Nu tager jeg de sidste 10 kg

Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1423
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 102
Likede indlæg: 4864

Re: Nu tager jeg de sidste 10 kg

Indlægaf Patience » 27. apr 2017, 09:34

Jydepigen skrev:
Patience skrev:
Jydepigen skrev:Fedt, jeg hepper på dig :)

Jeg er også begyndt på livsstilsændring (igen igen). Har for 2-3 år siden tabt 20-25 kg, men desværre taget dem på pga. psykiske ting. Nu er jeg klar til at tage kampen op og jeg er topmotiveret. Så jeg vil gerne følges med dig, hvis du har lyst :) Jeg vejer mig også næsten hver dag, da det på samme måde som dig, motivere mig.
En god app, jeg har fundet, hedder MY Weight - så kan man se hvor langt man er nået med sit mål i % og ligeledes hvor lang tid i % der er gået.

Gode øvelser til popo´en, som ikke går ud over knæene, er hip thruster (slå den op på youtube, hvis du ikke lige kender den). Fedt at du svømmer - det er rigtig godt til kroppen og ikke så hårdt for led og dårlige knæ.
Jeg har fået en god vane med gåture sammen med en veninde. Det er alligevel motion, dejlig hyggeligt og så får man sine d-vitaminer (hvis solen skinner selvfølgelig).


Jeg vil rigtig gerne følges med dig og heppe og dele erfaringer :)
Jeg har også den der my weight - den er nemlig rigtig fin og dejligt motiverende. Desværre mistede jeg alle mine data på den da min gamle tlf døde - jeg troede de blev gemt i appen, men det gjorde de desværre ikke. Men nu har jeg så lavet ny profil. Jeg har sat mig til at være i mål 1. september - det er nok lige rigeligt optimistisk, men det kan jo rettes til løbende.
Hipthruster øvelsen kender jeg godt, men selvom man muligvis ikke skulle tro det, så er den faktisk hård ved mine knæ.
Jeg satser også på at komme noget mere ud at gå i naturen, når foråret kommer. Jeg elsker at gå tur i skoven med podcast eller lydbog i ørerne - så går en time meget hurtigt og det er jo fin og skånsom motion.


Det er jo forskelligt hvordan ens krop slipper fedtet, så tænker at det er muligt, at ramme dit mål pr. 1/9. Mit mål er sat til 1/12 (-23 kg fra 18/4). Vil ikke være fed når jeg fylder 30 i februar, så motivationen er stor :D
Øv øv, at den også går i knæene. Skal nok lige prøve at skrive hvis jeg kommer i tanke om en øvelse til popo´en, som er mild ved knæene.
Det er bare ud i det blå :) Alt motion tæller og gang gør heldigvis ikke en mere sulten, synes jeg. Vi går typisk 6-9 km ad gangen.


Jeg laver den øvelse der hedder "bridge" - det er en nemmere udgave af hip thruster som slet ikke aktiverer mine knæ - hvor meget den så hjælper, ved jeg ikke - men det kan vel ikke skade i hvert tilfælde.

Jeg plejer at være en rigtig god taber - forstået på den måde, at hvis jeg gør det rigtige så taber jeg mig forholdsvis nemt og hurtigt. Men det bliver selvfølgelig sværere jo længere man kommer ned i vægt.
Hvor meget skal du tabe pr uge, hvis du skal kunne nå dit mål?
Jeg har så vidt jeg lige kan tælle mig til 18 uger til 10 kg - det burde kunne gøres, en det vil kræve ingen slinger overhovedet, tror jeg.
0
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
Jydepigen
Indlæg: 1114
Tilmeldt: 12. dec 2016, 13:39
Kort karma: 87
Likede indlæg: 886

Re: Nu tager jeg de sidste 10 kg

Indlægaf Jydepigen » 27. apr 2017, 10:52

Patience skrev:
Jydepigen skrev:
Patience skrev:
Jydepigen skrev:Fedt, jeg hepper på dig :)

Jeg er også begyndt på livsstilsændring (igen igen). Har for 2-3 år siden tabt 20-25 kg, men desværre taget dem på pga. psykiske ting. Nu er jeg klar til at tage kampen op og jeg er topmotiveret. Så jeg vil gerne følges med dig, hvis du har lyst :) Jeg vejer mig også næsten hver dag, da det på samme måde som dig, motivere mig.
En god app, jeg har fundet, hedder MY Weight - så kan man se hvor langt man er nået med sit mål i % og ligeledes hvor lang tid i % der er gået.

Gode øvelser til popo´en, som ikke går ud over knæene, er hip thruster (slå den op på youtube, hvis du ikke lige kender den). Fedt at du svømmer - det er rigtig godt til kroppen og ikke så hårdt for led og dårlige knæ.
Jeg har fået en god vane med gåture sammen med en veninde. Det er alligevel motion, dejlig hyggeligt og så får man sine d-vitaminer (hvis solen skinner selvfølgelig).


Jeg vil rigtig gerne følges med dig og heppe og dele erfaringer :)
Jeg har også den der my weight - den er nemlig rigtig fin og dejligt motiverende. Desværre mistede jeg alle mine data på den da min gamle tlf døde - jeg troede de blev gemt i appen, men det gjorde de desværre ikke. Men nu har jeg så lavet ny profil. Jeg har sat mig til at være i mål 1. september - det er nok lige rigeligt optimistisk, men det kan jo rettes til løbende.
Hipthruster øvelsen kender jeg godt, men selvom man muligvis ikke skulle tro det, så er den faktisk hård ved mine knæ.
Jeg satser også på at komme noget mere ud at gå i naturen, når foråret kommer. Jeg elsker at gå tur i skoven med podcast eller lydbog i ørerne - så går en time meget hurtigt og det er jo fin og skånsom motion.


Det er jo forskelligt hvordan ens krop slipper fedtet, så tænker at det er muligt, at ramme dit mål pr. 1/9. Mit mål er sat til 1/12 (-23 kg fra 18/4). Vil ikke være fed når jeg fylder 30 i februar, så motivationen er stor :D
Øv øv, at den også går i knæene. Skal nok lige prøve at skrive hvis jeg kommer i tanke om en øvelse til popo´en, som er mild ved knæene.
Det er bare ud i det blå :) Alt motion tæller og gang gør heldigvis ikke en mere sulten, synes jeg. Vi går typisk 6-9 km ad gangen.


Jeg laver den øvelse der hedder "bridge" - det er en nemmere udgave af hip thruster som slet ikke aktiverer mine knæ - hvor meget den så hjælper, ved jeg ikke - men det kan vel ikke skade i hvert tilfælde.

Jeg plejer at være en rigtig god taber - forstået på den måde, at hvis jeg gør det rigtige så taber jeg mig forholdsvis nemt og hurtigt. Men det bliver selvfølgelig sværere jo længere man kommer ned i vægt.
Hvor meget skal du tabe pr uge, hvis du skal kunne nå dit mål?
Jeg har så vidt jeg lige kan tælle mig til 18 uger til 10 kg - det burde kunne gøres, en det vil kræve ingen slinger overhovedet, tror jeg.


Bridge er også en god øvelse, der aktivere ballens muskulatur, så den er god :) Den kan man også putte vægt på, hvis man føler for det.

Fedt, det hjælper på motivationen at være en god taber ;) Men enig, det er sværere jo længere man kommer ned. Derfor tænker jeg også at det kommer til at gå rimelig tjept her i starten.
Umiddelbart har jeg 26 uger til at tabe de 22 kg jeg mangler, så svarer til 850 g. pr. uge. Ved godt at det lyder voldsomt, men plejer også at være en god taber, når jeg har sat mig for det og holder snor i mig selv.
Det gode ved at veje sig hver dag, synes jeg netop er, at man bliver bedre til at holde sig til målet og ikke slingre for meget. Dog ved jeg godt at fx mens og hård træning kan påvirke vægten og kroppens vandindhold.

Forstod jeg det rigtigt, at du typisk tæller kalorier dagligt og så en enkelt dag om ugen godt kan skeje lidt ud uden at tælle kalorier? Dog stadig have sin sunde fornuft og ikke spise McD mad hele dagen?
0
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1423
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 102
Likede indlæg: 4864

Re: Nu tager jeg de sidste 10 kg

Indlægaf Patience » 27. apr 2017, 12:13

Jydepigen skrev:
Patience skrev:
Jydepigen skrev:
Patience skrev:
Jydepigen skrev:Fedt, jeg hepper på dig :)
.


Bridge er også en god øvelse, der aktivere ballens muskulatur, så den er god :) Den kan man også putte vægt på, hvis man føler for det.

Fedt, det hjælper på motivationen at være en god taber ;) Men enig, det er sværere jo længere man kommer ned. Derfor tænker jeg også at det kommer til at gå rimelig tjept her i starten.
Umiddelbart har jeg 26 uger til at tabe de 22 kg jeg mangler, så svarer til 850 g. pr. uge. Ved godt at det lyder voldsomt, men plejer også at være en god taber, når jeg har sat mig for det og holder snor i mig selv.
Det gode ved at veje sig hver dag, synes jeg netop er, at man bliver bedre til at holde sig til målet og ikke slingre for meget. Dog ved jeg godt at fx mens og hård træning kan påvirke vægten og kroppens vandindhold.

Forstod jeg det rigtigt, at du typisk tæller kalorier dagligt og så en enkelt dag om ugen godt kan skeje lidt ud uden at tælle kalorier? Dog stadig have sin sunde fornuft og ikke spise McD mad hele dagen?


Ja det er rigtigt. Jeg tæller i den app der hedder lifesum 6 dage om ugen og holder så én dag om ugen fri fra det. Reelt er det så ikke hele dagen jeg holder fri, for jeg spiser som jeg normalt ville i løbet af dagen og så spiser jeg lækker mad med min kæreste om aftenen. Vi har en ugentlig "date night" med god mad, vin og kvalitetstid og det vil jeg ikke undvære.
Det er ikke altid at det er voldsom usund eller kalorierig mad, men jeg har brug for et enkelt måltid om ugen, hvor jeg nyder min mad uden at tænke på, hvad den indeholder
0
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1423
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 102
Likede indlæg: 4864

Re: Nu tager jeg de sidste 10 kg

Indlægaf Patience » 28. apr 2017, 08:27

Det har været et par gode dage her hos mig. I går svømning - det var skønt. For en del år siden svømmede jeg fast flere gange om ugen, men jeg har været væk fra det i omkring 5 år, så det er godt at komme igang igen. Jeg havde næsten helt glemt, hvor dejligt jeg har det i min krop efter svømning.
Om aftenen var jeg så ude med min kæreste og få skøn skøn 3 retters menu med tilhørende vinmenu. Derefter kaffe på en hyggelig café og så i biffen. Virkelig en dejlig aften.
Her til morgen skulle min kæreste så til Odense på studie, så jeg kørte ham til toget tidligt. Købte en kop kaffe sad og vågnede lidt med den et roligt sted og kørte så til træning.
Jeg var lidt stolt af mig selv, for vin i går og lidt for lidt søvn, gjorde at jeg nok ikke var super frisk og veloplagt. Men træning blev det til alligevel. 20 min på crosstrainer, styrketræning samt mine 30 day challenge øvelser og så 10 min på stepper til sidst.
6
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1423
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 102
Likede indlæg: 4864

Re: Nu tager jeg de sidste 10 kg

Indlægaf Patience » 30. apr 2017, 22:44

Det har været en god weekend. Lørdag var hviledag i begge mine challenge apps og det var tiltrængt, for jeg var godt nok noget øm i mine lår.
Søndag havde jeg sat som måske træning i mine planer for ugen, men jeg valgte at skifte et besøg i fitness centeret med en 1,5 time langt gå tur i bakket tærren sammen med min veninde og hendes dejlige hund. Det synes jeg virkelig vejret indbød til.
Vi spiste på Århus streetfood til aften, men jeg valgte noget fornuftigt og havde i øvrigt spist meget lidt i løbet af dagen.
Da jeg kom hjem til aften lavede jeg mine mave og balle øvelser.
Nu er jeg så spændt på hvad vægten siger i morgen.
1
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1423
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 102
Likede indlæg: 4864

Re: Nu tager jeg de sidste 10 kg

Indlægaf Patience » 1. maj 2017, 06:58

Mandag er min officielle vejedag og vægten stod på 83,8 her til morgen. Det er fint. Sidste mandag vejede jeg 85,2 - det var godt nok efter en friweekend, så nok lidt kunstigt højt.
Men 1,4 kg tabt med 2 halve fridage er vist mere end godt nok.
Mest glad er jeg for at ugen har været så nem for mig. Det har slet ikke føltes svært. Så nu tager jeg endnu en disciplineret og meget "striks" uge, for næste uge byder på miniferie, der nok ikke bliver ret slankende.
Denne uges aftaler :
Mandag: slankedag + træning
Tirsdag : slankedag
Onsdag : slankedag
Torsdag : fridag + træning
Fredag : slankedag + svømning
Lørdag : slankedag
Søndag : slankedag + evt træning hvis arbejde og krop tillader det.
Alle dage skal jeg så også gennemføre mine 2 app challenges selvfølgelig.
3
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1423
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 102
Likede indlæg: 4864

Re: Nu tager jeg de sidste 10 kg

Indlægaf Patience » 2. maj 2017, 16:59

Jeg har måttet sande at jeg simpelthen ikke har niveau til den der mave challenge. Den går alt for hurtigt frem for mig. Jeg kan slet ikke lave alle de sit-ups og crunches som den vil have - i hvert tilfælde ikke uden at lave dem dårligt med ondt i nakken og lænden til følge. Så den er jeg nødt til at droppe. Dog er det jo så blevet pinligt tydeligt præcis hvor dårlig form mine mavemuskler er i, så jeg skal helt klart sætte ind på den front.
Så jeg leder med lys og lygte efter maveøvelser til absolut begynder - tænk fuldstændig utrænet.
Fra i dag vil jeg lave et par stykker, som jeg har fået af en fysioterapeut engang i forbindelse med noget rygtræning. Men jeg vil rigtig gerne supplere med flere. Så hvis nogen af jer skulle kende til noget, så sig endelig til.

Ellers går det godt. Jeg trænede i går - hårdt for mig - 20 min på crosstrainer, styrketræning 30 min, 20 min på stepperen og så de der øvelser fra mine challenges.
Min krop er lidt brugt, så det bliver fint nok at lige holde 2 dages træningsfri pånær de der små øvelser.
Kosten går det virkelig godt med - jeg føler slet ikke at jeg mangler noget, selvom jeg lever af knap 1300 kcal om dagen.
0
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1423
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 102
Likede indlæg: 4864

Re: Nu tager jeg de sidste 10 kg

Indlægaf Patience » 5. maj 2017, 17:36

Her går det stadig rigtig godt.
Jeg har fundet mig et andet Mavetræningsprogram som passer bedre til mit niveau og det kører jeg så nu.
Onsdag havde jeg sådan en dag, hvor jeg var skrup sulten hele dagen. Sådan nogle dage får jeg bare ind i mellem og de er virkelig en udfordring at komme igennem. Men det gik og jeg holdt mig indenfor mine Kcal.
I går var så min fridag - dejlig dag med træning med min kæreste og god mad om aftenen.
I dag har jeg svømmet fra morgenstunden efter at have kørt min kæreste på arbejde og spist super sundt hele dagen.
2
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1423
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 102
Likede indlæg: 4864

Re: Nu tager jeg de sidste 10 kg

Indlægaf Patience » 8. maj 2017, 06:41

Så blev det mandag og dermed officiel vejedag. Jeg vejede 83,1 til morgen, så jeg har altså tabt 700 g i denne uge. Det er jeg rigtig godt tilfreds med. Men jeg har altså også virkelig arbejdet hårdt for det. 4 gange træning + mine 2 challenges - det er rigtig meget motion for mig.
Og samtidig har jeg overholdt mine kcal på mine 6 slankedage og selv min fridag var faktisk både meget sund og kontrolleret.
Denne uge bliver noget anderledes for min kæreste og jeg skal på miniferie. Det er en tur jeg har givet ham i fødselsdagsgave og det har været aftalt i flere måneder, så det skal vi begge nyde i fulde drag og så må slankekuren lige være på standby et par dage.
Ugens aftaler :

Mandag : slankedag
Tirsdag : slankedag + træning
Onsdag : fridag
Torsdag : fridag
Fredag : fridag
Lørdag : slankedag + træning
Søndag : slankedag + træning

Jeg ved ikke om jeg kan træne begge dage i weekenden - men jeg vil forsøge at få det til at lykkes.
Mine challenges kan jeg heldigvis godt få passet ind. Jeg laver øvelserne onsdag morgen, inden vi tager afsted. Torsdag er der hviledag og fredag aften kan jeg lave dem, når jeg kommer hjem.
0
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
Afskylia
Indlæg: 529
Tilmeldt: 7. jan 2016, 12:07
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1295

Re: Nu tager jeg de sidste 10 kg

Indlægaf Afskylia » 15. maj 2017, 07:18

Hvordan er ugen gået?
0
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1423
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 102
Likede indlæg: 4864

Re: Nu tager jeg de sidste 10 kg

Indlægaf Patience » 15. maj 2017, 15:52

Afskylia skrev:Hvordan er ugen gået?


Det har været en dejlig uge, men den har bestemt ikke været slankende.
Vi havde den mest vidunderlige ferie med fantastisk mad og vin. Og det greb også lidt om sig tidsmæssigt, for vi endte med først at komme hjem sent fredag aften. Så der fik jeg heller ikke trænet.
Men jeg er tilbage på sporet - slankemad og træning i weekenden. Men ak - til morgen stod vægten på 85 kg :whine: Det er 1,9 kg jeg har taget på på de få dage. Det er simpelthen så uretfærdigt. Man knokler i ugevis for at tabe et enkelt kg og så tager man 2 kh på bare fordi man slækker lidt på disciplinen. Det er jo altså ikke fordi jeg har kørt flødekager ind fra morgen til aften.
Men jeg prøver at være optimist og tænke tilbage på andre gange hvor dette er sket. De kg der kommer så hurtigt plejer også at forsvinde nogenlunde hurtigt igen.

Denne uge byder også på udfordringer for jeg skal på besøg hos en veninde i morgen. Men jeg træner i morgen tidlig inden jeg kører derned.

Ugens aftaler :
Mandag : slankedag
Tirsdag : fridag + træning
Onsdag : slankedag
Torsdag : fridag + træning
Fredag : slankedag + svømning
Lørdag : slankedag
Søndag : slankedag.

Jeg kører også fortsat min 30 day butt challenge og mit maveprogram
1
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1423
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 102
Likede indlæg: 4864

Re: Nu tager jeg de sidste 10 kg

Indlægaf Patience » 22. maj 2017, 09:47

Officiel vejedag : 84,0 til morgen, så præcis 1 kg tabt i denne uge - det er rigtig fint.
Ugen er gået rigtig godt - eneste udsving fra planen var at jeg droppede svømning fredag. Men fik stadig trænet 3 gange + mine challenges. Jeg kan virkelig mærke at der sker noget på min mave /talje - jeg kan næsten ikke holde mine bukser oppe. Jeg har tænkt mig at måle mig når de 30 dage er gået, så får vi se - men jeg føler bestemt at der er røget nogle cm.

Denne uges plan :
Mandag : slankedag + træning
Tirsdag : fridag
Onsdag : slankedag + træning
Torsdag : slankedag
Fredag : slankedag - evt svømning
Lørdag : slankedag
Søndag : slankedag + træning
3
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1423
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 102
Likede indlæg: 4864

Re: Nu tager jeg de sidste 10 kg

Indlægaf Patience » 28. maj 2017, 20:06

Lige en hurtig status for ugen her inden sengetid.
Det positive først : Jeg har været vildt sej til træning i denne uge. Onsdag klarede jeg for første gang 25 min på crosstrainer efterfulgt af 35 min styrketræning og så 20 min på stepper - nøj jeg var stolt af mig selv. Og ja, jeg véd godt at det virkelig ikke er meget træning, men det er det for mig.
Har generelt været flyvende til træning i denne uge og har også gennemført mine challenges hver dag. Min kæreste siger han kan se en forskel på min numse - jeg kan ikke selv se det. Til gengæld kan jeg mærke at øvelserne bliver nemmere at udføre selvom antallet stiger fra dag til dag. Det må være et godt tegn.
Det negative i denne uge er at det ikke er gået helt så godt med kosten. Ingen katastrofer eller trøstespisning, men lidt sjusk og manglende disciplin fordi jeg har været stresset på arbejde. Så får jeg ind imellem valgt dårligt.
Jeg forventer derfor ikke at have tabt mig i denne uge - jeg vil være glad for stilstand, men nu må jeg se hvad vægten siger i morgen tidlig.
4
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1423
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 102
Likede indlæg: 4864

Re: Nu tager jeg de sidste 10 kg

Indlægaf Patience » 29. maj 2017, 06:51

83,2 sagde vægten til morgen - dvs at jeg har tabt 800 g i denne uge - meget mystisk men selvfølgelig dejligt. Men det er godt nok sært at den ene uge gør jeg alting rigtigt og taber 1 kg og den næste uge sejler det lidt og jeg taber 800 g - man skulle synes forskellen ville være større.
Jeg prøver at overtale mig selv til at tage til træning efter arbejde i dag, men jeg er ikke helt sikker på at det lykkes.
Jeg arbejder forskellige steder hver dag, og i dag er jeg i det aller yderste af mit område - dvs jeg har 46 km til træning og så 20 hjem igen. Og det tegner til en hård arbejdsdag. Men nu ser jeg hvordan energien er når jeg får fri.

Så ugens aftaler er en smule løse for hvis jeg ikke træner i dag, så skal jeg i morgen.

Mandag: Slankedag + evt træning
Tirsdag: Slankedag + evt træning
Onsdag fridag
Torsdag : Slankedag + træning
Fredag: Slankedag
Lørdag : fridag
Søndag : Slankedag + træning

Jeg skal til min veninde fødselsdag lørdag - hun laver kagebuffet :savl: Jeg skal prøve at styre mig bare en lille smule.
2
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1423
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 102
Likede indlæg: 4864

Re: Nu tager jeg de sidste 10 kg

Indlægaf Patience » 29. maj 2017, 18:25

:rock: Jeg kom til træning i dag efter arbejde - pænt stolt af mig selv. Og det gik super godt 20 min på crosstrainer, 25 min øvelser og maskiner og så 15 min på stepper. Så var jeg også færdig!
Min belønning er skønne danske jordbær til dessert her i aften - så kan man faktisk ikke ønske sig mere :love:
Nu holder jeg fri i morgen - både fra arbejde og træning... Skønt
4
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.

Tilbage til "Sund og/eller slank"