Fællestråd - juni 2017

superboa
Indlæg: 1433
Tilmeldt: 14. aug 2015, 22:02
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1016

Re: Fællestråd - juni 2017

Indlægaf superboa » 30. jun 2017, 22:15

Juni har været en god måned rent motionsmæssigt :) Jeg har fået testet nogle forskellige hold i centeret, og er blevet ret vild med Cross Dance, som jeg fremover vil prioritere i kalenderen. Yoga skal også have en chance mere - tror godt vi kunne blive fine venner :)
Desuden er der røget 1,2 kg . i løbet af måneden - det ryger med i succes-kassen :D
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Fællestråd - juni 2017

Indlægaf ManicNinja » 1. jul 2017, 12:32

Øj, jeg er træt efter morgenvagt og kun fire timers urolig søvn. Nu er jeg snart hjemme. Og træt eller ej er jeg fast besluttet på at hoppe i træningstøjet og op på kondicyklen. Bagefter står den på kettlebelltræning.

Spændt på, hvad vægten siger i morgen: Min bror og mor har været på et dejligt besøg hos mig de sidste par dage. Og selv om en god del af maden var sund, blev der også frådset med stort morgenbord i går. Nej, hvor var det skønt!

Det går ret godt med både træning og mad: Jeg er blevet god til at være opmærksom på portionsstørrelser og til at skelne mellem "ikke sulten længere" og "stopmæt" ... Så jeg holder kursen og trives med det.
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Sund og/eller slank"