PCO(s) tråden

Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

PCO(s) tråden

Indlægaf Filipai » 17. feb 2019, 15:47

Efter lidt luren rundt omkring kan jeg fornemme at der er flere med PCO(s)
Så nu vil jeg se om der er stemning for en tråd hvor man kan snakke lidt om ups and downs, gode fif og sådan.
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: PCO(s) tråden

Indlægaf Filipai » 17. feb 2019, 15:53

Jeg fik selv konstateret PCOS i fredags. Jeg har i flere år gået til læge og prøvet at søge råd grundet manglede menstruationer, problemer med at tabe mig, og generel utilpashed. Først da jeg fik mange smerter i underlivet blev jeg sendt til gynækolog, som mistænkte mig for at have PCOS, og forklarede mig omkring c-peptider som for mit vedkommende skulle være på 500. Så da jeg lurede på mine resultater lå på lige knap 1400, vidste jeg godt at diagnosen nok ville komme nå jeg kom op til ham igen.

Jeg har de sidste 2 uger prøvet at spise efter KISS principperne, og ellers er jeg gået fuldstændigt ud om hurtige kulhydrater, pånær en enkelt lørdag hvor jeg drak nogle drinks og spiste nogle skiver brød.
Jeg har opgraderet min lifesum til premium, og taster nu alt mad ind, bare her i opstartsfasen. Jeg har ikke været på vægten, men kan mærke at mit tøj sidder løsere om maven, og jeg har også måtte gå et bæltehak ind. Jeg tænker dog at overvinde min frygt mod vægten og hoppe på i morgen tidlig, for at kunne tjekke fremgangen.
0

Tilbage til "Sund og/eller slank"