September 2018 - Fællestråd

Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: September 2018 - Fællestråd

Indlægaf Ally » 10. sep 2018, 12:41

Stitch skrev:Jeg har FW - f.dk har simpelthen for få centre og dårlige åbningstider til mit behov.

Det har jeg også - og mit center har døgnåbent; det kan jeg godt li'. Desuden har FW netop overtaget et center fra en anden kæde, så nu er der to FW-centre i min by. Jeg tænker, at jeg skal teste den anden FW inden længe.
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: September 2018 - Fællestråd

Indlægaf Stitch » 10. sep 2018, 13:11

ajnaM skrev:Kan ikke huske det - det er lææænge siden. :genert: Men er glad for at høre, at det ikke er sådan mere?

Jeg husker det som om, det blev for discount-agtigt til mig. Og det tænkte jeg, at jeg gerne ville væk fra - og derfor valgte jeg fitness.dk. Men jeg synes også, fitness.dk virker virkelig lousy.


Jeg har aldrig betalt for det, men har også kun været i FW regi i 2 år.

Jeg betaler 279,- pr. måned og bruger det hvor og når jeg vil. Jeg bor i KBH, men er ofte i Jylland. Det er meget rart at man altid kan komme til at træne.

De har opgraderet en del af deres centre/fået nye, og de er som regel ret fine og lækre. Gode maskiner og nye vægte. Jeg træner ikke hold, så det kan jeg desværre ikke udtale mig om :lol2:
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
superboa
Indlæg: 1433
Tilmeldt: 14. aug 2015, 22:02
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1016

Re: September 2018 - Fællestråd

Indlægaf superboa » 10. sep 2018, 18:30

ajnaM skrev:Jeg har nu været i fitness.dk i kort tid - men jeg er virkelig ikke særligt tilfreds. :genert:

a) Hvad sker der for åbningstiderne? Mit center lukker henholdsvis kl. 19 og 20 lørdag og søndag - det giver ingen mening for mig, der udelukkende har tid til at træne, når børnene sover.

b) Hvorfor skal jeg se SÅ mange reklamer? Hver gang jeg starter en maskine, får jeg et 'tilbud' om personlig træning. Og over det hele hænger der reklamer for alt fra sportstasker til energidrikke. Jeg føler f*nme, at jeg har købt billet til en Ryan-air-afgang. :genert:

c) Hvad sker der for holdtiderne? Nærmest alt ligger i arbejdstiden? Og der er absolut INTET efter kl. 19.

d) Og ligesom der ikke er nogen sene hold, er der ikke nogen sene 'start'-hold. Der er åbenbart ikke mulighed for en personlig tour, som der var sidst jeg trænede - nu skal man melde sig på sådan et fælles intro-hold. Det i sig selv er fesent, synes jeg, når det koster 400 (!) kroner om måneden, og de slår sig op på at levere kvalitet. Men ud over, at det er fælles, så er der i mit center kun ét hold i løbet af de næste 3 uger, og det ligger mellem 15 og 16. :rulle:

Ej, jeg tror, mit medlemsskab bliver kortvarigt. Og så kan det være, jeg skal over i fitnessworld. De har døgnåbent i mit center. Men samtidig stoppede jeg i sin tid, fordi jeg ikke gad betale for at gå i bad. Det kan jeg på en eller anden måde heller ikke overskue.


Det lyder bare allround nederen :genert: Men har man seriøst skulle betale ekstra for at gå i bad??! :forvirret:
0
superboa
Indlæg: 1433
Tilmeldt: 14. aug 2015, 22:02
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1016

Re: September 2018 - Fællestråd

Indlægaf superboa » 10. sep 2018, 18:32

Jeg havde egentlig planer om at hoppe på en times yoga flow hold i dag, men er simpelthen godt øm i kroppen fra i går, så tænkte min krop nok havde bedre af en restitutionsdag. Det er én af de dage, hvor det er pænt hårdt at bo på 2. sal.. Nå ja, og skulle sætte sig på toilettet :genert:
3
ajnaM
Indlæg: 9930
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1052
Likede indlæg: 27069

Re: September 2018 - Fællestråd

Indlægaf ajnaM » 10. sep 2018, 19:18

superboa skrev:
ajnaM skrev:Jeg har nu været i fitness.dk i kort tid - men jeg er virkelig ikke særligt tilfreds. :genert:

a) Hvad sker der for åbningstiderne? Mit center lukker henholdsvis kl. 19 og 20 lørdag og søndag - det giver ingen mening for mig, der udelukkende har tid til at træne, når børnene sover.

b) Hvorfor skal jeg se SÅ mange reklamer? Hver gang jeg starter en maskine, får jeg et 'tilbud' om personlig træning. Og over det hele hænger der reklamer for alt fra sportstasker til energidrikke. Jeg føler f*nme, at jeg har købt billet til en Ryan-air-afgang. :genert:

c) Hvad sker der for holdtiderne? Nærmest alt ligger i arbejdstiden? Og der er absolut INTET efter kl. 19.

d) Og ligesom der ikke er nogen sene hold, er der ikke nogen sene 'start'-hold. Der er åbenbart ikke mulighed for en personlig tour, som der var sidst jeg trænede - nu skal man melde sig på sådan et fælles intro-hold. Det i sig selv er fesent, synes jeg, når det koster 400 (!) kroner om måneden, og de slår sig op på at levere kvalitet. Men ud over, at det er fælles, så er der i mit center kun ét hold i løbet af de næste 3 uger, og det ligger mellem 15 og 16. :rulle:

Ej, jeg tror, mit medlemsskab bliver kortvarigt. Og så kan det være, jeg skal over i fitnessworld. De har døgnåbent i mit center. Men samtidig stoppede jeg i sin tid, fordi jeg ikke gad betale for at gå i bad. Det kan jeg på en eller anden måde heller ikke overskue.


Det lyder bare allround nederen :genert: Men har man seriøst skulle betale ekstra for at gå i bad??! :forvirret:


Ja, det var da mit SATS-center blev opkøbt. Men nu bliver jeg helt i tvivl - det kan godt være, det ikke var fitness-world men et andet discount-center? :gruble:
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Alphilia
Indlæg: 3433
Tilmeldt: 22. dec 2015, 15:22
Kort karma: 272
Likede indlæg: 3060

Re: September 2018 - Fællestråd

Indlægaf Alphilia » 10. sep 2018, 19:29

Jeg mener det var Fresh Fitness, hvor det kostede at gå i bad. De er også opkøbt af FW.

Jeg er medlem af FW og også træt af, at mit abonnement lige er steget, men stor fan af at det ligger 5 min væk og har døgnåbent
0
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5071
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: September 2018 - Fællestråd

Indlægaf Tilly » 11. sep 2018, 08:52

Alphilia skrev:Jeg mener det var Fresh Fitness, hvor det kostede at gå i bad. De er også opkøbt af FW.

Jeg er medlem af FW og også træt af, at mit abonnement lige er steget, men stor fan af at det ligger 5 min væk og har døgnåbent

Ja det kostede penge ved Fresh Fitness i starten. Men det blev ret hurtigt gratis :)
0
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: September 2018 - Fællestråd

Indlægaf Pityt » 11. sep 2018, 10:50

Jeg skal i gang igen. Har ikke trænet i knap 2 uger p.g.a. sygdom, hospitalsindlæggelse og fundet af “noget, der måske kunne være cancer” på mine scanningsbilleder :shock: (Det er det ikke...fik jeg at vide i formiddags :gogo: )

Så i morgen starter jeg op med træningen igen,- min ryg glæder sig :rock:
9
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: September 2018 - Fællestråd

Indlægaf Stitch » 11. sep 2018, 12:53

Jeg havde første træning med PT i dag. Hold nu k*ft det var godt. Og mega hårdt. VAr ved at kaste op undervejs af anstrengelse.
Pisse fedt. Jeg er glad for ham og det. Det tegner godt :)
5
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: September 2018 - Fællestråd

Indlægaf Stitch » 11. sep 2018, 12:54

... til gengæld har jeg mega lyst til chokolade nu.
2
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: September 2018 - Fællestråd

Indlægaf MyGirl » 11. sep 2018, 13:56

Har fået den første, "har du ikke tabt dig?"-kommentar i dag :banan:
9
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41320

Re: September 2018 - Fællestråd

Indlægaf LaMariposa » 11. sep 2018, 15:02

Pityt skrev:Jeg skal i gang igen. Har ikke trænet i knap 2 uger p.g.a. sygdom, hospitalsindlæggelse og fundet af “noget, der måske kunne være cancer” på mine scanningsbilleder :shock: (Det er det ikke...fik jeg at vide i formiddags :gogo: )

Så i morgen starter jeg op med træningen igen,- min ryg glæder sig :rock:


Årh, hvor er det godt, at det ikke var kræft :banan2:
2
:lun: Be brave
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: September 2018 - Fællestråd

Indlægaf Ally » 11. sep 2018, 16:02

Jeg havde en skøn træning i går og igen i dag, og naturligvis satser jeg på at gentage det i morgen :D Det giver altså bare så meget mere overskud og glæde det der træning :love: I dag kan jeg godt mærke - særligt i balderne - at jeg trænede ben i går. I love it!
6
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: September 2018 - Fællestråd

Indlægaf Pityt » 12. sep 2018, 09:24

Meget stille og rolig træning i dag. Jeg ved af erfaring, at bare 14 dages pause er nok til at jeg skal starte blidt op, så det blev en light-workout :) Regner med at skrue lidt op for intensiteten på fredag og så være nogenlunde tilbage på normal styrke på mandag.
3
What's done in the dark will be brought to the light
ajnaM
Indlæg: 9930
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1052
Likede indlæg: 27069

Re: September 2018 - Fællestråd

Indlægaf ajnaM » 12. sep 2018, 19:33

Alphilia skrev:Jeg mener det var Fresh Fitness, hvor det kostede at gå i bad. De er også opkøbt af FW.

Jeg er medlem af FW og også træt af, at mit abonnement lige er steget, men stor fan af at det ligger 5 min væk og har døgnåbent


Ah, det var det, det hed! Må være blevet forvirret af alle opkøbene...
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…

Tilbage til "Sund og/eller slank"