Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf sigge » 17. jun 2018, 18:15

Vira skrev:Tillægsspørgsmål hvad skal man regne med mht. størrelser når de har både small, medium osv. men også talstørrelser og størrelsesguiden kun angiver den ene af slagsen :gruble:


Hvis vi stadig taler Junarose, angiver deres guide begge dele, hvis du scroller ned på siden.

Generelt i plussize tror jeg, at S=42-44, M=46-48, L=50-52 og XL=54-56. Cirka.
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5068
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Tilly » 17. jun 2018, 22:24

Dittemus skrev:Det er måske lidt so-last-year, men jeg har længe gerne villet have de der fjerørestikkere der går op ad øret.
Jeg startede med at bestille nogle billige fra eBay, for at se om det var noget for mig, men de kan slet ikke sidde fast- de bliver ved at falde ned og hænge! :rulle: Jeg konstaterede at jeg havde dumme ører, og ville ikke betale for de rigtige. Nu vil jeg gerne alligevel. Men hvor finder jeg dem? De er guldfarvede og uden bling. Kan ikke lige finde dem ved at google.

Er det nogen i denne stil?

https://www.guldcenter.dk/shop/fjer-oer ... JwQAvD_BwE
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Juki » 18. jun 2018, 01:53

Dittemus skrev:
Tilly skrev:
Dittemus skrev:Det er måske lidt so-last-year, men jeg har længe gerne villet have de der fjerørestikkere der går op ad øret.
Jeg startede med at bestille nogle billige fra eBay, for at se om det var noget for mig, men de kan slet ikke sidde fast- de bliver ved at falde ned og hænge! :rulle: Jeg konstaterede at jeg havde dumme ører, og ville ikke betale for de rigtige. Nu vil jeg gerne alligevel. Men hvor finder jeg dem? De er guldfarvede og uden bling. Kan ikke lige finde dem ved at google.

Er det nogen i denne stil?

https://www.guldcenter.dk/shop/fjer-oer ... JwQAvD_BwE

Ups! :genert: Jeg kan se nu at jeg slet ikke mente fjer. Jeg mente englevinge. Nu har jeg prøvet at google igen, men kan stadig ikke finde dem. Jeg har bl.a. set dem på flere kendisser på Insta, men nu kan jeg selvfølgelig ikke huske hvem. :rulle:

Ear cuffs måske? Ved ikke om de har et dansk navn.

Billede

Billede

Billede
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Juki » 18. jun 2018, 01:54

Dittemus skrev:
Tilly skrev:
Dittemus skrev:Det er måske lidt so-last-year, men jeg har længe gerne villet have de der fjerørestikkere der går op ad øret.
Jeg startede med at bestille nogle billige fra eBay, for at se om det var noget for mig, men de kan slet ikke sidde fast- de bliver ved at falde ned og hænge! :rulle: Jeg konstaterede at jeg havde dumme ører, og ville ikke betale for de rigtige. Nu vil jeg gerne alligevel. Men hvor finder jeg dem? De er guldfarvede og uden bling. Kan ikke lige finde dem ved at google.

Er det nogen i denne stil?

https://www.guldcenter.dk/shop/fjer-oer ... JwQAvD_BwE

Ups! :genert: Jeg kan se nu at jeg slet ikke mente fjer. Jeg mente englevinge. Nu har jeg prøvet at google igen, men kan stadig ikke finde dem. Jeg har bl.a. set dem på flere kendisser på Insta, men nu kan jeg selvfølgelig ikke huske hvem. :rulle:

Ear cuffs måske? Ved ikke om de har et dansk navn.

Billede

Billede
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Sue-Ellen
Indlæg: 562
Tilmeldt: 28. dec 2015, 14:00
Kort karma: 22
Likede indlæg: 696

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Sue-Ellen » 18. jun 2018, 04:24

Dittemus skrev:Har H&M ændret reglerne for fri levering og retur igen? På forsiden står der nu en kode man skal bruge for at få fri levering, gældende til i forgårs. :gruble: Jeg troede de var færdige med koder.


Koden er for ikke club-medlemmer :)
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf FormerlyKnownAs » 18. jun 2018, 16:23

Har i et bud på hvad jeg kan tage for denne Chloe taske? Den er i udemærket stand uden en ridser og huller. Låsen mangler som skulle sidde der for enden og kunne låse lynlås og lås sammen. Har ikke kvittering. Har fået den for noget tid siden, brugt, og den er altså slet ikke mig. Alt for bulky.

Jeg kan ikek engang huske modelnavnet, men ny er den ikke lige. EDIT- nå ja, Betty hedder den

Havde selv tænkt 1000 kr. Kan ikke rigitg finde nogle til salg i dk.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Filipai » 18. jun 2018, 17:58

Dittemus skrev:
Ja, bare uden kæden, uden bling og ikke helt så lang op ad øret. Noget siger mig at den er fra en dansk designer, men jeg har givet op med google.


Pieces -Julie Sandlau har lavet nogen, både i den store model som billedet, og i en lidt mindre model, Julie sandlau har også lavet en udgave, men de er med sten
Billede

Så har Stine A lavet nogen med blade, men som flere kunder har kaldt fjer, det er min absolut ynglings ørering, så den får du også lige flashet

Billede

Line & Jo og Nordahl Andersen har også lavet nogle, men det er små stikkere.
0
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Knirkemis » 25. jun 2018, 18:48

Sorte basis t-shirts som holder farven. Hvem laver sådan nogle? Mine sorte t-shirts er nærmest 50 shades of grey :mellow:
0
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3224

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf flicka » 26. jun 2018, 17:19

Knirkemis skrev:Sorte basis t-shirts som holder farven. Hvem laver sådan nogle? Mine sorte t-shirts er nærmest 50 shades of grey :mellow:


COS.
1
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
LidtLakrids
Indlæg: 304
Tilmeldt: 2. maj 2016, 07:58
Kort karma: 7
Likede indlæg: 202

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf LidtLakrids » 29. jun 2018, 09:27

Birkenstock lookalikes - hvad kan I anbefale? Jeg tænker dem som ligner Gizeh modellen..
Jeg vil gerne have et par i hvid, men med sort sål og så vidt jeg kan se har Birkenstocks hvide model hvide såler. (Og så går jeg ikke op i navnet, så hvis jeg kan slippe for at betale for Birkenstock gør jeg gerne det :D - jeg har et par glimrende lookalikes der dog efterhånden trænger til en udskiftning)
0
Grissebassen
Indlæg: 1997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3425

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Grissebassen » 30. jun 2018, 11:20

Basis tanktops i bomduld i hvid og sort. Helst ikke glat i stoffet, meget gerne rippet?
0
LidtLakrids
Indlæg: 304
Tilmeldt: 2. maj 2016, 07:58
Kort karma: 7
Likede indlæg: 202

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf LidtLakrids » 3. jul 2018, 19:06

Hvor dælen kan jeg købe et par lårskånere/cykelshorts/hvad de nu hedder? :gruble:
De skal være sorte og i bomuld, str. L/XL ish og uden blonder. Og så skal de kunne købes på nettet :D
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf HappyPaww » 3. jul 2018, 19:21

LidtLakrids skrev:Hvor dælen kan jeg købe et par lårskånere/cykelshorts/hvad de nu hedder? :gruble:
De skal være sorte og i bomuld, str. L/XL ish og uden blonder. Og så skal de kunne købes på nettet :D

H&M de er dog desværre tit udsolgt :(
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Spjaerten » 3. jul 2018, 19:43

LidtLakrids skrev:Hvor dælen kan jeg købe et par lårskånere/cykelshorts/hvad de nu hedder? :gruble:
De skal være sorte og i bomuld, str. L/XL ish og uden blonder. Og så skal de kunne købes på nettet :D


https://www.miinto.dk/p-13860112-sort-p ... orts-edita

Evt kan det være modellen kan fåes andre steder. Men de er der i XL
0
Tryk på * :slem:
LidtLakrids
Indlæg: 304
Tilmeldt: 2. maj 2016, 07:58
Kort karma: 7
Likede indlæg: 202

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf LidtLakrids » 3. jul 2018, 19:50

Spjaerten skrev:
LidtLakrids skrev:Hvor dælen kan jeg købe et par lårskånere/cykelshorts/hvad de nu hedder? :gruble:
De skal være sorte og i bomuld, str. L/XL ish og uden blonder. Og så skal de kunne købes på nettet :D


https://www.miinto.dk/p-13860112-sort-p ... orts-edita

Evt kan det være modellen kan fåes andre steder. Men de er der i XL

Fantastisk! Tusind tak :worship: mine google-skills rakte ikke til at finde dem selv :lol:
0

Tilbage til "Mode"