Vis mig den vinterjakke du har tænkt dig at købe - eller som du allerede har købt

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Vis mig den vinterjakke du har tænkt dig at købe - eller som du allerede har købt

Indlægaf Tata » 3. nov 2017, 13:27

Jeg har købt denne her fra Minus, den minder ret meget om deres tidligere model med læderbæltet, samme krave, og samme foer :
https://www.minus.dk/products/maybell-j ... 0847694419
0
Timian :lun:
Brugeravatar
Jungletiger
Indlæg: 621
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:54
Kort karma: 66
Geografisk sted: Søborg
Likede indlæg: 607

Re: Vis mig den vinterjakke du har tænkt dig at købe - eller som du allerede har købt

Indlægaf Jungletiger » 3. nov 2017, 13:40

Købte denne dunfrakke fra North Face for et par måneder siden, da jeg var så heldig at kunne få den hjem fra England med 50% rabat :D

Billede
3
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 465
Likede indlæg: 4980

Re: Vis mig den vinterjakke du har tænkt dig at købe - eller som du allerede har købt

Indlægaf Primerose » 4. nov 2017, 13:20

Jeg har ikke kunne nære mig og har simpelthen to vinterjakker i år. Begge kan både bruges nu inden det bliver super-super koldt og med kropsnær dunjakke under som ekstra for, når det bliver rigtig koldt.

Den ene er en lækker, lang cotton coat fra Patrizia Pepe. Den sidder til, fremhæver min talje og når helt ned til der hvor lægmusklen er rigtig fin. Dvs at man ser super ladylike ud i den med et par høje hæle, men den kan også sagtens bruges med almindelige flade sko/vinterstøvler.

Den anden er en faux fur fra Day by Birger et Mikkelsen. Den er nærmest rosa i farven og helt enkel med alle hængsler og lukkemekanisker skjult for øjet. Jeg er helt vild med den både fordi den er lidt klassisk med samtidig også lidt skæv og skiller sig ud i gadebilledet. Indtil videre har jeg testet at farven går enormt godt til blå jeans og camelfarvede støvler. En mørk bordeaux troe jeg også ville klæde den.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Vis mig den vinterjakke du har tænkt dig at købe - eller som du allerede har købt

Indlægaf Stitch » 24. dec 2017, 15:01

Bella skrev: jakke?


Den her tråd mente jeg. Copy Paste fuckede op på telefon. :genert:
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine

Tilbage til "Mode"