Fælles vægttabstråd

Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf Stitch » 24. jun 2019, 07:49

Weekend har heldigvis været okey og er startet godt på ugen. Jeg fik dog ikke trænet i morges, men har ellers hanket op i mig selv :)
3
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Handipandi
Indlæg: 51
Tilmeldt: 1. mar 2019, 14:47
Kort karma: 16
Likede indlæg: 142

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf Handipandi » 24. jun 2019, 12:06

Studentergilde i morgen med kinesisk buffet hvor alt er friturestegt... det bliver svært at spise sundt, så jeg må bare spise mindre.
2
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf MyGirl » 24. jun 2019, 12:39

Skal faktisk ud at spise med en veninde torsdag, men regner med, at det ikke bliver det store problem, og påtænker at holde igen i løbet af dagen, og så skal der nok blive plads til det :)

Madplanen er lavet for uge, og den indeholder en masse grønt, så der er alle muligheder for at tage de rigtige valg.

Og nu har vi nedelig fået poolen op at køre derhjemme, så der er også en oplagt mulighed for ekstra aktivitet i det varme vejr!
3
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf Stitch » 24. jun 2019, 15:11

Nu skal jeg spise hos en ven. Vi skal grille store bøffer :love:
2
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Yetie
Indlæg: 1431
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5031

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf Yetie » 24. jun 2019, 16:11

Jeg har egentlig haft en fin uge. Selvom jeg var til koncert fredag, og dermed ikke kunne spise helt efter min kostplan, så har jeg holdt kalorierne, og det til trods for at jeg drak en milkshake som aftensnack.

Alt i alt har jeg tabt mig 600g, så jeg er nu på 80,6. Jeg er godt tilfreds.
5
TomKah
Indlæg: 4202
Tilmeldt: 25. aug 2015, 12:57
Kort karma: 313
Likede indlæg: 4333

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf TomKah » 24. jun 2019, 17:14

FruKuk skrev:Lifesum påstår, at jeg kan drikke en flaske tør hvidvin for kun 80 kalorier :forvirret: Passer det virkelig?? For så vil jeg da overveje at skifte de kolde sommerøl ud med hvidvin.

Kan i øvrigt godt fornemme, at jeg meget ofte taler om alkohol - men det er uden tvivl min største last i forhold til vægttab, at jeg er så glad for liiiige at få en kold øl eller et glas rosé, så jeg prøver at hitte ud af, hvordan der kan blive plads til det uden at tage 5 kilo på om året (eller blive misbruger off course :D )


Jeg tror desværre det er pr glas.
Jeg fik indtaget så hatten passer i går, så jeg skal virkelig stramme ballerne i denne uge.
Er enlig mor, men håber jeg kan nå ud og løbe i aften når den mindste sover (Min største er 13, så han kan godt passe den lille - når han sover)
0
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10027

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf FruKuk » 24. jun 2019, 17:16

TomKah skrev:
FruKuk skrev:Lifesum påstår, at jeg kan drikke en flaske tør hvidvin for kun 80 kalorier :forvirret: Passer det virkelig?? For så vil jeg da overveje at skifte de kolde sommerøl ud med hvidvin.

Kan i øvrigt godt fornemme, at jeg meget ofte taler om alkohol - men det er uden tvivl min største last i forhold til vægttab, at jeg er så glad for liiiige at få en kold øl eller et glas rosé, så jeg prøver at hitte ud af, hvordan der kan blive plads til det uden at tage 5 kilo på om året (eller blive misbruger off course :D )


Jeg tror desværre det er pr glas.
Jeg fik indtaget så hatten passer i går, så jeg skal virkelig stramme ballerne i denne uge.
Er enlig mor, men håber jeg kan nå ud og løbe i aften når den mindste sover (Min største er 13, så han kan godt passe den lille - når han sover)


Det er også, hvad jeg har google mig til. Og oftest mere. Lifesum laver fuck med scanneren - det er sgu ikke i orden :-D

God løbetur!!
0
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9466

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf Sorenspige » 24. jun 2019, 19:24

TomKah skrev:
FruKuk skrev:Lifesum påstår, at jeg kan drikke en flaske tør hvidvin for kun 80 kalorier :forvirret: Passer det virkelig?? For så vil jeg da overveje at skifte de kolde sommerøl ud med hvidvin.

Kan i øvrigt godt fornemme, at jeg meget ofte taler om alkohol - men det er uden tvivl min største last i forhold til vægttab, at jeg er så glad for liiiige at få en kold øl eller et glas rosé, så jeg prøver at hitte ud af, hvordan der kan blive plads til det uden at tage 5 kilo på om året (eller blive misbruger off course :D )


Jeg tror desværre det er pr glas.
Jeg fik indtaget så hatten passer i går, så jeg skal virkelig stramme ballerne i denne uge.
Er enlig mor, men håber jeg kan nå ud og løbe i aften når den mindste sover (Min største er 13, så han kan godt passe den lille - når han sover)


Er det ikke nyt, at du er enlig? :genert:
0
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4891
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 552
Likede indlæg: 8819

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf Skorstenen » 24. jun 2019, 19:24

Jeg tror jeg klarede studentergildet sådan ok. Jeg havde en del kcal at gøre med og jeg har idag fået:

Havre cheerios med minimælk.
2 stk knækbrød med jægerpølse og et kogt æg.
1 wrap med stegt kylling, kålblanding og hytteost. Tomater til.
2 små oksekødsdeller, kartoffelsalat med bla bønner og kapersbær (den var sindssygt lækker), tomat/aspargessalat, 1 lille svinemørbrad og 1 spsk ris med usselt lidt sovs, et læs hummus, et læs tzatziki uhmmmm, 2 stk groft brød med tunsalat, 1 halvt glas vin og 2 små glas sangria.
Desserten var ostebord - det sprang jeg helt over.
1
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf Mi55y » 24. jun 2019, 19:45

Jeg er jo startet på arbejde igen efter barsel og udsættes nu for vores hjemmelavede buffet. Siden jeg gik på barsel er salaten dog ændret fra en blandet salat til salatbuffet - helt genialt når man nu er lidt småkræsen som mig. Så nu kan jeg gå udenom laks, rejer, broccoli, blomkål og hvad jeg nu ellers ikke bryder mig om.
2
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4891
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 552
Likede indlæg: 8819

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf Skorstenen » 24. jun 2019, 19:48

Mi55y skrev:Jeg er jo startet på arbejde igen efter barsel og udsættes nu for vores hjemmelavede buffet. Siden jeg gik på barsel er salaten dog ændret fra en blandet salat til salatbuffet - helt genialt når man nu er lidt småkræsen som mig. Så nu kan jeg gå udenom laks, rejer, broccoli, blomkål og hvad jeg nu ellers ikke bryder mig om.


Jeg troede jeg var den eneste i verden der ikke kan lide laks og rejer :D
1
TomKah
Indlæg: 4202
Tilmeldt: 25. aug 2015, 12:57
Kort karma: 313
Likede indlæg: 4333

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf TomKah » 24. jun 2019, 20:03

Sorenspige skrev:
TomKah skrev:
FruKuk skrev:Lifesum påstår, at jeg kan drikke en flaske tør hvidvin for kun 80 kalorier :forvirret: Passer det virkelig?? For så vil jeg da overveje at skifte de kolde sommerøl ud med hvidvin.

Kan i øvrigt godt fornemme, at jeg meget ofte taler om alkohol - men det er uden tvivl min største last i forhold til vægttab, at jeg er så glad for liiiige at få en kold øl eller et glas rosé, så jeg prøver at hitte ud af, hvordan der kan blive plads til det uden at tage 5 kilo på om året (eller blive misbruger off course :D )


Jeg tror desværre det er pr glas.
Jeg fik indtaget så hatten passer i går, så jeg skal virkelig stramme ballerne i denne uge.
Er enlig mor, men håber jeg kan nå ud og løbe i aften når den mindste sover (Min største er 13, så han kan godt passe den lille - når han sover)


Er det ikke nyt, at du er enlig? :genert:


Jeg er ikke sådan enlig. Min mand er bare på forretningsrejse denne uge.

Min mellemste tog med ud og løbe og hun er ikke vant til at løbe sådan, så jeg kom til at løbe meget i store otte taller og har fået endnu mere ondt i knæet af det :rulle:
Men kom da afsted og fik svedt lidt i varmen.

I morgen skole-gjem arrangement fra 16-19. Min mand plejer at sige det er dyrplageri at sende mig til sådan noget, og så rejser han bare!
0
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10027

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf FruKuk » 25. jun 2019, 04:39

Dagen i går gik rigtigt fint;

Omelet med rugbrød og cherrytomater
Knækbrød med kyllingepålæg
Kyllingefilet med kålsalat og lidt sovs
Snackede cherrytomater mellem måltiderne

Hvis vægten i dag "talte", så var jeg nået mit 2. delmål, men nu er det jo fredag, der er vejedag, så nu må vi se, hvad torsdagens tur til bryghuset gør ved resultatet...
2
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10027

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf FruKuk » 25. jun 2019, 04:42

Jeg undrer mig dog over, at jeg faktisk ikke synes, at jeg kan se, at jeg har tabt mig. Ej heller mærke det på mit tøj. Hvor meget mon man skal tabe sig for at gå en størrelse ned?
1
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf Mi55y » 25. jun 2019, 04:57

Skorstenen skrev:
Mi55y skrev:Jeg er jo startet på arbejde igen efter barsel og udsættes nu for vores hjemmelavede buffet. Siden jeg gik på barsel er salaten dog ændret fra en blandet salat til salatbuffet - helt genialt når man nu er lidt småkræsen som mig. Så nu kan jeg gå udenom laks, rejer, broccoli, blomkål og hvad jeg nu ellers ikke bryder mig om.


Jeg troede jeg var den eneste i verden der ikke kan lide laks og rejer :D


Vi er også ret sjældne. :D Og det er lidt en udfordring mht forretter... Jeg prøver jævnligt at smage, men jeg kan bare ikke. Ej heller sild og kammuslinger.
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:

Tilbage til "Sund og/eller slank"