Nogen der bor i eller skal til UK snart?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Skinkehunden
Indlæg: 798
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:17
Kort karma: 144
Likede indlæg: 1959

Nogen der bor i eller skal til UK snart?

Indlægaf Skinkehunden » 28. okt 2017, 19:36

Jeg har fundet et par fede Simpsons tights som jeg gerne vil give min kæreste MEN shoppen sender ikke uden for UK og jeg kan ikke finde dem andre steder :(

Så tænkte om der måske var en debattør der kunne være behjælpelig med at videresende/tage med hjem til DK for mig :genert:
0
Formerly known as Gerbilwoman :)
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Nogen der bor i eller skal til UK snart?

Indlægaf Kattefjæs » 28. okt 2017, 20:16

Ja det kan jeg godt, du skal bare betale portoen :) Jeg kan dog ikke hjælpe hvis de skal returneres, kun med selve videresendelsen.

Jeg har mulighed for at gå på posthuset ca. en gang om ugen, så det er bedst hvis det ikke venter alt for længe, altså så det ikke bliver for sent og sådan..... :)
0
Brugeravatar
Skinkehunden
Indlæg: 798
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:17
Kort karma: 144
Likede indlæg: 1959

Re: Nogen der bor i eller skal til UK snart?

Indlægaf Skinkehunden » 29. okt 2017, 00:11

Kattefjæs skrev:Ja det kan jeg godt, du skal bare betale portoen :) Jeg kan dog ikke hjælpe hvis de skal returneres, kun med selve videresendelsen.

Jeg har mulighed for at gå på posthuset ca. en gang om ugen, så det er bedst hvis det ikke venter alt for længe, altså så det ikke bliver for sent og sådan..... :)


Ej hvor skønt :banan: Jeg er lige på vej i seng med en næsten død mobil, så pb’er dig lige i morgen :kys:
0
Formerly known as Gerbilwoman :)

Tilbage til "Mode"