Juli 2020 - Fællestråd

Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Juli 2020 - Fællestråd

Indlægaf Ally » 27. jul 2020, 10:08

En times cardio i går og halvanden time i dag. Det tror jeg alligevel ikke, jeg har prøvet før, men :klap: til mig.
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
MissIce
Indlæg: 471
Tilmeldt: 17. dec 2015, 20:01
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1396

Re: Juli 2020 - Fællestråd

Indlægaf MissIce » 27. jul 2020, 10:24

Jeg har lagt mærke til noget... og vil lige høre, om det er noget I andre kender til :genert:

Jeg danser jo på diverse forskellige hold (Dance, Disco, Zumba og Bokwa), og jeg har lagt mærke til, at under de første 2-3 numre, skal jeg lige "op på tæerne og i gang". Men derefter så kommer jeg nærmest i sådan en form for zen-tilstand, hvor det bare kører derudaf. Jeg kan sagtens lave fejl, men jeg stopper ikke op inden jeg falder ind i dansen igen - jeg fortsætter bare. Og jeg tænker ikke over, om jeg bliver forpustet eller sveder. Jeg er meget mindre selvbevidst og meget mere til stede i selve nuet.

Kender I andre til det? Og er det bare fordi jeg er novice med hensyn til træning :blush:

Jeg elsker det, og jeg er spændt på, hvad min krop og mit hoved byder på i fremtiden :ivrig:
0
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13928

Re: Juli 2020 - Fællestråd

Indlægaf RavenClaw » 30. jul 2020, 18:27

Jeg flasher lige flere gains på falderebet af juli. Bare fordi jeg for første gang ligger stabilt på en normalvægt efter mange års undervægt.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13928

Re: Juli 2020 - Fællestråd

Indlægaf RavenClaw » 30. jul 2020, 18:31

MissIce skrev:Jeg har lagt mærke til noget... og vil lige høre, om det er noget I andre kender til :genert:

Jeg danser jo på diverse forskellige hold (Dance, Disco, Zumba og Bokwa), og jeg har lagt mærke til, at under de første 2-3 numre, skal jeg lige "op på tæerne og i gang". Men derefter så kommer jeg nærmest i sådan en form for zen-tilstand, hvor det bare kører derudaf. Jeg kan sagtens lave fejl, men jeg stopper ikke op inden jeg falder ind i dansen igen - jeg fortsætter bare. Og jeg tænker ikke over, om jeg bliver forpustet eller sveder. Jeg er meget mindre selvbevidst og meget mere til stede i selve nuet.

Kender I andre til det? Og er det bare fordi jeg er novice med hensyn til træning :blush:

Jeg elsker det, og jeg er spændt på, hvad min krop og mit hoved byder på i fremtiden :ivrig:

Helt sikkert. Jeg er også begyndt til zumba, og jo mere komfortabel jeg bliver med det, des mere kører det også, uden jeg skal tænke over det. Jeg har lært at grine af fejltrinene, bogstavligt talt. Det samme gør sig gældende på mit Crossfit hold. Men vi er også meget få pga. Corona, og vi har det skide hyggeligt, så vi griner ofte med hinanden, når vi går helt død eller ikke kan følge med.
1
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Andromeda
Indlæg: 315
Tilmeldt: 8. nov 2017, 21:46
Kort karma: 14
Likede indlæg: 458

Re: Juli 2020 - Fællestråd

Indlægaf Andromeda » 31. jul 2020, 22:26

Nå jeg klarede det ret godt og jeg er i hvert fald tilfreds:
- Ingen alkohol - Tjek, nøjedes med et par alkoholfri øl
- Cykelture af mindst 100 km sammenlagt (tæller ikke alm. transport) - Tjek, det blev til i alt 170 km :)
- Motionssvømning i over 2 timer sammenlagt - Tjek, lige lidt over 2 timer. Inkluderer en tur på hele 2.2 km på 1t20min. Tror det er det længste jeg nogensinde har svømmet :D
- Klatre mindst en gang om ugen - Tjek, 11 gange i alt
- Gå i gennemsnit 10k skridt per dag - Ikke helt, det blev til et gennemsnit på 9.2k
1

Tilbage til "Sund og/eller slank"