Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28057

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf FormerlyKnownAs » 12. nov 2018, 01:39

Misantropen skrev:Når man skal returnere noget til H&M får man så pengene hurtigst ved at returnere i en butik eller med posten? Der er betalt med kort.

Det er ikke hele ordren der skal retur, men på deres hjemmeside står der, under returnering i butik, "Hvis en hel bestilling returneres, refunderer vi fragtgebyr, hvis dette er opkrævet. Bemærk, at det kan tage op til 14 dage, inden beløbet er tilbageført.". Gælder det alle former for returneringer i en fysisk butik, hvad end det er en hel ordre eller ej?


Inden for 14 dage både sendte og afleverede jeg returvarer i en butik. Det gik 3 dage begge gange. Men det tager jo et par dage efter pga posttiden med pakken, men fra H&M havde modtaget pakken gik der 3 dage. Så same same but different
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16874
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20965

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Misantropen » 12. nov 2018, 01:42

FormerlyKnownAs skrev:
Misantropen skrev:Når man skal returnere noget til H&M får man så pengene hurtigst ved at returnere i en butik eller med posten? Der er betalt med kort.

Det er ikke hele ordren der skal retur, men på deres hjemmeside står der, under returnering i butik, "Hvis en hel bestilling returneres, refunderer vi fragtgebyr, hvis dette er opkrævet. Bemærk, at det kan tage op til 14 dage, inden beløbet er tilbageført.". Gælder det alle former for returneringer i en fysisk butik, hvad end det er en hel ordre eller ej?


Inden for 14 dage både sendte og afleverede jeg returvarer i en butik. Det gik 3 dage begge gange. Men det tager jo et par dage efter pga posttiden med pakken, men fra H&M havde modtaget pakken gik der 3 dage. Så same same but different

Tak, det er jo til at overskue selvom Postnord skulle være nogle sløve padder.
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28057

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf FormerlyKnownAs » 12. nov 2018, 01:43

Misantropen skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Misantropen skrev:Når man skal returnere noget til H&M får man så pengene hurtigst ved at returnere i en butik eller med posten? Der er betalt med kort.

Det er ikke hele ordren der skal retur, men på deres hjemmeside står der, under returnering i butik, "Hvis en hel bestilling returneres, refunderer vi fragtgebyr, hvis dette er opkrævet. Bemærk, at det kan tage op til 14 dage, inden beløbet er tilbageført.". Gælder det alle former for returneringer i en fysisk butik, hvad end det er en hel ordre eller ej?


Inden for 14 dage både sendte og afleverede jeg returvarer i en butik. Det gik 3 dage begge gange. Men det tager jo et par dage efter pga posttiden med pakken, men fra H&M havde modtaget pakken gik der 3 dage. Så same same but different

Tak, det er jo til at overskue selvom Postnord skulle være nogle sløve padder.


De er da hurtigere med pakker end breve :D
1
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28057

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf FormerlyKnownAs » 13. nov 2018, 06:35

Det er vist noget med at de har flyttet lager synes jeg at have læst et sted men er ikke sikker på hvor jeg så det. Deres leveringstid har også været latterligt langsommelig.
0
bette
Indlæg: 207
Tilmeldt: 25. sep 2015, 20:33
Kort karma: 28
Likede indlæg: 457

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf bette » 13. nov 2018, 06:57

Bella skrev:Er der nogen der har set denne kjole fra h&m? Ved desværre ikke om den er ny eller gammel men kan ikke finde den på nettet...


Prøv at søg på “Morris” på H&Ms side, så kommer den på som den første. I hvert fald hos mig :)
1
Bella
Indlæg: 320
Tilmeldt: 7. sep 2015, 14:41
Kort karma: 24
Likede indlæg: 91

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Bella » 13. nov 2018, 07:45

bette skrev:
Bella skrev:Er der nogen der har set denne kjole fra h&m? Ved desværre ikke om den er ny eller gammel men kan ikke finde den på nettet...


Prøv at søg på “Morris” på H&Ms side, så kommer den på som den første. I hvert fald hos mig :)


TAK!! :kys: Den er nu på vej til mig!
1
Brugeravatar
Sustentaculum
Indlæg: 861
Tilmeldt: 27. aug 2015, 16:53
Kort karma: 140
Likede indlæg: 1034

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Sustentaculum » 17. nov 2018, 06:33

Hej! Jeg har fundet, hvad jeg tror er den perfekte erstatning for min slidte gamle taske. Den eneste probæem er at jeg ikke kan finde den til salg ! Måske i kan hjælpe mig?

Det er Michael Kors, Camera bag med sølv hardware?

https://magento.fashionette.de/media/catalog/product/cache/6/image/1200x1200/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/m/i/michaelkors-95600_1.jpg

Altså den på billedet, men med sølv i stedet for guld?
0
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Muspel » 21. nov 2018, 16:33

Hvor ville I sætte en brugt kjole til salg? Den er fra Edith og Ella - så ikke helt billig. Men heller ikke vildt dyr.

Den er rød og lækker, så tænkte det er nu, den skal ud af skabet (julefrokostegnet). Jeg regnede mig frem til, at jeg ikke har haft den på i 7 år- så er det vist på tide at sige farvel til den..
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf HappyPaww » 21. nov 2018, 19:11

Muspel skrev:Hvor ville I sætte en brugt kjole til salg? Den er fra Edith og Ella - så ikke helt billig. Men heller ikke vildt dyr.

Den er rød og lækker, så tænkte det er nu, den skal ud af skabet (julefrokostegnet). Jeg regnede mig frem til, at jeg ikke har haft den på i 7 år- så er det vist på tide at sige farvel til den..

Facebook salgsgrupper og Tradono :)
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf achillaxedprune » 21. nov 2018, 19:14

HappyPaww skrev:Facebook salgsgrupper og Tradono :)


Kan det passe, at man skal downloade appen for at kunne søge? Jeg har lige prøvet hjemmesiden tradono.dk, og kunne ikke finde et søgefelt - kun 2 billeder ad gangen ned. Mega dårlig hjemmeside.
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf HappyPaww » 21. nov 2018, 19:18

achillaxedprune skrev:
HappyPaww skrev:Facebook salgsgrupper og Tradono :)


Kan det passe, at man skal downloade appen for at kunne søge? Jeg har lige prøvet hjemmesiden tradono.dk, og kunne ikke finde et søgefelt - kun 2 billeder ad gangen ned. Mega dårlig hjemmeside.

Ja det er en app a la Reshopper :)
1
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Muspel » 21. nov 2018, 19:34

HappyPaww skrev:
Muspel skrev:Hvor ville I sætte en brugt kjole til salg? Den er fra Edith og Ella - så ikke helt billig. Men heller ikke vildt dyr.

Den er rød og lækker, så tænkte det er nu, den skal ud af skabet (julefrokostegnet). Jeg regnede mig frem til, at jeg ikke har haft den på i 7 år- så er det vist på tide at sige farvel til den..

Facebook salgsgrupper og Tradono :)


Tak for svar. Det vil jeg prøve.
0
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Knirkemis » 24. nov 2018, 17:22

Udsteder Chanel egentlig gavekort?
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Wizzze » 26. nov 2018, 12:44

Får I andre også "Herr Flick aus der Gestapo" tanker??? :gruble:

Tør ikke smide den i tråden om det grimme tøj, den kom i en mail med overskriften "Er den ikke fiiiin" :8:
Kan nogen anbefale et hurtigt kursus i diplomati? :tie:

large_nanushka-black-penelope-pleather-dress2.jpg


large_nanushka-black-penelope-pleather-dress3.jpg


large_nanushka-black-penelope-pleather-dress.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16988
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41301

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf LaMariposa » 26. nov 2018, 12:55

Wizzze skrev:Får I andre også "Herr Flick aus der Gestapo" tanker??? :gruble:

Tør ikke smide den i tråden om det grimme tøj, den kom i en mail med overskriften "Er den ikke fiiiin" :8:
Kan nogen anbefale et hurtigt kursus i diplomati? :tie:

large_nanushka-black-penelope-pleather-dress2.jpg


large_nanushka-black-penelope-pleather-dress3.jpg


large_nanushka-black-penelope-pleather-dress.jpg


Oh, dear.... :nerve:

Koster den 400 euro????

Min mors mand plejer bare at sige "ej, skal du have den på?", hvis hun går i noget, han ikke kan lide. Så skal hun som regel ikke have det på alligevel :-D
0
:lun: Be brave

Tilbage til "Mode"