Black Friday

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Halldora
Indlæg: 372
Tilmeldt: 25. jan 2016, 11:40
Kort karma: 25
Geografisk sted: 5000
Likede indlæg: 593

Re: Black Friday

Indlægaf Halldora » 24. nov 2017, 16:20

Da min økonomi er stram, køber jeg som regel ansigtsprodukter på BF-tilbud for at spare penge, så jeg afventer evt. online rabatkoder og undersøger nettet, og samler dermed sammen. Det er hvad, jeg har gjort i dag, og hvad jeg gjorde sidste år. Jeg havde i år en liste med 4 ting, og den blev fulgt. Jeg bruger ikke de sparede penge på andet, for det bliver ikke til impulskøb.
0
Hewlett
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4349

Re: Black Friday

Indlægaf Hewlett » 26. nov 2017, 12:19

Code71 skrev:Det er derfor at flere og flere virksomheder melder sig ud af det black friday gejl. Der er stort set ingen omsætning i ugen op til og i ugen derefter. Så hvorfor flytte alt salget til den ene dag?


Hvilke virksomheder er det?

Jeg synes nemlig det er helt omvendt: flere og flere virksomheder holder Black Friday.
0
Brugeravatar
Chachacha
Indlæg: 705
Tilmeldt: 3. sep 2015, 00:51
Kort karma: 104
Likede indlæg: 2116

Re: Black Friday

Indlægaf Chachacha » 26. nov 2017, 13:11

.
Senest rettet af Chachacha 26. nov 2017, 13:14, rettet i alt 2 gange.
0
Brugeravatar
Chachacha
Indlæg: 705
Tilmeldt: 3. sep 2015, 00:51
Kort karma: 104
Likede indlæg: 2116

Re: Black Friday

Indlægaf Chachacha » 26. nov 2017, 13:13

Jeg endte med en damper (Elgiganten), en elektrisk tandbørste (Proshop), en lysterapilampe (Whiteaway) og beautyprodukter (Matas. Og for her shoppede jeg for over 3000kr, men lidt af det var da til gave :genert:
0
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Black Friday

Indlægaf Code71 » 26. nov 2017, 14:27

Hewlett skrev:
Code71 skrev:Det er derfor at flere og flere virksomheder melder sig ud af det black friday gejl. Der er stort set ingen omsætning i ugen op til og i ugen derefter. Så hvorfor flytte alt salget til den ene dag?


Hvilke virksomheder er det?

Jeg synes nemlig det er helt omvendt: flere og flere virksomheder holder Black Friday.


Søg på green friday og du vil få et, ser det ud til, for dig overraskende svar :)
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Hewlett
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4349

Re: Black Friday

Indlægaf Hewlett » 26. nov 2017, 15:34

:slem:
Code71 skrev:
Hewlett skrev:
Code71 skrev:Det er derfor at flere og flere virksomheder melder sig ud af det black friday gejl. Der er stort set ingen omsætning i ugen op til og i ugen derefter. Så hvorfor flytte alt salget til den ene dag?


Hvilke virksomheder er det?

Jeg synes nemlig det er helt omvendt: flere og flere virksomheder holder Black Friday.


Søg på green friday og du vil få et, ser det ud til, for dig overraskende svar :)


Det er herned gjort og jeg blev ikke klogere. Umiddelbart virker det til, at disse butikskæder "melder sig ud" ved at lave anderledes tilbud og så bare kalde dagen for Green Friday i stedet. Ikke meget forskel i min verden, for formålet bliver det samme: at få folk til at handle lige præcis denne fredag.

_20171126_163103.JPG
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Black Friday

Indlægaf Code71 » 26. nov 2017, 16:25

Hewlett skrev::slem:
Code71 skrev:
Hewlett skrev:
Code71 skrev:Det er derfor at flere og flere virksomheder melder sig ud af det black friday gejl. Der er stort set ingen omsætning i ugen op til og i ugen derefter. Så hvorfor flytte alt salget til den ene dag?


Hvilke virksomheder er det?

Jeg synes nemlig det er helt omvendt: flere og flere virksomheder holder Black Friday.


Søg på green friday og du vil få et, ser det ud til, for dig overraskende svar :)


Det er herned gjort og jeg blev ikke klogere. Umiddelbart virker det til, at disse butikskæder "melder sig ud" ved at lave anderledes tilbud og så bare kalde dagen for Green Friday i stedet. Ikke meget forskel i min verden, for formålet bliver det samme: at få folk til at handle lige præcis denne fredag.

_20171126_163103.JPG


Det er muligt at du ikke søger korrekt. Green friday "dækker" over at virksomhederne skænker 10% af omsætningen til godgørende formål og i stedet enten bibeholder priserne ELLER endda sætter dem op. Jeg læste mig til at der var 52 forretninger i kbh som deltog i år og det var stigende
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Hewlett
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4349

Re: Black Friday

Indlægaf Hewlett » 26. nov 2017, 20:02

Code71 skrev:
Hewlett skrev::slem:
Code71 skrev:
Hewlett skrev:
Code71 skrev:Det er derfor at flere og flere virksomheder melder sig ud af det black friday gejl. Der er stort set ingen omsætning i ugen op til og i ugen derefter. Så hvorfor flytte alt salget til den ene dag?


Hvilke virksomheder er det?

Jeg synes nemlig det er helt omvendt: flere og flere virksomheder holder Black Friday.


Søg på green friday og du vil få et, ser det ud til, for dig overraskende svar :)


Det er herned gjort og jeg blev ikke klogere. Umiddelbart virker det til, at disse butikskæder "melder sig ud" ved at lave anderledes tilbud og så bare kalde dagen for Green Friday i stedet. Ikke meget forskel i min verden, for formålet bliver det samme: at få folk til at handle lige præcis denne fredag.

_20171126_163103.JPG


Det er muligt at du ikke søger korrekt. Green friday "dækker" over at virksomhederne skænker 10% af omsætningen til godgørende formål og i stedet enten bibeholder priserne ELLER endda sætter dem op. Jeg læste mig til at der var 52 forretninger i kbh som deltog i år og det var stigende


Jeg brugte googles søgefelt og skrev "Green Friday". Det jeg har lagt et billede ind af, var det første resultat der kom frem. Tydeligvis er der uenighed om, hvad "Green Friday" dækker over butikkerne i mellem.
0
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13926

Re: Black Friday

Indlægaf RavenClaw » 28. nov 2017, 18:32

Jeg arbejder i en butik, hvor vi har kørt få, men gode tilbud i fredags. Vi plejer at omsætte for 60-70.000 om fredagen, men i fredags omsatte vi for over 400.000 :shock:

Jeg har selv købt en enkelt taske, som var sat ned fra 130 til 100 kr. Jeg skulle købe den alligevel og har haft kig på den i en måneds tid. Butikken kører dog med generel procent på alle varer black friday, og da det ikke hastede med at få den, ventede jeg, så jeg kunne spare lidt :)
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?

Tilbage til "Mode"