Maj 2019 - Fællestråd

Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14696

Re: Maj 2019 - Fællestråd

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 1. jun 2019, 08:33

LaMariposa skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Jeg melder mig under fanerne igen. Har skiftet fitness center, så nu kan man rent faktisk komme til at parkere hvilket gør det lidt nemmere at komme afsted.

So far har jeg været af sted 6 gange på omkring 2 uger. Startede med at lave en BodiTrax første gang jeg var afsted, så har en baseline måling at sammenligne med.
Indtil videre laver jeg kun cardio og styrke uden vægt pga. Min ryg, men glæder mig til at få all clear så jeg kan komme ordentligt i gang :banan:

Madmæssigt er jeg noget bedre med end sidste forsøg på at blive sund.
Størstedelen af min aftensmad er en form for stirfry/wok eller paella, så jeg kan få en masse forskellige grøntsager uden at skulle bruge 10 år på tilberedning. Prøver dog at branche ud med Joe Wicks, når jeg lige får forberedt mig ordentligt. Mine snacks er nu riskager med chokolade eller linse/hummus/quinoa chips fra Aldi.

Spiser dog stadig andre usunde ting som chokoladeboller til morgenmad og hjemve snacks fra Ikea. På sigt vil jeg gerne fase det ud til noget sundere, men lige pt fungerer det ganske fint og mindsker min lyst til at gå amok med andre usunde ting.


Vil du ikke med over i juni-tråden? :)


Jo, meget gerne. Men lige pt er alt sat i stå fordi det mindste motion sender min puls i vejret og så kan jeg ikke få vejret. Det er røv irriterende - var lige kommer så godt i gang. Er ellers lige blevet clearet mht ryggen til at gradvis begynde med vægt/modstand igen. Oh well. Jeg kommer stærkt tilbage :whip:
0

Tilbage til "Sund og/eller slank"