Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3224

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf flicka » 24. jun 2017, 09:15

Wizzze skrev:Frk W spørger efter gode hvide t-shirts, der ikke er så tynde, at de er delvist gennemsigtige. Kender Debatten nogle gode steder?
Der må gerne være tekst eller print, men ikke omkring hals/skuldre.


Mit standardsvar: COS.
1
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Olaf
Indlæg: 493
Tilmeldt: 25. aug 2015, 16:08
Kort karma: 13
Likede indlæg: 380

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Olaf » 24. jun 2017, 09:40

FrøkenM skrev:
Wizzze skrev:Frk W spørger efter gode hvide t-shirts, der ikke er så tynde, at de er delvist gennemsigtige. Kender Debatten nogle gode steder?
Der må gerne være tekst eller print, men ikke omkring hals/skuldre.


Jeg er selv ret glad for denne fra mbyM. Modellen hedder Nisha
Billede


Den er jeg også glad for, i nisha rai udgaven. Har den dog ikke i hvid
1
klaus
Indlæg: 462
Tilmeldt: 2. jan 2016, 17:49
Kort karma: 18
Likede indlæg: 380

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf klaus » 24. jun 2017, 16:44

Nogen der ved hvilke mærke denne buksedragt er?
http://www.dba.dk/buksedragt-ukendt-str ... re_listing
0
Tante_tut
Indlæg: 120
Tilmeldt: 1. dec 2016, 14:09
Kort karma: 3
Likede indlæg: 124

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Tante_tut » 24. jun 2017, 18:16

Jeg var ude for at finde en bh i dag, til denne kjole. Jeg udelukkede ret hurtigt en alm stropløs, da mine bryster er for underlige og jeg ville blive ret irriteret over at have en stropløs på en hel dag.
I den ene undertøjsbutik jeg var, prøvede jeg en almindelig bh, men der fulgte samtidig et lille stykke strop med, så den kunne blive sat sammen i nakken (giver det mening?) det var ret smart, da jeg er nødt til at have noget med stropper. Jeg kan selvfølgelig ikke huske hvilket mærke den var :gruble:
Så hvad for en bh kan jeg have under kjolen?? Og hvad hedder modellen for sådan en kjole, hvis man skal søge efter det?
Jeg skal bruge den til bryllup på lørdag, så jeg er ved at være lidt i tidsnød :/
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Olaf
Indlæg: 493
Tilmeldt: 25. aug 2015, 16:08
Kort karma: 13
Likede indlæg: 380

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Olaf » 24. jun 2017, 19:27

Tante_tut skrev:Jeg var ude for at finde en bh i dag, til denne kjole. Jeg udelukkede ret hurtigt en alm stropløs, da mine bryster er for underlige og jeg ville blive ret irriteret over at have en stropløs på en hel dag.
I den ene undertøjsbutik jeg var, prøvede jeg en almindelig bh, men der fulgte samtidig et lille stykke strop med, så den kunne blive sat sammen i nakken (giver det mening?) det var ret smart, da jeg er nødt til at have noget med stropper. Jeg kan selvfølgelig ikke huske hvilket mærke den var :gruble:
Så hvad for en bh kan jeg have under kjolen?? Og hvad hedder modellen for sådan en kjole, hvis man skal søge efter det?
Jeg skal bruge den til bryllup på lørdag, så jeg er ved at være lidt i tidsnød :/


Jeg tænker at du evt kan bruge en hvor stropperne krydses på ryggen. Ved dog ikke om den så kan ses foran. Hvis den du prøvede var et stykke til at samle stropperne på ryggen, så kan man bare købe stroppen løs (søg på magic strap eller bh clips). De fås i de fleste undertøjsbutikker (tror også hm har dem) og bruges på dine egne bh'er.

Hvor er kjolen fra?
1
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf sigge » 26. jun 2017, 12:46

Tante_tut skrev:Jeg var ude for at finde en bh i dag, til denne kjole. Jeg udelukkede ret hurtigt en alm stropløs, da mine bryster er for underlige og jeg ville blive ret irriteret over at have en stropløs på en hel dag.
I den ene undertøjsbutik jeg var, prøvede jeg en almindelig bh, men der fulgte samtidig et lille stykke strop med, så den kunne blive sat sammen i nakken (giver det mening?) det var ret smart, da jeg er nødt til at have noget med stropper. Jeg kan selvfølgelig ikke huske hvilket mærke den var :gruble:
Så hvad for en bh kan jeg have under kjolen?? Og hvad hedder modellen for sådan en kjole, hvis man skal søge efter det?
Jeg skal bruge den til bryllup på lørdag, så jeg er ved at være lidt i tidsnød :/


Hvis du gerne vil have en BH, hvor stropperne går op om nakken i stedet for ned ad ryggen fra skulderen, tror jeg, du skal lede efter en halter-BH.

Edit: og hvis du bare vil have en, hvor stropperne bliver trukket sammen på ryggen, er der en som denne: https://www.zalando.dk/freya-deco-vibe-t-shirt-bh-er-fr981a00n-q11.html. Prøv at søge på "variable bh'er". Der findes også modeller, hvor stropperne kan tages af på ryggen og krydses eller sættes op som halter.
0
You can't spell awesome without me.
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf StripesAddict » 2. jul 2017, 13:08

Er der nogen, der har handlet hos luisaviaroma? Det er sikkert nok, ikke? Og de sender fra italien?
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Wizzze » 2. jul 2017, 13:55

StripesAddict skrev:Er der nogen, der har handlet hos luisaviaroma? Det er sikkert nok, ikke? Og de sender fra italien?


Hende du ved nok, siger det er en af de bedste online butikker, de er helt sikre og har god service, det går hurtigt når de sender, og der er ikke nogen problemer med returvarer.
Og ja, de sender fra Italien, så ikke noget med skat, told osv.
1
Do as I say! :whip:
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf StripesAddict » 2. jul 2017, 14:03

Wizzze skrev:
StripesAddict skrev:Er der nogen, der har handlet hos luisaviaroma? Det er sikkert nok, ikke? Og de sender fra italien?


Hende du ved nok, siger det er en af de bedste online butikker, de er helt sikre og har god service, det går hurtigt når de sender, og der er ikke nogen problemer med returvarer.
Og ja, de sender fra Italien, så ikke noget med skat, told osv.


Lækkert, tænkte nok at frk.wizze havde insiderviden! tak for det.
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Pandesteg » 3. jul 2017, 18:51

Hvordan er Stine Goyas brush-kjole i størrelsen?
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf POCKETKITTEN » 3. jul 2017, 19:35

Pandesteg skrev:Hvordan er Stine Goyas brush-kjole i størrelsen?


True to size, synes jeg. Jeg bruger S/M/36/38 i H&M - mest det sidste - og er en M i brush.
1
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Knirkemis » 4. jul 2017, 06:43

Pandesteg skrev:Hvordan er Stine Goyas brush-kjole i størrelsen?

Jeg synes de er en lille smule store i str. Og de giver sig lidt ved brug. Jeg er som regel en medium, men bruger small når det kommer til Brush.
Senest rettet af Knirkemis 7. jul 2017, 10:35, rettet i alt 1 gang.
2
Brugeravatar
Frk. L
Indlæg: 2533
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:12
Kort karma: 342
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3916

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Frk. L » 6. jul 2017, 14:12

Er der nogen der har bestilt fra H&M for nylig? Jeg lavede en ordre i fredags, og den har siden weekenden stået som 'under behandling'. Det undrer mig bare, for synes de plejer at være så hurtige til at sende, så undrer mig at der ikke sker noget :gruble:
0
Jeg står i midten nu!
klaus
Indlæg: 462
Tilmeldt: 2. jan 2016, 17:49
Kort karma: 18
Likede indlæg: 380

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf klaus » 6. jul 2017, 15:02

Fräulein L. skrev:Er der nogen der har bestilt fra H&M for nylig? Jeg lavede en ordre i fredags, og den har siden weekenden stået som 'under behandling'. Det undrer mig bare, for synes de plejer at være så hurtige til at sende, så undrer mig at der ikke sker noget :gruble:


Ja. Jeg bestilte torsdag i sidste uge. Og der er 3 af hver del jeg har bestilt under ordren men prisen passer :gruble:
0
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf zembra1986 » 6. jul 2017, 21:32

Pandesteg skrev:Hvordan er Stine Goyas brush-kjole i størrelsen?


Lidt til den store side. Jeg er en S/M og har den i S.
0

Tilbage til "Mode"