Luffegås skal være i sit livs form når hun siger sit livs ja.

Brugeravatar
Kalimsofie
Indlæg: 853
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:35
Kort karma: 122
Likede indlæg: 2910

Re: Luffegås skal være i sit livs form når hun siger sit livs ja.

Indlægaf Kalimsofie » 25. apr 2017, 09:14

Hvordan går det med det hele, Luffe?
0
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2860
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 232
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5556

Re: Luffegås skal være i sit livs form når hun siger sit livs ja.

Indlægaf Luffegås » 25. apr 2017, 16:23

Kalimsofie skrev:Hvordan går det med det hele, Luffe?

Åh gud.. :fløjt:
Skal vi ikke bare sige det har været en lang vinter, der så pludselig blev til en påskeferie som jo også skulle fejres? :P
Fik cyklet dagligt mens jeg var i praktik, men den sluttede for 14 dage siden, så har ikke haft min daglige motion i 14 dage, og det kunne ogås hurtig mærkes.
Har glemt diæten lidt, og det kan ses, men ikke så slemt, det kan dog mærkes, og jeg er langtfra ligeså frisk på alm. kost. Jeg er stadig ikke under 80, det gik ikke så hurtigt som jeg troede :lol:
Tilgengæld hygger jeg mig stadig med yogaen herhjemme, jeg er langt fra god, men det er sindsygt afslappende og afstressende, men det er nok mere for det mentale end det fysiske, men det er også fint.
Jeg har sat mit fitness-medlemsskab i dvale fordi jeg synes det blev en sovepude man aldrig kom af sted til, jeg var ude og løbe i min nyplantede skov her sidst vejret var godt, og det er jo bare bedre end at løbe på et bånd.
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Kalimsofie
Indlæg: 853
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:35
Kort karma: 122
Likede indlæg: 2910

Re: Luffegås skal være i sit livs form når hun siger sit livs ja.

Indlægaf Kalimsofie » 26. apr 2017, 05:30

Åh ja, de der fitness-medlemskaber... det har jeg efterhånden også smidt mange spildte penge efter :lol:
Det er nemlig bare så meget sjovere at løbe udendørs!

Men det er da fedt, at du har holdt fast i yogaen derhjemme! Så sejt! Jeg er herredårlig til hjemmetræning... har du overvejet at smide lidt styrketræningsøvelser med i programmet fx?
0
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2860
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 232
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5556

Re: Luffegås skal være i sit livs form når hun siger sit livs ja.

Indlægaf Luffegås » 8. jun 2017, 10:09

Har lige været syg hvor der røg 3 kg. :o Yes tænkte jeg, så må jeg hellere passe på når jeg spiser mig rask og energi til igen. Bum, så kom der 4 kg :(
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2860
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 232
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5556

Re: Luffegås skal være i sit livs form når hun siger sit livs ja.

Indlægaf Luffegås » 9. jun 2017, 06:21

Har forresten fået arbejde... Og kan ikke lige helt overskue hvordan det skal kunne få mig til at have tid til at træne. Jeg skal med toget kl. 6 om morgenen, er hjemme igen kl. 18. Det er et stillesiddende kontorjob, med 30 minutters frokostpause..
Jeg kan så cykle frem og tilbage til banegården her i byen, men skal allerede i seng kl. 21 sikkert for at være frisk. Jeg kommer til at have 3 reele "leve" timer... OG en kæreste der også skal nusses...

Jeg var ude og prøve en brudekjole i en genbrug i går aftes. Den var ALT for lille, men det gav da lige et pift motivation :)
1
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13012
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Luffegås skal være i sit livs form når hun siger sit livs ja.

Indlægaf Pandesteg » 9. jun 2017, 06:23

Luffegås skrev:Har forresten fået arbejde... Og kan ikke lige helt overskue hvordan det skal kunne få mig til at have tid til at træne. Jeg skal med toget kl. 6 om morgenen, er hjemme igen kl. 18. Det er et stillesiddende kontorjob, med 30 minutters frokostpause..
Jeg kan så cykle frem og tilbage til banegården her i byen, men skal allerede i seng kl. 21 sikkert for at være frisk. Jeg kommer til at have 3 reele "leve" timer... OG en kæreste der også skal nusses...

Jeg var ude og prøve en brudekjole i en genbrug i går aftes. Den var ALT for lille, men det gav da lige et pift motivation :)


Du kunne jo stå af toget en 5-10 km før dit hjem og så løbe eller cykle resten af vejen?
2
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2860
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 232
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5556

Re: Luffegås skal være i sit livs form når hun siger sit livs ja.

Indlægaf Luffegås » 9. jun 2017, 06:55

Pandesteg skrev:
Luffegås skrev:Har forresten fået arbejde... Og kan ikke lige helt overskue hvordan det skal kunne få mig til at have tid til at træne. Jeg skal med toget kl. 6 om morgenen, er hjemme igen kl. 18. Det er et stillesiddende kontorjob, med 30 minutters frokostpause..
Jeg kan så cykle frem og tilbage til banegården her i byen, men skal allerede i seng kl. 21 sikkert for at være frisk. Jeg kommer til at have 3 reele "leve" timer... OG en kæreste der også skal nusses...

Jeg var ude og prøve en brudekjole i en genbrug i går aftes. Den var ALT for lille, men det gav da lige et pift motivation :)


Du kunne jo stå af toget en 5-10 km før dit hjem og så løbe eller cykle resten af vejen?

Det bliver lidt svært, bor i odense, og stationen før er middelfart :genert:
Jeg ville virkelig gerne bare bruge min bil, hvis alt gik planmæssigt kunne jeg være hjemme på højest 1 time og 15, dvs. så ville jeg være hjemme kl. 17:15, og jeg kunne måske nå noget om morgenen. MEN jeg har observeret den fynske motorvej og ikke mindst omkring kolding, og er jeg uheldig er det ikke engang sikkert jeg er hjemme kl. 18... Eller på arbejde kl. 8..
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2860
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 232
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5556

Re: Luffegås skal være i sit livs form når hun siger sit livs ja.

Indlægaf Luffegås » 12. jun 2017, 06:26

Fik cyklet 5 km. i går frem og tilbage til dyreskue, og ikke mindst gået 4.2 km. i alt inde på pladsen :klap:
Blev tilgengæld så meeega solbrændt at jeg ikke lige går i dag, da det gør meget ondt at kigge mod solen. Jeg ligner garanteret Ulf Pilgaard i morgen, bare rød. Desværre siger man dog ikke nej til både Churros og fadøl :genert:
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2860
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 232
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5556

Re: Luffegås skal være i sit livs form når hun siger sit livs ja.

Indlægaf Luffegås » 25. jun 2017, 18:10

øhm jae,.. Som man kan læse andre steder er jeg gået hen og blevet gravid :) Så helt livs form kan det nok ikke blive nu :genert: Skal nok føde til februar eller marts, jeg vil først stole på et tidspunkt når jeg har været scannet engang.

Jeg er lidt i tvivl om jeg kan starte løbetræning nu, men i altfald har vi aftalt at tage i svømmehallen oftere, både fordi min kærestes ryg gør godt når vi har været der, men også bare for at få bevæget lidt.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Luffegås skal være i sit livs form når hun siger sit livs ja.

Indlægaf Ally » 25. jun 2017, 18:21

Tillykke! :kys: :kys:

Mht. løbetræning vil jeg mene, at du sagtens kan. Konsultér dog med lægen først, men jeg startede selv op med løbetræning, da jeg blev gravid med Yngstebarnet. Jeg løb i det meste af graviditeten og fik kun ros af både læge og jordemoder for at motionere under graviditeten.
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?

Tilbage til "Sund og/eller slank"