September 2018 - Fællestråd

Brugeravatar
Phlox9
Indlæg: 528
Tilmeldt: 23. okt 2015, 11:39
Kort karma: 120
Likede indlæg: 2560

Re: September 2018 - Fællestråd

Indlægaf Phlox9 » 19. sep 2018, 14:01

Ally skrev:
Phlox9 skrev:Jeg er glad for din positive reaktion :D Jeg har heldigvis et par måneder til at vænne mig til tanken :genert: Det foregår i en slags badeanstalt/friluftsbad ved en sø midt i byen - den blev bygget i 50'erne og bliver stadig brugt. Vi bor i Rotterdam :)

Det lyder i hvert fald spændende :) Det vil sige, at du gerne giver the grand tour, hvis jeg nogensinde er i Rotterdam? :D Jeg har kun været i Holland to gange; én gang i Amsterdam og én gang i Groningen, men jeg husker med stor glæde de mange kanaler. Iihh, det giver mig næsten lyst til at komme til Holland igen!

Det gør jeg gerne :) Lad mig vide, hvis du kommer til Rotterdam! Så kan vi også tage et smut i mit træningscenter ;)
2
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: September 2018 - Fællestråd

Indlægaf Stitch » 20. sep 2018, 08:02

Vi kører massiv okklusionstræning med min nye PT. Han får da om ikke andet lært en masse nye spanske bandeord :fløjt:

Jeg tror og håber dog at jeg også får noget godt ud af det. Kan da mærke det i musklerne.
4
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16987
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41301

Re: September 2018 - Fællestråd

Indlægaf LaMariposa » 20. sep 2018, 10:15

Stitch skrev:Vi kører massiv okklusionstræning med min nye PT. Han får da om ikke andet lært en masse nye spanske bandeord :fløjt:

Jeg tror og håber dog at jeg også får noget godt ud af det. Kan da mærke det i musklerne.


Haha, kan lige se det for mig. Dig, der står der og sveder, mens PT'en prøver at guide indimellem "joder", "cabrón" og "maldita sea" eller hvilke bandeord du nu foretrækker
:lol:
2
:lun: Be brave
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16987
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41301

Re: September 2018 - Fællestråd

Indlægaf LaMariposa » 20. sep 2018, 10:25

Var til virkelig lækker træning i morges. Altså sådan fed-musik-sved i øjnene træning, hvor jeg smilede hele vejen hjem bagefter :love: Det er dejligt at få den følelse, selvom det ikke var hård cardio.
4
:lun: Be brave
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: September 2018 - Fællestråd

Indlægaf Ally » 20. sep 2018, 11:05

Jeg trænede med PT'eren i morges. Torsdag træner vi ben og i dag stod der squats, sumo deadlift og hip thrusters på programmet. I sidstnævnte øvelse endte jeg på 50 kg. :8: Og der var masser af ros fra PT'eren; han var så stolt af min udvikling, men altså, vi har også trænet sammen i næsten et år. Næste uge er desværre sidste PT-træning og det er planen, at jeg skal vejes, måles og igennem styrketest.
2
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: September 2018 - Fællestråd

Indlægaf Stitch » 20. sep 2018, 11:14

LaMariposa skrev:
Stitch skrev:Vi kører massiv okklusionstræning med min nye PT. Han får da om ikke andet lært en masse nye spanske bandeord :fløjt:

Jeg tror og håber dog at jeg også får noget godt ud af det. Kan da mærke det i musklerne.


Haha, kan lige se det for mig. Dig, der står der og sveder, mens PT'en prøver at guide indimellem "joder", "cabrón" og "maldita sea" eller hvilke bandeord du nu foretrækker
:lol:


Det er ikke helt galt :genert: :lol2: . Et enkelt "fuck dig", da han sagde "20 mere. Mindst". (vi kørte spider curls med okklusion, hvor det er 50 reps eller mere). Han skubber mig dog lige til grænsen hver gang, det er så fedt. Han er super dygtig og virkelig sød og tager det hele med et smil.
Han har også allerede lært, hvornår jeg bare piver og hvornår det gør ondt og jeg reelt ikke kan mere.
2
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: September 2018 - Fællestråd

Indlægaf Stitch » 20. sep 2018, 11:16

Igår skulle vi lave en masse kabeløvelser. En til ryggen - den hvor man sidder på knæ og hiver ned i hver side og ned ved ryggen.

Han siger så: "flere kilo på, brystet frem, bag ryggen med albuer".
Mig: "jeg er ikke et Kinderæg!"
Ham: :forvirret:
Mig: 3 nye ting på en gang! det går virkelig ikke.



Han har siden da bare kaldt mig Kinder :lol2:
4
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: September 2018 - Fællestråd

Indlægaf Stitch » 20. sep 2018, 11:16

LaMariposa skrev:Var til virkelig lækker træning i morges. Altså sådan fed-musik-sved i øjnene træning, hvor jeg smilede hele vejen hjem bagefter :love: Det er dejligt at få den følelse, selvom det ikke var hård cardio.


Ej hvor fedt! Bliver så glad på dine vegne!
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: September 2018 - Fællestråd

Indlægaf Ally » 20. sep 2018, 11:25

Stitch skrev:Igår skulle vi lave en masse kabeløvelser. En til ryggen - den hvor man sidder på knæ og hiver ned i hver side og ned ved ryggen.

Han siger så: "flere kilo på, brystet frem, bag ryggen med albuer".
Mig: "jeg er ikke et Kinderæg!"
Ham: :forvirret:
Mig: 3 nye ting på en gang! det går virkelig ikke.



Han har siden da bare kaldt mig Kinder :lol2:


:lol: :lol: :lol:

Jeg er ikke i tvivl om, at de kære PT'ere må stå model til meget - det gør min i hvert fald, når vi træner sammen. Han har før sagt, at han aldrig har hørt en kvinde bande så meget som mig. Ups! Men altså, derudover er der bare så god kemi, smil og glæde, når vi træner sammen. Og kram :love: At træne med en PT'er er uden tvivl noget af det bedste, jeg nogensinde har gjort for mig selv - og jeg håber, at jeg kan få sparet penge sammen og købe et forløb mere med ham på et tidspunkt.
2
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
ajnaM
Indlæg: 9928
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1050
Likede indlæg: 27055

Re: September 2018 - Fællestråd

Indlægaf ajnaM » 20. sep 2018, 21:38

Ush, jeg har svært ved at spise ordentligt for tiden. Er max presset på arbejdet, hvor mine 3 chefer har sagt op, så der er mildest talt nok at lave - og jeg ender bare lynhurtigt med at hente unger kl. 16.58 og købe takeout på vejen hjem. :tie: Kan slet ikke overskue at bruge min tid på at lave mad. Og jeg snacker VILDT meget frugt gennem min arbejdsdag. :D

Jeg træner hård cardio 3 gange om ugen, og jeg spiser ikke sukker - men hvis jeg spiser McDonalds 4 gange om ugen, så er det nok ikke heeeelt nok, at min menu er uden cola. :genert:

Må lige komme ind i kampen. Om ikke andet så få sovet ordentligt, spist ordentlig morgenmad og frokost (med masser af kål) - og så stoppe med at plyndre frugtkurven. :lol:
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16987
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41301

Re: September 2018 - Fællestråd

Indlægaf LaMariposa » 21. sep 2018, 07:15

Jeg var alene hjemme med en plade chokolade hele dagen i går, og jeg rørte den ikke, selvom jeg havde virkelig meget lyst til at spise den :banan2:

Min mave er meget tilfreds med, at jeg har holdt sukker og hvidt brød til et minimum i den her uge. Det er sgu rart...
2
:lun: Be brave
Brugeravatar
Phlox9
Indlæg: 528
Tilmeldt: 23. okt 2015, 11:39
Kort karma: 120
Likede indlæg: 2560

Re: September 2018 - Fællestråd

Indlægaf Phlox9 » 21. sep 2018, 07:42

Virkelig god træning i går aftes, 30 min. Grit Strength og derefter 30 min. Grit Cardio - vores træner er virkelig sjov, altid glad og meget motiverende. Til sidst i hver træning er der en 2 minutters burpee challenge, hvor målet er at nå 50 burpees (med et hop til sidst). Sidste uge klarede jeg præcis 50 efter første træning, men nåede ikke ret langt efter anden træning, men i går lavede jeg 49 burpees efter Strength og bagefter 48 efter Cardio, så det tæller stadig som en succes :D
Senest rettet af Phlox9 21. sep 2018, 08:55, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: September 2018 - Fællestråd

Indlægaf Ally » 21. sep 2018, 08:30

Jeg skulle have trænet i dag, men jeg fuckede min lænd lidt op i går under sumo-deadlift, så jeg tager en hviledag. Jeg satser dog på at kunne nå en gåtur inden jeg henter mine piger hos deres far.
Lige nu ser jeg dog 90'er-serier på Zulu, men går snart i gang med rengøringen (tørre støv af, støvsuge og rengøre badeværelset), hvilket jo også er kalorieforbrændende.
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16987
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41301

Re: September 2018 - Fællestråd

Indlægaf LaMariposa » 21. sep 2018, 08:34

Phlox9 skrev:Virkelig god træning i går aftes, 30 min. Grit Strength og derefter 30 min. Grit Cardio - vores træner er virkelig sjov, altid glad og meget motiverende. Til sidst i hver træning er der en 2 minutters burpee challenge, hvor målet er at nå 50 burpees (med et hop til sidst). Sidste uge klare jeg præcis 50 efter første træning, men nåede ikke ret langt efter anden træning, men i går lavede jeg 49 burpees efter Strength og bagefter 48 efter Cardio, så det tæller stadig som en succes :D


Elsker Grit :-D Er i det hele taget fan af Les Mills :love:
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: September 2018 - Fællestråd

Indlægaf Stitch » 21. sep 2018, 08:44

Min PT ringede igår og sagde han var syg. Jeg ville have trænet alene men mit knæ er totalt fucked og jeg har slet ikke sovet på trods af smertestillende, så droppede det imorges. Måske jeg når det i eftermiddag. Har da tasken liggende nede i bilen.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine

Tilbage til "Sund og/eller slank"