Marts 2020 - Fællestråd

Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13928

Re: Marts 2020 - Fællestråd

Indlægaf RavenClaw » 24. mar 2020, 17:17

Alphilia skrev:
RavenClaw skrev:Fitness World har tilbudt kompensation til deres medlemmer. Enten får man:
- Et gavekort på 500 Kr. til køb af produkter i centeret
- 20 % på medlemskab resten af året
- Gratis pauseperiode frem til genåbning
- Ingen kompensation

Man skal vælge senest 2. april, ellers bliver man automatisk tilsendt gavekortet.

Den største besparelse for mig er gavekortet, men de sælger ikke de produktmærker jeg bruger. Ved 20 % sparer jeg 445 Kr. for resten af året. Det er ikke meget, selv om jeg er på SU. Derfor hælder jeg faktisk til at vælge den sidste mulighed. Der er rigtig mange virksomheder, som mister omsætning på det her, og jeg har i forvejen ikke tænkt mig at bede om tilbagebetaling af andre ting.

Mon det er klogt? Altså mit favoritcenter er rimelig godt kørende, og jeg har set andre centre sejle fuldstændigt. Så jeg vil jo helst ikke medvirke til, at de er nødt til at prioritere yderligere i personale, hold, faciliteter mv.

Hvad vælger I andre FW'ere?


Jeg har valgt de 20% i 6 mdr når centrene åbner igen.
Jeg tænker at jeg trods alt så støtter lidt, men jeg synes (i normale tider) at prisen er ved at være inden høje ende.
Gavekort får jeg ikke brugt


Jeg giver 278 Kr. inkl. gebyr. Det er nok det billigste fitnessabonnement her i byen. Alle andre tager minimum 300 Kr. :gruble: Det er primært derfor, jeg gerne vil lade dem beholde de 400 Kr. :)
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Marts 2020 - Fællestråd

Indlægaf Ally » 31. mar 2020, 06:39

Sidste dag i marts og det er tid til en opdatering. Jeg ser frem til april og er, om muligt, endnu mere motiveret for at fortsætte de gode rutiner :)

* Så mange dage som muligt med mindst 12.000 skridt (25 dage - jeg satser dog på at nå mindst 12.000 skridt i dag, så jeg ender på 26 dage i marts)
* Intet kage, slik og chips eller købe-fastfood (Det var nemmere at være vedholdende i januar og februar, men det er stadig ikke blevet til mere end max. 5 gange tilsammen, så jeg er på ingen måde gået over gevind i spisningen af købe-fastfood, kage og slik)
* Mindst 12 x træning i FW (Jeg nåede 7 x træning i FW inden de måtte lukke grundet Corona)

EDIT: Det er også blevet til 3 x løb og 1 x hjemmetræning. Sidstnævnte satser jeg på at lave mere af i løbet af april - eller i hvert så længe, at vi stadig er under lockdown.
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Alphilia
Indlæg: 3433
Tilmeldt: 22. dec 2015, 15:22
Kort karma: 272
Likede indlæg: 3060

Re: Marts 2020 - Fællestråd

Indlægaf Alphilia » 1. apr 2020, 10:13

Alphilia skrev:Tror jeg kører med omvendt taktik i marts så målene bliver:
Cykle til/fra arb min 1 x
Træne, min 5 x
Svømmehal, min 1x
Vægttab, min 1 kg


Cykle til arbejde: Har fået gang i en god vane og nyder det :)
Træne: Well, FW blev jo lukket, men nåede et par gange. Har skruet op for cykelture og gang
Svømmehal: Jep. Det vil jeg gerne gøre mere når de åbner igen
Vægttab: Altså den er ikke steget...
0

Tilbage til "Sund og/eller slank"