Rejse og træne-tråd.

Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Rejse og træne-tråd.

Indlægaf Aima » 26. sep 2018, 01:08

Sagen er den, at jeg de næste... bumbum... 28 dage vistnok, er ude at rejse. Lige nu, tirsdag, sidder jeg i Dubai, hvor jeg har været siden søndag. På fredag tager jeg videre til Kuala Lumpur og er i en uges tid, derefter Gili-øerne inden de sidste 14 dage af rejsen tilbringes på Bali.

Det sidste halve år har mit liv primært handlet om arbejde og sygdom (jeg har en øjensygdom som i både korte og lange perioder giver mig en del struggels). Jeg har brugt alt mit overskud på at arbejde, og når jeg har haft fri, har jeg enten sovet eller ligget med køleposer på øjnene. Jeg får også stærk smertemedicin som sløver mig.

Det går nogenlunde med øjnene lige nu. Jeg har ind i mellem smerter og er lyssensibel as fuck, men det er til at holde ud det meste af tiden.

Jeg har besluttet, at jeg vil bruge min rejse på at få gang i træningen igen, og det er derfor, jeg lige laver denne tråd. De steder vi bor er alle med ret fine træningsfaciliteter, så det vil jeg benytte mig af. Derudover vil jeg også tænke mere over maden, end jeg har gjort det sidste halve år derhjemme.

Som sagt ankom vi søndag morgen lokal tid, og jeg har faktisk fået trænet en times tid både søndag, mandag og tirsdag. Jeg er ØM over det hele, fordi det er så længe siden sidst, og jeg kan også mærke konditionen er røv og nøgler, men pyt nu med det, det er skønt at være igang igen.

Jeg har spist kæmpe portioner aftensmad, men heldigvis er mellemøstlig mad spækket med grøntsager, så jeg tænker egentlig det er fint nok. De øvrige måltider har været smoothies, juicer og milkshakes pga. varmen. Af samme årsag, altså varmen, har vi først spist omkring midnat alle dage.

Målet er for resten af Dubai-opholdet at fortsætte med at gå omkring de 20.000 daglige skridt, træne både onsdag og torsdag, men også at sove længe, få slappet af ved poolen og finde mit yndlingspizzasted i hele verden. Det ligger her i Dubai, jeg har været der før, og den søde mand jeg rejser med, siger han godt kan finde det :)

I morgen er planen pooltime, træning og så tager vi måske ud til området omkring Burj Khalifa. Jeg smider gerne nogle billeder ind af mad og sådan :)
6
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Rejse og træne-tråd.

Indlægaf Aima » 26. sep 2018, 21:46

Morgenmad: Banan/jordbær-smoothie
Frokost: Avocado-smoothie
Mellem: Vandmelon-juice
Aftensmad: Lidt af det hele på et lækkert arabisk spisested: grillet oksekød og kylling, masser af humus og det andet dyp-halløj (dét med rygeost?), brød og rå grøntsager.
Mellem: Lime-juice.

Træning: 30 min løbebånd, 30 min styrke.
Skridt: 17.000

Øjnenoter til mig selv: MS/v, C15/h. BT ca. 8 t. 9/10.
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Rejse og træne-tråd.

Indlægaf Aima » 27. sep 2018, 23:13

Morgenmad: Vaniljeshake
Frokost: Avocado/frugt-shake
Aftensmad: Pizza og salat

Træning: 30 min løbebånd, 30 min styrke.
Skridt: 17.000

Øjnenoter til mig selv: MS/v, MS/h. BT ca. 18 t. 9/8/7/10.

B71637ED-FB28-4284-B8D0-9067594F24A2.jpeg


C23964EE-92F7-4AE8-9D55-5DFF81C9568C.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
I'll stick with hell no's and headphones...

Tilbage til "Sund og/eller slank"