Floryday

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Orchidea
Indlæg: 1025
Tilmeldt: 24. aug 2015, 15:36
Kort karma: 109
Likede indlæg: 2424

Floryday

Indlægaf Orchidea » 5. aug 2017, 22:42

Jeg køber stort set aldrig tøj via nettet, det har kun været tøj til mine børn og kun få gange via danske netbutikker.

Nu har jeg set en sød kjole på floryday.com som jeg tænker på at købe, men vil lige spørge de modekyndige herinde om jeres erfaringer med sitet. Kan jeg forvente en ordentlig kvalitet? Jeg er en str 36-38, er small for lille eller medium for stor? Hvordan med levering?
0
JoyNips
Indlæg: 12117
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 34081

Re: Floryday

Indlægaf JoyNips » 6. aug 2017, 09:05

Jeg har ikke meget fidus til sitet. Du kan også tjekke deres trustpilot, den er ikke just positiv. https://dk.trustpilot.com/review/floryday.com

Og hvorfor fa'en skriver de ind i deres vilkår at tvister skal behandles ved voldgift i Hongkong? De nævner til gengæld slet ikke de fælles EU-retlige forbrugerbeskyttelsesregler, trods at de oplyser en firmaadresse i London. Lidt detektivarbejde afslører at firmaet er et kineserfirma. I bedste fald modtager du noget junk og i værste fald mister du dine penge uden at modtage noget.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21981
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2516
Likede indlæg: 59640

Re: Floryday

Indlægaf DetSorteCirkus » 6. aug 2017, 09:19

For det første synes jeg, at priserne er høje for et sådant firma at være, og jeg kan se, at en del klager går på, at tøjet er lavet af andet materiale end annonceret (typisk polyester i stedet for bomuld). Samtidig er transporttiden lang.

Jeg har købt tøj på Ebay og har faktisk også fået en del fine ting, men hvis det havde været til danske priser, havde jeg ikke gidet de gener og den risiko, der trods alt kan følge med. Jeg er aldrig blevet snydt, og kundeservicen har været god, men der er bare større sandsynlighed for, at man skal påtale et eller andet og vente meget længe på sin pakke og måske ender med at modtage noget, der kun minder om det annoncerede.

Jeg var lige inde og se et par anmeldelser af Floryday på Youtube, og jeg lagde mærke til, at de der har sendt gratis tøj til vloggere med et par tusind abonnenter. Det er bemærkelsesværdigt. Normalt plejer man først at samarbejde med store firmaer, når man har væsentlig flere følgere, så jeg tænker lidt, at Floryday enten ikke kan få hul igennem til de store vloggere, eller at de bevidst går efter de små fisk, som måske er lettere at begejstre, fordi de ikke er vant til gratis ting.
1
Brugeravatar
Orchidea
Indlæg: 1025
Tilmeldt: 24. aug 2015, 15:36
Kort karma: 109
Likede indlæg: 2424

Re: Floryday

Indlægaf Orchidea » 6. aug 2017, 09:54

Tak for svar. Jeg har ikke lyst til at bestille noget der nu.
0
SejlerløveFS
Indlæg: 1
Tilmeldt: 10. feb 2019, 08:42
Kort karma: 0

Re: Floryday

Indlægaf SejlerløveFS » 10. feb 2019, 09:01

Forkert levering. Havde bestilt en nederdel st. S talje 69-74 cm. fik leveret XL talje 84 cm. Floryday har erkendt fejllevering og lovet dekort. Jeg har nu efter 2 måneder og talrige mail om dekort ikke set en krone retur. De undskylder med travlhed. Ser nok aldrig en kr. Nederdelen er giver til genbrug.
Jeg kan IKKE anbefale Floryday.
0
didaa
Indlæg: 1718
Tilmeldt: 29. nov 2015, 18:49
Kort karma: 106
Likede indlæg: 2358

Re: Floryday

Indlægaf didaa » 13. feb 2019, 10:35

Min svigermor har bestilt derfra et par gange, og spørger du mig er det virkelig grimt tøj i en ringe kvalitet. Størrelserne på det hun bestilte svarede slet ikke til normale størrelser, og hun måtte sy det om. Men hun har et lidt andet forhold til kvalitet, så hun synes det var ok.

Selv ville jeg aldrig bruge det, og de skulle ikke have mine betalingsoplysninger.
0

Tilbage til "Mode"