Dårlig lugt = defekt vare?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1843
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Dårlig lugt = defekt vare?

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 20. jun 2017, 20:06

Jeg har for en måneds tid siden fået en regnjakke hjem fra Zalando og den STINKER! Den har hængt til luftning lige siden, hvilket har hjulpet en smule, men absolut ikke nok til at den kan bruges. Den må kun håndvaskes, så har ikke kastet mig ud i noget i den retning. Jeg tænker nu at jeg vil sende den retur, da den ikke er brugbar, men kan man mon det, når kvaliteten af jakken ellers er ok? :gruble:
0
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Dårlig lugt = defekt vare?

Indlægaf StripesAddict » 20. jun 2017, 20:16

Jacobsen81 skrev:Jeg har for en måneds tid siden fået en regnjakke hjem fra Zalando og den STINKER! Den har hængt til luftning lige siden, hvilket har hjulpet en smule, men absolut ikke nok til at den kan bruges. Den må kun håndvaskes, så har ikke kastet mig ud i noget i den retning. Jeg tænker nu at jeg vil sende den retur, da den ikke er brugbar, men kan man mon det, når kvaliteten af jakken ellers er ok? :gruble:


De har mig bekendt 100 dages returret, så hvis du ikke har brugt den kan du jo bare returnere den.
0
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1843
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Dårlig lugt = defekt vare?

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 20. jun 2017, 21:02

StripesAddict skrev:
Jacobsen81 skrev:Jeg har for en måneds tid siden fået en regnjakke hjem fra Zalando og den STINKER! Den har hængt til luftning lige siden, hvilket har hjulpet en smule, men absolut ikke nok til at den kan bruges. Den må kun håndvaskes, så har ikke kastet mig ud i noget i den retning. Jeg tænker nu at jeg vil sende den retur, da den ikke er brugbar, men kan man mon det, når kvaliteten af jakken ellers er ok? :gruble:


De har mig bekendt 100 dages returret, så hvis du ikke har brugt den kan du jo bare returnere den.

Jeg har ikke den pose den blev leveret i mere :mellow: men prisskiltet er på!
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Dårlig lugt = defekt vare?

Indlægaf HappyPaww » 20. jun 2017, 21:05

Jacobsen81 skrev:
StripesAddict skrev:
Jacobsen81 skrev:Jeg har for en måneds tid siden fået en regnjakke hjem fra Zalando og den STINKER! Den har hængt til luftning lige siden, hvilket har hjulpet en smule, men absolut ikke nok til at den kan bruges. Den må kun håndvaskes, så har ikke kastet mig ud i noget i den retning. Jeg tænker nu at jeg vil sende den retur, da den ikke er brugbar, men kan man mon det, når kvaliteten af jakken ellers er ok? :gruble:


De har mig bekendt 100 dages returret, så hvis du ikke har brugt den kan du jo bare returnere den.

Jeg har ikke den pose den blev leveret i mere :mellow: men prisskiltet er på!


Det bør ikke være noget problem at returnere - poserne r ligegyldig.
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Dårlig lugt = defekt vare?

Indlægaf Annione » 20. jun 2017, 21:05

Jeg fik byttet nogle bukser - uden bon, prisskilt og de var vaskede. Jeg fik pengene retur. I Vero Moda.
De lugtede så dårligt, at jeg ikke kunne holde dem ud.

Klasse service!!
0

Tilbage til "Mode"