Læderrrens og imprægnering af tasker

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22867

Læderrrens og imprægnering af tasker

Indlægaf POCKETKITTEN » 21. apr 2017, 10:52

Det er længe siden, jeg har haft en taske i en sart farve, og i min iver efter at tage den i brug, har jeg spildt på den, inden jeg har fået den imprægneret.

Findes der en transparent rens, man kan bruge, som ikke misfarver?

Og kan I anbefale en imprægnering, der både kan bruges til sorte, brune og farvede tasker, eller er det nødvendigt at købe forskellige?

Imprægnerer I overhovedet?
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Trommedreng
Indlæg: 276
Tilmeldt: 13. jan 2016, 14:15
Kort karma: 34
Geografisk sted: Teheranistan
Likede indlæg: 390

Re: Læderrrens og imprægnering af tasker

Indlægaf Trommedreng » 21. apr 2017, 11:03

Din taske kan godt reddes. Hvilke produkter du skal have fat i kommer dog helt an på læderet. Jeg synes, du skal tage den ind til en rigtig skomager eller et "læderi".
Så er du sikker.

De fleste imprægneringssprays er gennemsigtige, men indeholder forskellige aktive stoffer. Nogle af dem kan efterlade en hinde, som kan ændre på selve læderets fremtoning. Fx fra shiny - - > matte.

Jeg imprægnerer mine støvler i vintermånederne.
1
I would have written you a shorter letter, but I did not have the time.
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Læderrrens og imprægnering af tasker

Indlægaf Knirkemis » 22. apr 2017, 12:20

Uhhh, det er simpelthen så ærgerligt, sådan noget :(
Jeg ved ikke hvor du bor, men Skindhuset i Skindergade i København, har ret mange produkter til både rens og imprægnering. Med sorte tasker er jeg ikke så forsigtig, men med de lysere farver, tager jeg ingen chancer. Så jeg vil helt klart anbefale at spørge nogle professionelle til råds.
1

Tilbage til "Mode"