg ikke kan. Meningen er, at jeg skal morgentræne ca 1/2 time hver morgen.

Henover weekenden (fre-søn) har jeg spist ca 200g bland-selv slik. Normalt kan jeg spise sådan en portion på 1/2 time, men det lykkes mig at få det delt op - og holde det. Jeg har ikke spist chips, skønt jeg har temmelig meget af det liggende i en skab. Men det er på en eller anden måde 'rart' at det er der, så KAN jeg spise hvis jeg virkelig vil. Hvilket jeg så lader være med :D
Ellers spiser jeg lidt nødder og vindruer som snacks og det fungerer perfekt.
Jeg prøver at spise fornuftigt, men jeg kan godt regne ud at når jeg får styr på sukkertrangen, så er det der jeg skal sætte ind. Men jeg tænker over ikke at spise hvidt brød (generelt unødvendigt brød) og ikke for meget pasta. Sovs og for meget fedtstof er også bandlyst i det daglige. Jeg har ret meget mørbradgryde i fryseren og der er fløde i, det smager fantastisk, men jeg skal forsøge kun at spise det 1 - 2 gange om ugen :D


Undskyld, jeg er sikkert virkelig en ordkløver nu. Det er ikke for at være irriterende :genert: Men jeg forstår ikke helt: Hvis sovs er bandlyst, er mørbradgryde så ikke totalt no go? Eller?

Sovs er bandlyst netop fordi jeg har så meget mørbradgryde i fryseren. Ingen grund til begge dele i løbet af en uge :) Den dag jeg så ikke har mere gryderet, så kan sovsen tillades en gang eller to om ugen.
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: August 2017 - Fællestråd

Indlægaf ManicNinja » 9. aug 2017, 13:30

Daine skrev:
ManicNinja skrev:
Daine skrev:Midt-uge opfølgning:
Det er vejedag og der er røget 600g siden lørdag. Jeg er meget tilfreds :) Jeg har 'sharkweek' på vej og selvom jeg ikke er ramt af smerter og sjældent har andre problemer i den uge, kan jeg mærke det på min krop. Mine bukser sidder strammere end normalt og jeg føler mig let oppustet. Så at der faktisk er røget noget af vægten er jeg stolt af. Om det så ser sådan ud på lørdag, hvor jeg har vejedag nr 2 må vi så se :D
Jeg har cyklet mindst 12 km om dagen de sidste 3 dage, jeg har fundet en god rute, som jeg også kan bruge når det begynder at blive mørkt om aftenen. Jeg er startet op på morgentræning i dag og det var ikke den største succes. Jeg har virkelig en ufleksibel krop, der ikke kan en skid, så jeg skal have tilpasset programmet ret meget - og jeg skal have fundet nye øvelser til at erstatte dem jeg ikke kan. Meningen er, at jeg skal morgentræne ca 1/2 time hver morgen.

Henover weekenden (fre-søn) har jeg spist ca 200g bland-selv slik. Normalt kan jeg spise sådan en portion på 1/2 time, men det lykkes mig at få det delt op - og holde det. Jeg har ikke spist chips, skønt jeg har temmelig meget af det liggende i en skab. Men det er på en eller anden måde 'rart' at det er der, så KAN jeg spise hvis jeg virkelig vil. Hvilket jeg så lader være med :D
Ellers spiser jeg lidt nødder og vindruer som snacks og det fungerer perfekt.
Jeg prøver at spise fornuftigt, men jeg kan godt regne ud at når jeg får styr på sukkertrangen, så er det der jeg skal sætte ind. Men jeg tænker over ikke at spise hvidt brød (generelt unødvendigt brød) og ikke for meget pasta. Sovs og for meget fedtstof er også bandlyst i det daglige. Jeg har ret meget mørbradgryde i fryseren og der er fløde i, det smager fantastisk, men jeg skal forsøge kun at spise det 1 - 2 gange om ugen :D


Undskyld, jeg er sikkert virkelig en ordkløver nu. Det er ikke for at være irriterende :genert: Men jeg forstår ikke helt: Hvis sovs er bandlyst, er mørbradgryde så ikke totalt no go? Eller?

Sovs er bandlyst netop fordi jeg har så meget mørbradgryde i fryseren. Ingen grund til begge dele i løbet af en uge :) Den dag jeg så ikke har mere gryderet, så kan sovsen tillades en gang eller to om ugen.


Ah. Så forstår jeg bedre. :)

Well. Man kan muligvis ikke helt regne med mig på den front, for jeg er ikke på den måde "sovsemenneske". Hvis det endelig skal være, kan jeg bedre lide dressinger og andet (koldt) "snask". Brun sovs spiser jeg fx kun til jul og måske 1-2 gange om året (har aldrig spist det til en hakkebøf). Persillesovs ... det er det samme. Så måske er det for nemt for mig at sige, at dét er let at undvære ... :) Omvendt: Snask kan jeg virkelig godt lide. :D Så derfor tænker jeg alligevel, at vi er lidt i samme båd og begge er lidt for glade for det "sovseagtige". Måske kunne du bruge mit fif til at undgå det fede og stadig få en masse lækker smag ud af det ... Her kommer det i hvert fald:

Mit trick til at undvære både varmt eller koldt snask eller læææækkert koldt smør på nye kartofler og alt i den boldgade er i stedet for stivelsen at spise masser af rå grøntsager, som jeg så hælder gode marinader over: Har mange forskellige nødde- og planteolierolier og spændende eddiker stående og bare et par skefulde af den slags blandet og så med flagesalt og peber er virkelig sindssygt lækkert sammen med al sprødheden fra grøntsagerne. Flere af olierne er halvpebrede i pris, men der er jo til tusind år i hver flaske :) Og når jeg alligevel går uden om snasket, så synes jeg pludselig ikke, at kartofler eller al mulig anden stivelse er så spændende. :D Og helt ærligt, så er den mæthed, jeg oplever efter et måltid med masser af rå grøntsager og noget lækkert kød plus fx en gang hummus, langt behageligere end alt det dér stivelses-halløj (pasta, brød, kartofler, ris osv.)

For mig er det vigtige at jeg ikke "savner noget" ved måltiderne. At jeg ikke keder mig i munden, så at sige. Jeg kunne fx slet ikke have holdt ud at undvære persillesovsen den ene gang om året, jeg æder stegt flæsk. Så hellere undvære retten helt og lave noget ganske andet. :)
Senest rettet af ManicNinja 9. aug 2017, 14:08, rettet i alt 3 gange.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: August 2017 - Fællestråd

Indlægaf ManicNinja » 9. aug 2017, 13:31

Daine skrev:
ManicNinja skrev:
Daine skrev:Mål for næste uge:
En cykeltur hver dag, mindst 8 km.
Ingen usunde snacks i hverdagene (lav afledningsmanøvre)
Kun en smule snacks i weekenden, undgå gerne hvis muligt (lav afledningsmanøvre)
Undgå brød, en skive rugbrød er dog okay til frokost. Men intet hvidt brød.

Udfordringer næste uge:
Drik mere vand (det er min akilleshæl)
Spis sund frokost (næsten lige så stor en akilleshæl)


Hvad plejer du da at spise? Hvis man må spørge om det :)

Pølsehorn, sandwich og købte færdigretter :rulle:


De gode nyheder er, at selv med meget lidt planlægning, kan du lynhurtigt sørge for noget frokost, som både kaloriemæssigt og (efter min mening også smagsmæssigt) er bedre end det dér :)
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: August 2017 - Fællestråd

Indlægaf Daine » 9. aug 2017, 18:01

ManicNinja skrev:
Daine skrev:
ManicNinja skrev:
Daine skrev:Mål for næste uge:
En cykeltur hver dag, mindst 8 km.
Ingen usunde snacks i hverdagene (lav afledningsmanøvre)
Kun en smule snacks i weekenden, undgå gerne hvis muligt (lav afledningsmanøvre)
Undgå brød, en skive rugbrød er dog okay til frokost. Men intet hvidt brød.

Udfordringer næste uge:
Drik mere vand (det er min akilleshæl)
Spis sund frokost (næsten lige så stor en akilleshæl)


Hvad plejer du da at spise? Hvis man må spørge om det :)

Pølsehorn, sandwich og købte færdigretter :rulle:


De gode nyheder er, at selv med meget lidt planlægning, kan du lynhurtigt sørge for noget frokost, som både kaloriemæssigt og (efter min mening også smagsmæssigt) er bedre end det dér :)

Jeg er MEGA dårlig til at sørge for frokost. Ja faktisk også morgenmad. Pt spiser jeg yoghurt med noget müsliværk til morgenmad for i det mindste at få noget ned og til frokost står den på to små skiver rugbrød med ost og rød peber. Ikke særlig spændende overhovedet :rulle: men jeg skal på biblioteket og hente nogle madpakke-inspirationsbøger, jeg skal have kigget på i weekenden, så kan jeg forhåbentlig få nogle gode ideer - som ikke indbefatter at jeg skal købe 8 forskellige slags grønt :D
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: August 2017 - Fællestråd

Indlægaf Daine » 9. aug 2017, 18:05

ManicNinja skrev:
Daine skrev:
ManicNinja skrev:
Daine skrev:Midt-uge opfølgning:
Det er vejedag og der er røget 600g siden lørdag. Jeg er meget tilfreds :) Jeg har 'sharkweek' på vej og selvom jeg ikke er ramt af smerter og sjældent har andre problemer i den uge, kan jeg mærke det på min krop. Mine bukser sidder strammere end normalt og jeg føler mig let oppustet. Så at der faktisk er røget noget af vægten er jeg stolt af. Om det så ser sådan ud på lørdag, hvor jeg har vejedag nr 2 må vi så se :D
Jeg har cyklet mindst 12 km om dagen de sidste 3 dage, jeg har fundet en god rute, som jeg også kan bruge når det begynder at blive mørkt om aftenen. Jeg er startet op på morgentræning i dag og det var ikke den største succes. Jeg har virkelig en ufleksibel krop, der ikke kan en skid, så jeg skal have tilpasset programmet ret meget - og jeg skal have fundet nye øvelser til at erstatte dem jeg ikke kan. Meningen er, at jeg skal morgentræne ca 1/2 time hver morgen.

Henover weekenden (fre-søn) har jeg spist ca 200g bland-selv slik. Normalt kan jeg spise sådan en portion på 1/2 time, men det lykkes mig at få det delt op - og holde det. Jeg har ikke spist chips, skønt jeg har temmelig meget af det liggende i en skab. Men det er på en eller anden måde 'rart' at det er der, så KAN jeg spise hvis jeg virkelig vil. Hvilket jeg så lader være med :D
Ellers spiser jeg lidt nødder og vindruer som snacks og det fungerer perfekt.
Jeg prøver at spise fornuftigt, men jeg kan godt regne ud at når jeg får styr på sukkertrangen, så er det der jeg skal sætte ind. Men jeg tænker over ikke at spise hvidt brød (generelt unødvendigt brød) og ikke for meget pasta. Sovs og for meget fedtstof er også bandlyst i det daglige. Jeg har ret meget mørbradgryde i fryseren og der er fløde i, det smager fantastisk, men jeg skal forsøge kun at spise det 1 - 2 gange om ugen :D


Undskyld, jeg er sikkert virkelig en ordkløver nu. Det er ikke for at være irriterende :genert: Men jeg forstår ikke helt: Hvis sovs er bandlyst, er mørbradgryde så ikke totalt no go? Eller?

Sovs er bandlyst netop fordi jeg har så meget mørbradgryde i fryseren. Ingen grund til begge dele i løbet af en uge :) Den dag jeg så ikke har mere gryderet, så kan sovsen tillades en gang eller to om ugen.


Ah. Så forstår jeg bedre. :)

Well. Man kan muligvis ikke helt regne med mig på den front, for jeg er ikke på den måde "sovsemenneske". Hvis det endelig skal være, kan jeg bedre lide dressinger og andet (koldt) "snask". Brun sovs spiser jeg fx kun til jul og måske 1-2 gange om året (har aldrig spist det til en hakkebøf). Persillesovs ... det er det samme. Så måske er det for nemt for mig at sige, at dét er let at undvære ... :) Omvendt: Snask kan jeg virkelig godt lide. :D Så derfor tænker jeg alligevel, at vi er lidt i samme båd og begge er lidt for glade for det "sovseagtige". Måske kunne du bruge mit fif til at undgå det fede og stadig få en masse lækker smag ud af det ... Her kommer det i hvert fald:

Mit trick til at undvære både varmt eller koldt snask eller læææækkert koldt smør på nye kartofler og alt i den boldgade er i stedet for stivelsen at spise masser af rå grøntsager, som jeg så hælder gode marinader over: Har mange forskellige nødde- og planteolierolier og spændende eddiker stående og bare et par skefulde af den slags blandet og så med flagesalt og peber er virkelig sindssygt lækkert sammen med al sprødheden fra grøntsagerne. Flere af olierne er halvpebrede i pris, men der er jo til tusind år i hver flaske :) Og når jeg alligevel går uden om snasket, så synes jeg pludselig ikke, at kartofler eller al mulig anden stivelse er så spændende. :D Og helt ærligt, så er den mæthed, jeg oplever efter et måltid med masser af rå grøntsager og noget lækkert kød plus fx en gang hummus, langt behageligere end alt det dér stivelses-halløj (pasta, brød, kartofler, ris osv.)

For mig er det vigtige at jeg ikke "savner noget" ved måltiderne. At jeg ikke keder mig i munden, så at sige. Jeg kunne fx slet ikke have holdt ud at undvære persillesovsen den ene gang om året, jeg æder stegt flæsk. Så hellere undvære retten helt og lave noget ganske andet. :)

Jeg ææælsker sovs :genert: Men arbejder nu med "alt med måde" princippet. Sovs er tilladt når det absolut ikke kan undværes (hvor ville jeg være ked af ikke at spise sovs til feks flæskesteg! Stegt flæsk med persillesovs er også virkelig lækkert og SKAL være tilladt nu og da), men det kunne jo være at retten med lidt moderation kunne spises uden - det er faktisk mest det :)
Jeg er ikke så god til rå grøntsager, men elsker tilberedte - og de kan oftes spises 'uden noget' synes jeg, så der savner jeg ikke sovsen.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: August 2017 - Fællestråd

Indlægaf Daine » 9. aug 2017, 18:13

Noget helt andet og dog trådrelevant: Jeg gik fra "jeg overvejer at købe en MTB engang" til i aften at købe en :D Min far fortalte at thansen har 30% på cykler ... så nu er der bestilt en med diverse tilbehør til. Vi skal - forhåbentlig - hente den fredag aften. Nu kan jeg tælle dagene som havelågekører :banan: :lol:
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
superboa
Indlæg: 1433
Tilmeldt: 14. aug 2015, 22:02
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1016

Re: August 2017 - Fællestråd

Indlægaf superboa » 9. aug 2017, 19:33

Ugens anden træning: 1½ times yoga :love:
2
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: August 2017 - Fællestråd

Indlægaf avdotja » 9. aug 2017, 19:41

Fik endelig startet op på træning: 5 km langsom løb i morges og en times i fitness efter arbejde (cardio) :D At frokosten så stod på burger efterfulgt af lækker belgisk chokolade snakker vi ikke om... I det mindste tog jeg ikke også en is :D
2
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: August 2017 - Fællestråd

Indlægaf Daine » 9. aug 2017, 19:52

Jeg har ondt i knæ og ryg her til aften og havde egentlig besluttet at droppe cykelturen. Men købet af en ny cykel fik mig motiveret til alligevel at komme af sted og det var fedt, da jeg først sad på cyklen. Den blev kun til én runde/6 km, mere turde jeg ikke. Men jeg havde god fart på og fik svedt godt alligevel, så jeg er tilfreds :)
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
HappyHippo
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4383

Re: August 2017 - Fællestråd

Indlægaf HappyHippo » 9. aug 2017, 20:52

Jeg var gravid i 3 mdr i foråret, hvor jeg intet kunne, og slet ikke træne! Graviditeten endte i uge 14 pga svære misdannelser. Var til samtale på Hvidovre i dag om hvad der var galt med fosteret, så det er rart med en afklaring og afslutning på det. Fik lagt en spiral op samtidig med aborten, så nu regner jeg med, jeg ikke bliver gravid længe.
Jeg har til gengæld trænet meget siden, og det er åbenbart min måde at cope på, at komme lidt væk, tænke på noget andet, komme af med frustrationer osv.

Fik bænkepresset 45kg i dag, så det var ok. Har trænet et års tid nu (minus de 3mdr) så det går stille og roligt fremad. Har ellers altid været cardiopige og er spinninginstruktør, cyklet meget landevej osv.

Ninja: jeg er mega imponeret over dig. Er begyndt at cykle 15min i slutningen af min træning, bare for at få lidt cardio, og klarer 5-6 km :lol: synes ellers jeg giver den gas
0
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: August 2017 - Fællestråd

Indlægaf avdotja » 10. aug 2017, 18:19

Jeg får heller aldrig taget mig sammen til vægtene... Havde egentlig besluttet mig for at prøve et forløb med en personlig træner, men har fået nogle problemer med den ene arm; så må hellere vente til den er smertefri igen.

Har været i træningscenteret i dag og det blev til 60 min gåtur med 15% stigning (og lige om lidt forudser jeg at den står på milkshake :D)
1
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: August 2017 - Fællestråd

Indlægaf avdotja » 10. aug 2017, 18:20

Er der i øvrigt nogle af jer der har et fitness/aktivitetsur? Jeg regner med at købe et, men er lidt i tvivl om det skal være et med eller uden pulsmåler indbygget :gruble: Hælder til med pulsur, men ulempen er at de kun holder strøm 4-6 dage, hvorimod de andre kan holde op til et år.
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: August 2017 - Fællestråd

Indlægaf Pandesteg » 10. aug 2017, 18:34

avdotja skrev:Er der i øvrigt nogle af jer der har et fitness/aktivitetsur? Jeg regner med at købe et, men er lidt i tvivl om det skal være et med eller uden pulsmåler indbygget :gruble: Hælder til med pulsur, men ulempen er at de kun holder strøm 4-6 dage, hvorimod de andre kan holde op til et år.


Jeg har et Garmin Forerunner 235 med indbygger pulsmåler. Bedste køb jeg længe har gjort :) det irriterer mig slet ikke, at det skal oplades en gang om ugen... har det alligevel ikke på om natten og så oplader jeg det dér :)

Jeg er stolt af mig selv i dag. Satte en ny PR(... personal record ;)) da vi var til crossfit i dag. Vi skulle lave backsquat og fordi jeg tog fejl da vi satte vægtskiver på stangen nåede jeg op på at squatte med 50 :8: har højst squattet med 35 kg tidligere, så det er pissefedt at jeg kunne :banan:
Det er pissefedt at være crossfitter, det kan altså virkelig noget :love: :love:
Senest rettet af Pandesteg 10. aug 2017, 19:47, rettet i alt 2 gange.
5
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14371

Re: August 2017 - Fællestråd

Indlægaf Mangoness » 10. aug 2017, 18:36

Jeg har godt nok ikke deltaget så meget i trådene - men jeg har klaret at komme i fitnesscentret regelmæssigt 3-4 gange i ugen siden midten af april. :banan:

Jeg tilmelder mig holdene (en blanding mellem styrketræning og cardio) flere uger i forvejen og lader være med at afmelde mig det antal timer før, man skal, så jeg tvinges afsted. Jeg er (åbenbart) for nærig (og for fattig en studerende) til at ville betale 50 kr. for ikke at møde op. Penge er åbenbart en god motivation for mig :genert: :blush:

Nu skal vanen bare holdes resten af livet :gisp:
5
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede

Tilbage til "Sund og/eller slank"