Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
didaa
Indlæg: 1710
Tilmeldt: 29. nov 2015, 18:49
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2347

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf didaa » 26. sep 2022, 12:21

TinaW skrev:
didaa skrev:Jeg leder efter nogle lave gummistøvler som er gode at gå i. Har I set nogen som ikke koster en bondegård?


Hvad er en bondegård?
Jeg skal selv have nye og jeg regner med det bliver disse fra woden:

https://woden.dk/products/magda-track-waterproof-rubber-boots-black

Ellers ville jeg nok gå efter nogle fra tretorn eller Ilse Jacobsen:

https://www.outnorth.dk/tretorn/women-s-eva-winter#Ermine

https://www.outnorth.dk/ilse-jacobsen/women-s-short-rubber-boots#DarkShadow


Godt spørgsmål med bondegården :D Mere end 800 tror jeg. Jeg har kigget på dem fra Woden, men jeg synes de har sådan lidt en konet form og kopierer det der chunky boots look der er allevegne. Tretorn er et godt bud, dem kigger jeg lige mere på.
0
didaa
Indlæg: 1710
Tilmeldt: 29. nov 2015, 18:49
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2347

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf didaa » 26. sep 2022, 12:22

Daine skrev:
didaa skrev:Jeg leder efter nogle lave gummistøvler som er gode at gå i. Har I set nogen som ikke koster en bondegård?

Jeg er glad for Skechers, så dem vil jeg anbefale:
https://www.skechers.dk/womens-rain-che ... 113375bkmt
https://www.skechers.dk/womens-arch-fit ... -167380bbk


Tak :) jeg er ikke til blomster og hidsige farver, men kan se om der er andre der kunne være noget.
0
Cosi
Indlæg: 1007
Tilmeldt: 31. jul 2016, 17:33
Kort karma: 150
Likede indlæg: 2238

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Cosi » 26. sep 2022, 19:43

Hvis man svinger mellem str. XS og S, hvilken størrelse skal man så bestille hos Zara?

Førhen var det vidst ret småt, men har også hørt at de har ændret lidt for et par år siden?
0
Ettig1
Indlæg: 102
Tilmeldt: 1. jan 2020, 11:37
Kort karma: 2
Likede indlæg: 105

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Ettig1 » 27. sep 2022, 07:23

didaa skrev:
TinaW skrev:
didaa skrev:Jeg leder efter nogle lave gummistøvler som er gode at gå i. Har I set nogen som ikke koster en bondegård?


Hvad er en bondegård?
Jeg skal selv have nye og jeg regner med det bliver disse fra woden:

https://woden.dk/products/magda-track-waterproof-rubber-boots-black

Ellers ville jeg nok gå efter nogle fra tretorn eller Ilse Jacobsen:

https://www.outnorth.dk/tretorn/women-s-eva-winter#Ermine

https://www.outnorth.dk/ilse-jacobsen/women-s-short-rubber-boots#DarkShadow


Godt spørgsmål med bondegården :D Mere end 800 tror jeg. Jeg har kigget på dem fra Woden, men jeg synes de har sådan lidt en konet form og kopierer det der chunky boots look der er allevegne. Tretorn er et godt bud, dem kigger jeg lige mere på.


Jeg er mega glad for mine fra unisa
0
Ettig1
Indlæg: 102
Tilmeldt: 1. jan 2020, 11:37
Kort karma: 2
Likede indlæg: 105

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Ettig1 » 27. sep 2022, 07:24

Hvilke farve strømpebukser bruger I om vinteren til blåt tøj? Jeg bruger sort men synes ikke det passer så godt sammen. Og har lige bestilt en blå strikkjole som jeg glæder mig til at tage i brug
0
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40717

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Akehurst2 » 27. sep 2022, 07:31

Ettig1 skrev:Hvilke farve strømpebukser bruger I om vinteren til blåt tøj? Jeg bruger sort men synes ikke det passer så godt sammen. Og har lige bestilt en blå strikkjole som jeg glæder mig til at tage i brug


Nude. Jeg synes heller ikke, sorte strømpebukser passer til andet end sort og gråt.
0
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6704
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9677

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf FrøkenM » 27. sep 2022, 07:40

Ettig1 skrev:Hvilke farve strømpebukser bruger I om vinteren til blåt tøj? Jeg bruger sort men synes ikke det passer så godt sammen. Og har lige bestilt en blå strikkjole som jeg glæder mig til at tage i brug

Jeg har fundet nogle ret flotte blå på LegLove. De er godt nok i Microfiber, men mener også de kan fåes i uld :)
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Spjaerten » 27. sep 2022, 07:51

Man kan få & other stories, monki, arket og weekday på h&ms hjemmeside nu
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Knirkemis » 27. sep 2022, 08:19

sigge skrev:
Knirkemis skrev:
MissB skrev:
Knirkemis skrev:
MissB skrev:
Knirkemis skrev:Jeg har en pakke fra USA på vej. Siden mandag morgen, hvor den landede i DK, har der stået "customs clearance" under tracking.
Betyder det mon, at der er et brev på vej til mig, om at den bliver pålagt told og moms, eller kan det godt bare tage lang tid, før den bliver sendt videre til levering? Jeg kan ikke se, hvilket firma der skal stå for levering. Det er en ret dyr taske, så jeg var forberedt på, at den kunne blive nuppet i tolden :rulle:


Det var den samme besked jeg fik sidst, og der blev jeg opkrævet moms.

Øv bøv. Så må jeg jo bare vente på regningen.


Har du hørt fra PostNord?

Nej :cuss: Jeg var i telefon kø til kundeservice i 40 minutter i fredags, men gav op og skrev til deres kundeservice. Jeg har ikke fået svar endnu. Jeg har også skrevet til afsender, som oplyser at den frigives fra told senere på ugen, så måske har postnord indhentet oplysninger om pris på tasken hos dem. Det undrer mig bare meget, at jeg ikke har hørt noget. Nu har den ligget der i en hel uge.


Hvis PostNord ikke har kunnet se din email-adresse ud fra forsendelsesoplysningerne, kan der desværre godt komme til at gå ret lang tid, fordi de så sender opkrævningen af moms/told med posten til dig...

Jeg håber for dig, at du kan få den på mail, og at der snart sker noget.

Jeg har fået hul igennem til deres kundeservice chat, og det er helt håbløst. Jeg har et track and trace nummer, som de ikke kan finde, og beder mig om at kontakte afsender og få det rigtige nummer. Ja, det ER så det rigtige nummer.
Så afsender henviser til Postnord, som henviser til afsender :sur: Mit indtryk er, at vedkommende jeg skriver med hos Postnord, ikke er super skarp :tie:
0
Brugeravatar
Afskylia
Indlæg: 529
Tilmeldt: 7. jan 2016, 12:07
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1295

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Afskylia » 27. sep 2022, 08:29

Cosi skrev:Hvis man svinger mellem str. XS og S, hvilken størrelse skal man så bestille hos Zara?

Førhen var det vidst ret småt, men har også hørt at de har ændret lidt for et par år siden?


Jeg bruger samme størrelse som dig og synes også Zaras størrelser er svære. Jeg har et par shorts i str. XS, der passer perfekt. Så har jeg skjorte i str. s, som sidder noget stramt over brystet.

Okay, det var så ikke til megen hjælp.. :/
1
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6704
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9677

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf FrøkenM » 27. sep 2022, 09:16

Jeg overvejer at købe denne smukke strik fra Noella - Modellen er Gio. Nogle der har erfaring ift. størrelse og om den kradser. Synes simpelthen den er så smuk :dåne:
Billede
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
didaa
Indlæg: 1710
Tilmeldt: 29. nov 2015, 18:49
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2347

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf didaa » 27. sep 2022, 13:13

Afskylia skrev:
Cosi skrev:Hvis man svinger mellem str. XS og S, hvilken størrelse skal man så bestille hos Zara?

Førhen var det vidst ret småt, men har også hørt at de har ændret lidt for et par år siden?


Jeg bruger samme størrelse som dig og synes også Zaras størrelser er svære. Jeg har et par shorts i str. XS, der passer perfekt. Så har jeg skjorte i str. s, som sidder noget stramt over brystet.

Okay, det var så ikke til megen hjælp.. :/


Jeg synes det er småt. Jeg skal en str op ifht andre mærker.
1
Tante_tut
Indlæg: 122
Tilmeldt: 1. dec 2016, 14:09
Kort karma: 3
Likede indlæg: 127

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Tante_tut » 30. sep 2022, 17:49

didaa skrev:Jeg leder efter nogle lave gummistøvler som er gode at gå i. Har I set nogen som ikke koster en bondegård?


Jeg havde kig på de her, men de havde dem desværre ikke i “min” butik
https://danishagroshoppen.dk/landliv/be ... t-med-foer
1
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4497
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Panton » 30. sep 2022, 18:43

didaa skrev:Jeg leder efter nogle lave gummistøvler som er gode at gå i. Har I set nogen som ikke koster en bondegård?



Jeg vil anbefale Hunter, de er mega gode at gå i og så er de også flotte :dåne: Jeg har tre par i mine ynglingsfarver, måske lidt overkill, men de er skønne. Et af mine par er over 10 år gamle, det er kvalitet synes jeg. :P
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
didaa
Indlæg: 1710
Tilmeldt: 29. nov 2015, 18:49
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2347

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf didaa » 1. okt 2022, 10:59

Panton skrev:
didaa skrev:Jeg leder efter nogle lave gummistøvler som er gode at gå i. Har I set nogen som ikke koster en bondegård?



Jeg vil anbefale Hunter, de er mega gode at gå i og så er de også flotte :dåne: Jeg har tre par i mine ynglingsfarver, måske lidt overkill, men de er skønne. Et af mine par er over 10 år gamle, det er kvalitet synes jeg. :P


Jeg har Hunter i høj model, og enig i det du skriver. Men jeg tror de bliver for dyre i den lave.
0

Tilbage til "Mode"