Februar 2019 - Fællestråd

Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Februar 2019 - Fællestråd

Indlægaf Stitch » 1. mar 2019, 07:05

Min februar har været svingende. Prøvede egentlig at trappe ud af smertestillende, men da jeg stadig presser mig selv fysisk mere og mere, så går det ikke helt. Oveni det fik jeg mens, og som altid fik jeg lyst til chokolade.
Men udover det så er det gået okey med kosten og jeg har fået trænet 4 gange i fw i februar og så lavet benøvelserne derhjemme. Marts bliver bedre.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12726
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 916
Likede indlæg: 12458

Re: Februar 2019 - Fællestråd

Indlægaf Guilded_Lily » 1. mar 2019, 07:25

Jeg slutter februar af uden at veje mig. Der er ikke sket det store, og det er der flere grunde til.

Nu har jeg simpelthen købt et træningsprogram og en kostplan fra en pt'er på fb. Jeg er lidt i tvivl om, om jeg vil kunne leve 100% efter kostplanen, da nogle af morgenmadsretterne kræver tilberedning på komfur, og det har jeg simpelthen ikke tid til. Men ellers ser det spændende ud.

Jeg hopper over i martstråden.
1
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Februar 2019 - Fællestråd

Indlægaf Ally » 1. mar 2019, 08:58

Jeg slutter februar med god samvittighed. Forstået på den måde, at jeg ikke har nået de mål, jeg satte mig i starten af måneden, men alligevel er jeg ikke utilfreds med min indsats. Dog skal der nogle ændringer til, så jeg bliver rigtig godt tilfreds i udgangen af marts - og får opfyldt mine månedsmål.
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?

Tilbage til "Sund og/eller slank"