Slanke trade-offs? Har du sådan nogen?

Mette
Indlæg: 1274
Tilmeldt: 28. aug 2015, 11:43
Kort karma: 77
Likede indlæg: 1816

Re: Slanke trade-offs? Har du sådan nogen?

Indlægaf Mette » 26. mar 2021, 22:51

Mine bryster er nærmest ikke-eksisterende. 2 børn og nyligt 10 kgs vægttab, har taget livet af dem.
Men hellere det, end tyk.
Men altså, hvis jeg kunne tage et enkelt kilo på, der satte sig på brysterne, så gjorde jeg gerne det.
Troede jeg ville få rynker af vægttabet, men det er ikke sket..
1
Brugeravatar
Ata
Indlæg: 6173
Tilmeldt: 19. sep 2018, 18:25
Kort karma: 746
Likede indlæg: 14661

Re: Slanke trade-offs? Har du sådan nogen?

Indlægaf Ata » 27. mar 2021, 06:42

Tak for at dele jeres erfaringer. Det er sjovt at høre om, hvor forskelligt vægtøgning og vagttab påvirker folks kroppe! :D

Jeg har lige med tilfredshed taget min nye 80C-bh på, hvor jeg får en nydelig kavalergang! :cool:
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Slanke trade-offs? Har du sådan nogen?

Indlægaf MyGirl » 9. apr 2021, 08:58

Urtekussen skrev:Hvis jeg kunne nøjes med at tage på i ansigtet, så ville jeg gerne det. Jeg har fået rynker af at tabe mig.


Det er faktisk også min største ærgrelse, når jeg taber mig nu. Jeg kommer til at se ældre ud! Men håber, huden strammer lidt op med tiden.

Som en, der altid har haft store bryster, er der ingen bekymringer på den front ved vægttab - lige pt ammer jeg, så der er de bare for store helt generelt.
0
ajnaM
Indlæg: 9929
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1050
Likede indlæg: 27057

Re: Slanke trade-offs? Har du sådan nogen?

Indlægaf ajnaM » 9. apr 2021, 17:07

Nej, egentlig ikke. Ansigtet kan godt blive for slankt, men så skal jeg noget længere ned i vægt, end jeg har været de sidste 15 år. :lol:

Jeg kan bedst lide mine bryster små. Var overrasket over hvor lidt jeg kunne lide dem, da de var store, de gange jeg ammede. Det klædte ikke min lange krop, og det fik mig til at se tyk ud. Mit tøj sad heller ikke pænt. Så det var godt, de gik væk igen. :D
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Jammerdalen
Indlæg: 776
Tilmeldt: 6. feb 2016, 19:14
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1001

Re: Slanke trade-offs? Har du sådan nogen?

Indlægaf Jammerdalen » 14. apr 2021, 13:27

Ata skrev:
pixienic skrev:Mine bryster er blevet MEGET større efter at jeg er blevet gravid (også meget mere end i forrige graviditet) og jeg må bare sige, at det huer mig ikke. Jeg savner faktisk bare mine små mini-bryster fra før. Er også rimelig nervøs for, om det er barn nr. 2, som virkelig får dem til at hænge bagefter. Første graviditet klarede de rigtig flot :-D - men der tog jeg generelt heller ikke så meget på, som det ser ud til, at jeg kommer til her (er i uge 25).

Jeg var oppe i en 80E under mine graviditeter. Bagefter var en 80B faktisk for stor! Mine kom ikke til at hænge. De krympede bare. :D


Åh sådan håber jeg, det kommer til at gå med mine, hvis jeg endelig får taget mig sammen til at tabe mig.

Jeg har altid været glad for mine bryster. De klarede fint to graviditeter og stod stadig lige ud i luften. Efter den tredje graviditet blev jeg større og dermed også mine bryster. Jeg er SÅ træt af dem nu. Jeg synes de er alt for store. De hænger en smule, men er meget fyldige. Jeg håber inderligt, at de ikke bliver grimme at se på, når jeg forhåbentlig smider de 10 kg. som jeg gerne vil tabe mig. Min håb er, at de krymper uden at hænge - dejligt at høre, at det KAN lade sig gøre :D
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Slanke trade-offs? Har du sådan nogen?

Indlægaf Bøtte » 14. apr 2021, 13:44

pixienic skrev:
Ata skrev:
pixienic skrev:Mine bryster er blevet MEGET større efter at jeg er blevet gravid (også meget mere end i forrige graviditet) og jeg må bare sige, at det huer mig ikke. Jeg savner faktisk bare mine små mini-bryster fra før. Er også rimelig nervøs for, om det er barn nr. 2, som virkelig får dem til at hænge bagefter. Første graviditet klarede de rigtig flot :-D - men der tog jeg generelt heller ikke så meget på, som det ser ud til, at jeg kommer til her (er i uge 25).

Jeg var oppe i en 80E under mine graviditeter. Bagefter var en 80B faktisk for stor! Mine kom ikke til at hænge. De krympede bare. :D


Ah, så er der håb endnu for mig/dem! :-D men wow, 80E! Jeg er oppe i D allerede... sigh.


Jeg gik fra fra 75E til 80H i første graviditet :shock: Frygtede virkelig hvordan anden graviditet så skulle gå. Gik en skål størrelse op undervejs og mens jeg ammede. Men da jeg stoppede amning og tabte mig lidt er jeg nu i 75H. Håber der ryger lidt, når jeg får tabt lidt mere.
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Slanke trade-offs? Har du sådan nogen?

Indlægaf Ado » 27. apr 2021, 11:54

Urtekussen skrev:Hvis jeg kunne nøjes med at tage på i ansigtet, så ville jeg gerne det. Jeg har fået rynker af at tabe mig.

Det samme her. Jeg vil gerne tabe en del kilo, og jeg er nervøs for, om jeg får Mopper-hud i ansigtet. Gad vide om man kan forebygge det ved at begynde at indtage kollagen?
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Kilix
Indlæg: 1592
Tilmeldt: 16. nov 2016, 22:36
Kort karma: 204
Likede indlæg: 2899

Re: Slanke trade-offs? Har du sådan nogen?

Indlægaf Kilix » 27. apr 2021, 21:53

Det er ved at vaere et godt stykke tid siden jeg sidst var 'slank' at se paa. Jeg er saa heldig at jeg har brede skuldre, saa selvom jeg er en stor pige, saa har jeg stadig nooooogenlunde form.
Store bryster, stor roev, store laar, og tykke under ben kan jeg egentligt fint leve med. Jeg vil dog virkelig virkelig gerne af med det aller vaerste: en tyk mave der faar mig til at se gravid ud. Det er virkelig en boble der sidder lige paa midten af mig.
Ser jeg mig selv i spejlet forfra er jeg egentligt udemaerket tilfreds/kan leve med hvad der kigger tilbage. Men vender jeg siden til... :shock:
Saa mindre bryster for en mindre mave ville bare vaere et top nice trade off!
0

Tilbage til "Sund og/eller slank"