Kjole til uformelt sommerbryllup

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Kjole til uformelt sommerbryllup

Indlægaf Filipai » 23. jun 2017, 18:49

Juki skrev:Jeg har fundet kjolen! :banan:

Den blev udsolgt i går inden jeg nåede at få den i kurven, men da jeg tjekkede Asos for lidt siden var den der lige i min størrelse, så jeg skyndte mig at bestille den! :D Den er magen til den i pink i første indlæg. Nu håber jeg bare at størrelsen passer, at den sidder godt og at den er behagelig at have på.



Smid lige et link :D
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Kjole til uformelt sommerbryllup

Indlægaf Juki » 23. jun 2017, 18:59

Filipai skrev:
Juki skrev:Jeg har fundet kjolen! :banan:

Den blev udsolgt i går inden jeg nåede at få den i kurven, men da jeg tjekkede Asos for lidt siden var den der lige i min størrelse, så jeg skyndte mig at bestille den! :D Den er magen til den i pink i første indlæg. Nu håber jeg bare at størrelsen passer, at den sidder godt og at den er behagelig at have på.



Smid lige et link :D

Jeg fik vist den sidste, men den findes vist i deres almindelige linje i mørkeblå :) http://www.asos.com/closet-plus/closet- ... id=7204534

Og ellers fås den i andre farver.
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Kjole til uformelt sommerbryllup

Indlægaf MissHindenburg » 23. jun 2017, 19:03

Juki skrev:
Filipai skrev:
Juki skrev:Jeg har fundet kjolen! :banan:

Den blev udsolgt i går inden jeg nåede at få den i kurven, men da jeg tjekkede Asos for lidt siden var den der lige i min størrelse, så jeg skyndte mig at bestille den! :D Den er magen til den i pink i første indlæg. Nu håber jeg bare at størrelsen passer, at den sidder godt og at den er behagelig at have på.



Smid lige et link :D

Jeg fik vist den sidste, men den findes vist i deres almindelige linje i mørkeblå :) http://www.asos.com/closet-plus/closet- ... id=7204534

Og ellers fås den i andre farver.


Øj den er godt nok fin!
Og øv at den allerede er udsolgt! :lol2:
1
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Kjole til uformelt sommerbryllup

Indlægaf musling » 23. jun 2017, 19:54

Perfekt kjole :D Den er godt nok fin - og ja, den kan både dresses op og ned.
Me like :gogo:
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Kjole til uformelt sommerbryllup

Indlægaf Juki » 23. jun 2017, 21:41

Tak skal I have :kys:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Kjole til uformelt sommerbryllup

Indlægaf Juki » 4. jul 2017, 19:56

Øv, kjolen viste sig at være en kæmpe skuffelse! :(

Materialet ser "billigt" ud og så lugter stoffet/kjolen af skyllemiddel eller sådan noget. Heldigvis købte jeg et par andre i tilfælde af at en backup ville være nødvendig. Den ene af dem havde jeg egentlig regnet med at sende retur, men den er p.t. det bedste bud. Den første jeg købte, som jeg linkede til på første side, er virkelig fin, men i en forkert størrelse! Så nu har jeg købt den i en anden størrelse, som forhåbentlig passer og kan nå frem Billede

Og så faldt jeg ved et tilfælde over en ved Zizzi, sat ned til 100 kr! Som minder om den jeg oprindelig havde tænkt, men som jo så er en skuffelse, bare lidt mindre "festlig". Forhåbentlig dur bare en af de to :D Det er lidt svært at bedømme længden på den fra Zizzi.

Fra Asos
Billede

Fra Zizzi
Billede
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Mode"