Garcinia cambogia

Brugeravatar
Mivsen
Indlæg: 1172
Tilmeldt: 3. sep 2021, 07:39
Kort karma: 94
Likede indlæg: 1104

Garcinia cambogia

Indlægaf Mivsen » 28. jun 2023, 07:14

Efter jeg er holdt op med at ryge så er appetitten blevet større som jeg godt vidste ville ske. Jeg er virkelig sulten hele tiden :genert:

Jeg drikker en masser ekstra vand , spiser sundt osv, men spiser mere end jeg plejer og det vil jo bare give lidt ekstra kilo.

Så jeg google lidt om der fandtes nogle kosttilskud som kunne dæmpe appetitten og faldt over Garcinia cambogia.
https://bono.dk/naturewise-garcinia-cam ... gIHevD_BwE


Nogen der ved om det er skidt for kroppen at tage ?

Altså det er ikke fordi jeg søger en pille hvor man kan ligge i sofaen og blive tynd :lol2: men bare nogle vitaminer der kan sænke appetitten lidt.
0
Brugeravatar
Moe
Indlæg: 4251
Tilmeldt: 9. sep 2022, 11:34
Kort karma: 23
Likede indlæg: 1201

Re: Garcinia cambogia

Indlægaf Moe » 7. jul 2023, 10:30

Mivsen skrev:Efter jeg er holdt op med at ryge så er appetitten blevet større som jeg godt vidste ville ske. Jeg er virkelig sulten hele tiden :genert:

Jeg drikker en masser ekstra vand , spiser sundt osv, men spiser mere end jeg plejer og det vil jo bare give lidt ekstra kilo.

Så jeg google lidt om der fandtes nogle kosttilskud som kunne dæmpe appetitten og faldt over Garcinia cambogia.
https://bono.dk/naturewise-garcinia-cam ... gIHevD_BwE


Nogen der ved om det er skidt for kroppen at tage ?

Altså det er ikke fordi jeg søger en pille hvor man kan ligge i sofaen og blive tynd :lol2: men bare nogle vitaminer der kan sænke appetitten lidt.


What Do We Know About Safety?
Cases of liver damage associated with the use of garcinia cambogia products have been reported. This problem appears to be uncommon, but some cases were severe. Most of the reported cases involved products labeled as containing a combination of ingredients, but some involved products labeled as containing only garcinia cambogia.
Other side effects associated with garcinia cambogia include headache and nausea, diarrhea, and other gastrointestinal symptoms.
Little is known about whether it’s safe to use garcinia cambogia during pregnancy or while breastfeeding.

https://www.nccih.nih.gov/health/garcinia-cambogia
0
Homer: “Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that’s even remotely true. Facts schmacts.”
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4136
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3728

Re: Garcinia cambogia

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 7. jul 2023, 11:22

Ved intet om slankning, men kan man ikke spise nødder? De mætter en del og feder vist ikke.
0
Grab them by the pussy
Fruity
Indlæg: 4014
Tilmeldt: 15. apr 2021, 14:52
Kort karma: 275
Likede indlæg: 7266

Re: Garcinia cambogia

Indlægaf Fruity » 7. jul 2023, 15:31

Vlad Kalashnikov skrev:Ved intet om slankning, men kan man ikke spise nødder? De mætter en del og feder vist ikke.


Nødder feder ret meget
2
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15720
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1645
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21130

Re: Garcinia cambogia

Indlægaf 2SHY » 7. jul 2023, 15:52

Fruity skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:Ved intet om slankning, men kan man ikke spise nødder? De mætter en del og feder vist ikke.


Nødder feder ret meget

De er i hvert fald ret tunge i kalorieregnskabet
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Sund og/eller slank"