Fællestråd - april 2017

Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Fællestråd - april 2017

Indlægaf Ally » 5. apr 2017, 19:45

Indrømmet. Det er muligt, at det er hårdt det, jeg har gang i. "NUL kage, slik og chips"-projektet. Cravings. Træning. DOMS. And what not. MEN - der er ingen tvivl om, at det motiverer mig mere, når jeg får at vide, at "det ses tydeligt, at du har tabt dig" - "det er sejt, at du siger nej til slik, kage og chips så længe" - "gid, jeg kunne gøre det samme".

Det er rart, når andre kan se, at jeg har tabt mig, men det giver altså noget ekstra - et kick af en art - når jeg selv kan se det. Den seneste tid har det været tydeligt for mig, når jeg har været iført træningstights, men i dag kunne jeg både se og mærke det på mine jeans og bluse - og sikke en herlig følelse. Dét er kun med til at motivere mig endnu mere - og jeg er ikke i tvivl om, at der kan ske yderligere resultater, når forløbet og projektet er slut.
7
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Fællestråd - april 2017

Indlægaf FrøkenM » 5. apr 2017, 19:50

Ally skrev:Indrømmet. Det er muligt, at det er hårdt det, jeg har gang i. "NUL kage, slik og chips"-projektet. Cravings. Træning. DOMS. And what not. MEN - der er ingen tvivl om, at det motiverer mig mere, når jeg får at vide, at "det ses tydeligt, at du har tabt dig" - "det er sejt, at du siger nej til slik, kage og chips så længe" - "gid, jeg kunne gøre det samme".

Det er rart, når andre kan se, at jeg har tabt mig, men det giver altså noget ekstra - et kick af en art - når jeg selv kan se det. Den seneste tid har det været tydeligt for mig, når jeg har været iført træningstights, men i dag kunne jeg både se og mærke det på mine jeans og bluse - og sikke en herlig følelse. Dét er kun med til at motivere mig endnu mere - og jeg er ikke i tvivl om, at der kan ske yderligere resultater, når forløbet og projektet er slut.

Du er mega sej og jeg ville sgu også ønske jeg kunne gøre det samme :kys:
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Fællestråd - april 2017

Indlægaf FrøkenM » 5. apr 2017, 19:52

Min onkel har fødselsdag i dag og i den forbindelse er der røget lidt for meget god mad indenbords :blush: samtidig har jeg overstrakt et eller andet i mit ben så jeg kan ikke rigtig træne, men jeg skal nå det i morgen hvis jeg bare skal nå en gang træning i denne uge. Min kirurg har sat mit fys op til 2 gange ugentligt hvilket betyder minus træning de dage så det giver også lige lidt ekstra pres :)
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4441
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 667
Likede indlæg: 7384

Re: Fællestråd - april 2017

Indlægaf Neenah » 5. apr 2017, 20:06

Jeg er simpelthen så skidefuckingtræt af at jeg ikke kan finde ud af vægttab længere. Det gik sgu da meget godt sidste gang - lige ud af landevejen røg der 25 kg på halvandet år. Og nu sker der bare intet, og min rygrad er ikke-eksisterende. Fucking fuck.
0
dagge30
Indlæg: 38
Tilmeldt: 1. mar 2016, 11:30
Kort karma: 7
Likede indlæg: 57

Re: Fællestråd - april 2017

Indlægaf dagge30 » 6. apr 2017, 05:26

Neenah skrev:Jeg er simpelthen så skidefuckingtræt af at jeg ikke kan finde ud af vægttab længere. Det gik sgu da meget godt sidste gang - lige ud af landevejen røg der 25 kg på halvandet år. Og nu sker der bare intet, og min rygrad er ikke-eksisterende. Fucking fuck.


Jeg ved godt det er længe siden du skrev det, men har du fundet rygraden? Min er nemlig også væk.. tabte 30 kg. Manglede kun 8 og så blev det jul! Mangler nu knap 10 og kan slet ikke komme igang igen :-/
0
dagge30
Indlæg: 38
Tilmeldt: 1. mar 2016, 11:30
Kort karma: 7
Likede indlæg: 57

Re: Fællestråd - april 2017

Indlægaf dagge30 » 6. apr 2017, 05:27

dagge30 skrev:
Neenah skrev:Jeg er simpelthen så skidefuckingtræt af at jeg ikke kan finde ud af vægttab længere. Det gik sgu da meget godt sidste gang - lige ud af landevejen røg der 25 kg på halvandet år. Og nu sker der bare intet, og min rygrad er ikke-eksisterende. Fucking fuck.


Jeg ved godt det er længe siden du skrev det, men har du fundet rygraden? Min er nemlig også væk.. tabte 30 kg. Manglede kun 8 og så blev det jul! Mangler nu knap 10 og kan slet ikke komme igang igen :-/


Okay jeg er træt, troede vi var i maj og ikke april :fløjt: :lol: :lol:
0
godtnavn
Indlæg: 11159
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12978

Re: Fællestråd - april 2017

Indlægaf godtnavn » 6. apr 2017, 17:00

Her går det 90% godt :banan:
Jeg får drukket mine 2,5 liter vand om dagen, efter jeg har fået en 1,25 liters flaske går det nemt, så er det jo bare to flasker om dagen, nogle dage før jeg drukket lidt mere end det, så det er jo helt perfekt :)

Jeg har gået ture 4 ud af 6 dage indtilvidere så det går bedre end målet der kun var lang gåtur hver anden dag :) Vejret hjælper helt sikkert på det, det er de dage med bedst vejr jeg får gået :)

Jeg har også holdt mig fra vægten, men desværre ikke af den gode grund, faktsik er jeg blevet lidt bange for vægten :genert: Føler jeg er sulten konstant og spiser ret store mængder i forhold til hvad jeg er vant til, derudover har jeg spist alt alt for usundt. Det er så dumt, igår spiste jeg chokoalde fordi jeg ikke kunne overskue at lave mad, og jeg ville egentlig meget hellere have mad. Så nu har jeg købt godt rugbrød, lavet hummus og købt lækkert pålæg, så nu kan jeg nemt lave madder så jeg ikke spiser slik når jeg egentlig er sulten.
2
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13013
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Fællestråd - april 2017

Indlægaf Pandesteg » 6. apr 2017, 17:03

Neenah skrev:Jeg er simpelthen så skidefuckingtræt af at jeg ikke kan finde ud af vægttab længere. Det gik sgu da meget godt sidste gang - lige ud af landevejen røg der 25 kg på halvandet år. Og nu sker der bare intet, og min rygrad er ikke-eksisterende. Fucking fuck.


Det er så skidetræls, forstår virkelig godt din frustration. :ae:
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19617

Re: Fællestråd - april 2017

Indlægaf Animi » 8. apr 2017, 19:54

-400gr. siden sidste vejning :banan:
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Chungodongowongo
Indlæg: 182
Tilmeldt: 15. aug 2015, 09:08
Kort karma: 19
Likede indlæg: 447

Re: Fællestråd - april 2017

Indlægaf Chungodongowongo » 9. apr 2017, 20:43

Der trænes fortsat op til halvmarathon i juni. 28 km i benene i den her uge. Starter på uge 5 af mit træningsprogram i morgen.
1
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Fællestråd - april 2017

Indlægaf JoyNips » 10. apr 2017, 16:53

Sidste uges barnevogns-trilning :deer:
3
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4383

Re: Fællestråd - april 2017

Indlægaf billiebean » 10. apr 2017, 19:12

Jeg har nu i tre uger været i gang med projekt "kom ned i de sorte jeans - UDEN STRETCH - igen (og stram op til forår og sommer)". Pt kommer de kun op til midt på røven, så der er lige lidt vej igen :D

Trinnene har været som følger:
- Komme i gang med at træne i fitnesscenteret igen. Herunder finde ud af hvordan jeg træner fornuftigt med dårlig hofte, knæ og håndled. Det går ok nu. Skal lige finde ud af hvordan kadencen skal være, så jeg giver leddene ro til at restituere.
- Få styr på mellemmåltider som nu består af grøntsager og frugt og ikke brød, knækbrød, chokolade, kage osv.
- Sukkerafvænning. Særdeles rædselsfuldt! Men heldigvis er jeg ovre det værste nu.

Næste tur i FW er onsdag og håber hoften er klar torsdag og lørdag til intervaltræning.
1
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Fællestråd - april 2017

Indlægaf Novella » 13. apr 2017, 17:53

Åhr, jeg må lige dele, at jeg har løbet en lille tur :banan: Jeg har siden efteråret døjet med en svangsenebetændelse (læs: afsindigt ondt under foden ved hvert skridt), og det har naturligt nok sat en stopper for udfoldelsen. Men først har jeg trænet at gå meget forsigtigt og så mindre forsigtigt, og nu har jeg løbet en meget lille forsigtig tur på cirka én kilometer. Nu håber jeg, at det går godt :kryds:
2
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Fællestråd - april 2017

Indlægaf Ally » 15. apr 2017, 11:03

Jeg beklager inaktiviteten i tråden, men jeg er her og læser med. Har bare en masse tanker, der fylder lidt meget, men jeg får stadig trænet, svømmet og gået ture. Særligt sidstnævnte er godt for de mange tanker, der tænkes. Det går også stadig godt med "NUL slik, kage og chips"-projektet. På mandag går jeg i gang med uge 5. Og ja, selvfølgelig er der cravings og det kræver en god portion vilje IKKE at sige "Fuck det!", men jeg VIL og KAN vise over for mig selv, at jeg kan gennemføre projektet uden at falde i.

Påskeferien nydes i stor grad. Mandag bød på shopping med pigerne. Tirsdag var vi i Odense Zoo. Onsdag var vi i svømmehallen og besøgte mormor og morfar. Ellers slappes der af - og der er også tid til at få gjort rent og vasket tøj :lol:
3
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Kathain
Indlæg: 170
Tilmeldt: 1. jan 2016, 06:57
Kort karma: 9
Likede indlæg: 323

Re: Fællestråd - april 2017

Indlægaf Kathain » 16. apr 2017, 04:28

Ally skrev:Jeg beklager inaktiviteten i tråden, men jeg er her og læser med. Har bare en masse tanker, der fylder lidt meget, men jeg får stadig trænet, svømmet og gået ture. Særligt sidstnævnte er godt for de mange tanker, der tænkes. Det går også stadig godt med "NUL slik, kage og chips"-projektet. På mandag går jeg i gang med uge 5. Og ja, selvfølgelig er der cravings og det kræver en god portion vilje IKKE at sige "Fuck det!", men jeg VIL og KAN vise over for mig selv, at jeg kan gennemføre projektet uden at falde i.

Påskeferien nydes i stor grad. Mandag bød på shopping med pigerne. Tirsdag var vi i Odense Zoo. Onsdag var vi i svømmehallen og besøgte mormor og morfar. Ellers slappes der af - og der er også tid til at få gjort rent og vasket tøj :lol:


Det er simpelthen så flot Ally! Jeg er virkelig stolt af dig - og ja du kan nemlig sagtens!
1

Tilbage til "Sund og/eller slank"