Vinterkjolerne er for små.....

Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Vinterkjolerne er for små.....

Indlægaf Tricolette » 17. mar 2017, 21:36

Tilly skrev:Nogen særlig årsag til at du har opgivet?


Alt for mange fristelser og en rygrad som en regnorm :fløjt:
0
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Vinterkjolerne er for små.....

Indlægaf Tricolette » 1. maj 2017, 08:20

Nå! Nu er det vist på tide, at jeg genoptager denne tråd.
Ikke nok med at vinterkjolerne stadigvæk er for små, så gælder det samme også for sommerkjolerne :shock: :shock: :shock:

Opstart i dag - vægten er nulstillet. Heldigvis der ikke er kommet flere kg på, end det jeg havde tabt.

Første delmål bliver minus 5 kg.

Det hele skal klares via sund kost, sund fornuft og lettere motion. Har lige fået konstateret enten begyndende slidgigt i det venstre knæ eller lille miniskskade på begge sider af knæet. Så ingen løb, før fyssen siger god for det.
2
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Vinterkjolerne er for små.....

Indlægaf Tricolette » 4. maj 2017, 06:16

Kan ikke sige at jeg holder den 100%, men tror da på, at det går den rigtige vej. Bortset fra at jeg ind imellem lige får et sukkerflip og jagter huset rundt efter alt, der lugter af chokolade.
2
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Vinterkjolerne er for små.....

Indlægaf Tricolette » 8. maj 2017, 07:18

Kom godt igennem første uge og det lykkes endda at tabe mig 2,6 kg. det kan da vist kaldes en god start.

Hjælper virkelig meget på det, at min appetit bare ligger på lavmålet i øjeblikket.
1
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Vinterkjolerne er for små.....

Indlægaf Tricolette » 10. maj 2017, 06:33

ÆV - det gik lidt galt i går.

Havde en bioaftale og skulle lige nå at bytte noget i Storcentret inden, så aftensmad måtte jeg lige snuppe i farten.
Det blev så en Snackwich menu fra Sunset Boulevard, spiste sandwichen og måske 10 fritter, så var jeg mæt (så nok alligevel ikke så slem en løsning).
I biffen plejer min veninde og jeg at købe hver sin gang popcorn + cola + 6 pingvin lakridsstænger. Denne gang købte jeg dog kun de 6 lakridsstænger + cola. Og så snuppede jeg nok ca 1/3 af venindens popcorn. (og har stadigvæk 2 lakridsstænger i tasken, så spiste kun de 4.

Men okay - når jeg får det ned på skrift, så synes jeg faktisk ikke det var så slemt endda :gruble:

Og så har jeg ikke nævnt den knækbrød med smør og pålægschokolade, jeg hurtigt måtte have, da jeg kom hjem, og hele kroppen rystede :fløjt:
1
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Vinterkjolerne er for små.....

Indlægaf Tricolette » 12. maj 2017, 07:48

Motivationen er i top. :gogo:
Holder mig rimeligvis på rette spor. Næsten.

Og på trods af rødvin og rom/cola de sidste 2 aftener, så ser det ud til at vægten stadigvæk bevæger sig ned ad. :banan:

Kan næsten se for mig, hvor stanglækker jeg kommer til at se ud i mine kjoler til sommer.
Frygter bare synet i bikini :shock: , er bange for at huden bliver for løs.
2
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Vinterkjolerne er for små.....

Indlægaf Tricolette » 15. maj 2017, 06:32

Fucking lortevægt - den syntes så alligevel ikke om, at jeg nok har drukket rødvin mv flere gange i weekenden.
Og både været på Burger King og spist en fransk hotdog på farten. Og de der knækbrød med smør og pålægschokolade, eller hvederne torsdag/fredag eller..... :cuss:

Hmm måske jeg godt lige kan se hvorfor..... :fløjt:
0
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Vinterkjolerne er for små.....

Indlægaf Tricolette » 8. jun 2017, 06:34

Jeg er stadigvæk i gang og det går stille og roligt - som i meeeeget stille og roligt nedad.....
1
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Vinterkjolerne er for små.....

Indlægaf Studsgaard » 8. jun 2017, 06:39

Tricolette skrev:Jeg er stadigvæk i gang og det går stille og roligt - som i meeeeget stille og roligt nedad.....

Bare det går ned af, det er det vigtigste.
Jeg er også startet og første uge gik hurtigt nedad, men ikke denne her nummer to uge (men bytur med fri bar i tolv timer gør så heller intet positivt for kalorieindtaget )
0
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Vinterkjolerne er for små.....

Indlægaf Tricolette » 10. jul 2017, 07:21

Jeg har været rigtig meget stresset i juni måned, så der har ikke været tid til at tænke på vægt og kalorieindtag.
Men nu er statusperioden overstået, og der er ro igen omkring mig.
Jeg har meldt mig ind i Loop Fitness i sidste uge - og her håber jeg så, at jeg kan stramme lidt op på bingovingerne og mavedellen.
Har let fokus på min kost, men det kunne jeg klart blive bedre til.
Men hvis nu jeg bare kan rykke mig lidt hver uge med fornuftig kost og motion, så må jeg da en dag blive lidt mindre rund. :gruble:
2

Tilbage til "Sund og/eller slank"