Fælles vægttabstråd

jeanett88
Indlæg: 371
Tilmeldt: 26. sep 2015, 14:24
Kort karma: 65
Likede indlæg: 646

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf jeanett88 » 6. maj 2019, 10:53

MyGirl skrev:Sikke en omgang med de maver :S Håber, I begge er ved at være op omdrejningshøjde igen!

Jeanett88 - øv, det lyder som en hård nat! Håber, du får tid og mulighed for at forkæle dig selv lidt.


Tak :) Jeg er på barsel, så har heldigvis kunne slappe af det meste af dagen.

Jeg krydser for at du kan passe tøjet. Det er mega sejt gået :kryds:
1
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf Skorstenen » 6. maj 2019, 11:01

MyGirl - jeg krydser for god tøjprøvning!
1
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf Stitch » 6. maj 2019, 11:30

Jeg har travlt med flytning, så tænker ikke over hverken kost eller træning pt. Faktisk glemmer jeg at spise :genert:, så spiser noget nemt og hurtigt og på mærkelige tider, så det er knap så klogt.

Og nu har jeg lige spist et stykke kage. Men det var virkelig godt. Sådan en nødde/marcipan/mazarintærte tingest.

Håber snart at jeg er faldet på plads, så jeg kan tage mig sammen igen. Kom dog lige til skade igår og måtte forbi skadestuen og syes, så ved heller ikke hvor meget jeg må :gruble:
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf MyGirl » 6. maj 2019, 11:37

Stitch skrev:Jeg har travlt med flytning, så tænker ikke over hverken kost eller træning pt. Faktisk glemmer jeg at spise :genert:, så spiser noget nemt og hurtigt og på mærkelige tider, så det er knap så klogt.

Og nu har jeg lige spist et stykke kage. Men det var virkelig godt. Sådan en nødde/marcipan/mazarintærte tingest.

Håber snart at jeg er faldet på plads, så jeg kan tage mig sammen igen. Kom dog lige til skade igår og måtte forbi skadestuen og syes, så ved heller ikke hvor meget jeg må :gruble:


Av, hvad har du lavet?
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf Stitch » 6. maj 2019, 12:27

MyGirl skrev:
Stitch skrev:Jeg har travlt med flytning, så tænker ikke over hverken kost eller træning pt. Faktisk glemmer jeg at spise :genert:, så spiser noget nemt og hurtigt og på mærkelige tider, så det er knap så klogt.

Og nu har jeg lige spist et stykke kage. Men det var virkelig godt. Sådan en nødde/marcipan/mazarintærte tingest.

Håber snart at jeg er faldet på plads, så jeg kan tage mig sammen igen. Kom dog lige til skade igår og måtte forbi skadestuen og syes, så ved heller ikke hvor meget jeg må :gruble:


Av, hvad har du lavet?


Stressede og tænkte mig ikke om. Var igang med at male - var alene. Opdagede pludselig at jeg var sulten og ikke havde spist i 15 timer, så tog bare en bolle fra dagen før. Da jeg skulle skære den, så smuttede kniven og ramte lige ind håndledet. Det stod bare med blod ud og gjorde ondt og var klamt. Jeg var så stresset, at jeg var nødt til at google, hvem det var man skulle ringe til, når det ikke var 112 :genert:

Men altså - jeg fik en hurtig tid og de var så søde og effektive. At jeg stod i maling og blod fra top til tå og med tårer ned af kinderne, havde nok også en smule med det at gøre :genert: Så fik renset det for maling etc og endte med 5 sting :)
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf MyGirl » 6. maj 2019, 12:41

Stitch skrev:
MyGirl skrev:
Stitch skrev:Jeg har travlt med flytning, så tænker ikke over hverken kost eller træning pt. Faktisk glemmer jeg at spise :genert:, så spiser noget nemt og hurtigt og på mærkelige tider, så det er knap så klogt.

Og nu har jeg lige spist et stykke kage. Men det var virkelig godt. Sådan en nødde/marcipan/mazarintærte tingest.

Håber snart at jeg er faldet på plads, så jeg kan tage mig sammen igen. Kom dog lige til skade igår og måtte forbi skadestuen og syes, så ved heller ikke hvor meget jeg må :gruble:


Av, hvad har du lavet?


Stressede og tænkte mig ikke om. Var igang med at male - var alene. Opdagede pludselig at jeg var sulten og ikke havde spist i 15 timer, så tog bare en bolle fra dagen før. Da jeg skulle skære den, så smuttede kniven og ramte lige ind håndledet. Det stod bare med blod ud og gjorde ondt og var klamt. Jeg var så stresset, at jeg var nødt til at google, hvem det var man skulle ringe til, når det ikke var 112 :genert:

Men altså - jeg fik en hurtig tid og de var så søde og effektive. At jeg stod i maling og blod fra top til tå og med tårer ned af kinderne, havde nok også en smule med det at gøre :genert: Så fik renset det for maling etc og endte med 5 sting :)


Hehe, sikke da en omgang, men godt, de fik lappet dig sammen. :)
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf MyGirl » 6. maj 2019, 17:22

Tøjet alt i alt et hit!

Alt passede faktisk rigtig godt, bortset fra en top, der var for stram over brystet.. men det er jo så trods alt ikke det værste sted :D
8
TomKah
Indlæg: 4188
Tilmeldt: 25. aug 2015, 12:57
Kort karma: 311
Likede indlæg: 4307

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf TomKah » 6. maj 2019, 18:38

Fedt!!! MyGirl.

Min vægt er kun gået den forkerte vej siden fredag, selvom jeg holder igen og ikke spiser snold. I dag var jeg på kursuscenter hvor der var to slags kage til eftermiddagsmødey, men jeg spiste kun nødder.
Men vægten står stille på -3 kg. +0.5 kg siden fredag.
0
TomKah
Indlæg: 4188
Tilmeldt: 25. aug 2015, 12:57
Kort karma: 311
Likede indlæg: 4307

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf TomKah » 6. maj 2019, 18:39

Det er ret grotesk at det er stort set dagligt på mit job at der er kage.
0
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf Skorstenen » 6. maj 2019, 18:42

TomKah skrev:Det er ret grotesk at det er stort set dagligt på mit job at der er kage.


Hos os er det rundstykker. Der er altid en fødselsdag, eller et jubilæum eller en eller anden årsag....
0
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf Skorstenen » 6. maj 2019, 18:45

TomKah skrev:Fedt!!! MyGirl.

Min vægt er kun gået den forkerte vej siden fredag, selvom jeg holder igen og ikke spiser snold. I dag var jeg på kursuscenter hvor der var to slags kage til eftermiddagsmødey, men jeg spiste kun nødder.
Men vægten står stille på -3 kg. +0.5 kg siden fredag.


Nu kommer det jo en del an på hvor mange nødder du spiser, men det siges, at man max må få 10 nødder pr. dag. De er virkelig kalorietunge.

Uhm - jeg elsker nødder
0
TomKah
Indlæg: 4188
Tilmeldt: 25. aug 2015, 12:57
Kort karma: 311
Likede indlæg: 4307

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf TomKah » 6. maj 2019, 18:48

Skorstenen skrev:
TomKah skrev:Det er ret grotesk at det er stort set dagligt på mit job at der er kage.


Hos os er det rundstykker. Der er altid en fødselsdag, eller et jubilæum eller en eller anden årsag....


Vi får rundstykker om fredagen kun ellers aldrig. Og der prøver de faktisk at tilbyde sundere alternativer - det er skyr og frugt og diverse også. Men jeg har tidligere gået bare i brødet med en god ost og en basse til.

Men kage... man har kage med når der er jubilæum og fødselsdag og man skal på en længere ferie og barsel og... og... og... Men mere end halvdelen af gangene er der firmaet der står for det.
0
TomKah
Indlæg: 4188
Tilmeldt: 25. aug 2015, 12:57
Kort karma: 311
Likede indlæg: 4307

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf TomKah » 6. maj 2019, 18:49

Skorstenen skrev:
TomKah skrev:Fedt!!! MyGirl.

Min vægt er kun gået den forkerte vej siden fredag, selvom jeg holder igen og ikke spiser snold. I dag var jeg på kursuscenter hvor der var to slags kage til eftermiddagsmødey, men jeg spiste kun nødder.
Men vægten står stille på -3 kg. +0.5 kg siden fredag.


Nu kommer det jo en del an på hvor mange nødder du spiser, men det siges, at man max må få 10 nødder pr. dag. De er virkelig kalorietunge.

Uhm - jeg elsker nødder


Sikkert flere end ti i hvert fald. Men før havde jeg nok spist samme mængde nødder ovenpå kagen, så er det jo stadig en besparelse, selvom den ikke er så stor som hvis jeg havde ladet helt være.
2
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf MyGirl » 7. maj 2019, 06:34

TomKah skrev:Det er ret grotesk at det er stort set dagligt på mit job at der er kage.


Ja, det er faktisk utroligt. Det er præcis det samme hos os. Ironisk nok på samme kontor, der sørger for firmayoga i arbejdstiden, kontormotionscykler, fitnessrabatter mv. for at sikre de ansattes sundhed :lol:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf MyGirl » 7. maj 2019, 06:37

TomKah skrev:Fedt!!! MyGirl.

Min vægt er kun gået den forkerte vej siden fredag, selvom jeg holder igen og ikke spiser snold. I dag var jeg på kursuscenter hvor der var to slags kage til eftermiddagsmødey, men jeg spiste kun nødder.
Men vægten står stille på -3 kg. +0.5 kg siden fredag.


Men tabte du ikke også helt vildt meget i sidste uge? Så er der jo nok ikke noget at sige til, det ikke styrtdykker på daglig basis :) For det lyder godt nok til, du giver den gas.
0

Tilbage til "Sund og/eller slank"