Michael Kors tasker?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14696

Michael Kors tasker?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 17. aug 2017, 20:55

Godaften :lol2:

Jeg har rigtig længe ønsket mig en rigtig "voksen" håndtaske, og er blevet en smule vild med Michael Kors. Jeg har en smule svært ved at retfærdiggøre at bruge så mange penge på en taske, men hvis nu de holder i et godt stykke tid, kunne det måske være det værd. Derudover har jeg fået mulighed for at købe en ægte, fra ny til lidt lavere pris end de ellers står til, så måske :fløjt:

Er det en taske der er værd at gå efter? Altså er kvaliteten hvad man forventer, når man giver 2000kr+ for en taske?
De ser rimelig rummelige ud, men er der rent faktisk ok med plads i dem?

Ganske enkelt - er det en taske der er pengene værd, og kender i evt. et lignende alternativ på samme prisniveau?
Så længe det er et simpelt design, der vil være funktionel også, så er jeg ganske på. Gerne specifikke eksempler! :D

Det er denne jeg har kig på. Kan få den til omkring 180 pund mener jeg det er.
https://www.michaelkors.co.uk/jet-set-l ... color=1663
0
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Michael Kors tasker?

Indlægaf Lulu » 18. aug 2017, 05:14

Jeg har en sort jet setter (dit link virker ikke pt så ved ikke om det er den du linker til). Den er brugt på daglig basis i et års tid nu. Den ser stadig ud som ny.
Hvis jeg ikke vil lyne den, kam heg sagtens rejsr til Berlin med arbejdet med en enkelt overnatning kun med den, selvom jeg også har pc med.

Det eneste jeg savner er en rumopdeler i den. Der er kun et stort rum i min og så nogle små sidelommer indvendigt. Det kan godt være lidt træls.
0
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Michael Kors tasker?

Indlægaf StripesAddict » 18. aug 2017, 05:36

Jeg havde en Sloan, og den har jeg ikke været særlig tilfreds med. Jeg havde den i et par år og den var ikke i brug hver dag. Efter det første år begyndte den allerede at blive falmet i kanterne og læderet blev slidt af nogle steder. Jeg tror jeg ville kigge efter noget secondhand Mulberry i stedet, ift. den størrelse du søger.
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14696

Re: Michael Kors tasker?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 18. aug 2017, 11:53

Lulu skrev:Jeg har en sort jet setter (dit link virker ikke pt så ved ikke om det er den du linker til). Den er brugt på daglig basis i et års tid nu. Den ser stadig ud som ny.
Hvis jeg ikke vil lyne den, kam heg sagtens rejsr til Berlin med arbejdet med en enkelt overnatning kun med den, selvom jeg også har pc med.

Det eneste jeg savner er en rumopdeler i den. Der er kun et stort rum i min og så nogle små sidelommer indvendigt. Det kan godt være lidt træls.


Det er en Jet Set jeg har kig på ja :) Det med rumopdeling er jeg ikke vant til alligevel, så det går nok :D .

Tusind tak for jeres erfaringer! :D
0

Tilbage til "Mode"