Fælles vægttabstråd

Brugeravatar
Anlewi
Kort karma: 102
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 1988

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf Anlewi » 21. nov 2020, 06:29

MyIdea skrev:
Anlewi skrev::gruble: Antal uger med vægttab: 17
Startvægt i uge 30: 139 kg
Nuværende vægt uge 47 120,5
Tabt i alt: 18,5 kg
Delmål: Under 130 kg: 12/09.20 :love:
Delmål: Under 120 kg:
Delmål: Under 110 kg:
Delmål: under 100 kg - her udløses en personlig præmie
Delmål: Under 90 kg:
Slutmål 80 kg.

I denne uge har jeg tabt 1 kg. :banan: og jeg nærmer mig min næste delmål, samt drømmen om at nå det inden udgang af november :love:
Det er mest på kosten jeg har tabt mig, jeg bøvler med en dårlig ankel der spænder ben for mit træningsprogram. Jeg er så glad for min vægttabscoach
Jeg kan selv se at jeg har tabt mig, men hverken mine nære veninder eller kollegaer har bemærket noget :wacko:
Min mand er min støtte og han kan sagtens se det og han er så god og opbakkende, jeg kunne ikke gøre dette uden ham :love:

Flot!

Til dine veninders forsvar, så er vi altså nogen, der ikke lægger mærke til den slags :ninja: Det er ikke af manglende interesse. Godt, din mand trods alt kan se det :kram:

Det ved jeg godt, men det er en ret stor forandring på nuværende tidspunkt, men fred være med det - det er jo ikke for deres skyld jeg taber mig :love:
0
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
Brugeravatar
MyIdea
Kort karma: 31
Geografisk sted: Bronx
Likede indlæg: 537

Re: Fælles vægttabstråd

Indlægaf MyIdea » 21. nov 2020, 06:32

Anlewi skrev:
MyIdea skrev:
Anlewi skrev::gruble: Antal uger med vægttab: 17
Startvægt i uge 30: 139 kg
Nuværende vægt uge 47 120,5
Tabt i alt: 18,5 kg
Delmål: Under 130 kg: 12/09.20 :love:
Delmål: Under 120 kg:
Delmål: Under 110 kg:
Delmål: under 100 kg - her udløses en personlig præmie
Delmål: Under 90 kg:
Slutmål 80 kg.

I denne uge har jeg tabt 1 kg. :banan: og jeg nærmer mig min næste delmål, samt drømmen om at nå det inden udgang af november :love:
Det er mest på kosten jeg har tabt mig, jeg bøvler med en dårlig ankel der spænder ben for mit træningsprogram. Jeg er så glad for min vægttabscoach
Jeg kan selv se at jeg har tabt mig, men hverken mine nære veninder eller kollegaer har bemærket noget :wacko:
Min mand er min støtte og han kan sagtens se det og han er så god og opbakkende, jeg kunne ikke gøre dette uden ham :love:

Flot!

Til dine veninders forsvar, så er vi altså nogen, der ikke lægger mærke til den slags :ninja: Det er ikke af manglende interesse. Godt, din mand trods alt kan se det :kram:

Det ved jeg godt, men det er en ret stor forandring på nuværende tidspunkt, men fred være med det - det er jo ikke for deres skyld jeg taber mig :love:

Heldigvis ikke for deres skyld, men det kan da være dejligt, at andre bemærker det, når man har lagt meget energi i det :blush2:
1
You're never fully dressed until you wear a smile

Tilbage til "Sund og/eller slank"