Fælles vægttabstråd

Nuttede-Nuser
Indlæg: 772
Tilmeldt: 21. okt 2015, 14:24
Kort karma: 105
Likede indlæg: 937

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf Nuttede-Nuser » 28. jan 2019, 20:50

Jeg er stadig i fuld gang, men livet er kommet en lille smule i vejen. De første uger af januar er gået forrygende, jeg tabte 2kg og var derfor helt med, både i forhold til motion og kcal underskud. Hele sidste uge har jeg været lagt ned af omgangssyge og har derfor tabt yderligere 2kg. Men jeg er godt klar over at det er væske og jeg skal være opmærksom på at de nok komme igen. I dag er jeg tilbage til at tælle kcal, spise sundt og træne. Første TBP trænining er i hus og jeg er ved at få lidt at spise inden det er senge tid.
2
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1423
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 102
Likede indlæg: 4865

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf Patience » 28. jan 2019, 20:55

jeg vejede nøjagtig det samme her til morgen som jeg gjorde sidste uge.
Det har heller ikke været den nemmeste uge - min far havde fødselsdag i tirsdags og der var fejring med god middag og alt for lækker lagkage.
Og så har jeg haft 3 aftenvagter her hen over week-enden. Det ødelægger altid både min døgnrytme, min kost og min træning. Jeg får intet lavet når jeg har aftnvagter - jeg kommer til at sidde oppe den halve nat efter jeg er kommet hjem - får ikke nok søvn og kommer ikke til træning og får taget nogle dårlige valg på kost siden fordi jeg er så udkørt og off.
Men alt i alt gik det nu nogenlunde denne gang så jeg er ok tilfreds med stilstand på vægten.
Denne uge har jeg startet med en tur i FW - så er jeg da startet ugen godt.
1
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf Stitch » 28. jan 2019, 22:15

avdotja skrev:Folk skal gøre som de finder bedst, men jeg tænker netop at man vil få et mere afslappet forhold til vægten, når man går på den hver dag og dermed ved/lærer at der vil være svingninger fra dag-til-dag - i begge retninger.


Jeg har lidt af anoreksi og det tigger noget i mig at veje mig.

Den dag i dag skal jeg stadig være forsigtig og ikke komme til at fokusere på det tal. Og på maden i det hele taget.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf Bøtte » 29. jan 2019, 05:51

Jeg vejer mig stort set hver dag :genert:
Det påvirker mig ikke negativt, jeg kan bare godt lide at følge med.
0
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf Skorstenen » 29. jan 2019, 05:53

Skorstenen
Samlet vægttab: 8,6
Antal uger med vægttab: 12
Startvægt 5 november 2018: 123,6 kg
Ugens ændring i vægt: -0,6
Nuværende vægt: 115
7
Nuttede-Nuser
Indlæg: 772
Tilmeldt: 21. okt 2015, 14:24
Kort karma: 105
Likede indlæg: 937

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf Nuttede-Nuser » 29. jan 2019, 07:19

Nuttede-Nuser
Samlet vægttab:4kg
Antal uger med vægttab: 4
Startvægt i uge 100,4 kg 1/1-2019
Ugens ændring i vægt: 2kg
Nuværende vægt: 96,4kg
Første delmål: 90kg
Mål:70kg
6
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6975

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf Ladysparrow » 29. jan 2019, 13:22

De sidste uger har sgu været noget møg. For meget god mad og alkohol.

Samlet vægttab: 2,6 kg
Antal uger med vægttab: 4
Startvægt 84,9 kg
Ugens ændring i vægt: + 0,7 kg
Nuværende vægt: 82,3kg
Mål: 65-70 kg
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf Stitch » 29. jan 2019, 13:38

Jeg har sådan en fancy bmi vægt. Som jeg ikke forstår. Prøvede at veje mig i morges men gav op. Så nu prøver jeg lige at læse manualen inden jeg prøver igen.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf MyGirl » 29. jan 2019, 13:46

Stitch skrev:Jeg har sådan en fancy bmi vægt. Som jeg ikke forstår. Prøvede at veje mig i morges men gav op. Så nu prøver jeg lige at læse manualen inden jeg prøver igen.


Åhhh, det er så frustrerende, når de bliver så fancy, at de ikke er til at betjene.

Vi har også sådan en, der nærmest kan lave kaffe. Jeg har opgivet at bruge den, fordi den er så følsom, at hvis man rykker den bare en anelse, så svinger den nogen gange helt op til 2-3 kg. Den skal have stået stille det samme sted i 24 timer for at være retvisende :rulle:

Håber, du har større held med din!
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf Stitch » 29. jan 2019, 14:17

MyGirl skrev:
Stitch skrev:Jeg har sådan en fancy bmi vægt. Som jeg ikke forstår. Prøvede at veje mig i morges men gav op. Så nu prøver jeg lige at læse manualen inden jeg prøver igen.


Åhhh, det er så frustrerende, når de bliver så fancy, at de ikke er til at betjene.

Vi har også sådan en, der nærmest kan lave kaffe. Jeg har opgivet at bruge den, fordi den er så følsom, at hvis man rykker den bare en anelse, så svinger den nogen gange helt op til 2-3 kg. Den skal have stået stille det samme sted i 24 timer for at være retvisende :rulle:

Håber, du har større held med din!


Min var nedsat til 69kr i Kvickly :lol2: Kun derfor jeg købte sådan en fancy en. Nu har den bare at virke. Den beder mig logge alt muligt at skriver det i pund eller noget. Arghh. Virk nu bare.
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf MyGirl » 29. jan 2019, 14:30

Stitch skrev:
MyGirl skrev:
Stitch skrev:Jeg har sådan en fancy bmi vægt. Som jeg ikke forstår. Prøvede at veje mig i morges men gav op. Så nu prøver jeg lige at læse manualen inden jeg prøver igen.


Åhhh, det er så frustrerende, når de bliver så fancy, at de ikke er til at betjene.

Vi har også sådan en, der nærmest kan lave kaffe. Jeg har opgivet at bruge den, fordi den er så følsom, at hvis man rykker den bare en anelse, så svinger den nogen gange helt op til 2-3 kg. Den skal have stået stille det samme sted i 24 timer for at være retvisende :rulle:

Håber, du har større held med din!


Min var nedsat til 69kr i Kvickly :lol2: Kun derfor jeg købte sådan en fancy en. Nu har den bare at virke. Den beder mig logge alt muligt at skriver det i pund eller noget. Arghh. Virk nu bare.


Vores har stensikkert heller ikke været dyr, men nuj, hvor har jeg savnet den helt gode gammeldags med nålen :D
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf Stitch » 29. jan 2019, 14:33

MyGirl skrev:Vores har stensikkert heller ikke været dyr, men nuj, hvor har jeg savnet den helt gode gammeldags med nålen :D


Haha, det har jeg også allerede. Den her er for fancy til mig :lol2:
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf Bøtte » 30. jan 2019, 05:52

Bøtte
Samlet vægttab: 2,7 kg
Antal uger med vægttab: 4
Startvægt 3/1: 91,7
Startdato: 1/1-19
Ugens ændring i vægt: - 0,5 kg
Nuværende vægt: 89,0 kg
Første delmål: 85 kg
Mål: 65 kg


Min weekend var virkelig ikke god. Så er godt tilfreds med et tab på 500 g.
Generelt er weekenderne en stor udfordring, synes jeg. Der kommer min rygrad på prøve :genert:
Og jeg har holdt træningspause i en uge fordi min ankel pludselig ee øm og lidt hævet. Var dog afsted igår og tog det med ro og nøjes med cykel (som jeg hader) og crosstrainer, og det gjorde ikke specielt ondt, og så øvelser selvfølgelig. Løb må vente til anklen er okay igen.
3
Brugeravatar
Myresluger
Indlæg: 2347
Tilmeldt: 25. dec 2015, 22:04
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3802

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf Myresluger » 30. jan 2019, 06:11

Jeg har over de sidste uger opbygget den vildeste forstoppelse. Min vægt ser uændret ud, men forventer et drastisk fald når der kommer hul på bylden. Og da jeg ikke spiser ret meget pga kvalmen, må det da virke. Men nøj hvor er det ubehageligt.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf LadyFox » 30. jan 2019, 06:15

Myresluger skrev:Jeg har over de sidste uger opbygget den vildeste forstoppelse. Min vægt ser uændret ud, men forventer et drastisk fald når der kommer hul på bylden. Og da jeg ikke spiser ret meget pga kvalmen, må det da virke. Men nøj hvor er det ubehageligt.

Øv, god bedring :ae:
0
...

Tilbage til "Sund og/eller slank"