Fælles vægttabstråd

Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf MyGirl » 7. jun 2019, 05:49

bette skrev:Jeg hopper lige med her! I de gode gamle debatdage havde jeg sådan en tabertråd og endte med at nå mit mål. Dengang lovede jeg mig selv at hvis vægten krøb over 58 kg så skulle jeg lige stramme an. Klip til knap ti år og to børn senere :D Jeg har købt en vægt, noget jeg ikke har ejet de sidste år. Det tror jeg er et godt middel for mig.

Jeg har i sidste og denne uge forsøgt at være meget mere obs på hvad jeg spiser og ikke mindst forsøgt at lade være med at snacke usunde ting hver aften efter at børnene er faldet i søvn. Og det går faktisk ret fint. Jeg vejede 63,3 kg da jeg startede og i morges stod den på 61,9 kg.

Før jeg fik børn løb jeg også en del og det vil jeg rigtig gerne tilbage til så jeg er i gang med at træne mig op igen med den der C25K. Jeg bør løbe i dag og håber på at det at jeg skriver det her kan give mig et spark ;)


Velkommen til! Ser ud til, du er kommet flyvende fra start :)
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf MyGirl » 7. jun 2019, 05:50

Og kan ikke lige overskue at kommentere alle, men det er da været en virkelig god uge, må man sige :banan:

Hvor er I seje alle sammen! Putter det direkte i motivationsbanken til de næste dage. Dage hjemme er altid de sværeste for mig!
1
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf Bøtte » 7. jun 2019, 07:10

Hvor er I seje med jeres tab, alle sammen :banan:

Velkommen til marionetta og bette. Bette kan huske vi var i en WW-tråd sammen dengang for 10 år siden :-D


Her går det trægt. Jeg havde jo håbet at smide et par 100 g mere inden lørdag. Men vægten vil det anderledes og steget i stedet 500 g :rulle: jeg ved ikke helt hvad der udløste det, måske noget hormonelt. Jeg skulle have haft mens i tirsdag (men har det ikke pga spiral), men min hud opfører sig præcis som hvis jeg havde, så tænker om jeg måske alligevel har lidt ekstra væske i kroppen. :gruble:
0
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4891
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 552
Likede indlæg: 8819

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf Skorstenen » 7. jun 2019, 07:31

Jeg skal love for, at der er kommet gang i vægttabene rundt omkring, I er superseje!!

Her står det TOTALT stille. Jeg tænker PCOen kæmper med næb og kløer for at beholde det fedt den elsker så meget :rulle:
Det er lige før jeg ringer til lægen og spørger om jeg må gå op i dosis af medicinen. Heldigvis påvirker det ikke rigtigt motivationen, altså det er da supertræls at leve ml 1200-1500 kcal om dagen, og så gør det kun at jeg ikke tager på, men jeg kæmper videre.

Jeg nyder til gengæld at se, hvor godt det går for jer andre :) :)
2
bette
Indlæg: 214
Tilmeldt: 25. sep 2015, 20:33
Kort karma: 28
Likede indlæg: 464

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf bette » 7. jun 2019, 07:33

Bøtte skrev:Hvor er I seje med jeres tab, alle sammen :banan:

Velkommen til marionetta og bette. Bette kan huske vi var i en WW-tråd sammen dengang for 10 år siden :-D


Her går det trægt. Jeg havde jo håbet at smide et par 100 g mere inden lørdag. Men vægten vil det anderledes og steget i stedet 500 g :rulle: jeg ved ikke helt hvad der udløste det, måske noget hormonelt. Jeg skulle have haft mens i tirsdag (men har det ikke pga spiral), men min hud opfører sig præcis som hvis jeg havde, så tænker om jeg måske alligevel har lidt ekstra væske i kroppen. :gruble:


Gud, det kan jeg slet ikke huske :D Du har tydeligvis god hukommelse. Men det var netop med WW at jeg tabte mig. Det fungerede så godt for mig. Egentlig gad jeg godt bruge samme system nu men det ser ud som om det ikke rigtig findes mere.

Men øv hvor fesent at vægten er gået op! Håber den snart falder tilbage til der hvor den egentlig bør være.
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf Bøtte » 7. jun 2019, 07:37

bette skrev:
Bøtte skrev:Hvor er I seje med jeres tab, alle sammen :banan:

Velkommen til marionetta og bette. Bette kan huske vi var i en WW-tråd sammen dengang for 10 år siden :-D


Her går det trægt. Jeg havde jo håbet at smide et par 100 g mere inden lørdag. Men vægten vil det anderledes og steget i stedet 500 g :rulle: jeg ved ikke helt hvad der udløste det, måske noget hormonelt. Jeg skulle have haft mens i tirsdag (men har det ikke pga spiral), men min hud opfører sig præcis som hvis jeg havde, så tænker om jeg måske alligevel har lidt ekstra væske i kroppen. :gruble:


Gud, det kan jeg slet ikke huske :D Du har tydeligvis god hukommelse. Men det var netop med WW at jeg tabte mig. Det fungerede så godt for mig. Egentlig gad jeg godt bruge samme system nu men det ser ud som om det ikke rigtig findes mere.

Men øv hvor fesent at vægten er gået op! Håber den snart falder tilbage til der hvor den egentlig bør være.



Jeg hed også noget andet dengang, slår det mig lige :genert:
0
bette
Indlæg: 214
Tilmeldt: 25. sep 2015, 20:33
Kort karma: 28
Likede indlæg: 464

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf bette » 7. jun 2019, 07:47

Bøtte skrev:
bette skrev:
Bøtte skrev:Hvor er I seje med jeres tab, alle sammen :banan:

Velkommen til marionetta og bette. Bette kan huske vi var i en WW-tråd sammen dengang for 10 år siden :-D


Her går det trægt. Jeg havde jo håbet at smide et par 100 g mere inden lørdag. Men vægten vil det anderledes og steget i stedet 500 g :rulle: jeg ved ikke helt hvad der udløste det, måske noget hormonelt. Jeg skulle have haft mens i tirsdag (men har det ikke pga spiral), men min hud opfører sig præcis som hvis jeg havde, så tænker om jeg måske alligevel har lidt ekstra væske i kroppen. :gruble:


Gud, det kan jeg slet ikke huske :D Du har tydeligvis god hukommelse. Men det var netop med WW at jeg tabte mig. Det fungerede så godt for mig. Egentlig gad jeg godt bruge samme system nu men det ser ud som om det ikke rigtig findes mere.

Men øv hvor fesent at vægten er gået op! Håber den snart falder tilbage til der hvor den egentlig bør være.



Jeg hed også noget andet dengang, slår det mig lige :genert:


Jeg kan sagtens huske dig :D Jeg kan bare ikke huske nogen WW tråd.
1
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10027

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf FruKuk » 7. jun 2019, 11:55

Jeg fejrede så mit vægttab med at spise brunch med et par gode kollegaer. Prøvede at tænke mig om uden at det blev alt for trist, og endte på knap 700 kalorier. Det er ok, når det både er for morgenmad og frokost. Og så står den på hakkebøf og salat til aften, måske med et par nye kartofler. Og hvis der er plads så et lille stykke chokolade og et glas rødvin. Jeg må vist lige regne på det :-D
0
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10027

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf FruKuk » 7. jun 2019, 12:14

Okay shit der er mange kalorier i hakkebøf :tie: Måske jeg bytter kødet ud med rødvin...
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf MyGirl » 7. jun 2019, 12:37

FruKuk skrev:Okay shit der er mange kalorier i hakkebøf :tie: Måske jeg bytter kødet ud med rødvin...


:D De benhårde prioriteringer!
1
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf FormerlyKnownAs » 7. jun 2019, 13:17

FruKuk skrev:Okay shit der er mange kalorier i hakkebøf :tie: Måske jeg bytter kødet ud med rødvin...


Og sovsen med gin. Det virker. Promise.
1
TomKah
Indlæg: 4202
Tilmeldt: 25. aug 2015, 12:57
Kort karma: 313
Likede indlæg: 4333

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf TomKah » 7. jun 2019, 14:30

Jeg taber mig overhovedet ikke i denne uge. Jeg synes ellers ikke jeg har spist anderledes end de andre uger og jeg har fulgt mit nye løbeprogram og været ude 3 gange.
Jeg synes det er unfair. Og jeg er overhovedet ikke i nærheden af mål - har pt bmi over 30.
0
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9465

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf Sorenspige » 7. jun 2019, 14:54

Må jeg også være med herinde?
Jeg har fulgt med på sidelinjen et godt stykke tid, men nu er det tid til, at jeg får hanket op i mig selv.

I efteråret tabte jeg mig omkring 7 kg ved hjælp af en online kostvejleder. Indtil for 1 måned siden holdte jeg vægten med +% 1 kg, men i løbet af 2 uger, har jeg taget næsten 2 kg, og de sidder fast.

Jeg vil derudover også gerne tabe mig 5-6 kg. Der har jeg en vægt, som jeg ved klæder mig, og som jeg var nede på, kort tid før jeg blev gravid med barn nummer 2.

Jeg ved, at sommerferien kommer til at koste lidt på vægtfronten, så derfor skal der ske noget de næste 4 uger, hvis jeg ikke skal ende med at tage det hele på igen.

I første omgang er målet de 2 nyankomne kilo. Jeg vil følge kostprogrammet (det er baseret på almindelig mad) igen og gå nogle ture om aftenen.

Min vejedag bliver fredag.
6
Brugeravatar
Tiger
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:31
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1335

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf Tiger » 7. jun 2019, 15:03

TomKah skrev:Jeg taber mig overhovedet ikke i denne uge. Jeg synes ellers ikke jeg har spist anderledes end de andre uger og jeg har fulgt mit nye løbeprogram og været ude 3 gange.
Jeg synes det er unfair. Og jeg er overhovedet ikke i nærheden af mål - har pt bmi over 30.


Det er bare så hårdt! Men jeg tror at vi alle har været der. Der er ikke andet for end at fortsætte med det gode arbejde i form af mad og motion. Jeg er sikker på, det snart ændrer sig igen :kys:
0
“Den største ære i livet ligger ikke i aldrig at falde, men i at rejse os hver gang vi falder” (Nelson Mandela)
Brugeravatar
Tiger
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:31
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1335

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf Tiger » 7. jun 2019, 15:05

Sorenspige skrev:Må jeg også være med herinde?
Jeg har fulgt med på sidelinjen et godt stykke tid, men nu er det tid til, at jeg får hanket op i mig selv.

I efteråret tabte jeg mig omkring 7 kg ved hjælp af en online kostvejleder. Indtil for 1 måned siden holdte jeg vægten med +% 1 kg, men i løbet af 2 uger, har jeg taget næsten 2 kg, og de sidder fast.

Jeg vil derudover også gerne tabe mig 5-6 kg. Der har jeg en vægt, som jeg ved klæder mig, og som jeg var nede på, kort tid før jeg blev gravid med barn nummer 2.

Jeg ved, at sommerferien kommer til at koste lidt på vægtfronten, så derfor skal der ske noget de næste 4 uger, hvis jeg ikke skal ende med at tage det hele på igen.

I første omgang er målet de 2 nyankomne kilo. Jeg vil følge kostprogrammet (det er baseret på almindelig mad) igen og gå nogle ture om aftenen.

Min vejedag bliver fredag.


Selvfølgelig må du være med :) Det er et flot vægttab du har haft og det lyder til at du har styr på fremgangsmåden :gogo:
1
“Den største ære i livet ligger ikke i aldrig at falde, men i at rejse os hver gang vi falder” (Nelson Mandela)

Tilbage til "Sund og/eller slank"