Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5391
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10408

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf lillebjoern » 5. mar 2020, 10:20

Santopia skrev:Kan det virkelig passe, at der ikke er nogle spændende lopper i københavn den her weekend? :gruble:


Jeg skal til FindersKeepers i Øksnehallen i weekenden :)
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Nesnay
Indlæg: 7635
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:51
Kort karma: 760
Likede indlæg: 21314

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Nesnay » 16. mar 2020, 12:45

Santopia skrev:Koster det noget at returnere til hm? På sedlen står der nemlig at det koster 40 kr, men fri for medlemmer. Jeg er medlem men er i tvivl om hvorvidt dd trækker 40 kr hvis jeg sender retur. Man vil jo helst ikke ned og bytte i butikker disse dage :)

Jeg er medlem og bliver aldrig trukket, når jeg sender retur :)
0
Hewlett
Indlæg: 1457
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4387

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Hewlett » 16. mar 2020, 15:16

Santopia skrev:Koster det noget at returnere til hm? På sedlen står der nemlig at det koster 40 kr, men fri for medlemmer. Jeg er medlem men er i tvivl om hvorvidt dd trækker 40 kr hvis jeg sender retur. Man vil jo helst ikke ned og bytte i butikker disse dage :)


Det er gratis for medlemmer :)
0
Brugeravatar
Frandsen
Indlæg: 1283
Tilmeldt: 14. aug 2015, 08:49
Kort karma: 198
Likede indlæg: 2725

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Frandsen » 17. mar 2020, 16:04

Jeg har netop modtaget en Kenzo-trøje fra Me and the Met. Undrer mig lidt over, at der ikke er noget mærke i trøjen (altså det dér papir-tag med navn og pris, der er på alle nye varer i butikkerne), og så er der et hint af noget foundation eller pudder ved halsåbningen. Altså den ser ikke 'brugt' ud, men de to ting til sammen lugter lidt af, at den har været i brug.
Godt nok fik jeg den til 60 pct under pris, meeeeeen ...
Ville I ikke studse over det?

Det skal lige tilføjes, at jeg er tilfreds med købet, så jeg er ikke ude i noget returnering eller noget. Symes bare, det virker underligt. Især det med, at der ikke er noget mærke i.
0
Brugeravatar
Frandsen
Indlæg: 1283
Tilmeldt: 14. aug 2015, 08:49
Kort karma: 198
Likede indlæg: 2725

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Frandsen » 19. mar 2020, 08:08

Santopia skrev:
Frandsen skrev:Jeg har netop modtaget en Kenzo-trøje fra Me and the Met. Undrer mig lidt over, at der ikke er noget mærke i trøjen (altså det dér papir-tag med navn og pris, der er på alle nye varer i butikkerne), og så er der et hint af noget foundation eller pudder ved halsåbningen. Altså den ser ikke 'brugt' ud, men de to ting til sammen lugter lidt af, at den har været i brug.
Godt nok fik jeg den til 60 pct under pris, meeeeeen ...
Ville I ikke studse over det?

Det skal lige tilføjes, at jeg er tilfreds med købet, så jeg er ikke ude i noget returnering eller noget. Symes bare, det virker underligt. Især det med, at der ikke er noget mærke i.


Jeg ville også synes det var nedtur. Du kan evt. prøve at skrive til butikken og beskrive det og tage et par billeder, og spørge om du kan få en bytter. Hvis de ikke har flere på lager giver de måske lidt ekstra rabat ;)



Har jeg lige præcis gjort. De har svaret, at de ikke har flere på lager, men at de kan tage den retur uden returomkostninger :sarkasme: Fedt ...

Kan mærke, at det irriterer mig, at den ikke føles sprit-ny (måske lidt skørt), så jeg sender den retur.
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16226
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1406
Likede indlæg: 30204

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf TinaW » 19. mar 2020, 08:10

Nogen bud på en kjole der minder om denne, men i str. 40/L?
Max pris 700-800 kr.

https://www.boozt.com/dk/da/zizzi/miluna-s-s-dress_26809043/212196039?navId=72976&group=listing&position=1000000
0
Sof
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 16. maj 2018, 10:28
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2501

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Sof » 23. mar 2020, 11:41

Er der nogle mærker der laver lidt lækrere (må gerne være basis, men ikke et krav) sweatshirts?
0
Brugeravatar
Frandsen
Indlæg: 1283
Tilmeldt: 14. aug 2015, 08:49
Kort karma: 198
Likede indlæg: 2725

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Frandsen » 23. mar 2020, 20:48

AstaPasta skrev:
Frandsen skrev:Jeg har netop modtaget en Kenzo-trøje fra Me and the Met. Undrer mig lidt over, at der ikke er noget mærke i trøjen (altså det dér papir-tag med navn og pris, der er på alle nye varer i butikkerne), og så er der et hint af noget foundation eller pudder ved halsåbningen. Altså den ser ikke 'brugt' ud, men de to ting til sammen lugter lidt af, at den har været i brug.
Godt nok fik jeg den til 60 pct under pris, meeeeeen ...
Ville I ikke studse over det?

Det skal lige tilføjes, at jeg er tilfreds med købet, så jeg er ikke ude i noget returnering eller noget. Symes bare, det virker underligt. Især det med, at der ikke er noget mærke i.


Jeg synes ikke, det er unormalt at netvarer ikke har prismærke på. Det er jo ikke nødvendigt. Men med foundation-hals er det nok en returvare.


Sjovt, jeg har handlet rigtig meget på nettet og har aldrig oplevet det tidligere :)
0
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5084
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9836

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Tilly » 28. mar 2020, 20:09

Nogen der kan fortælle hvordan Lola Ramona sko er i størrelsen?
0
Bella
Indlæg: 324
Tilmeldt: 7. sep 2015, 14:41
Kort karma: 24
Likede indlæg: 91

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Bella » 2. apr 2020, 12:45

Er der nogen som har de her bodyer fra Zara. Ville gerne købe en, men er o tvivl om størrelsen!
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf didas » 3. apr 2020, 22:28

Tilly skrev:Nogen der kan fortælle hvordan Lola Ramona sko er i størrelsen?


Jeg har hhv. et par sko og et par støvler som begge passer i min normale størrelse.
1
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Wizzze » 5. apr 2020, 07:08

Frk W leder efter disse Nike i "påskekylling" gult, nogen der har set dem nogen steder?

nike-airmax97y2.jpg


De hedder Airmax 97, er der nogen der har et par af dem, og kan fortælle om størrelsen? Frk W siger at hun normalt skal have Nike i en ½ til en hel størrelse større end normalen, hvordan er det med AirMax 97? :gruble:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24643

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf LaScrooge » 5. apr 2020, 07:11

Bella skrev:Er der nogen som har de her bodyer fra Zara. Ville gerne købe en, men er o tvivl om størrelsen!


Jeg har dem ikke, men min erfaring med bodystockinger fra Zara er, at de konsekvent er alt for korte i livet.
1
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Wizzze » 7. apr 2020, 10:07

Santopia skrev:
Wizzze skrev:Frk W leder efter disse Nike i "påskekylling" gult, nogen der har set dem nogen steder?

De hedder Airmax 97, er der nogen der har et par af dem, og kan fortælle om størrelsen? Frk W siger at hun normalt skal have Nike i en ½ til en hel størrelse større end normalen, hvordan er det med AirMax 97? :gruble:


Sød farve :) jeg googlede den, og det ligner at det er en model fra 2018, og så vil den nok have været røget på udsalg i 2019. Jeg tror desværre den bliver svær at opstøve. Jeg ville nok bruge arbejdet på at finde en anden sko der gjorde det samme for mig :) jeg har ikke selv air max 97, men prøvede dem på et tidspunkt og husker dem som værende til den lille side, hvor jeg lige skulle size et halvt nummer op. Hvis de skal bruges til tynde sommerstrømper ville jeg size lidt op, og hvis jeg også ville bruge dem om vinteren, så måske et helt nummer, hvis det var min erfaring, at jeg nogle gange skulle det. God jagt! :)

Der findes den her, men synes frøken wizzies model er federe, og når først man har fundet noget bedre kan man ikke unsee det


Nu har jeg været internettet igennem, og jeg kan heller ikke finde de omtalte Air Max 97, ud over den model du også henviser til.

Men jeg har fundet disse 2 hvor sålen også er hvid, hvis nu man skulle købe en lille Corona opmuntringsgave, hvilke skulle det så være? :gruble:

fila-d-formation-sneakers-women-yellow2.jpg


fila-womens-disruptor-ii-premium-repeat-sneakers_yellow-white_1.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24643

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf LaScrooge » 7. apr 2020, 10:15

Wizzze skrev:
Santopia skrev:
Wizzze skrev:Frk W leder efter disse Nike i "påskekylling" gult, nogen der har set dem nogen steder?

De hedder Airmax 97, er der nogen der har et par af dem, og kan fortælle om størrelsen? Frk W siger at hun normalt skal have Nike i en ½ til en hel størrelse større end normalen, hvordan er det med AirMax 97? :gruble:


Sød farve :) jeg googlede den, og det ligner at det er en model fra 2018, og så vil den nok have været røget på udsalg i 2019. Jeg tror desværre den bliver svær at opstøve. Jeg ville nok bruge arbejdet på at finde en anden sko der gjorde det samme for mig :) jeg har ikke selv air max 97, men prøvede dem på et tidspunkt og husker dem som værende til den lille side, hvor jeg lige skulle size et halvt nummer op. Hvis de skal bruges til tynde sommerstrømper ville jeg size lidt op, og hvis jeg også ville bruge dem om vinteren, så måske et helt nummer, hvis det var min erfaring, at jeg nogle gange skulle det. God jagt! :)

Der findes den her, men synes frøken wizzies model er federe, og når først man har fundet noget bedre kan man ikke unsee det


Nu har jeg været internettet igennem, og jeg kan heller ikke finde de omtalte Air Max 97, ud over den model du også henviser til.

Men jeg har fundet disse 2 hvor sålen også er hvid, hvis nu man skulle købe en lille Corona opmuntringsgave, hvilke skulle det så være? :gruble:


Disse :-D

Billede
1
And we both know: I will be delicious

Tilbage til "Mode"