Juli 2018 - Fællestråd

Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Juli 2018 - Fællestråd

Indlægaf Ally » 24. jul 2018, 15:13

LaMariposa skrev:Jeg går stadig ture... Men min læge har givet mig ok til yoga, elcykel og let styrke :banan:, så jeg skal snart i gang med at træne lidt igen. Det bliver dejligt. Kosten går ganske fint, faktisk. Er ikke mega stringent, men jeg holder mig nogenlunde på måtten og har fortsat skåret virkelig meget ned på sukker og hvidt brød.

Dejligt, at lægen har givet dig OK til ekstra træning udover gåturene - og :gogo:, at det også går godt med kosten :kys:

LaMariposa skrev:Oh, dear... :ae: Håber du snart er helt okay igen. I det mindste er koldskål da ikke det værste i verden, når vejret er som det er nu :D

Tak, det gjorde p*sseondt og det gør det stadig. Inden sengetid tager jeg et par ekstra smertestillende og håber, at jeg er mindre øm i morgen. Pigerne havde bestemt heller ikke noget imod, at jeg ændrede aftensmaden til koldskål :lol:
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Juli 2018 - Fællestråd

Indlægaf Ally » 26. jul 2018, 10:02

Torsdag er nærmest altid træning med PT'eren og i dag var ingen undtagelse :lol: Jeg havde dog booket ham i to timer, da der var nogle øvelser på programmerne, han har lavet til mig, som jeg var lidt usikker på, hvordan skulle udføres, men det fik vi styr på. Derefter tre runder EMOM med box jumps, lunges, Prowler og wall balls - og derefter squats, hip thrusters med vægt, shoulder press, romaskine og afslutningsvis et halvt afsnit af "Suits" på motionscyklen. Jeg er SÅ færdig og forudser, at jeg kommer til at tilbringe det meste af dagen på sofaen :lol:

Jeg fik mens i går og plejer ikke at veje mig på vægten i FW, når jeg har mens, men jeg gjorde det i morges og jeg har tabt mig lidt. Yes. Det viser mig bare, at jeg skal fortsætte med periodisk faste (hvilket jeg også aftalte med PT'eren) og stadig minimere indtaget af sukker i form af slik, kage, chips og is.

Træningsmæssigt, og ikke kun i dag, får jeg super meget ros, high fives og respekt fra PT'eren - and I love it! I dag fik jeg ros for mine box jumps; da jeg først blev introduceret for det, tøvede jeg i 10 min. med at hoppe op på en 5 cm. høj stepbænk, og i dag gik det som en leg. Mine lunges blev, med lidt hjælp, mere "flydende" og... Jeg kunne blive ved, for han roste mig bare så meget for min fremgang og jeg er så ubeskrivelig stolt af mig selv!

Da vi var færdige med træningen, gav jeg ham en "for tidlig-fødselsdagsgave" og han blev helt vildt glad og krammede flere gange :lol:
2
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Juli 2018 - Fællestråd

Indlægaf Pityt » 27. jul 2018, 09:57

Jeg vil fandme have en medalje for at have været oppe at træne i et 60 grader (mindst! :lol: ) varmt center.
Det var kun ugens anden træning, men i onsdags travede jeg København tynd sammen med min mor, søster og nevø, så jeg har ikke bare siddet i sofaen :)

Og så har jeg spist kage :-D
3
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Juli 2018 - Fællestråd

Indlægaf Ally » 27. jul 2018, 11:04

Mine ben er ikke lidt ømme. De er meget ømme efter gårsdagens træning. Men - jeg elsker den følelse :love:

I morges var det arme og skuldre, der stod for skud, men hold nu op, hvor var der varmt i centret. Sveden haglede af mig, men jeg indrømmer, at jeg kan godt li' at se på mit tøj, at jeg sveder. Weird, I know :lol:
I aften skal jeg til en venindes fødselsdag - jeg havde egentlig tænkt at melde afbud, men mine to små yndlingspiger overtalte mig til at tage med, og nu glæder jeg mig også.
2
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41318

Re: Juli 2018 - Fællestråd

Indlægaf LaMariposa » 27. jul 2018, 11:12

Jeg skal i fitness i weekenden for første gang i hvad der føles som en evighed. Glæder mig til lidt styrke! :banan:
4
:lun: Be brave
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41318

Re: Juli 2018 - Fællestråd

Indlægaf LaMariposa » 28. jul 2018, 15:28

LaMariposa skrev:Jeg skal i fitness i weekenden for første gang i hvad der føles som en evighed. Glæder mig til lidt styrke! :banan:


Ooooooog det var nice :banan: Det varme vejr var med til at sørge for, at jeg rent faktisk følte, at jeg havde trænet sådan rigtigt. Dejlig følelse :love:
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Juli 2018 - Fællestråd

Indlægaf Ally » 28. jul 2018, 15:40

Jeg trænede upper body i formiddag - og som LaMariposa også nævner - så var varmede medvirkende til, at følelsen af at have trænet igennem i den grad var til stede. Jeg svedte helt ekstremt, men generelt er jeg vild med, at jeg ved og kan mærke, at jeg tæsker kroppen igennem :love:

Før jeg tog i FW, var jeg i den lokale Vero Moda, der gav -20% på deres nyheder fra kl. 9-11, hvorfor jeg fik købt 3 T-shirts, 2 par jeans, 2 kimonoer og et par "shorts" til at have under kjoler/nederdele. Hvad er det lige Carrie siger i SATC? "Shopping is my cardio" :lol:
2
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41318

Re: Juli 2018 - Fællestråd

Indlægaf LaMariposa » 29. jul 2018, 20:00

LaMariposa skrev:
LaMariposa skrev:Jeg skal i fitness i weekenden for første gang i hvad der føles som en evighed. Glæder mig til lidt styrke! :banan:


Ooooooog det var nice :banan: Det varme vejr var med til at sørge for, at jeg rent faktisk følte, at jeg havde trænet sådan rigtigt. Dejlig følelse :love:


Og jeg er øm i skuldre, arme og ben i dag. Tænk, at man kan savne den følelse :genert:
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Juli 2018 - Fællestråd

Indlægaf Ally » 30. jul 2018, 07:44

"Let ben" stod på programmet i dag. Som om! F*ck, det var hårdt. Lækkert, men hårdt. Jeg svedte så meget, at det løb ned af halsen, panden og ryggen :love:

Jeg er netop vendt tilbage på arbejdet efter tre ugers ferie. Det har været så dejligt og tiltrængt med ferien, men jeg ser også frem til at komme i gang igen med faste rutiner mht. kost, træning og undervisningen.
2
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Juli 2018 - Fællestråd

Indlægaf Pityt » 30. jul 2018, 16:16

I disse dage med varme, er det vist godt at jeg træner om morgenen (og i øvrigt ikke arbejder :fløjt: ) for over middag splatter jeg fuldstændig :træt: Om formiddagen er jeg frisk nok :gruble:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41318

Re: Juli 2018 - Fællestråd

Indlægaf LaMariposa » 1. aug 2018, 07:03

Jeg sluttede juli af med en omgang Stram Op. Det var seriøst de kedeligste 215 kcal på en time jeg nogensinde har forbrændt. Min puls blev heldigvis holdt nede omkring det, som min læge har sagt god for, og jeg tror også, at mange af øvelserne var effektive. Men det var så kedeligt. Hold nu op, hvor jeg savner virkelig hård træning.
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Juli 2018 - Fællestråd

Indlægaf Ally » 1. aug 2018, 08:00

Ally skrev:Mål for juli:
- Mindst 15 x træning i FW Det blev til 19 x træning i FW trods sommerferie - jeg er tilfreds!
- Gåture, cykelture og svømning ad libitum Tjek!
- Logge mad på app'en Tjek!
- Begrænse sukkerindtaget i form af slik, kage og chips Slet ikke så meget tjek!
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?

Tilbage til "Sund og/eller slank"