Mænd med modefornemmelser - Vig bort, sataner! Thi der er skrevet:

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Nyc
Indlæg: 125
Tilmeldt: 8. jan 2017, 21:59
Kort karma: 6
Likede indlæg: 46

Re: Mænd med modefornemmelser - Vig bort, sataner! Thi der er skrevet:

Indlægaf Nyc » 23. apr 2017, 08:28

Wizzze skrev:Billede

Billede


Jeg siger bare ja tak og ja tak. De må endda bære grimme støvler, jeg er på :fløjt:
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19645
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Mænd med modefornemmelser - Vig bort, sataner! Thi der er skrevet:

Indlægaf LadyFox » 23. apr 2017, 11:51

Wizzze skrev:Nu vi har åbnet låget til Pandoras æske, så kan vi lige så godt tage debatten. Øreringe til mænd, ja eller nej?

Billede

Billede

Hvis det er de eneste piercinger nej tak, men er der andre piercinger i ansigtet kan øreringe godt gå an.
Ham den nederste måtte gerne fjerne skægget og i stedet for få lavet nogle cheeks (piercinger i kinderne) så var jeg totalt på. Især hvis han også fik sig nogle store taroveringer, dog ikke i ansigtet.
0
...
Brugeravatar
Kasper
Indlæg: 285
Tilmeldt: 1. sep 2015, 21:50
Kort karma: 73
Likede indlæg: 837

Re: Mænd med modefornemmelser - Vig bort, sataner! Thi der er skrevet:

Indlægaf Kasper » 23. apr 2017, 13:28

Ekstrafunk skrev:
Lemonella skrev:
De korte ærmer ses nu også på politiet, militær personel, hospitalsansatte og andre. :)


Der jo er de syyygeste stil-ikoner...


Der er utrolig meget herrebeklædning, der har rødder i noget militært; f.eks. slips, cardigans, bomberjakker, trenchcoats og selv den klassiske, kortærmede t-shirt.
2
Brugeravatar
Trommedreng
Indlæg: 276
Tilmeldt: 13. jan 2016, 14:15
Kort karma: 34
Geografisk sted: Teheranistan
Likede indlæg: 390

Re: Mænd med modefornemmelser - Vig bort, sataner! Thi der er skrevet:

Indlægaf Trommedreng » 23. apr 2017, 21:14

Og pikke. Masser af pikke. I militæret. Lots of 'em, I tell ya. Bigly.


Godnat.
0
I would have written you a shorter letter, but I did not have the time.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Mænd med modefornemmelser - Vig bort, sataner! Thi der er skrevet:

Indlægaf Wizzze » 24. apr 2017, 05:21

Trommedreng skrev:Og pikke. Masser af pikke. I militæret. Lots of 'em, I tell ya. Bigly.


Godnat.


Skulle det ikke have været med g´er ? :genert:
selvom det andet jo også er sandt, men vist ikke helt har ramt moden.....endnu :lol:
0
Do as I say! :whip:
Kaffe
Indlæg: 2557
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 358
Likede indlæg: 4916

Re: Mænd med modefornemmelser - Vig bort, sataner! Thi der er skrevet:

Indlægaf Kaffe » 24. apr 2017, 07:42

Jeg synes ikke om ørenringe til mænd og slet ikke piercinger andre steder. Mennesker med piercinger gør mig nervøs, fordi det virker som en hård stil på mig.
0
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.
Brugeravatar
Ekstrafunk
Indlæg: 18
Tilmeldt: 20. feb 2017, 13:56
Kort karma: 11
Likede indlæg: 45

Re: Mænd med modefornemmelser - Vig bort, sataner! Thi der er skrevet:

Indlægaf Ekstrafunk » 25. apr 2017, 12:22

Kasper skrev:
Ekstrafunk skrev:
Lemonella skrev:
De korte ærmer ses nu også på politiet, militær personel, hospitalsansatte og andre. :)


Der jo er de syyygeste stil-ikoner...


Der er utrolig meget herrebeklædning, der har rødder i noget militært; f.eks. slips, cardigans, bomberjakker, trenchcoats og selv den klassiske, kortærmede t-shirt.

Det legitimerer stadig ikke kortærmede skjorter!
0
Brugeravatar
Ekstrafunk
Indlæg: 18
Tilmeldt: 20. feb 2017, 13:56
Kort karma: 11
Likede indlæg: 45

Re: Mænd med modefornemmelser - Vig bort, sataner! Thi der er skrevet:

Indlægaf Ekstrafunk » 25. apr 2017, 12:39

Lemonella skrev:
Det bestemmer man da heldigvis selv og da det ikke er forbudt, at gå i kortærmede skjorter, er det fuldstændigt legitimt. :D


Jeg fornemmer, at det nu mere handler om at forsvare din mands ære, end om trådens emne - ja?
0
Brugeravatar
Trommedreng
Indlæg: 276
Tilmeldt: 13. jan 2016, 14:15
Kort karma: 34
Geografisk sted: Teheranistan
Likede indlæg: 390

Re: Mænd med modefornemmelser - Vig bort, sataner! Thi der er skrevet:

Indlægaf Trommedreng » 25. apr 2017, 14:09

Wizzze skrev:
Trommedreng skrev:Og pikke. Masser af pikke. I militæret. Lots of 'em, I tell ya. Bigly.


Godnat.


Skulle det ikke have været med g´er ? :genert:
selvom det andet jo også er sandt, men vist ikke helt har ramt moden.....endnu :lol:


Jo, også det. Valentino er helt vild med pigge.

Wallah(ntino) der er pigge på de sko dér!
0
I would have written you a shorter letter, but I did not have the time.
Brugeravatar
Trommedreng
Indlæg: 276
Tilmeldt: 13. jan 2016, 14:15
Kort karma: 34
Geografisk sted: Teheranistan
Likede indlæg: 390

Re: Mænd med modefornemmelser - Vig bort, sataner! Thi der er skrevet:

Indlægaf Trommedreng » 25. apr 2017, 14:11

Lemonella skrev:
Ekstrafunk skrev:
Lemonella skrev:
Det bestemmer man da heldigvis selv og da det ikke er forbudt, at gå i kortærmede skjorter, er det fuldstændigt legitimt. :D


Jeg fornemmer, at det nu mere handler om at forsvare din mands ære, end om trådens emne - ja?


"Ære"? Nej ikke just. Jeg påpeger bare, at kortærmede skjorter er ganske pæne og helt igennem legitime. :)


Ikke her, desværre.

Men jeg skal nok lige sende en PB, når jeg finder et sted, hvor det er tilladeligt.

Møsser.
0
I would have written you a shorter letter, but I did not have the time.
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Mænd med modefornemmelser - Vig bort, sataner! Thi der er skrevet:

Indlægaf OberstNasig » 1. jun 2017, 15:13

Jeg synes at valget af tøj i meget høj grad udstråler, at man gør sig umage og jeg sætter pris på mennesker, der gør sig umage.
Derudover er der det æstetiske aspekt i at klæde sig, så det klæder een.
Så ja, det betyder absolut noget for mig. Jeg synes i ret høj grad, jeg kan nikke genkendende til det gamle ordsprog om at klæder skaber folk. Naturligvis skal man ikke klæde sig i noget, man er tydeligt utilpas i.

Jeg synes faktisk, at det er ærgerligt så mange danskere, der har en røvsyg påklædning i form af gammelt slidt tøj, der er sort, gråt eller mørkeblåt. Jeg synes virkelig at det giver en wauw-effekt, når især kvinder iklæder sig tøj med strålende farver.

Det er pudsigt, men alle mine kærester og længerevarende dates indenfor de sidste 10 år, har alle været mænd, der har klædt sig i meget pænt i form af jakkesæt, skjorter m.v. Jeg synes at det kan være flot, men jeg kan sådan set godt lide mange stilarter, hvis det er gennemført og vedkommende ser ud til at bruge sin påklædning som en forlængelse af sin personlighed.

Selv har jeg en ret luksuriøs og feminin stil med mange farver, silke, pels, læder, perler etc.

...Nåja, Peter Falktoft er iøvrigt et glimrende eksempel på, hvornår jeg synes, at det bliver krukket og latterligt, hvad angår mode og interesse i mode.
1
ajnaM
Indlæg: 10022
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 27374

Re: Mænd med modefornemmelser - Vig bort, sataner! Thi der er skrevet:

Indlægaf ajnaM » 2. jun 2017, 22:01

Jeg går op i, om manden er lækker eller ej.

Og altså, modebevidst behøver man måske ikke være, men Wizzes kollegaer er indrømmet ikke lige det, der får mig op at køre. Så hellere ham den øverste Chachacha flasher. Hvor meget, der har med tøjet at gøre, er dog svært at sige. ;)

Når det kommer til mine egne forhold, har der været stor forskel. Jeg har været sammen med en vanvittigt fashionabel mand, og jeg har været sammen med en, der ikke gik op i det overhovedet. Da jeg var yngre, betød det meget, men det holdt det lidt op med igen... Pt. er jeg sammen med en, der er sådan semi-forfængelig, og som i øvrigt er glad, hvis jeg har lyst til at købe hans tøj. Så i snart 10 år har jeg ret meget selv bestemt, hvor moderigtig min kæreste skal være. :lol:
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…

Tilbage til "Mode"