Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Bøtte » 14. feb 2020, 13:54

Jeg overvejer at købe en streamer - især til mine viskosekjoler. Kan I anbefale en?
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18526

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf PaleSeptember » 15. feb 2020, 13:54

Jeg har en næsten ny kjole, som der er kommet en plet på (fedt tror jeg), og den er ikke forsvundet i vask. Er det helt umuligt at fjerne den nu?
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf POCKETKITTEN » 15. feb 2020, 16:06

Bøtte skrev:Jeg overvejer at købe en streamer - især til mine viskosekjoler. Kan I anbefale en?


Lidl har haft en fra Silvercrest, som faktisk er den bedste, jeg har prøvet - også i forhold til mærkevarer. :)


Tror det var denne.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13928

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf RavenClaw » 15. feb 2020, 18:06

PaleSeptember skrev:Jeg har en næsten ny kjole, som der er kommet en plet på (fedt tror jeg), og den er ikke forsvundet i vask. Er det helt umuligt at fjerne den nu?


Den er sværere i hvert fald. Renserierne vil helst have dem ind inden vask, men de kan måske stadig rense den væk?
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18526

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf PaleSeptember » 15. feb 2020, 18:22

RavenClaw skrev:
PaleSeptember skrev:Jeg har en næsten ny kjole, som der er kommet en plet på (fedt tror jeg), og den er ikke forsvundet i vask. Er det helt umuligt at fjerne den nu?


Den er sværere i hvert fald. Renserierne vil helst have dem ind inden vask, men de kan måske stadig rense den væk?


Jeg har prøvet at smøre opvaskemiddel på og smide den til vask igen. Gider ikke gøre så meget mere ud af det for en kjole til 240 kr, men derfor er det jo stadig ærgerligt. Jeg kan ikke se pletten på den, når jeg tager den af, så den er kun synlig i bestemt lys. Jeg håber, det går.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Bøtte » 15. feb 2020, 19:49

PaleSeptember skrev:
RavenClaw skrev:
PaleSeptember skrev:Jeg har en næsten ny kjole, som der er kommet en plet på (fedt tror jeg), og den er ikke forsvundet i vask. Er det helt umuligt at fjerne den nu?


Den er sværere i hvert fald. Renserierne vil helst have dem ind inden vask, men de kan måske stadig rense den væk?


Jeg har prøvet at smøre opvaskemiddel på og smide den til vask igen. Gider ikke gøre så meget mere ud af det for en kjole til 240 kr, men derfor er det jo stadig ærgerligt. Jeg kan ikke se pletten på den, når jeg tager den af, så den er kun synlig i bestemt lys. Jeg håber, det går.



Jeg synes jeg har god erfaring med opvaskemiddel også på gamle fedtpletter. Nogle gange skal den have flere gange, men som regel går det væk.
Jeg lader den ofte ligge i vasketøjskurven med opvaskemiddel på i nogle dage.
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf MyGirl » 15. feb 2020, 20:30

Bøtte skrev:
PaleSeptember skrev:
RavenClaw skrev:
PaleSeptember skrev:Jeg har en næsten ny kjole, som der er kommet en plet på (fedt tror jeg), og den er ikke forsvundet i vask. Er det helt umuligt at fjerne den nu?


Den er sværere i hvert fald. Renserierne vil helst have dem ind inden vask, men de kan måske stadig rense den væk?


Jeg har prøvet at smøre opvaskemiddel på og smide den til vask igen. Gider ikke gøre så meget mere ud af det for en kjole til 240 kr, men derfor er det jo stadig ærgerligt. Jeg kan ikke se pletten på den, når jeg tager den af, så den er kun synlig i bestemt lys. Jeg håber, det går.



Jeg synes jeg har god erfaring med opvaskemiddel også på gamle fedtpletter. Nogle gange skal den have flere gange, men som regel går det væk.
Jeg lader den ofte ligge i vasketøjskurven med opvaskemiddel på i nogle dage.


Jeg plejer at have succes med at putte opvaskemiddel på (og helst noget skrappere end Neutral og lignende) og så putte det i en lufttæt pose i min. 24 timer, inden det vaskes igen.
0
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf LaScrooge » 17. feb 2020, 12:03

Santopia skrev:I hm's webshop er den her t-shirt som de sælger parret med et par bukser, men jeg kan ikke finde bukserne på webshoppen. Nogen der kan hjælpe med at hitte dem? :)


Jeg synes, det ligner disse: https://www2.hm.com/da_dk/productpage.0839453001.html Samme læg, samme L-formede syning ved lommen, samme dobbeltsyning ved lynlåsen og linningen, samme letmelerede grå materiale.
0
And we both know: I will be delicious
Grissebassen
Indlæg: 1997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3425

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Grissebassen » 18. feb 2020, 16:41

Vi har haft den oppe før nogle gange: Men hvor i al verden finder man bomuldsstrømpebukser UDEN kile?
Jeg elsker Faktas, men de er der ikke mere og kvaliteten er blevet dårlig.
Dem fra Rema er alt for store i taljen og dur slet ikke.
Hvor kan man ellers skaffe strømpebukser i bomuld til billige penge?
0
Brugeravatar
MilleMercy
Indlæg: 390
Tilmeldt: 12. aug 2015, 21:17
Kort karma: 46
Likede indlæg: 576

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf MilleMercy » 18. feb 2020, 17:37

Santopia skrev:
LaScrooge skrev:
Santopia skrev:I hm's webshop er den her t-shirt som de sælger parret med et par bukser, men jeg kan ikke finde bukserne på webshoppen. Nogen der kan hjælpe med at hitte dem? :)


Jeg synes, det ligner disse: https://www2.hm.com/da_dk/productpage.0839453001.html Samme læg, samme L-formede syning ved lommen, samme dobbeltsyning ved lynlåsen og linningen, samme letmelerede grå materiale.


Det er jo totalt dem! :D hvor er du go'! Men æv at det er eb uldblanding og de er til den dyre side :/


Hvis du er H&M Plus member, så er der 20% på bukser resten af i dag, også online :)
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16082
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29902

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf TinaW » 20. feb 2020, 14:29

Er der nogen, der kender til en hjemmeside, indenfor EU, hvor man kan købe muckboots?
De modeller jeg kan finde på danske hjemmesider er ikke lige hvad jeg leder efter.
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18526

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf PaleSeptember » 25. feb 2020, 18:57

Gottohaveit - er der nogen, der ved, hvad der er sket med deres webshop? Har også sendt noget retur til dem, som jeg ikke har fåer svar på eller fået penge retur for.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Spjaerten » 25. feb 2020, 18:59

PaleSeptember skrev:Gottohaveit - er der nogen, der ved, hvad der er sket med deres webshop? Har også sendt noget retur til dem, som jeg ikke har fåer svar på eller fået penge retur for.


Mange opslag på trust pilot de er åbenbart gået konkurs
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18526

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf PaleSeptember » 25. feb 2020, 19:42

Spjaerten skrev:
PaleSeptember skrev:Gottohaveit - er der nogen, der ved, hvad der er sket med deres webshop? Har også sendt noget retur til dem, som jeg ikke har fåer svar på eller fået penge retur for.


Mange opslag på trust pilot de er åbenbart gået konkurs


Nå, men så kan jeg vel vinke farvel til de penge retur :rulle:
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Spjaerten » 4. mar 2020, 07:40

Jeg mangler sko til arbejde.
Har et par sorte klassiske puma ruskinds sneaks, et par sorte/mønstrede sneaks og et par sorte loafers.
Skal bruges til sorte jeans eller kjoler. Går oftest i tøj der er sort eller hvidt som bund. Lidt blomster/dyreprint.
Skal være alternativ til ovennævnte sko, og skal være pæne nok til arbejde.
Flade, må ikke være spidse og må ikke være for flade ved tæerne.

Er helt på bar bund for alt fremme er sneakers eller ballerina/loafers.
0
Tryk på * :slem:

Tilbage til "Mode"