Hvor lægger du dine online køb?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Hvor lægger du dine online køb?

Indlægaf JoyNips » 28. aug 2017, 13:01

Jeg lægger klart størstedelen af min shopping online. Handler nærmest kun dagligvarer i fysiske butikker.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Hvor lægger du dine online køb?

Indlægaf zembra1986 » 28. aug 2017, 20:23

Jeg køber mest tøj og smykker online og favorit stederne er i uvilkårlig rækkefølge: Bestseller, Zalando, ASOS, H&m, Pilgrim, Pernille Corydon og Chanti. Af dem alle handler jeg nok allermest hos Bestseller og Asos, specielt sidstnævnte ligger jeg en del flere ordre hos nu hvor de har gratis fragt til DK :P

Engang imellm køber jeg også elektronik online som f.eks. en minihøjtaler (købt fornylig), ny mobil m.m. og her handler jeg som regel hos Power eller Elgiganten.

Så er der de der små random køb som hårelastikker, opbevaringsbokse, ørepropper, farveblyanter, mascara, neglelak og andet små gejl, det køber jeg som regel på Ebay eller Amazon.uk, da man ofte får det kastet i nakken prismæssigt (specialt fra Kina butikkerne på ebay) :D

Bolig og køkkenartikler køber jeg virkelig sjældent online....ved egentlig ikke rigtig hvorfor.

Så jeg vil sige det umiddelbart er 50/50 om jeg handler udenlandsk eller dansk :)
0
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Hvor lægger du dine online køb?

Indlægaf ExCoastal » 28. aug 2017, 22:16

Vi har Amazon Prime, så der handler vi naturligvis en del. Derudover også eBay, Wish og en del andre steder. Mad køber vi som regel online hos Walmart (hvor er det skønt at slippe for det ugentlige storindkøb), og vi bestiller også restaurantmad fra enten Doordash eller Postmates (afhængig af, hvor vi kan finde koder til gratis levering).

Jeg har faktisk købt bil online hos shift.com, den blev dog leveret til prøvekørsel og de obligatoriske dækspark, inden jeg skrev kontrakten under.

EDIT: Jeg køber meget elektronik og computerudstyr hos Fry's Electronics, jeg kan godt lide at være i en fysisk butik, og deres priser er svære at konkurrere med.
0
Brugeravatar
MissBailey
Indlæg: 687
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:08
Kort karma: 40
Likede indlæg: 656

Re: Hvor lægger du dine online køb?

Indlægaf MissBailey » 1. sep 2017, 20:43

Lægger klart flest ordre hos Asos, skarpt fulgt af Zalamdo. Det vægter allermest at webshops har stort udvalg og gratis porto OG retur.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvor lægger du dine online køb?

Indlægaf Juki » 1. sep 2017, 23:50

Jeg køber alt hvad jeg få på nettet, af det jeg mangler.

Primært er det: Dagligvarer, tøj, sko, hundemad og -udstyr, elektronik, boligtilbehør, makeup og personlig pleje.

Der er nogle sider som jeg vender tilbage til igen og igen, men ellers søger jeg på nettet og finder det sted med bedst omtale og den billigste vare.
Jeg elsker at have muligheden for at kunne købe på nettet! Jeg hader at shoppe i fysiske butikker, medmindre jeg ved de har hvad jeg søger og det er hurtigt overstået.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Mode"